PDA

View Full Version : Badr Hari: training video



Slome
03-02-2010, 19:34
Badr Hari Training

http://www.mfight.co.kr/news_img/news/2009-10-27-badr.jpg

Volgende week zaterdag staat de Nederlandse/Marokkaanse K-1 superster Badr Hari tegen over Mourad Bouzidi bij It’s Showtime 2010 Prague. Badr Hari verdedigd dan zijn It’s Showtime World Heavyweight title die hij won door Semmy Schilt te verslaan bij It’s Showtime 2009 Amsterdam.
Badr Hari verloor onlangs van Semmy Schilt bij K-1 World Grand Prix 2009 Final 5 december vorig jaar. Nadat hij Alistair Overeem en Ruslan Karaev versloeg was iedereen er van overtuigd dat Badr Hari het toernooi zou winnnen, maar helaas ging Semmy Schilt er mee vandoor.
Mourad Bouzidi is een Nederlands/Tunesische kickboxer uit Den Haag waar hij traint bij Peter Aerts. Mourad Bouzidi vocht onlangs tegen Erhan Deniz bij Ring Sensation Championships – Uprising 12. Mourad Bouzidi won dit gevecht door een unanimous decision.

Zie hieronder een korte samenvatting van de training van Badr Hari:

http://www.youtube.com/watch?v=ObFu37w61Tc

Kemal
03-02-2010, 19:40
Hij houd zn lichaam echt in top conditie zeg!! leuk om te zien thanks!!

Simone
03-02-2010, 19:45
Kijk, hier worden we blij van :thup:

Ironmike.
03-02-2010, 19:55
ik neem aan dat dit een ouwe filmpje is van de training van Badr.
Hier zat hij te trainen voor K1 finals haha:D

Fedorr
03-02-2010, 19:57
hier trainde hij voor k1 final

Durfal
03-02-2010, 20:27
Ehh Mourad traint in den haag bij Kancho Gerard Cordeau,en ja ook bij team Aerts maar dan vaak met oa Peter in Peter Aerts's zijn private gym bij zijn huis.......
Daar is Peter van alle gemakken voorzien................

PD_EC
03-02-2010, 20:43
bedankt voor het filmpje .

biggz
03-02-2010, 22:10
Ehh Mourad traint in den haag bij Kancho Gerard Cordeau,en ja ook bij team Aerts maar dan vaak met oa Peter in Peter Aerts's zijn private gym bij zijn huis.......
Daar is Peter van alle gemakken voorzien................

Badr heeft al die gemakken niet nodig
Badr's recept voor succes is heel eenvoudig:

1. Zoek een grote kale donkere man die van bijna elke vechter een kampioen maakt

2. Voorzie deze man van pads

3. Voorzie vechter van handschoenen

ARMENIA
03-02-2010, 23:03
lol

marri
04-02-2010, 02:36
hahahahaah mooi gezegd

Milk
04-02-2010, 02:59
Badr heeft al die gemakken niet nodig
Badr's recept voor succes is heel eenvoudig:

1. Zoek een grote kale donkere man die van bijna elke vechter een kampioen maakt

2. Voorzie deze man van pads

3. Voorzie vechter van handschoenen

Denk dat ik volgende week ook maar eens daar langs ga dan. Effe wereldkampioen worden lijkt me wel wat ;).

Leventdepevent
04-02-2010, 07:33
nice!

Safouan
04-02-2010, 08:14
Nieuwe manier van kracht/balans trainen, samen met de nieuw binnen gehaalde Papa Mike.
Ziet er indrukwekkend uit. Als Badr zo doortraint wordt het echt een beest van jongen.

Mr 1 Leg
04-02-2010, 09:59
nice!x2 goe bezig simpel :thup:

el bastardo
04-02-2010, 10:59
Leuk filmpje. Altijd leuk om trainingen te zien.

