PDA

View Full Version : stefan struve trainde mee met thom harinck



doom
04-02-2010, 07:30
gisteravond zag ik Stefan met Bob Schreiber by Pancration trainen.Er werd behoorlijk goed gespard met Hesdy en Braddock en de andere jongens.Wat een geweldige sfeer was daar.Ook zag ik Raymon van Black Label daar.

Tony
04-02-2010, 07:48
goed om te horen datv struve flink bezig is met zijn standup game.
tegen buentello kwamen toch wel wat gaten aan het licht.

superfreak
04-02-2010, 09:58
Slimme move. Tegen Roy Nelson moet hij dan ala Hesdy komen. Rechte stoten snoei harde low kicks. dit de eerste 5 minuten volhouden tweede ronde afmaken als er geen beweging meer in zit.

Mr 1 Leg
04-02-2010, 09:58
goed om te horen datv struve flink bezig is met zijn standup game.
tegen buentello kwamen toch wel wat gaten aan het licht.x2 maar komt wel goed ;)

meneerelmo
04-02-2010, 10:39
Dat is goed nieuws...Lekker snel en explosief, en dan die Nelson helemaal slopen met snoei harde lowkicks...Kijken of hij dan nog blij is met die belly en die extra kilootjes.

MMAFAN-1122
04-02-2010, 14:56
Slimme move. Tegen Roy Nelson moet hij dan ala Hesdy komen. Rechte stoten snoei harde low kicks. dit de eerste 5 minuten volhouden tweede ronde afmaken als er geen beweging meer in zit.

haha idd...

GerritTonijn
04-02-2010, 14:57
tijd voor een maandje ATT...

gymalkmaar1
04-02-2010, 16:07
dan komt stefan als middengewicht terug..wtf die gasten kunnen cutten daar.

Sendur
04-02-2010, 17:13
Goed nieuws!

Al Stefan dit wint is hij de echt the man!

Hij is op Bas na de beste nederlander ooit in de UFC.

iconian
04-02-2010, 17:20
remco pardoel deed het ook niet onaardig :p maar alles success stefan

Durfal
04-02-2010, 17:33
Goed nieuws!

Al Stefan dit wint is hij de echt the man!

Hij is op Bas na de beste nederlander ooit in de UFC.

Kancho Gerard Cordeau stond ook ooit in de finale vd eerste UFC tegen Gracie......

Jeru
04-02-2010, 21:10
Leuk. Misschien moet ie ook nog een keer met Jesse Gibbs meetrainen. Dan kan hij ondervinden hoe het is om de hele tijd onder een dikke buik te liggen ;)

lopez86
04-02-2010, 23:18
Kancho Gerard Cordeau stond ook ooit in de finale vd eerste UFC tegen Gracie......

*Halve finale.
En toen wist met nog niet eens wat MMA was.
Vind het geen vergelijking.
Desondanks doet Stefan het erg goed in de UFC atm, petje af.
Beter als Hardonck en Yvel iig.

boldhead
05-02-2010, 03:59
*Halve finale.
En toen wist met nog niet eens wat MMA was.
Vind het geen vergelijking.
Desondanks doet Stefan het erg goed in de UFC atm, petje af.
Beter als Hardonck en Yvel iig.

** Finale**
En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
En behoorde tot een van de Nederlanders.

Durfal
05-02-2010, 05:28
** Finale**
En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
En behoorde tot een van de Nederlanders.

Inderdaad het was de finale tijdens de UFc 1 in 1993 vlak voor de eerste officieële K1
Kancho Cordeau ging die finale in met een gebroken bot in zowel zn rechterhand en in zn rechtervoet beideopgelopen in zn eerste partij tegen de worstelaar Tulla genaamd.
Dit was tevens de allereerste partij ooit in de UFC en niemand wist toen nog wat er te verwachten was met dit nieuwe concept.
Natuurlijk is er een complete evolutie in het MMA gekomen
Maar hulde aan de pioniers die het MMA spelletje uit hebben moeten vinden,en zeker aan de Gracie family!!!

dirk5
05-02-2010, 08:53
Inderdaad het was de finale tijdens de UFc 1 in 1993 vlak voor de eerste officieële K1
Kancho Cordeau ging die finale in met een gebroken bot in zowel zn rechterhand en in zn rechtervoet beideopgelopen in zn eerste partij tegen de worstelaar Tulla genaamd.
Dit was tevens de allereerste partij ooit in de UFC en niemand wist toen nog wat er te verwachten was met dit nieuwe concept.
Natuurlijk is er een complete evolutie in het MMA gekomen
Maar hulde aan de pioniers die het MMA spelletje uit hebben moeten vinden,en zeker aan de Gracie family!!!

Vergeet niet dat hij tijdens de finale ook nog 2 voortanden van Tuli in zijn voet had steken.

