PDA

View Full Version : The Shinya Aoki, Mizuto Hirota Beef



Sendur
04-02-2010, 00:43
http://www.youtube.com/watch?v=JyEXnjNJmb4&feature=player_embedded#

Fyodor
04-02-2010, 01:09
Vet! Thanks voor 't posten. Zo kan je Aoki zijn gedrag na afloop ook wat beter plaatsen.

Sendur
04-02-2010, 01:10
Mja vind het nog steeds wat overdreven wat hij deed.

Justinian
04-02-2010, 09:02
Thanks, heel mooi filmpje!

dirk5
04-02-2010, 09:15
Thanks.

Aoki is de baas!

Mr 1 Leg
04-02-2010, 11:00
Thanks, heel mooi filmpje!x2

remco pardoel
04-02-2010, 12:23
Wel een mooi filmpje... goed in elkaar gezet...

Ik snap de actie nog steeds niet..
en keur hem zeker niet goed

RocknRolla
04-02-2010, 12:35
Tap or snap.

Aoki= Baas

superfreak
04-02-2010, 12:39
Wel een mooi filmpje... goed in elkaar gezet...

Ik snap de actie nog steeds niet..
en keur hem zeker niet goed


X2

Dat hij 'm dan breekt is tot daar want je moet dan maar aftikken. Echter zijn gedrag daarna is helemaal niet goed te praten.

Sendur
04-02-2010, 13:15
Wel een mooi filmpje... goed in elkaar gezet...

Ik snap de actie nog steeds niet..
en keur hem zeker niet goed

x3 Remco

goro
04-02-2010, 13:30
Aoki is een weirdo kikker.

761217186
04-02-2010, 16:25
Gedrag niet goed Aoki wel goed;)

YoMarK
04-02-2010, 21:00
Tap or snap, middelvinger daarna sloeg nergens op idd.
Maarja, ik zou ook pissig zijn als mīn tgenstander niet zou afkloppen en ik iemands arm zou moeten breken.

lopez86
05-02-2010, 00:26
aoki heeft voor mij afgedaan.
topper of niet, als kampioen hoor je je niet zo te gedragen.

RocknRolla
05-02-2010, 11:47
aoki heeft voor mij afgedaan.
topper of niet, als kampioen hoor je je niet zo te gedragen.

Ik snap niet dat je zo kort door de bocht kan komen om iemand af te schrijven!
Mma vechters en ook kampioenen zijn ook mensen en hebben ook gevoelens alhoewel je dat bij fedor kan betwisten.
Dat betekent ook dat ze fouten maken. Dat gebeurt iedereen weleens en ik weet zeker dat jij ook weleens iets doms hebt gedaan en niet gelijk ben afgeschreven want daarom zijn er tweede kansen.
Het gedrag na de winst is niet goed te keuren alleen ik geloof er wel in dat het emotie was( wat hij ook na de wedstrijd bekent had gemaakt) en dat iedereen dit weleens heeft.

Dus om Aoki nu af te schrijven vind ik echt heel erg kortzichtig heb je Badr Hari ook afgeschreven dan? Er zijn nog veel meer incidenten geweest van vechters die zich even lieten gaan heb je die allemaal laten vallen?

Badr Hari heeft ook na de finale van 2008 een gigantische ommekeer qua sportiviteit laten zien en zo hoort het alleen fouten maken hoort er nu eenmaal bij.

lopez86
05-02-2010, 15:31
Ik snap niet dat je zo kort door de bocht kan komen om iemand af te schrijven!
Mma vechters en ook kampioenen zijn ook mensen en hebben ook gevoelens alhoewel je dat bij fedor kan betwisten.
Dat betekent ook dat ze fouten maken. Dat gebeurt iedereen weleens en ik weet zeker dat jij ook weleens iets doms hebt gedaan en niet gelijk ben afgeschreven want daarom zijn er tweede kansen.
Het gedrag na de winst is niet goed te keuren alleen ik geloof er wel in dat het emotie was( wat hij ook na de wedstrijd bekent had gemaakt) en dat iedereen dit weleens heeft.

Dus om Aoki nu af te schrijven vind ik echt heel erg kortzichtig heb je Badr Hari ook afgeschreven dan? Er zijn nog veel meer incidenten geweest van vechters die zich even lieten gaan heb je die allemaal laten vallen?

Badr Hari heeft ook na de finale van 2008 een gigantische ommekeer qua sportiviteit laten zien en zo hoort het alleen fouten maken hoort er nu eenmaal bij.

Hij heeft ook na de partij bekend gemaakt dat hij geen spijt had.
Ik vind Aoki de meest spectaculaire submission vechter die er is maar het is gewoon mijn mening dat ik vind dat je je hoort te gedragen als kampioen.
Hij komt als persoon gewoon niet prettig, maar arrogant over en soms ook als een verwend kind.
En dat is niet alleen bij deze partij zo geweest.
Volgens insiders was hij bij Paraestra Tokio gewoon niet meer te handelen en is hij daarom eruit gezet.
En ja, als hij zich weer gaat gedragen krijgt ie "een 2e kans" ook van mij.
Maar tot die tijd mag hij best een keer goed op zijn plek gezet worden.
Is gewoon mijn mening ;) niets meer niets minder.

Sendur
05-02-2010, 15:34
Luister.

Hoeveel mensen hebben hier Brock wel niet af zitten zeiken nadat hij zijn middelvinger op stak en iets tegen Frank riep.
En dan roepen mensen dat hij zich als een champ moet gedragen.

Ik vind Aoki zijn actie een stuk vreemder en een beetje vies eigenlijk, eerst kei hard zijn arm breken en dan helemaal doorflippen, en dan vinden mensen het goed.

Gedraag je als een champ en geef een voorbeeld.

Ik hoop dat deze man snel een pak rammel gaat krijgen.

Simba
05-02-2010, 15:41
cker een heeel mooi filmpje:thup:

dirk5
05-02-2010, 15:43
Heel makkelijk, Brock lesnar is een domme Amerikaan, Aoki is een coole japanner. ;)

Middelvinger is louzy, maar breken niet. Niet willen tikken = breken.

GnP
05-02-2010, 17:25
hij kon die arm toch moeilijk lossen??? niet aftikken, simpel, dan breek je hem gewoon. als je iemand in een simpele maar onomkeerbare armbar hebt in een wedstrijd, dan ga je de overwinning toch niet afgeven omdat je tegenstander weigert af te tikken...

Kemal
05-02-2010, 23:13
wel een leuk filmpje !

kooivechter
05-02-2010, 23:59
mooi filmpje. maar aoki heeft het iid ook bij mij wel afgedaan. wat een smerige actie. eerst bij de parttij bij aanvang nog wel hand schudden en vervolgens na het breken van z'n arm zo doen en geen spijt ervan hebben. Nou dan heb je ze niet allemaal op een rijtje

T15Boxing
06-02-2010, 01:11
Gaat mij meer om Mizuto Hirota. Wat een patser.

kentaro
06-02-2010, 15:29
vette HL weer!!