GerritTonijn
04-02-2010, 11:58
is dat filmpje niet van K-1?

goro
04-02-2010, 12:06
Als Badr zo doortraint wordt het echt een beest van jongen.
Idd ooit zal ie grote, sterke jongen worden!:D

Pernik
04-02-2010, 12:39
Hij heeft wel mazzel dat hij van die ongewoon lange armen heeft.

Safouan
04-02-2010, 13:03
Idd ooit zal ie grote, sterke jongen worden!:D

ik heb gehoord dat pindakaas helpt haha.
Badr is helemaal niet veel bijgekomen, terwijl hij er veel groter uitziet als 2 jaar terug.

Slome
04-02-2010, 13:33
ik heb gehoord dat pindakaas helpt haha.
Badr is helemaal niet veel bijgekomen, terwijl hij er veel groter uitziet als 2 jaar terug.

Lijkt me stug, of hij is gekrompen..
http://image.cinewel.com/k1kr/Images/member/2005/11/19/1132383928414.jpg
OF
http://image.inews24.com/image_joy/200901/1214731811586_1.jpg
Misschien een zonnebankje, maar meer niet.. haha...;)

Zanshin
04-02-2010, 13:53
Safouan wrote: "Nieuwe manier van kracht/balans trainen"

Ik neem aan dat je bedoelt nieuwe manier trainen voor Badri, want deze trainingsmethode's worden in Amerika al langer getraint.

De nadruk ligt vooral veel op total bodywork oefeningen, balans (stabiliteitstraining) en core trainingen.

Maar dit is natuurlijk erg afhankelijk in welke fase zij zitten met krachttraining (vp, vp2 of wp.) of (fase 1, 2, 3, 4, 5).

Hoe dan ook, altijd inspirerend om dit soort trainingen te zien en dat je sporters vanuit verschillende discipline's steeds meer dit soort trainingen ziet doen.

Boran
04-02-2010, 13:56
Mooi om dit soort trainingen te zien.

Het niveau van training in de topvechtsport in Nederland is echt gestegen ten opzichte van 10 jaar geleden. Training met voedingsadviseurs, sportspecifieke training, dynamische training ipv alleen met fitnessmachines etc.

Nightwalker
04-02-2010, 18:00
:twak:
Lijkt me stug, of hij is gekrompen..
http://image.cinewel.com/k1kr/Images/member/2005/11/19/1132383928414.jpg
OF
http://image.inews24.com/image_joy/200901/1214731811586_1.jpg
Misschien een zonnebankje, maar meer niet.. haha...;)

Wat wil je nou precies duidelijk maken ??.. Hij was toen een jaar of 18.. En foto daaronder was hij 22.. Dus ??? Soms vraag ik me echt af of sommige mensen hier op forum stront in hun hersenen hebben, ze vallen telkens weer in herhaling en Slome wilt weer gaan beweren dat Badr bepaalde pillen heeft ingenomen.. ( gewoon hard trainen dan kom je er wel )

Wat een clown...:fp: Alleen een zonnebankje ??? :twak::twak:

bananenplukster
04-02-2010, 18:31
Lees net dat badr waarschijnlijk tegen hesdy gerges moet in de arena, ach jah alles beter dan tegen zimmerman of saki. Echt jammer dat het gevecht van het jaar zou moeten worden badr hari vs bonjasky niet doorgaat. Had hem ook graag gezien tegen peter aerts(rematch).

Nu maar afwachten wanneer het officieel bekend wordt gemaakt

Slome
04-02-2010, 19:11
"WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR, JIJ OF IK!"

mboelly
04-02-2010, 19:16
gerges moet toch tegen ghita dus dat zit er niet in

Milk
04-02-2010, 19:55
"WIE IS HIER NOU DE SNACKBAR, JIJ OF IK!"


Ur doing it wrong!!

T moet zijn:

Wie is hier nou de snackbar, gij of ikke?!

Wannebe brabanders ;).