Tony Galento
05-02-2010, 08:58
Inderdaad het was de finale tijdens de UFc 1 in 1993 vlak voor de eerste officieële K1
Kancho Cordeau ging die finale in met een gebroken bot in zowel zn rechterhand en in zn rechtervoet beideopgelopen in zn eerste partij tegen de worstelaar Tulla genaamd.
Dit was tevens de allereerste partij ooit in de UFC en niemand wist toen nog wat er te verwachten was met dit nieuwe concept.
Natuurlijk is er een complete evolutie in het MMA gekomen
Maar hulde aan de pioniers die het MMA spelletje uit hebben moeten vinden,en zeker aan de Gracie family!!!

Volgens mij heet hij gewoon Gerard.

Durfal
05-02-2010, 17:45
Volgens mij heet hij gewoon Gerard.

Nope wij bij Kamakura noemen onze Kancho gewoon Kancho en tutoyeren hem niet
Dat is geen kruiperig geslijm maar gewoon je respect tonen

Osu

Robert Pepels
06-02-2010, 03:35
Osu
Inderdaad wij leden van de IBK noemen hem ook Kancho Gordeau uit respect.

Hij vocht 3 gevechten in de UFC, kijk maar eens op youtube. Hij raakte behoorlijk gewond aan hand en voet. Dat was het begin van de UFC, dus de mannen hebben iets behoorlijks goed aangestuurd. Dat men tegenwoordig technisch beter is geworden is alleen maar logisch en goed, de ontwikkeling van de sport. Kijk maar eens hoe Kancho tegenwoordig met Jujutsu uit de voeten kan. Respect.

Kancho vocht daarna ook in de 1e K1, Vale Tudo, Freefight, Savate, Kick en Thaiboxen en natuurlijk Kyokushinkai.

Nog zo een veteraan op dit gebied is Chris Dolman, de Sambo en Rings kampioen.

De mannen van de UFC bewijzen keer op keer wat de evolutie van de krijgskunsten in combinatie met lichamelijke training kan doen.

Trouwens Remco Pardoel deed het toch ook niet gek in de UFC. Wat zou het zijn geweest als de man toen zo goed in BJJ was als nu in combinatie met het Full Contact Karate wat hij toen leerde bij dezelfde Kancho Gordeau.

Osu

trainer Bv S'burg
06-02-2010, 08:07
zowiezo een prestatie van wereldformaat als je voor de UFC mag uitkomen, dus voor alle Nederlanders petje af!

Jeru
06-02-2010, 09:28
Kancho Gerard Cordeau stond ook ooit in de finale vd eerste UFC tegen Gracie......


Inderdaad het was de finale tijdens de UFc 1 in 1993 vlak voor de eerste officieële K1
Kancho Cordeau ging die finale in met een gebroken bot in zowel zn rechterhand en in zn rechtervoet beideopgelopen in zn eerste partij tegen de worstelaar Tulla genaamd.



Nope wij bij Kamakura noemen onze Kancho gewoon Kancho en tutoyeren hem niet
Dat is geen kruiperig geslijm maar gewoon je respect tonen

Osu

Volgens mij getuigt het van meer respect om zijn naam juist te schrijven ;)

Tony Galento
06-02-2010, 12:06
Nope wij bij Kamakura noemen onze Kancho gewoon Kancho en tutoyeren hem niet
Dat is geen kruiperig geslijm maar gewoon je respect tonen

Osu


We zitten hier op mixfight, niet bij Kamakura.

Osu

Durfal
06-02-2010, 15:38
We zitten hier op mixfight, niet bij Kamakura.

Osu

Dat is inderdaad je goed recht Tony,het zijn mijn zaken niet hoe jij mensen benoemt.
Heb hier alleen even uitgelegd waarom wij Gerard niet tutoyeren that's all

OXY
06-02-2010, 21:58
Osu
Inderdaad wij leden van de IBK noemen hem ook Kancho Gordeau uit respect.

Hij vocht 3 gevechten in de UFC, kijk maar eens op youtube. Hij raakte behoorlijk gewond aan hand en voet. Dat was het begin van de UFC, dus de mannen hebben iets behoorlijks goed aangestuurd. Dat men tegenwoordig technisch beter is geworden is alleen maar logisch en goed, de ontwikkeling van de sport. Kijk maar eens hoe Kancho tegenwoordig met Jujutsu uit de voeten kan. Respect.

Kancho vocht daarna ook in de 1e K1, Vale Tudo, Freefight, Savate, Kick en Thaiboxen en natuurlijk Kyokushinkai.

Nog zo een veteraan op dit gebied is Chris Dolman, de Sambo en Rings kampioen.

De mannen van de UFC bewijzen keer op keer wat de evolutie van de krijgskunsten in combinatie met lichamelijke training kan doen.

Trouwens Remco Pardoel deed het toch ook niet gek in de UFC. Wat zou het zijn geweest als de man toen zo goed in BJJ was als nu in combinatie met het Full Contact Karate wat hij toen leerde bij dezelfde Kancho Gordeau.

Osu

Vergeet Bas Rutten niet...

Robert Pepels
07-02-2010, 00:43
Osu
helemaal gelijk was bas rutten helemaal vergeten. en de volgende heren vochten niet in de UFC maar willie peeters, bob schreiber, hans nijman en dik vrij vochten ook de nodige allround voorlopers van rings, vale tudo en kooigevechten.

