PDA

View Full Version : Antwoord van Henry Superpiele



superpiele
04-02-2010, 18:01
Dat doe ik nu, Graag zelfs!

Ik daagte hem niet uit!

Ik was gebeld om tegen Nicky te vechten voor 10 april.
Ik heb gelijk ja gezegt.
Nicky is gewoon een super vechter natuurlijk wil je dan tegen zulke jongens knokken!

Maar ik hoor niks meer er van, dus ik belde de promoter op

Promter zegt: Ja nicky wilt niet tegen je Knokken opdat gewicht avn 73 kilo.

Dus mij antwoord was ik wil zelfs wel na de 71 kg toe zei ik nog.

Dus daarom ging ik antwoord woord halen bij Nicky!!
Maar ik hoor van hem en zijn trainer dat ik zelfs niet wou of zo iets.

Nicky Zegt: dat hij gaag wel op dat gewicht wil vechten.
Ik weet nicky gaat geen 1 tegenstander uit de weg!
Heb echt Respecht voor Nicky!
Ik mag nicky en vind het een mooie vechter!

Maar mensen er om heen maken er een vehaal van en word steeds spanndere

Maar 1 ding kan ik je zeggen wil graag tegen Nicky Knokken!
Als je de beste wil worden moet e de besten kunnen verslaan!

En dat is mijn doel!

Ik hoop dat ze snel deze partij neer zetten!

Nicky ik heb niks tegen jou vind je een super vechter!

Succes met je aankomde partijen!

Osu
Henry Superpiele Akdeniz

bryan
04-02-2010, 18:19
dude, snap er geen reet van... redelijk onduidelijk geschreven..

blackadder
04-02-2010, 18:21
x2

Justinian
04-02-2010, 18:22
dude, snap er geen reet van... redelijk onduidelijk geschreven..
:D Henry daagde - volgens sommigen - Holzken uit afgelopen zaterdag. Hij zegt nu dat dit niet het geval is en dat juist hij degene is die is uitgedaagd. Vervolgens is er enige onduidelijkheid over het gewicht en zijn partijen in de veronderstelling dat juist de andere de partij heeft geweigerd.

Superpiele vertelt nu dat hij respect heeft voor Holzken en beide vechters de partij aannemen. Het is nog niet bekend of en wanneer deze partij zal plaats vinden.

superpiele
04-02-2010, 18:22
dude, snap er geen reet van... redelijk onduidelijk geschreven..

Lees het maar bij de hoofdprogamma foto' van beast of the east 31 jan 2010 daar staat wat in en ze vroegen of ik zelf woude antwoorden, dus bij deze

superpiele
04-02-2010, 18:25
:D Henry daagde - volgens sommigen - Holzken uit afgelopen zaterdag. Hij zegt nu dat dit niet het geval is en dat juist hij degene is die is uitgedaagd. Vervolgens is er enige onduidelijkheid over het gewicht en zijn partijen in de veronderstelling dat juist de andere de partij heeft geweigerd.

Superpiele vertelt nu dat hij respect heeft voor Holzken en beide vechters de partij aannemen. Het is nog niet bekend of en wanneer deze partij zal plaats vinden.

Bedankt,

Punt 1 ik ben gevraagt om tegen hem te knokken!
En mijn antwoord was ja!

Heb echt respect voor nicky en ik mag hem!
Dus hoop dat er een promoter dit leest, en deze partij toch eht wil neer zetten!

Osu

blackadder
04-02-2010, 18:30
Aah juustem.
Wat is eigenlijk een superpiele?

Strange Cutbean
04-02-2010, 18:31
dude, snap er geen reet van... redelijk onduidelijk geschreven..

Als Nicky met hem klaar is schrijft hij nog veel onduidelijker!

micha
04-02-2010, 18:48
genoteerd!

bryan
04-02-2010, 19:55
:D Henry daagde - volgens sommigen - Holzken uit afgelopen zaterdag. Hij zegt nu dat dit niet het geval is en dat juist hij degene is die is uitgedaagd. Vervolgens is er enige onduidelijkheid over het gewicht en zijn partijen in de veronderstelling dat juist de andere de partij heeft geweigerd.

Superpiele vertelt nu dat hij respect heeft voor Holzken en beide vechters de partij aannemen. Het is nog niet bekend of en wanneer deze partij zal plaats vinden.

aah is net subtitles voor een film... thanks justi..

bryan
04-02-2010, 19:57
Lees het maar bij de hoofdprogamma foto' van beast of the east 31 jan 2010 daar staat wat in en ze vroegen of ik zelf woude antwoorden, dus bij deze

ga hier stuk... woude...

