PDA

View Full Version : *** M-1 Video's ***



nick
07-02-2010, 11:53
Maria Hougaard vs Cindy Dandois

http://www.youtube.com/watch?v=VcfZbhWlmxg


Rafal Moks vs Serghei Popa

http://www.youtube.com/watch?v=0SiH3piKlUE

nick
07-02-2010, 11:55
Jermain Voetman vs Geronimo de Groot

http://www.youtube.com/watch?v=8pJS8UNO6Cg

nick
07-02-2010, 11:57
Mairbek Taisumov (Chechnya) vs Borys Mankowski (Poland)

http://www.youtube.com/watch?v=kKmv8UH12Yw

Kemal
07-02-2010, 12:17
top! Cindy was zo klaar...

Richelieu
07-02-2010, 12:33
Thanks! Leuk om weer even terug te zien.

Jeru
07-02-2010, 12:35
Die partij van Kuku nog ergens te vinden?

Jeru
07-02-2010, 12:46
Oh... gevonden :D thanks to Bert ;)

http://www.youtube.com/watch?v=UDS39RZqftw

Kemal
07-02-2010, 12:48
hohohoh die flyingkicks komen er steeds goed doorheen.!

marcelt
07-02-2010, 13:53
Mooie overwinning van Cindy, maar voor Gina moet haar staande werk nog wel een stuk beter of ze moet haar snel naar de grond nemen. Ik zou beginnen met de kin lager te houden.

Perfectteamcindy
07-02-2010, 13:57
Mooie overwinning van Cindy, maar voor Gina moet haar staande werk nog wel een stuk beter of ze moet haar snel naar de grond nemen. Ik zou beginnen met de kin lager te houden.
KLopt:D Daar wordt aan gewerkt!:thup:

Slome
07-02-2010, 18:16
Top, leuk nog ff terug te zien...:thup:

ben046
07-02-2010, 18:30
Heeft iemand die partij van die Fransman -70? Ik wil zijn partij graag nog eens zien.

Might Is Right
07-02-2010, 21:27
Ik zal weer eens spelbreker spelen door niet mee te doen met samenbraak...

WTF had de scheids in zijn hoofd tijdens die wijvenpartij??? Waarom werd deze stil gelegd? Dikke bullshit!! Dit gevecht was nog heel ver van een winn of loss voor beide partijen!!

Ik snap niet dat de uitkomst van deze partij serieus genomen kan worden...

Slome
07-02-2010, 21:32
Ik zal weer eens spelbreker spelen door niet mee te doen met samenbraak...

WTF had de scheids in zijn hoofd tijdens die wijvenpartij??? Waarom werd deze stil gelegd? Dikke bullshit!! Dit gevecht was nog heel ver van een winn of loss voor beide partijen!!

Ik snap niet dat de uitkomst van deze partij serieus genomen kan worden...

ik kan me hier goed in vinden. Ik denk dat een ieder die de partij heeft gezien dit met je deelt. MAAR...

het is volgens mij zo dat Cindy wel degelijke de sterkste was; het waren een paar flinke tikken (gnp) van Cindy haar kant, waarschijnlijk zag de betreffende scheids hier zoveel overmacht in dat hij ingreep.


Maar de partij was een anti-climax; in vergelijking met de rest van de top avond..

smike
07-02-2010, 23:53
Ik moet zeggen dat de scheids zwaar de fout inging idnerdaad bij die damespartij, ik bedoel hoeveel stoten waren er nou geplaatst? Dit geeft een een zwarte rand om de overwinning van Cindy, heel jammer.

Bosco Baracus
08-02-2010, 00:18
Ik moet zeggen dat de scheids zwaar de fout inging idnerdaad bij die damespartij, ik bedoel hoeveel stoten waren er nou geplaatst? Dit geeft een een zwarte rand om de overwinning van Cindy, heel jammer.

x2

Roob
08-02-2010, 01:28
x2

x3! Ongelovig die stoppage! Had nog alle kanten op kunnen gaan.

dergoldenelöwe
08-02-2010, 01:35
http://www.youtube.com/watch?v=bX-uZkKYRf4

MMAFAN-1122
08-02-2010, 09:19
Bedankt..

Cindy goed gedaan!

Leventdepevent
08-02-2010, 14:27
thanks voor die filmpjes

Abdel Perfect Team
08-02-2010, 15:13
KLopt:D Daar wordt aan gewerkt!:thup:

goe gedaanm eid, alle geluk da ze de wedstrijd stopte of je had ahar gesloopt!

You kick ass!!:thup:

joost
08-02-2010, 15:58
Iemand ook nog de partij van danial?

Mr 1 Leg
08-02-2010, 19:40
goe gedaanm eid, alle geluk da ze de wedstrijd stopte of je had ahar gesloopt!

You kick ass!!:thup:x10000000000000000000000000000000000000 00:thup:

Perfectteamcindy
08-02-2010, 21:14
Tja mannen ik heb ni gevraagd om het stop te leggen, Ik had er niet mee ingezeten om nog 15 seconden door te timmeren maar de scheids heeft wel om actie gevraagd en ze kon geen kant op dus ja ik ben oprecht blij en trots op mijn overwinning want ik heb hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor getraind!

Kemal
08-02-2010, 21:20
Tja mannen ik heb ni gevraagd om het stop te leggen, Ik had er niet mee ingezeten om nog 15 seconden door te timmeren maar de scheids heeft wel om actie gevraagd en ze kon geen kant op dus ja ik ben oprecht blij en trots op mijn overwinning want ik heb hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor getraind!

