PDA

View Full Version : UFCFN 21 (Roy Nelson vs Stefan Struve)



ondiep
03-02-2010, 14:39
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night_21

Las het gisteren op twitter en heb het even opgezocht, Stefan kan 31 Maart weer vol aan de bak :thup:

Mooie partij als Stefan deze weet te pakken zou het een mooie stap omhoog zijn! wellicht een rematch tegen JDS???

Wat denken jullie jongens kan Stefan big country hebben?

Leventdepevent
03-02-2010, 14:45
nelson vond ik nou niet indruk maken in TUF...denk best dat stefan hem kan pakken

biggz
03-02-2010, 14:47
Ik denk dat Nelson letterlijk en figuurlijk een maatje te groot is voor struve

dirk5
03-02-2010, 14:48
http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_Fight_Night_21

Las het gisteren op twitter en heb het even opgezocht, Stefan kan 31 Maart weer vol aan de bak :thup:

Mooie partij als Stefan deze weet te pakken zou het een mooie stap omhoog zijn! wellicht een rematch tegen JDS???

Wat denken jullie jongens kan Stefan big country hebben?

Is hier enkele weken geleden al bekend gemaakt.

ramatch tegen Cigano zie ik niet zitten; way out of his league.

zal moeilijk worden voor Stefan, hij zal het in ieder geval staande moeten doen.

Sendur
03-02-2010, 14:56
Is hier enkele weken geleden al bekend gemaakt.

ramatch tegen Cigano zie ik niet zitten; way out of his league.

zal moeilijk worden voor Stefan, hij zal het in ieder geval staande moeten doen.

x2

Maar Stefan's stand up zag er niet echt goed uit tot nu toe.

Hopelijk doet hij er wat aan tegen nelson.

superfreak
03-02-2010, 15:24
Hij zou goed gebruik moeten maken van z'n lengte kort en strak stoten en letten op z'n dekking. Mogelijk ook zo veel mogelijk low kicks in het begin.

Slome
03-02-2010, 15:27
Dikke Vette Repost ik zeg /

Harrie Nak
03-02-2010, 15:32
Is inderdaad al weken bekend. Is alleen gisteren ofzo pas "officieel" geworden.

Struve kan het beter staand houden. Die bolle heeft zich op de grond al bewezen door o.a. Mir te verslaan (ik meen dat dit op een grappling toernooi was).

dirk5
03-02-2010, 15:38
Is inderdaad al weken bekend. Is alleen gisteren ofzo pas "officieel" geworden.

Struve kan het beter staand houden. Die bolle heeft zich op de grond al bewezen door o.a. Mir te verslaan (ik meen dat dit op een grappling toernooi was).

die "Bolle" is gewoon een bjj black belt onder Renzo gracie... daar wil je echt niet mee rollen.

Verder heeft hij flink aan zijn stand up gewerkt met Marco (calmarogym)

Voor de mensen die hem niet indrukwekkend vonden tijdens TUF heb ik 1 vraag:

Hoeveel klappen heeft hij in de gehele serie gehad?

kooivechter
03-02-2010, 15:49
die "Bolle" is gewoon een bjj black belt onder Renzo gracie... daar wil je echt niet mee rollen.

Verder heeft hij flink aan zijn stand up gewerkt met Marco (calmarogym)

Voor de mensen die hem niet indrukwekkend vonden tijdens TUF heb ik 1 vraag:

Hoeveel klappen heeft hij in de gehele serie gehad?

nog redelijk wat hoor. meer dan nodig was. als je tuf afgelopen maandag hebt gezien. het had gewoon een extra ronde moeten worden. Nee echt indrukwekkend is hij niet in tuf en Stefan heeft een hele goede kans om van hem te winnen. Het is absoluut geen finisher die roy en vecht erg behouden.

BNP
03-02-2010, 15:51
die "Bolle" is gewoon een bjj black belt onder Renzo gracie... daar wil je echt niet mee rollen.

Verder heeft hij flink aan zijn stand up gewerkt met Marco (calmarogym)

Voor de mensen die hem niet indrukwekkend vonden tijdens TUF heb ik 1 vraag:

Hoeveel klappen heeft hij in de gehele serie gehad?

Je hebt gelijk als je zegt dat hij weinig klappen heeft gehad in de hele serie maar tegen volgens mij Justin Wren stond hij toch ff te wankelen op een gegeven moment!

BNP
03-02-2010, 15:52
Verder zie ik Stefan Struve ook niet zomaar winnen van "die bolle" :D

Sendur
03-02-2010, 16:03
Justin Wren sloeg hem bijna k.o

als die een betere conditie had was Roy Nelson de lul geweest.

dirk5
03-02-2010, 16:05
nog redelijk wat hoor. meer dan nodig was. als je tuf afgelopen maandag hebt gezien. het had gewoon een extra ronde moeten worden. Nee echt indrukwekkend is hij niet in tuf en Stefan heeft een hele goede kans om van hem te winnen. Het is absoluut geen finisher die roy en vecht erg behouden.