Kemal
04-02-2010, 20:07
ga hier stuk... woude...

wuahahaha zou blijft de lol er wel in iedergeval !:lol:

mboelly
04-02-2010, 20:20
damn superpiele wil zakken naar 71 kan me nog herinneren dat die op 86 zat nog niet eens lang geleden. lijkt me ook niet goed om zo veel met je gweicht te schommelen

Harrie Nak
04-02-2010, 20:21
ga hier stuk... woude...Kenne gij de New Kids on the Block nie of wa? Beter oplette jonguh!

;)

Hendy
04-02-2010, 20:24
Thanks voor je antwoord Henry!

Djani
04-02-2010, 20:34
Thnx Henry

bryan
04-02-2010, 20:34
Kenne gij de New Kids on the Block nie of wa? Beter oplette jonguh!

;)

stom ! helemaal vergeten verrekte koekwauws !

Ronald
04-02-2010, 20:59
On-topic graag mensen.

Khanom Thom
04-02-2010, 21:15
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!

blackadder
04-02-2010, 21:21
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!
x2

pavani
04-02-2010, 21:23
Als Nicky met hem klaar is schrijft hij nog veel onduidelijker!

Ik moet toegeven het is pas Februari, maar je maakt kans op de quote van het jaar 2010.:D

paspoes
04-02-2010, 21:25
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!

x2 helemaal mee eens!

pavani
04-02-2010, 21:25
Kenne gij de New Kids on the Block nie of wa? Beter oplette jonguh!

;)

Wie is hiet nou de snackbar

pavani
04-02-2010, 21:36
Mocht die partij er ooit komen dan verwacht ik dat Nieky met de overwinning naar huis gaat.

Djani
04-02-2010, 21:41
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!

x2!

bryan
04-02-2010, 21:48
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!

Sorry hoor was helemaal niet bedoeld als een belediging maar die eerste post ging natuurlijk helemaal nergens over.. ik snapte daar gewoon geen ene reet van.. nu wel dankzij de ondertiteling van justi. En ik ging gewoon helemaal stuk toen in "woude" las. Ik heb gewoon respect voor superpiele als vechter en vind het super dat er vechters posten op dit forum, maar het zijn geen goden. Als ik zulke fouten zou maken wordt ik ook "gepest" door andere forumbroeders. Ik vind dat superpiele moet kunnen hebben, net zoals iedereen op dit forum wel een keertje in de zeik in genomen.

maar ontopic.

denk niet dat superpiele nu iets in de ring te zoeken heeft met nieky. Nieky draait mee met de top van de 70kg en superpiele zal een paar goede winsten moeten laten zien voordat hij tegen nieky mag. Anders ben ik bang dat we een superpiele - spong replay gaan zien.

OXY
04-02-2010, 21:53
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!


Helemaal mee eens, het is ook zo goedkoop om iemand op zo'n manier op ze schrijffouten te wijzen.

De 1 is beter in schrijven de ander in knokken.

Rusell Bell
04-02-2010, 21:56
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!


Juistem!!!

Khanom Thom
04-02-2010, 21:59
Sorry hoor was helemaal niet bedoeld als een belediging maar die eerste post ging natuurlijk helemaal nergens over.. ik snapte daar gewoon geen ene reet van.. nu wel dankzij de ondertiteling van justi. En ik ging gewoon helemaal stuk toen in "woude" las. Ik heb gewoon respect voor superpiele als vechter en vind het super dat er vechters posten op dit forum, maar het zijn geen goden. Als ik zulke fouten zou maken wordt ik ook "gepest" door andere forumbroeders. Ik vind dat superpiele moet kunnen hebben, net zoals iedereen op dit forum wel een keertje in de zeik in genomen.

maar ontopic.

denk niet dat superpiele nu iets in de ring te zoeken heeft met nieky. Nieky draait mee met de top van de 70kg en superpiele zal een paar goede winsten moeten laten zien voordat hij tegen nieky mag. Anders ben ik bang dat we een superpiele - spong replay gaan zien.

Klopt dat profvechters geen goden zijn, stoort mij alleen als mensen gelijk anderen gaan afzeiken... en dan nog gek vinden dat vechters (of anderen) niet posten op een forum.
Mensen die vaak op een forum zitten zijn het vaak "gewend" om afgezeken te worden op bijvoorbeeld schrijffouten of op zijn plaats wordt gezet om één of andere opmerking, helemaal in de off-topic of pit-gedeelte. Maar we moeten er rekening mee houden dat niet iedereen dit normaal vindt.