Safouan
04-02-2010, 19:58
Safouan wrote: "Nieuwe manier van kracht/balans trainen"

Ik neem aan dat je bedoelt nieuwe manier trainen voor Badri, want deze trainingsmethode's worden in Amerika al langer getraint.

De nadruk ligt vooral veel op total bodywork oefeningen, balans (stabiliteitstraining) en core trainingen.

Maar dit is natuurlijk erg afhankelijk in welke fase zij zitten met krachttraining (vp, vp2 of wp.) of (fase 1, 2, 3, 4, 5).

Hoe dan ook, altijd inspirerend om dit soort trainingen te zien en dat je sporters vanuit verschillende discipline's steeds meer dit soort trainingen ziet doen.

Bedankt voor de uitleg, ik bedoelde inderdaad voor Badr een nieuwe manier van trainen. Hij boekt lichamelijk een grote vooruitgang, je ziet gewoon dat hij ieder spier traint.

bananenplukster
04-02-2010, 19:58
gerges moet toch tegen ghita dus dat zit er niet in

Mark my words moelly hij moet tegen gerges. Petrosyan moest eerst ook tegen chahid maar ze hebben chahid teruggeroepen en nu gaat petsoryan tegen nieky holzken, een voorlopige mm zegt niks.

Waarschijnlijk dus badr hari vs gerges en ghita vs ?:thup:

Ik zie liever badr hari vs gerges dan badr vs zimmerman of badr vs saki dan maar een amsterdams onderonsje:)

Safouan
04-02-2010, 20:03
Lijkt me stug, of hij is gekrompen..
http://image.cinewel.com/k1kr/Images/member/2005/11/19/1132383928414.jpg
OF
http://image.inews24.com/image_joy/200901/1214731811586_1.jpg
Misschien een zonnebankje, maar meer niet.. haha...;)

Op dat eerste plaatje woog Badr 99, dat tweede plaatje woog hij 101.
Afgelopen december tijdens de K-1 finale woog hij 105.2.

Het lijkt inderdaad dat hij van tijd tot tijd veel bijkomt.
In mei tegen Semmy woog hij 104, als je hem dan ziet in december lijkt hij enorm bijgekomen te zijn. Maar het was maar een kilo en 2 gram verschil.

Door die balans training traint hij iedere spier(bovenlichaam) strak, waardoor zijn spieren er goed en groot eruit steken.

Slome
04-02-2010, 22:40
:twak:

Wat wil je nou precies duidelijk maken ??.. Hij was toen een jaar of 18.. En foto daaronder was hij 22.. Dus ??? Soms vraag ik me echt af of sommige mensen hier op forum stront in hun hersenen hebben, ze vallen telkens weer in herhaling en Slome wilt weer gaan beweren dat Badr bepaalde pillen heeft ingenomen.. ( gewoon hard trainen dan kom je er wel )

Wat een clown...:fp: Alleen een zonnebankje ??? :twak::twak:

Pannekoekje.. lees ens goed.. en interperteer niet meteen negatief..het lijkt wel of je beetje boos bent..

Het enige wat ik doe is het verschil laten zien van badr op verschillende momenten uit z'n carriere.. het verschil in massa en uiterlijk, je ziet mij niets typen over pilletjes en z'n huidige gewicht... enkel over zijn kleurtje;)

Ik poste het filmpje/het artikel/ omdat ik badr een top vechter vindt.

Jammer dat ieder topic wat er is"wat maar over badr gaat" iets van hevige discussie oplevert...

Zanshin
04-02-2010, 22:48
Ik ben het er mee eens, dat er mensen zijn die te snel iets roepen over pilletjes etc.

Met de juiste training, voeding, supplementen en rust kun je in een korte tijd (plus-minus 3 maanden) veel resultaat halen. Elke fase of cycles maak je dan progressie.

Badr heeft de juiste mensen voor elke onderdeel om zich heen mag ik aanemen op dat niveau, dus zijn resultaten komen met hulp van een heel team om zich heen.

