PDA

View Full Version : Results UFC 109 "Relentless" 07.02.2010



Richelieu
07-02-2010, 07:38
Randy Coture defeats Mark Coleman via Submission (Rear Naked Choke) Round 2
Chael Sonnen defeats Nate Marquardt via Unanimous Decision
Paulo Thiago defeats Mike Swick via Submission (Darsce Choke) Round 2
Demian Maia defeats Dan Miller via Unanimous Decision
Matt Serra defeats Frank Trigg via TKO (Strikes) Round 1
Mac Danzig defeats Justin Buchholz via unanimous decision
Melvin Guillard defeats Ronnys Torres via unanimous decision
Rob Emerson defeats Phillipe Nover via unanimous decision
Phil Davis defeats Brian Stann via unanimous decision
Chris Tuchscherer defeats Tim Hague via majority decision
Joey Beltran defeats Rolles Gracie via technical knockout (strikes) in round two

TheCarnage
07-02-2010, 08:53
Vooraf had ik een beetje een gevoel dat ik het een saaie card zou gaan vinden... mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten..

Paar ok gevechten niks speciaals dat er echt bovenuit schiet

Justinian
07-02-2010, 10:07
Alles goed gegokt!

Jeru
07-02-2010, 11:49
Jammer dat ik Marquardt als winnaar had....
Jemig die Rolles. Wat een butt conditie had die zeg!!

Kemal
07-02-2010, 12:15
En die Mark Coleman had echt helemaal niks in te brengen zeg...die moet echt stoppen, met pensioen...

Jeru
07-02-2010, 12:17
En die Mark Coleman had echt helemaal niks in te brengen zeg...die moet echt stoppen, met pensioen...

Ja... Couture die kan nog wel mee, maar Coleman is wel klaar.

BoerHarms
07-02-2010, 12:25
Ik had niet verwacht dat Sonnen Marquardt zo hard zo inmaken...

amilster
07-02-2010, 12:26
Ja... Couture die kan nog wel mee, maar Coleman is wel klaar.

X2

Ik hoopte en dacht al wel dat Couture zou gaan winnnen maar vond het toch kut om Coleman zo aan zijn eind te zien komen, hij is done dat is nu wel duidelijk.
Ook valt het me op dat Couture in zijn gevechten altijd wel een (paar keer wankelt als ie getaged wordt)

Kemal
07-02-2010, 12:28
Ik heb net die match van Gracie zitten kijken, sjonge jonge die heeft een conditie van een 80-jarige ....

Jeru
07-02-2010, 12:34
Ik heb net die match van Gracie zitten kijken, sjonge jonge die heeft een conditie van een 80-jarige ....

Ja dat ging echt nergens over.

GnP
07-02-2010, 12:42
Ik heb net die match van Gracie zitten kijken, sjonge jonge die heeft een conditie van een 80-jarige ....


linkje?

Kemal
07-02-2010, 12:44
linkje?


hiero:

http://k1fighter.blogspot.com/2010/02/ufc-109-rolles-gracie-vs-joey-beltran.html

aan de rechterkant staan alle matches...

Richelieu
07-02-2010, 12:46
Ja... Couture die kan nog wel mee, maar Coleman is wel klaar.

Zou nog wel de partij tegen Tito Ortiz willen zien na zijn comment vanavond: "Fuck you Tito, any time douchebag"!

MilfhunterMMA
07-02-2010, 13:57
belachelijke beslissing weer, Torres vs Guillard. In mijn ogen had Torres echt dik gewonnen. Kut state athletic comission! Die Sonnen vind ik trouwens ook een verschrikkelijke vent, wat een typische amerikaan.

Briant
07-02-2010, 15:03
Sonnen Marquadt was echt een snoozefest zoals dat heet. Baalde wel van Rolles Gracie, maar als je met zo'n conditie de ring in gaat ja dan mag je ook niets anders verwachten. Hij begon goed toen hij de eerste keer op de grond kwam dacht ik dat hij hem had, maar daarna kreeg hij het niet meer naar de grond (iig niet op de manier dat hij wilde).

Remco
07-02-2010, 21:23
Beetje matte UFC inderdaad. Ik vond met name Maia tegenvallen. Geen risico's. Coleman was al een wat melodramatisch figuur, nu vond ik het echt treurig worden. Arme dochters... Randy zag er wel top uit trouwens, ongelofelijk!

Christophe
07-02-2010, 22:21
belachelijke beslissing weer, Torres vs Guillard. In mijn ogen had Torres echt dik gewonnen. Kut state athletic comission!
Dat ging inderdaad nergens over! :thown:

Het wordt dringend tijd dat die judges eens wat training krijgen, want ze weten er zo onderhand minder van dan de gemiddelde fan.


Ik heb net die match van Gracie zitten kijken, sjonge jonge die heeft een conditie van een 80-jarige ....
Pffffffffffff...... what the fuck! :eek:

Ik kan me inbeelden dat Renzo zich naderhand wel wat kwaad heeft gemaakt, want dit was gewoon slecht.


Beetje matte UFC inderdaad. Ik vond met name Maia tegenvallen. Geen risico's.
Dat was ook mijn allergrootste tegenvaller van een al wat makke UFC. :thown:

En dan zegt hij nadien dat hij 2 rondes staand wou uitvechten om het zich "moeilijk te maken". Mooi, maar laat dan maar een vette submission zien 20 sec. in de laatste ronde. Ik was een Maia-fan, maar dat smelt onderhand weg als sneeuw voor de zon!

smike
07-02-2010, 23:58
Ik heb in ieder geval lekker gecashed op deze intermezzo ufc.
Thiago en Couture, hebben het voor me gedaan. Thiago vind ik trouwens steeds beter worden, echt een goede vechter!

amilster
08-02-2010, 11:03
X2

Ik hoopte en dacht al wel dat Couture zou gaan winnnen maar vond het toch kut om Coleman zo aan zijn eind te zien komen, hij is done dat is nu wel duidelijk.
Ook valt het me op dat Couture in zijn gevechten altijd wel een paar keer wankelt (als ie getaged wordt)

amilster
08-02-2010, 11:04
X2

Ik hoopte en dacht al wel dat Couture zou gaan winnnen maar vond het toch kut om Coleman zo aan zijn eind te zien komen, hij is done dat is nu wel duidelijk.
Ook valt het me op dat Couture in zijn gevechten altijd wel een (paar keer wankelt als ie getaged wordt) maar uiteraard alles respect voor deze veteraan