PDA

View Full Version : Boy Boy Martin



Khanom Thom
05-02-2010, 16:14
Vecht deze talentvolle vechter nog? Ik weet dat hij vorig jaar de overstap van KB Arnhem naar Mike's Gym heeft gemaakt. Volgens mij is hij voor Mike één keer uitgekomen.
Ik heb een tijdje niks van hem gehoord. Hij was toch ook NL-kampioen (WFCA).

Wie?

Hendy
05-02-2010, 16:21
Idd man! Die gozer kan een aardig potje knokken!
Heb hem ook al een tijdje niet meer in de ring gezien..

Simba
05-02-2010, 16:33
jaaa is veel aan het trainen!!
heeft nog gevochten in turkije..
sprak hem laatst nog en we kunnen denk ik nog veel van hem verwachten in dit nieuwe jaar:D

Khanom Thom
05-02-2010, 16:42
Okee bedankt! Zo zonde zijn als hij niet meer zou vechten... altijd spektakel als "the octopus" moet vechten.

Simba
05-02-2010, 16:47
Okee bedankt! Zo zonde zijn als hij niet meer zou vechten... altijd spektakel als "the octopus" moet vechten.


jaaa zeker SPEKTAKEL:D
als ik wat van hem hoor hoe of wat zal ik het posten
:thup:

Sluwe Fox
05-02-2010, 16:54
staat in het voorjaar nog gematcht tegen Hakan Aksoy van Siam Gym ik meen april

mikeymcd
05-02-2010, 16:59
Ben beniewd.. Viel me ook al op. Heb hem toen hij nog in Arnhem trainde een aantal keer zien vechten. Groot talent! Hopelijk kan hij via Mike's Gym de top bereiken.

Hendy
05-02-2010, 17:01
Ben beniewd.. Viel me ook al op. Heb hem toen hij nog in Arnhem trainde een aantal keer zien vechten. Groot talent! Hopelijk kan hij via Mike's Gym de top bereiken.
Had bij Fred ook gekunt;)

mikeymcd
05-02-2010, 17:22
Ja klopt, maar denk dat als je hoger in gewicht gaat dat je bij Mike's Gym wellicht betere trainingspartners hebt. Bij Fred zijn de top jongens toch wat lichter allemaal.

Khanom Thom
05-02-2010, 17:23
staat in het voorjaar nog gematcht tegen Hakan Aksoy van Siam Gym ik meen april

De partij Hakan Aksoy vs Boy Boy is zeker een goede match! Hoop dat deze partij er komt, waar zou deze plaats vinden dan?

ijsbier
05-02-2010, 18:13
Boy Toy Martin HuhuhuHUHUHU

Stallion
05-02-2010, 18:41
Ja klopt, maar denk dat als je hoger in gewicht gaat dat je bij Mike's Gym wellicht betere trainingspartners hebt. Bij Fred zijn de top jongens toch wat lichter allemaal.

Ik heb gehoord dat hij bij Mike's Gym is gaan trainen omdat hij daaar ook ging wonen oid. Is volgens mij in goed overleg gegaan.

mikeymcd
05-02-2010, 22:49
Nou ja dat is dan nog een betere reden. Ik ben iig beniewd hoe ver hij gaat komen. Hopelijk zien we dit jaar een hoop van hem!!

FightstarTV
06-02-2012, 19:05
Misch dit jaar............ Boy Boy Martin daagt Hakan Aksoy uit nadat deze tot 2 x toe de partij heeft afgezegd een week van te voren ik heb er hard voor getraind en wil laten zien dat ik de beste ben http://www.fightstartv.com/videos/boy-boy-martin-kb-arnhem-daagt-hakan-aksoy-uit-kickboxing/

biggz
06-02-2012, 19:47
Wat ik weet is dat Boy Boy al geruime tijd terug is bij KB Arnhem

security
06-02-2012, 19:58
Het lijkt wel even passend om te reageren op deze filmpje van Boyboy.

Voor het gala in Den Bosch was er in eerste instantie niet eens gesproken over een rematch tegen BoyBoy, maar een rematch tegen Said. Hier is er vanuit het kamp van Hakan positief op gereageerd.
De partij vs Boyboy is nooit besproken met het kamp van Hakan, laat staan dat deze partij stond. Sterker nog... hoe kun je afzeggen voor een partij die niet eens vaststaat.....

Promoter Mesut wilde deze partij vorig jaar april op zijn gala vastzetten, Hakan stond er 100 procent voor open, maar er zat een grote afstand tussen vraag en aanbod. En geloof me... het gage wat kamp Hakan vroeg voor een rematch tegen Boyboy in diens woonplaats was echt niet overdreven. Laat ik het zo zeggen, ik zou het als promoter zijnde direct hebben gedaan. Dit kunnen jullie overigens nachecken bij de betreffende promoter.

Al met al... Hakan staat zeker open voor een rematch en is vastberaden om Boyboy wederom te overklassen!!! Maak je geen zorgen Boyboy...deze partij zal er ongetwijveld komen!

Anderson
07-02-2012, 19:00
En geloof me... het gage wat kamp Hakan vroeg voor een rematch tegen Boyboy in diens woonplaats was echt niet overdreven. Laat ik het zo zeggen, ik zou het als promoter zijnde direct hebben gedaan. Dit kunnen jullie overigens nachecken bij de betreffende promoter

De een vind 3000 een normale gage prijs, de ander 5000 en de ander weer 7000.

rommel
08-02-2012, 00:26
Heeft iemand enig idee wat Vincent Swaans tegenwoordig doet. Was ook een geweldige vechter, goeie gozer ook.
Al een tijd niets meer van of over gehoord...