Dus erg jammer dat er dan weer mensen zijn, die te snel hun oordeel klaar hebben.

lopez86
04-02-2010, 23:25
o god er is weer een blik badr fans open getrokken.
man the harpoons.

Durfal
05-02-2010, 05:34
Een body builder die gezond eet leeft en traint pakt hooguit 1.5 kilo spiermassa per jaar.
De medische rapporten daarover zijn al dik 20 jaar bekend.............
Naturel gaat het allemaal niet zo hard al maak je in het begin wel de meeste progressie
Je lichaam krijgt als het ware een schok effect, en zal bij aanleg daar goed op reageren.

betuwebiker
05-02-2010, 06:20
Ur doing it wrong!!

T moet zijn:

Wie is hier nou de snackbar, gij of ikke?!

Wannebe brabanders ;).


Hedde gei klappe gehad of wa?
Nee, voel'k niks van jonguhh.

Brilliante gasten die new kids!:thup:

Zanshin
05-02-2010, 13:44
Lopez86 wrote: "o god er is weer een blik badr fans open getrokken.
man the harpoons."

Wie zegt dat ik een fan ben!!!

Ik geef alleen aan wat er fysiek mogelijk is.

Spreek uit eigen ervaring!!!

Zanshin
05-02-2010, 13:52
Durfal wrote: "De medische rapporten daarover zijn al dik 20 jaar bekend"

Kan zijn, maar we leven nu 20 jaar later en zoals alles in het leven, blijft de ontwikkeling in de sport ook niet stil staan.

We weten nu meer over trainingen, voeding etc. dan 20 jaar geleden.

En geloof mij, dat als je een artikel hebt gelezen, vindt je ook artikels die het tegenovergestelde beweren.

1,5 kg per jaar is echt weinig, met goed "bulken en dan cutten", en uiteraard de juiste trainingsmethode's kun je een heel eind komen.

GerritTonijn
05-02-2010, 13:52
Een body builder die gezond eet leeft en traint pakt hooguit 1.5 kilo spiermassa per jaar.
De medische rapporten daarover zijn al dik 20 jaar bekend.............
Naturel gaat het allemaal niet zo hard al maak je in het begin wel de meeste progressie
Je lichaam krijgt als het ware een schok effect, en zal bij aanleg daar goed op reageren.

Bodybuilding en natural zijn nou niet echt 2 dingen die goed samen gaan.

Komt nog eens bij dat die 1.5kg misschien wel klopt als je al jaren bezig bent(en natural), maar de eerste paar jaar kan je veel meer pakken.

Guillermo
05-02-2010, 14:23
Pannekoekje.. lees ens goed.. en interperteer niet meteen negatief..het lijkt wel of je beetje boos bent..

Het enige wat ik doe is het verschil laten zien van badr op verschillende momenten uit z'n carriere.. het verschil in massa en uiterlijk, je ziet mij niets typen over pilletjes en z'n huidige gewicht... enkel over zijn kleurtje;)

Ik poste het filmpje/het artikel/ omdat ik badr een top vechter vindt.

Jammer dat ieder topic wat er is"wat maar over badr gaat" iets van hevige discussie oplevert...

Nou het is gewoon zo dat als je enig woordje zegt over de halfgod Badr dat verkeerd kan vallen , dat de massa godenaanbidders (lees fanboys) helemaal hysterisch wordt:lol:

Durfal
05-02-2010, 17:42
Bodybuilding en natural zijn nou niet echt 2 dingen die goed samen gaan.

Komt nog eens bij dat die 1.5kg misschien wel klopt als je al jaren bezig bent(en natural), maar de eerste paar jaar kan je veel meer pakken.

