PDA

View Full Version : Chahbari vs Souwer behind the scenes (video)



Justinian
01-02-2010, 23:15
Leuk om te zien! Kickboxtv heeft een reportage gemaakt tijdens Beast of the East. Onder andere Faldir en Andy zijn gevolgd en dit heeft leuk beeldmateriaal opgeleverd. Kijken doe je hier: KickboxTV.nl: KickboxTV is de nieuwe internetzender voor iedereen die helemaal idolaat is van kickboxing en alles wat met deze sport te maken heeft. Home (http://www.kickboxtv.nl/#home)

Ook een leuke rol voor onze eigen Titiana van Polanen!

simtekf1
02-02-2010, 11:21
Hister zag ik een stukje op TVGelderland over Beast of the East.
Leuk dat ze er aandacht aan besteden maar wat een fouten zeg, gingen ze Aerts interviewen, deze F-1 fighter is een wereldster in Japan bla bla.. F-1 fighter hahahah.

Marquis
02-02-2010, 11:45
Leuk filmpje thnx

Justinian
02-02-2010, 12:28
Hister zag ik een stukje op TVGelderland over Beast of the East.
Leuk dat ze er aandacht aan besteden maar wat een fouten zeg, gingen ze Aerts interviewen, deze F-1 fighter is een wereldster in Japan bla bla.. F-1 fighter hahahah.
Alle begin is moeilijk. Ben al lang blij dat er wat meer aandacht aan wordt besteed. Voor de kenners is het natuurlijk wel storend.

simtekf1
02-02-2010, 14:45
Ik dacht ook altijd, hoe meer aandacht hoe beter.
Totdat ik dit stukje tegen kwam, echt frustrerend hoe sommige mensen zich gedragen tegenover de sport.

http://www.destentor.nl/regio/zutphen/6172982/Beast-of-the-East-verdient-predikaat-beestachtig.ece

Justinian
02-02-2010, 14:54
Ik dacht ook altijd, hoe meer aandacht hoe beter.
Totdat ik dit stukje tegen kwam, echt frustrerend hoe sommige mensen zich gedragen tegenover de sport.

http://www.destentor.nl/regio/zutphen/6172982/Beast-of-the-East-verdient-predikaat-beestachtig.ece
Tja, men had beter een andere verslaggever kunnen sturen. De man die er nu naar toe is gestuurd is voor het eerst naar toe gegaan en heeft er duidelijk geen verstand van. Staat hem natuurlijk vrij om er zo'n stuk over te schrijven, maar ik zie dit meer als een opiniestuk dan een feitelijk verslag van de avond.

MarcDeurloo
02-02-2010, 15:53
zo! ff in de comments daar verteld dat ze een andere journalist moeten sturen in het vervolg. het is toch vreemd dat er bij dit soort artikelen altijd iemand gestuurd wordt die er voor het eerst heen gaat of iemand die het verschrikkelijk vindt. Misschien moeten ze even wat pr mensen in dienst nemen en gewoon de juiste journalisten uitnodigen.

The Bulldog
02-02-2010, 18:14
Tja ...... misscien wel leuk omdat een insider het een keer doet.....engels stroef, maar vind je reactie wat overdreven.....

leuk gedaan en die gasten timmeren ook leuk aan de weg met die site...

knift
02-02-2010, 21:36
Ik dacht ook altijd, hoe meer aandacht hoe beter.
Totdat ik dit stukje tegen kwam, echt frustrerend hoe sommige mensen zich gedragen tegenover de sport.

http://www.destentor.nl/regio/zutphen/6172982/Beast-of-the-East-verdient-predikaat-beestachtig.ece


idd een vreselijk stuk:boos:

Jeru
02-02-2010, 21:49
Leuke filmpjes. Jammer dat ze in het Engels zijn, want daar zijn we nou niet echt op ons sterkst :D

Marquis
02-02-2010, 22:15
Tja, men had beter een andere verslaggever kunnen sturen. De man die er nu naar toe is gestuurd is voor het eerst naar toe gegaan en heeft er duidelijk geen verstand van. Staat hem natuurlijk vrij om er zo'n stuk over te schrijven, maar ik zie dit meer als een opiniestuk dan een feitelijk verslag van de avond.


Ik proef eerder afkrakerij in deze stuk.

De man komt zogenaamd op zo een gala en geeft lezers het idee dat
hij in een film wat de Gladiator heet terecht is gekomen, waar alleen buitenlanders zich bevinden om hun machogedrag te tonen.

Of hij nog nooit van de sport kickboxen heeft gehoord en niet wist wat het inhield.


Volgende x moeten ze hem in de ring gooien om hem reden te geven om wat te schrijven. :lol:

knift
02-02-2010, 22:28
Ik proef eerder afkrakerij in deze stuk.

De man komt zogenaamd op zo een gala en geeft lezers het idee dat
hij in een film wat de Gladiator heet terecht is gekomen, waar alleen buitenlanders zich bevinden om hun machogedrag te tonen.

Of hij nog nooit van de sport kickboxen heeft gehoord en niet wist wat het inhield.

2x dat soort mensen demonizeren (staat er vast niet goed maar heb dislectie sorry) de sport nou wat komen dat soort mensen dan doen op een gala kan daar altijd erg kwaad om worden!

Justinian
02-02-2010, 23:21
Ik proef eerder afkrakerij in deze stuk.

De man komt zogenaamd op zo een gala en geeft lezers het idee dat
hij in een film wat de Gladiator heet terecht is gekomen, waar alleen buitenlanders zich bevinden om hun machogedrag te tonen.

Of hij nog nooit van de sport kickboxen heeft gehoord en niet wist wat het inhield.


Volgende x moeten ze hem in de ring gooien om hem reden te geven om wat te schrijven. :lol:
Ben het eigenlijk wel met je eens.

Mattie73
02-02-2010, 23:30
Ben het eigenlijk wel met je eens.
'
Het is misschien onwerkelijk, maar in dit geval ben ik het ook eens met Marquis :D

Tizy
02-02-2010, 23:35
inmiddels zijn er ook andere interviews toegevoegd op kickboxtv

Leventdepevent
03-02-2010, 08:48
F 1 fighter whaaa wat een giller