Al met al, bedankt voor je uitleg! ;)

Ontopic: ik wil deze partij wel zien, of het nu wel of niet verstandig is dat Piele zo licht vecht. Onlangs vocht hij nog op 70 kg tegen Dave van der Ploeg. Ik had het niet verwacht, maar hij vocht zeer krachtig.

Persoonlijk vindt ik Piele sterk en gevaarlijk als hij rond de 82 kg weegt.

superpiele
04-02-2010, 22:12
Bedankt jongens, Maar als die partij toch komt zal het op een gewicht van 73 kilo zijn.
Mijn gewicht is 73 tm 76kg

Osu

pavani
04-02-2010, 22:27
Bedankt jongens, Maar als die partij toch komt zal het op een gewicht van 73 kilo zijn.
Mijn gewicht is 73 tm 76kg

Osu

Maar even hiervoor zei je zelf dat je ook op 71kg wilde knokken tegen Nieky, of heb ik dat dan verkeer begrepen?

pavani
04-02-2010, 22:31
Dat doe ik nu, Graag zelfs!


Promter zegt: Ja nicky wilt niet tegen je Knokken opdat gewicht avn 73 kilo.

Dus mij antwoord was ik wil zelfs wel na de 71 kg toe zei ik nog.

Dus daarom ging ik antwoord woord halen bij Nicky!!
Maar ik hoor van hem en zijn trainer dat ik zelfs niet wou of zo iets.

Henry Superpiele Akdeniz

Uit het bovenstaande maak ik op dat jij op een gegeven moment tegen de promotor gezegd zou hebben dat je bereid was om tot de 71kg te zakken om een partij tegen The Natural te draaien.

JeMalleMoer
05-02-2010, 00:08
genoteerd!

ow wacht jongens, hij noteerd wat. ff wachten... pizza! :lol::lol:

superpiele
05-02-2010, 07:52
Uit het bovenstaande maak ik op dat jij op een gegeven moment tegen de promotor gezegd zou hebben dat je bereid was om tot de 71kg te zakken om een partij tegen The Natural te draaien.

Ja voor 10 april, dan wil ik wel na de 71 toe.
Als die partij ooit komt dan is het gewoon 73kg

Nicky Succes met je volgde partij

micha
05-02-2010, 07:53
ow wacht jongens, hij noteerd wat. ff wachten... pizza! :lol::lol:


genoteerd

Leventdepevent
05-02-2010, 08:32
hahaha lachen zeg

MMAFAN-1122
05-02-2010, 09:31
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!

X2... Niemand is perfect!

Richelieu
05-02-2010, 10:28
Ontopic: ik wil deze partij wel zien, of het nu wel of niet verstandig is dat Piele zo licht vecht. Onlangs vocht hij nog op 70 kg tegen Dave van der Ploeg. Ik had het niet verwacht, maar hij vocht zeer krachtig.

Persoonlijk vindt ik Piele sterk en gevaarlijk als hij rond de 82 kg weegt.

Daar heeft hij volgens mij wel zijn succesvolste tijd gehad. Jaren terug won hij nog een Europese titel van de W.F.C.A. in een partij tegen Berner, dat zal wel iets van 76 kilogram zijn geweest.


Ja voor 10 april, dan wil ik wel na de 71 toe.
Als die partij ooit komt dan is het gewoon 73kg

Nicky Succes met je volgde partij

Henry, bedankt voor je antwoorden op het forum van Mixfight maar zag je wel op de website van Balans een dag later, op 11 april tegen Karim el Jouharati gematched staan. Gaat het hier om hetzelfde gala?

Nickshooto
05-02-2010, 10:28
Bryan, Ik denk dat je te vroeg oordeelt. Nicky is een goede vechter, henry daar in tegen ook.
Holzken is dan wel wereld niveau... Maar als Henry in goede doen is wordt dit een mooie partij.

Niet per definitie gewonnen door holzken.

Osu

superpiele
05-02-2010, 10:44
Daar heeft hij volgens mij wel zijn succesvolste tijd gehad. Jaren terug won hij nog een Europese titel van de W.F.C.A. in een partij tegen Berner, dat zal wel iets van 76 kilogram zijn geweest.



Henry, bedankt voor je antwoorden op het forum van Mixfight maar zag je wel op de website van Balans een dag later, op 11 april tegen Karim el Jouharati gematched staan. Gaat het hier om hetzelfde gala?