Die 1.5 kilo waar niet ik maar de wetenschap zich op baseert zijn blijvende kilos!!
Zoals jij een basis gewicht hebt bv 70 kilo,wat een ietwat fluctueert door je eetgewoonten
maar in de basis blijf je rond die 70 kilo.
Ieder body builder of andere sportbeoefenaar die traint bulkt enz om zwaarder te worden zal ook daadwerkelijk zwaarder worden. Kan wel in gewicht 10 kilo of meer zijn in redelijk korte tijd!!
Met of zonder stimulantia,maar die 1.5 kilo is daadwerkelijk gewonnen spiermassa.
Niet hatelijk bedoeld maar als je een flinke bodybuilder de spieren doorsnijd,krijg je hetzelfde effect als dat je een goedkoop kipfiletje doorsnijd van een goedkope supermarkt.
Heeeeeeeel veel vocht dus maar kom je dus geen pure spiermassa tegen,m.a.w. datgene wat je aantreft is niet massief.niet die 1.5 kilo!!
En ook al bestaan we grotendeels uit water als mens zijnde,die 1.5 die de wetenschap al jaren bedoeld is dus pure massieve spiermassa....
Kijk maar eens wat er met een Bodybuilder zn spiermassa gebeurd als ie stopt met trainen en alles wat erbij kwam kijken, die zie je voor je ogen wegslinken........
Dat is wat er met dat soort wetenschappelijke artikelen wordt bedoeld en ja je weegschaal zal na een jaar hard trainen bulken enz enz wel meer aangeven dan die 1.5 kilo!! maar......
is dat pure spiermassa wat je weegschaal aangeeft??????

GerritTonijn
05-02-2010, 17:48
blijvende kilo's? lopen die niet weg?

begrijp me niet verkeerd, maar de wetenschap op het gebied van voeding en training veranderd echt met de dag van standpunt. 2 jaar geleden was iedereen nog overtuigt dat meerdere kleine maaltijden op een dag je stofwisseling versnellen, om maar een voorbeeld te noemen.

Je hebt zeker een punt met het 'vocht' gehalte van de steroid gebruikers, maar denk niet dat het 'nep' spieren zijn die leeglopen als je er een gaatje in prikt.

sowieso trek ik elk generaliserend 'getal' al per definitie in twijfel, als jij dat niet doet, is dat jouw keus.

62jeroen
05-02-2010, 18:16
Hier is een mooi artikel, zeer recent verschenen van een gerenommeerde Amerikaanse coach die heel veel ervaring heeft met het trainen van beginners. http://startingstrength.com/articles/novice_effect_rippetoe.pdf Aan het eind zie je veelzeggende foto's van voor en na. Dezelfde persoon is binnen 3 maanden van een 'skinny bastard' tot een beest geworden. Ok, hij is ook vetter geworden maar je ziet duidelijk dat hij vele kilo's spiermassa heeft gewonnen. Het geheim is niet alleen zwaar liften, maar naast flink eten ook 4 liter volle melk per dag drinken. Schijnt voor een 20-jarige nog beter te werken dan steroïden.

Het winnen van spiermassa door een bodybuilder die al jaren bezig is, ja dat is lastig. Maar iemand die nog nooit serieus aan echte krachttraining heeft gedaan, zoals squatten, deadlift en pressen met een halter, kan gigantische spiermassa winnen in korte tijd.

Ik denk dat dit ook voor Badr geldt. Ik weet niet wat ie heeft gedaan, maar de foto's van een paar jaar geleden laten iemand zien die nog nooit aan echte krachttraining heeft gedaan. Het lijkt erop dat hij dat inmiddels wel heeft gedaan.

De trainingsvideo's in dit draadje zeggen hier trouwens niets over. Dat zijn uitsluitend trainingsvormen voor kortstondig uithoudingsvermogen zoals je in een K1 match tegenkomt, waarbij elke spier wordt aangepakt.

trainer Bv S'burg
06-02-2010, 00:01
dus kort samengevat: Veel volle melk en corestabillity training. Dat moeten we op de donderdag avond doen Bootje, dan worden we echte arrige keelties!