Ik heb het afgelopen maandag niet gezien nee, ik keek het wanneer het uitkwam, enkele maanden geleden. Voor zover ik weet had het idd een extra ronde kunnen zijn, maar ook de beslissing aan Nelson geven was geen verkeerde. Als iemand het won was hij het.

Verder is hij bij 2 van de 4 partijen in een crucifix gekomen, heeft hij 2 keer op TKO gewonnen en de finale op KO.

En dit alles zonder een schram of blauw oog. Dat het er misschien niet zo geolied uitziet betekent niet dat het indrukwekkend is.

Sendur
03-02-2010, 16:07
Ik heb het afgelopen maandag niet gezien nee, ik keek het wanneer het uitkwam, enkele maanden geleden. Voor zover ik weet had het idd een extra ronde kunnen zijn, maar ook de beslissing aan Nelson geven was geen verkeerde. Als iemand het won was hij het.

Verder is hij bij 2 van de 4 partijen in een crucifix gekomen, heeft hij 2 keer op TKO gewonnen en de finale op KO.

En dit alles zonder een schram of blauw oog. Dat het er misschien niet zo geolied uitziet betekent niet dat het indrukwekkend is.

Dirk we weten nu wel dat je een Calmaro gym nuthugger bent.

dirk5
03-02-2010, 16:07
Justin Wren sloeg hem bijna k.o


misschien, maar bijna daar win je niks mee.

dirk5
03-02-2010, 16:10
Dirk we weten nu wel dat je een Calmaro gym nuthugger bent.

wtf? heb je weer lijm liggen snuiven daar in Best? :)

Toen deze TUF opgenomen werd, werd hij nog niet eens getrained door Marco.

Tevens ben ik gewoon voor onze Stefan op fight night, vind alleen dat Roy onderschat word hier.

Tony
03-02-2010, 16:25
jongens komop... beetje lief zijn voor elkaar.

Laat dirk gewoon de kloten van marco likken ja :p

nee ff serieus... Ik geef Dirk groot gelijk... Nelson ziet er knulliger uit dan dat ie eigenlijk is. Die vette pens is volledig bewust aangezet om een voordeel op de grond vanuit toppositie te creëren.

Kan Struve Nelson hebben? Ik denk het wel. Maar ik denk ook wel dat Nelson Struve kan hebben.

Ik root voor Struve.. Maar als Nelson wint, dan troost ik me met het feit dat Ie getraind wordt door Marco. Zo zit er toch nog een vleugje nederland in de winst.

kooivechter
03-02-2010, 16:25
Ik heb het afgelopen maandag niet gezien nee, ik keek het wanneer het uitkwam, enkele maanden geleden. Voor zover ik weet had het idd een extra ronde kunnen zijn, maar ook de beslissing aan Nelson geven was geen verkeerde. Als iemand het won was hij het.

Verder is hij bij 2 van de 4 partijen in een crucifix gekomen, heeft hij 2 keer op TKO gewonnen en de finale op KO.

En dit alles zonder een schram of blauw oog. Dat het er misschien niet zo geolied uitziet betekent niet dat het indrukwekkend is.

nee dat klopt alleen indrukwekkend was het ook niet. Ik denk zelfs als Stefan zich houdt aan de game plan en niet er vanaf wijkt zoals bij Paul Buentello hij van hem moet kunnen winnen.

Sendur
03-02-2010, 16:32
wtf? heb je weer lijm liggen snuiven daar in Best? :)

Toen deze TUF opgenomen werd, werd hij nog niet eens getrained door Marco.

Tevens ben ik gewoon voor onze Stefan op fight night, vind alleen dat Roy onderschat word hier.

haha ik zit je gewoon weer te kutten Dirkie. :P

Nelson word idd erg onderschat, en Stefan zal het moeilijk gaan krijgen.

dirk5
03-02-2010, 16:43
haha ik zit je gewoon weer te kutten Dirkie. :P



haha, reps voordat waneer ik ze weer kan geven, ik tuin er weer met beide benen in :)

knift
03-02-2010, 16:48
Vind die Roy maar een lompe dikke pad en hoop ook echt dat Struve 'm op vreet maar moet Dirk ook wel gelijk geven dat hij stroef vecht maar wel heel effectief en Stefan zal er een flinke kluif aan krijgen maar dat maakt de sport ook leuk .

