PDA

View Full Version : Gym oosterbaan



jeronimow
05-02-2010, 08:46
Na ons succesvol gala het voorbije weekend wil ik Gym oosterbaan eens extra bedanken voor hun deelname en hun correcte manier van werken!

Die mannen reden op vrijdag 200 km heen en 200km terug naar belgie enkel voor de weging...
Op zaterdag alweer dezelfde weg afgelegd voor het gala zelf , ze waren keurig op tijd ondanks de hevige sneeuwval zatedag! (en dit voor één B partij)

Vele sportscholen kunnen hier een voorbeeld aan nemen dacht ik zo!

Nogmaals mijn oprechte dank, dit zijn de mannen die de sport in hun hart dragen!

Groetjes van een fiere organisator!

Justinian
05-02-2010, 09:06
Zo hoort het en dat mag ook wel een keer worden gezegd! Bereid zijn om 400km voor één B partij te rijden is op zich al netjes, maar gelet op de weersomstandigheden helemaal!

grim reaper
05-02-2010, 09:59
En dan moet er bij worden gezegd dat Sam Servette nog geen eens 1 C-partij heeft gedraaid maar wel aan het B-toernooi meedeed die hij verloor in de Finale, en heb zelf van Jan gehoord dat het een leuk gala was en ze perfect zijn behandeld.

ijsblok
05-02-2010, 14:16
inderdaad respect, maar was er geen mogelijkheid voor hem o op de dag zelf te wegen? lijkt me handiger in dit geval..

jeronimow
06-02-2010, 08:37
inderdaad respect, maar was er geen mogelijkheid voor hem o op de dag zelf te wegen? lijkt me handiger in dit geval..


Er was mogelijkheid om zich de dag zelf te wegen of de dag op voorhand maar de trainer vond het makkelijker voor de vechter om zich de dag op voorhand te wegen zodat hij zich niet druk hoefde te maken rond zijn gewicht de dag zelf... Super toch dit! respect!

micha
06-02-2010, 09:54
Top!

Glen
06-02-2010, 10:06
Bezoek de sportschool maar eens in Rotterdam...
Je hoort meteen bij de familie daar.
Altijd een warm welkom én een bakkie!

Marco (scheids)
06-02-2010, 11:10
Bezoek de sportschool maar eens in Rotterdam...
Je hoort meteen bij de familie daar.
Altijd een warm welkom én een bakkie!

Ja beloof er al een jaar heen te gaan, en t is nog vlak bij ook :fp:

Kemal
06-02-2010, 16:13
dit zijn de mannen die de sport in hun hart dragen!



X2

Safouan
06-02-2010, 19:20
Ik heb daar pas voor het eerst meegetraind.
Ze zijn inderdaad erg gastvrij & relaxed.

De trainers geef je veel persoonlijke aandacht.

Top gym!