Ja dat klopt, omdat 10 april toh niet door gaat.
Hebben we 11 april maar vast gezet!

Sjaak
05-02-2010, 10:44
Nicky op KO

MB667
05-02-2010, 11:07
leuke pot! Succes beide als het er ooit van komt!

Leventdepevent
05-02-2010, 11:17
Nicky op KO
x2 ik denk het toch ook hoor

remco pardoel
05-02-2010, 15:11
Dank je voor de uitleg Justi.

BJJrajawali
06-02-2010, 13:15
Sorry hoor was helemaal niet bedoeld als een belediging maar die eerste post ging natuurlijk helemaal nergens over.. ik snapte daar gewoon geen ene reet van.. nu wel dankzij de ondertiteling van justi. En ik ging gewoon helemaal stuk toen in "woude" las. Ik heb gewoon respect voor superpiele als vechter en vind het super dat er vechters posten op dit forum, maar het zijn geen goden. Als ik zulke fouten zou maken wordt ik ook "gepest" door andere forumbroeders. Ik vind dat superpiele moet kunnen hebben, net zoals iedereen op dit forum wel een keertje in de zeik in genomen.

maar ontopic.

denk niet dat superpiele nu iets in de ring te zoeken heeft met nieky. Nieky draait mee met de top van de 70kg en superpiele zal een paar goede winsten moeten laten zien voordat hij tegen nieky mag. Anders ben ik bang dat we een superpiele - spong replay gaan zien.


2 x dah woude ik net zeggen

Simba
06-02-2010, 13:33
x2 ik denk het toch ook hoor

x3

Mickey
06-02-2010, 13:36
Allereerst: Nette reactie Henry! Erg respectvol naar Nicky toe.

Ik snap niet waarom mensen Henry soms lijken te onderschatten. Hij heeft redelijk vroeg in zijn carriere ook tegen toppers gestaan en hier bijzonder goed gedraaid. Ik denk zeker niet dat Nicky Henry compleet zal overklassen. Lijkt me iig geen mismatch.

trainer Bv S'burg
06-02-2010, 13:57
Allereerst: Nette reactie Henry! Erg respectvol naar Nicky toe.

Ik snap niet waarom mensen Henry soms lijken te onderschatten. Hij heeft redelijk vroeg in zijn carriere ook tegen toppers gestaan en hier bijzonder goed gedraaid. Ik denk zeker niet dat Nicky Henry compleet zal overklassen. Lijkt me iig geen mismatch.


mee eens, Henry wordt idd te veel onderschat, het blijft een ringsport! velen kunnen wel gaan schreeuwen: Nicky pakt de winst op KO, nooit te voorbarig juichen wie er gaat winnen, er zijn al zo veel voorspellingen verkeerd uitgekomen (manhoef de laatste keer), 2 vechters, waarvan er 1 de winnaar wordt, alleen wie............? Laat de partij maar komen. :thup:

Marquis
06-02-2010, 13:58
Genoteerd !

boola
06-02-2010, 14:10
Ben eerlijk gezegd een fan van henry en ik vind dat hij nooit een partij uit de weg is gegaan. Helaas denk ik dat hij daardoor ook te veel vocht en een aantal partijen daardoor verlren heeft. Als hij zijn rust neemt maakt hij het iedere vechter moeilijk. En ik denk dat hij een goede kans maakt tegen holzken. En lucien laat henry ook niet 1 keer per week vechten. Ik ga voor winst voor superpiele

Wheelie
08-02-2010, 11:21
Henry, bedankt voor je antwoord. Nieky is mijn favoriete vechter in de 70 kg klasse en op dat gewicht wint hij ;)
Mocht er op een zwaarder gewicht gevochten worden dan ben ik daar niet zo zeker van.
Hoe dan ook lijkt het mij een mooie partij al verwacht ik niet dat Nieky op dit moment zwaarder gaat vechten

TOON
08-02-2010, 11:33
Ik snap jullie niet. Wij willen graag zien dat bekende vechters reageren op Mixfight. Superpiele is een redelijk bekende vechter die netjes en respectvol uitlegt dat hij wil knokken tegen Holzken.
En dan zeiken jullie hem af op zijn schijftaal!?

...en dan nog gek vinden waarom zo weinig vechters op het forum zitten. Beetje jammer!


x100!

ARMENIA
08-02-2010, 11:51
2 x dah woude ik net zeggen

haha

Leventdepevent
08-02-2010, 12:02
ow ow ow die post hier ook nooit meer