Je hebt gelijk, bij deze dan nog proficiat met de overwinning!:thup:

761217186
08-02-2010, 21:49
je hebt helemaal gelijk Cindy.. maar ik zag je liever nog 15 sec stompen.
al iets vernomen van Gina?

Perfectteamcindy
08-02-2010, 21:49
Je hebt gelijk, bij deze dan nog proficiat met de overwinning!:thup:
Dank je Kemal :D

jesselaar
09-02-2010, 18:46
ik denk dat het na die klap was die in de zaal zo doordrong (die je op de beelden niet terug hoort )de scheids vroeg om action en omdat zij niet meer bewoog hij de partij stopte, ze had dan een teken moeten geven.

Perfectteamcindy
09-02-2010, 22:06
ik denk dat het na die klap was die in de zaal zo doordrong (die je op de beelden niet terug hoort )de scheids vroeg om action en omdat zij niet meer bewoog hij de partij stopte, ze had dan een teken moeten geven.
Ja de scheids heeft twee keer om actie gevraagd, ik heb haar kop op de grond zien stuiteren. Voor mij had het geen probleem geweest om door te kloppen:twak: . Ik was zelf een beetje verrast toen de scheids mij er al af haalde maar ik begrijp hem wel. In belgie en Nederland moet vrouwenMMA nog zwaar gepromoot worden en door bloed en spijs uit iemand te laten peren die toch niet meer weg kan promoot je niet echt een sport uiteindelijk,... of heb ik het fout?:eek:
Desondanks, ik heb zoals ik al zei, hard gewerkt voor deze partij en ik zal dat voor de volgende ook doen... Gina of nog geen Gina,... Ik blijf voortdoen om mijn droompartij te bereiken, en daarna ook nog!:D

Kemal
10-02-2010, 00:42
Ja de scheids heeft twee keer om actie gevraagd, ik heb haar kop op de grond zien stuiteren. Voor mij had het geen probleem geweest om door te kloppen:twak: . Ik was zelf een beetje verrast toen de scheids mij er al af haalde maar ik begrijp hem wel. In belgie en Nederland moet vrouwenMMA nog zwaar gepromoot worden en door bloed en spijs uit iemand te laten peren die toch niet meer weg kan promoot je niet echt een sport uiteindelijk,... of heb ik het fout?:eek:
Desondanks, ik heb zoals ik al zei, hard gewerkt voor deze partij en ik zal dat voor de volgende ook doen... Gina of nog geen Gina,... Ik blijf voortdoen om mijn droompartij te bereiken, en daarna ook nog!:D

Ik hoop het; Het is natuurlijk heel moeilijk om de top te halen maar het is nog moelijker als de top bereikt is deze vast te houden... maar ik heb er wel vertrouwen in dat je dat lukt!:thup:

Leventdepevent
10-02-2010, 08:36
Ja de scheids heeft twee keer om actie gevraagd, ik heb haar kop op de grond zien stuiteren. Voor mij had het geen probleem geweest om door te kloppen:twak: . Ik was zelf een beetje verrast toen de scheids mij er al af haalde maar ik begrijp hem wel. In belgie en Nederland moet vrouwenMMA nog zwaar gepromoot worden en door bloed en spijs uit iemand te laten peren die toch niet meer weg kan promoot je niet echt een sport uiteindelijk,... of heb ik het fout?:eek:
Desondanks, ik heb zoals ik al zei, hard gewerkt voor deze partij en ik zal dat voor de volgende ook doen... Gina of nog geen Gina,... Ik blijf voortdoen om mijn droompartij te bereiken, en daarna ook nog!:D
en dat is de goeie mentaliteit.....gewoon doorknallen je naam is al gevestigd nu op naar de volgende partij!!

Perfectteamcindy
10-02-2010, 17:14
en dat is de goeie mentaliteit.....gewoon doorknallen je naam is al gevestigd nu op naar de volgende partij!!

Idd hup naar de volgende, ik kijk er enorm naar uit!:thup:

Mr 1 Leg
10-02-2010, 19:32
Idd hup naar de volgende, ik kijk er enorm naar uit!:thup:EN IK STA ACHTER JOU OF NAAST JOU ZOALS VRIJDAG FRANSKE LAAT JE NIET IN DE STEEK NOOIT CINDYKE VOOR ALLE MISVERSTANDEN ZE IS MIJN GOEDE VRIENDIN EN FIGHTING PARTNHER JUST OF NI DANDOISKE ;):thup:

Perfectteamcindy
11-02-2010, 12:51
EN IK STA ACHTER JOU OF NAAST JOU ZOALS VRIJDAG FRANSKE LAAT JE NIET IN DE STEEK NOOIT CINDYKE VOOR ALLE MISVERSTANDEN ZE IS MIJN GOEDE VRIENDIN EN FIGHTING PARTNHER JUST OF NI DANDOISKE ;):thup:
Klopt maatke!!!:thup:

Abdel Perfect Team
11-02-2010, 14:07
Klopt maatke!!!:thup:


je bent de top, en ik ben ni haar trainingspartner want krijg altijd pak rammel:blush:

Leventdepevent
11-02-2010, 14:14
je bent de top, en ik ben ni haar trainingspartner want krijg altijd pak rammel:blush:
billenkoek van cindy zeker....:D

Abdel Perfect Team
11-02-2010, 14:17
billenkoek van cindy zeker....:D
eerder gewurgd worden en in een klem gezet!


billenkoek klinkt nog nice :p

Leventdepevent
11-02-2010, 14:19
eerder gewurgd worden en in een klem gezet!


billenkoek klinkt nog nice :p
mmmm kan me wel ergere straffen voorstellen haha