WARRRR STRUVE!!!!!!!!

superfreak
03-02-2010, 17:05
Onderschatten moet je Roy zeker niet. Echter vind ik dat de voorbeeld dat hij Frank Mir heeft verslagen, al redelijk lang geleden, tijdens een grappeling partij niet echt meetellen. Hij heeft inderdaad gewoon een Black belt en is dus gevaarlijk op de grond. Echter is Struve ook geen pannenkoek op de grond en met z'n lange ledematen zou hij zomaar een sub in kunnen zetten. Echter wees verstandig hou het staand veel low kicks afhoudertjes en wanneer die beentjes lam zijn in en uit vechten en je hebt hem.

Slome
03-02-2010, 18:30
Onderschatten moet je Roy zeker niet. Echter vind ik dat de voorbeeld dat hij Frank Mir heeft verslagen, al redelijk lang geleden, tijdens een grappeling partij niet echt meetellen. Hij heeft inderdaad gewoon een Black belt en is dus gevaarlijk op de grond. Echter is Struve ook geen pannenkoek op de grond en met z'n lange ledematen zou hij zomaar een sub in kunnen zetten. Echter wees verstandig hou het staand veel low kicks afhoudertjes en wanneer die beentjes lam zijn in en uit vechten en je hebt hem.

A lá "Robbie Lawler":blush:

Slome
03-02-2010, 18:36
Roy heeft overigs ook de IFL titel...

kan die niet meer verdedigen IFL is niet meer maar ach,, denk vermeld t toch ff...

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Fight_League

Slome
03-02-2010, 20:57
Florian vs Gomi is ook bevestigd

Durfal
03-02-2010, 21:23
Stefan heeft tot nu toe meer op de grond een goede indruk gemaakt dan in zn staande werk.
Nee die bolle vegas-kid moet je dus niet onderschatten zeker zn ground game niet.
Maar kom op zeg staande moet onze Stefan toch wel een bres in de verdediging van die Roy kunnen slaan??
Staand heeft Roy toch echt niet kunnen imponeren als ik zo maandag naar zn partij keek
daar kwam hij met een vreemde jury beslissing toch wel erg goed weg.
In de eerste ronde werd Roy toch echt weggetikt.....................
Ok de beste stuurlui staan aan wal, maar als Stefan hem met lange stoten op afstand houdt en met low kicks zn beweegelijkheid imobiliseert en als ie in komt hem opvangt met knieën dat moeten er toch wel serieuze kansen zijn in het staande werk voor Stefan..........

calmarogym
04-02-2010, 00:04
Jongens, houd even in de gaten dat ik hier ook mee lees en dus alle tips die jullie aan Stefan geven, in de gaten hou!! lol ;)

Marco
Team Calmaro

Slome
04-02-2010, 00:24
Jongens, houd even in de gaten dat ik hier ook mee lees en dus alle tips die jullie aan Stefan geven, in de gaten hou!! lol ;)

Marco
Team Calmaro

euuhhh mods kan deze hele thread helemaal verwijderd worden..
want dit willen we natuurlijk niet he....;)

GilbertYvelFan24
04-02-2010, 00:38
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/b/bd/UFC-FN21-.jpg/200px-UFC-FN21-.jpg (http://www.mixfight.nl/wiki/File:UFC-FN21-.jpg)

superfreak
04-02-2010, 11:05
Jongens, houd even in de gaten dat ik hier ook mee lees en dus alle tips die jullie aan Stefan geven, in de gaten hou!! lol ;)

Marco
Team Calmaro

Maak niet uit lees maar. Er is al een persoonlijk bericht naar Schreiber gegaan. laat Marco denken dat we het staand gaan houden en ga dan gelijk voor de takedown....ow wacht geef ik nu toch de gameplan weg:fp:

mdk
04-02-2010, 11:12
@ Marco:

Hoe is het daar in het kamp en hoe denkt Roy zelf over deze partij (zonder in te specifieke details te treden).

Tony
04-02-2010, 11:32
Jongens, houd even in de gaten dat ik hier ook mee lees en dus alle tips die jullie aan Stefan geven, in de gaten hou!! lol ;)


Ik zat al te wachten op deze reactie :p

Ik zie het al voor me...

Verschijnt daar zaterdag een compleet afgetrainde Roy Nelson die de afgelopen weken alleen maar standup getraind heeft in de Octagon...

lol

Slome
19-03-2010, 19:25
http://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/105544/262krco.jpg

Roy Nelson -340 talks Stefan Struve +260:
"I think its definitely going to be a ‘different’ fight. You’ve got a 6’ 11" guy against a 5’ 5" guy, tall and slinky against short in stature. I think I am a little bit better in some aspects. I think my experience… actually I cant even say that, he has more fights than I do, haha! I think it will just come down to who wants it more. He is young hungry kid and I am a hungry old kid. I need to eat."
"One of the things I always do is take everyone serious because [MMA] is like football, any given Sunday any team can win," Nelson says.

-- full interview at fightersonlymagazine.co.uk (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=4145)

Sendur
19-03-2010, 19:48
Lol @ Nelson hierboven.

Ik hoop echt dat Stefan hem pakt!