PDA

View Full Version : Joe Rogan about latest Strikeforce Show with *SPOILER*!!!!



Ivo C.
02-02-2010, 10:48
http://www.mmabay.co.uk/Story%20A%2000634.html

Speaking via MixedMartialArts.com (http://www.mixedmartialarts.com/?go=forum_framed.frame&thread=1590070&page=1), Rogan said:

“I was just thinking about how f**king fun it is to watch shows when you don't have to commentate. I love working for the UFC, and the job is a complete and total honor, and one of the coolest jobs on the planet, but it's so much f**king fun to watch fights when you don't have to talk all the time. After all these years of being an MMA fan, it's still just as exciting.”

“Nick Diaz is a f**king MONSTER. That dude just gets better with every performance, and he was in some rare air last night. Brutal body shots, and relentless striking. I thought it was f**king awesome.”

“The Lawler fight was insane. That was one of the greatest, come from behind KO's ever, and the fact that he only landed 3 punches makes the story perfect. That shit was MMA history. People will be talking about that KO for decades.”

el bastardo
02-02-2010, 10:51
Beetje overdreven (hij zal toch geen Amerikaan zijn?) dat over Lawler. Denk niet dat mensen hier nog lang over napraten.

Leventdepevent
02-02-2010, 10:55
nou ik kan me vettere K.O's herinneren hoor Joe

thrillseekah
02-02-2010, 10:56
ik vind het net zoiets als randleman tegen crocop in pride. had ook niemand verwacht, maar crocop is/was echt niet afgeschreven.

Nopain85
02-02-2010, 11:12
als er een rematch komt zullen ze nog lang blijven lullen over hoe lawler ligt te pitten.

dirk5
02-02-2010, 11:33
“Nick Diaz is a f**king MONSTER. That dude just gets better with every performance, and he was in some rare air last night. Brutal body shots, and relentless striking. I thought it was f**king awesome.”


http://img203.imageshack.us/img203/492/avatarnpq.jpg

goro
02-02-2010, 12:12
Zou manhoef zijn weerstand goed herstellen? Die heeft nu veel rust nodig. Hij heeft toch wel een zware stoot gekregen. Ik vraag me af of dat gevolgen zou hebben op het incasserings vermogen in de toekomst. Vorig jaar Ko van Maeda, daarvoor die van Sefo.

Neem nu Wanderlei, die kon vroeger precies ook meer nemen dan vroeger. Door die KO´s van crocop, Henderson, Rampage is zijn weerstand toch wat achteruit gegaan vermoed ik.

dirk5
02-02-2010, 12:22
Z
Neem nu Wanderlei, die kon vroeger precies ook meer nemen dan vroeger. Door die KO´s van crocop, Henderson, Rampage is zijn weerstand toch wat achteruit gegaan vermoed ik.

Denk dat dat meer komt omdat ze elkaar bij Chute Box om de haverklap nokkie liepen te slaan.

Wat betreft Melvin, ik hoop dat ie van deze partij heeft geleerd dat bij de kill de dekking ook hoog moet blijven. Als hij dat in zijn systeem heeft zitten dan hoeft hij als het goed is niks meer te incasseren :)

goro
02-02-2010, 12:52
Denk dat dat meer komt omdat ze elkaar bij Chute Box om de haverklap nokkie liepen te slaan.

Wat betreft Melvin, ik hoop dat ie van deze partij heeft geleerd dat bij de kill de dekking ook hoog moet blijven. Als hij dat in zijn systeem heeft zitten dan hoeft hij als het goed is niks meer te incasseren :)

Tja zo kan je het idd ook oplossen.

ICON
02-02-2010, 13:16
ik vind het net zoiets als randleman tegen crocop in pride. had ook niemand verwacht, maar crocop is/was echt niet afgeschreven.

het gaat er in deze niet om dat niemand het had verwacht maar dat manhoef lawler alle hoeken van de kooi liet zien waarna lawler met 1 stoot manhoef ko slaat, dat wordt bedoelt met een come from behind KO.

aangezien je die niet al te veel ziet is dit inderdaad een van de vetste come from behind KO's. zie trouwens ook sell vs smith voor een nog vettere :D

goro
02-02-2010, 14:47
het gaat er in deze niet om dat niemand het had verwacht maar dat manhoef lawler alle hoeken van de kooi liet zien waarna lawler met 1 stoot manhoef ko slaat, dat wordt bedoelt met een come from behind KO.

aangezien je die niet al te veel ziet is dit inderdaad een van de vetste come from behind KO's. zie trouwens ook sell vs smith voor een nog vettere :D
Anderson Silva tegen die Jap was ook zo een voorbeeld!

dirk5
02-02-2010, 15:01
Anderson Silva tegen die Jap was ook zo een voorbeeld!

Ryo Chonan.

weinig gepresteerd, maar nogsteeds de meest brute en slick submission ooit.