Heb veel tapes van nikko van die periode, technisch niet allemaal even mooi maar waren de voorlopers.

osu

johnmixfight
07-02-2010, 14:06
** Finale**
En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
En behoorde tot een van de Nederlanders.

dan heb je er zo over nagedacht en dan vergeet je tegen lopez86 te zeggen dat het is: beter dan Hardonck en Yvel iig :crying:

lopez86
07-02-2010, 14:55
** Finale**
En omdat ze toen nog bezig waren met de ontwikkeling (uitvinden) van de sport misschien wel een nog grotere prestatie..
Maar Gordeau heeft veel meer MMA gevochten als alleen UFC.
En behoorde tot een van de Nederlanders.

excuses u heeft gelijk.
wat is tutoyeren trouwens??

Kemal
07-02-2010, 21:26
excuses u heeft gelijk.
wat is tutoyeren trouwens??

met jij en jou aanspreken...

Fightchick
10-02-2010, 14:35
Ik hoop dat ie Roy Nelson flink te pakken neemt, wat een arrogante kerel is dat zeg.

dirk5
10-02-2010, 14:43
Ik hoop dat ie Roy Nelson flink te pakken neemt, wat een arrogante kerel is dat zeg.

je kent hem persoonlijk neem ik aan?

Tony
10-02-2010, 15:18
Misschien heeft Nelson haar ooit de bons gegeven :p

dirk5
10-02-2010, 15:27
ja ik ben benieuwd, ik ruik een sappig verhaal :)

Marco
10-02-2010, 20:25
nu we toch offtopic bezig zijn, ik heb het altijd ontzettend jammer gevonden dat Gerard Gordeau nooit tegen mannen als Bob Schreiber, Dick Vrij, Willy Peeters, Hans Nijman of Bas Rutten heeft gevochten, ben benieuwd naar de reden, was hij bang ofzo ? ;)

Durfal
11-02-2010, 05:30
nu we toch offtopic bezig zijn, ik heb het altijd ontzettend jammer gevonden dat Gerard Gordeau nooit tegen mannen als Bob Schreiber, Dick Vrij, Willy Peeters, Hans Nijman of Bas Rutten heeft gevochten, ben benieuwd naar de reden, was hij bang ofzo ? ;)

Bang?? waarvoor?? Kancho Gordeau ging als eerste de kooi in de mixed fights aan met iedereen die tegen hem vechten wou op dat moment!!
Feit is wel dat ie een stuk ouder is dan de vechters die jij beschrijft dus daar zit je antwoord meteen in.........
Gordeau is een pionier geweest bij de K1 vocht de allereerste wedstrijd bij de UFC!!
Dat doe je niet als je bang bent lijkt me zo.....................

Nopain85
11-02-2010, 06:32
Osu
Inderdaad wij leden van de IBK noemen hem ook Kancho Gordeau uit respect.

Hij vocht 3 gevechten in de UFC, kijk maar eens op youtube. Hij raakte behoorlijk gewond aan hand en voet. Dat was het begin van de UFC, dus de mannen hebben iets behoorlijks goed aangestuurd. Dat men tegenwoordig technisch beter is geworden is alleen maar logisch en goed, de ontwikkeling van de sport. Kijk maar eens hoe Kancho tegenwoordig met Jujutsu uit de voeten kan. Respect.

Kancho vocht daarna ook in de 1e K1, Vale Tudo, Freefight, Savate, Kick en Thaiboxen en natuurlijk Kyokushinkai.

Nog zo een veteraan op dit gebied is Chris Dolman, de Sambo en Rings kampioen.

De mannen van de UFC bewijzen keer op keer wat de evolutie van de krijgskunsten in combinatie met lichamelijke training kan doen.

Trouwens Remco Pardoel deed het toch ook niet gek in de UFC. Wat zou het zijn geweest als de man toen zo goed in BJJ was als nu in combinatie met het Full Contact Karate wat hij toen leerde bij dezelfde Kancho Gordeau.

Osu

Geeft chris dolman nog ergens les ?

Marco
11-02-2010, 10:00
Bang?? waarvoor?? Kancho Gordeau ging als eerste de kooi in de mixed fights aan met iedereen die tegen hem vechten wou op dat moment!!
Feit is wel dat ie een stuk ouder is dan de vechters die jij beschrijft dus daar zit je antwoord meteen in.........
Gordeau is een pionier geweest bij de K1 vocht de allereerste wedstrijd bij de UFC!!
Dat doe je niet als je bang bent lijkt me zo.....................

bedankt voor je antwoord, ik wist niet dat hij ouder was, maarre... je zag wel mijn knipoog aan het einde van mijn vraag toch ?

Durfal
11-02-2010, 16:34
bedankt voor je antwoord, ik wist niet dat hij ouder was, maarre... je zag wel mijn knipoog aan het einde van mijn vraag toch ?

jawel Marco jij ouwe lolbroek,maar kon het ff niet laten, van dat hele rijtje denk ik dat Bas Rutten de meest all rounde vechter was vanwege zn sublieme submissions........