PDA

View Full Version : Top vechter of top verkoper .....



Jamila
09-02-2010, 12:59
Ik maak me zorgen over de ontwikkeling in de vechtsport de laatste tijd, promotor die kiezen voor een top verkoper i.p.v. een top vechter, beter zouden ze meer hun best moeten doen om sponsors te contracteren zodat zei een top vechter kunnen betalen i.p.v. liever een middelmatige vechter die goed kan verkopen. Tegenwoordig moet een vechter ook een goede vertegenwoordiger zijn. Waar gaat dit heen? Ramon Dekker heeft toch ook nooit moeten leuren met tafeltjes en kaartjes............

Gr, Jamila:thup:

trainer Bv S'burg
09-02-2010, 13:05
Ramon is dus een top vechter! En idd er zijn er die veel kaarten/tafels verkopen, begrijp een kleine organisator ook.

Hans Vos
09-02-2010, 13:12
dat is niks nieuws dat gebeurt al jaren . maar ja aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk ,het word steeds moeilijker om sponsoren te vinden in deze crisis tijd .
de eerste vraag van de meeste promotors is nu "verkoopt hij een beetje "
denk dat het ook komt omdat de gages de spuitgaten uitlopen . groet hans

Justinian
09-02-2010, 13:15
In een ideale wereld zou het niet afhankelijk moeten zijn van het aantal kaarten dat een vechter verkoopt. Helaas leven we niet in een ideale wereld en dient de promotor ook aan de kaartverkoop te denken om überhaupt een gala te kunnen organiseren. Dit wordt slechts anders op het moment dat er goede sponsoren toetreden.

micha
09-02-2010, 13:49
16 mei is er een gala van Ramon bij GG breda maar daar later meer over

Slome
09-02-2010, 13:54
Ik maak me zorgen over de ontwikkeling in de vechtsport de laatste tijd, promotor die kiezen voor een top verkoper i.p.v. een top vechter, beter zouden ze meer hun best moeten doen om sponsors te contracteren zodat zei een top vechter kunnen betalen i.p.v. liever een middelmatige vechter die goed kan verkopen. Tegenwoordig moet een vechter ook een goede vertegenwoordiger zijn. Waar gaat dit heen? Ramon Dekker heeft toch ook nooit moeten leuren met tafeltjes en kaartjes............

Gr, Jamila:thup:




16 mei is er een gala van Ramon bij GG breda maar daar later meer over

Jullie zeggen dus allebei het zelfde,, Cool ben benieuwd naar het gala dat Ramon organiseerd

Leventdepevent
09-02-2010, 14:06
Jullie zeggen dus allebei het zelfde,, Cool ben benieuwd naar het gala dat Ramon organiseerd
x2 ik ook

Marquis
09-02-2010, 14:12
We zullen zien welke onbekende topvechters de ring gaan betreden.
Of is deze topic aangemaakt als een soort voorzet voor Micha ?!? :lol:


Promoten is promoten hé !

Highline
09-02-2010, 14:13
gewoon klein gala in de gym, met wat n-c en b partijen

Leventdepevent
09-02-2010, 14:16
gewoon klein gala in de gym, met wat n-c en b partijen
gezellig toch zo'n klein galatje

Tony
09-02-2010, 14:41
In deze tijden moeten we ook op de kleintjes letten :)

Strange Cutbean
09-02-2010, 15:19
Jullie zeggen dus allebei het zelfde,, Cool ben benieuwd naar het gala dat Ramon organiseerd

Volgens mij zeggen ze dat niet, Mischa doelt op het gala dat Ramon organiseert en Yamila refereert in mijn ogen naar Ramon als vechter, die verkocht gewoon zichzelf met zijn spectaculaire gevechten zonder tafelkopende achterban.

Er zijn gewoon te veel A-klassers in NL. Als je een A-klasser op je poster wil hebben dan kijk je, tenzij je een eigen stal hebt en dan nog, eerst naar de prijs en hoeveel tafels hij meeneemt. Er zijn er toch genoeg, dat drukt de prijs nogal.

"Vele varkens maken de spoeling dun."

Sendur
09-02-2010, 15:37
That's just the way it is.

Ramon komt ook uit een tijd dat het nog heel anders was.

Anyway dikke respect voor Ramon en ben benieuwd naar zijn gala, succes!

Kemal
09-02-2010, 15:59
16 mei is er een gala van Ramon bij GG breda maar daar later meer over

Ben benieuwd!!:D

biggz
09-02-2010, 16:10
In de tijd van Ramon was het ook heel anders. Je hebt nu elke weekend sowieso 1 a 2 gala's dus het is een heel ander strijd geworden die je nu als promotor moet aangaan om je gala te vullen

Durfal
09-02-2010, 18:27
Toch heeft jamila gelijk je krijgt niet altijd de beste vechter te zien maar de commercieel meest interessante.....
Hierdoor gaan de mooiste partijen vaak aan de meest getalenteerde vechter zn neus voorbij.
Tegen de tijd dat de niet-commercieële vechter weer eindelijk een partij krijgt is zn concurrentie flink doorgegroeid daar zij wel de partijen kregen,en de eerder genoemde vechter heeft eigenlijk stilgestaan in zn ontwikkeling,daar hij geen partijen op niveau kreeg.....
Als je niet bij het team van een grote promotor zit geen ....tafeltjes weet te verkopen of met een hele drumband en een hoop showelementen op komt...........
Dan wordt het heel moeilijk voor de niet commercieële vechter om partijen te krijgen in NL
Ok vroeger was het heel anders maar toen was de Jaap Eden hal het mekka in kickbox land en struikelde je nog niet over de gala's en was de commercie om het kickboxen heen heel wat minder,nu komt daarentegen onze mooie sport wel veel meer op tv.
En dat laatste is toch ook mooi en weer een voortvloeisel uit de hedendaagse commercie voor onze sport,denk aan de show in de Arena bijvoorbeeld,wat men weer graag ziet bij de tv zenders.
Och.... de commercie heeft zo zn voor en zn nadelen.......

Osu

Joris
09-02-2010, 18:43
wake up and smell the coffee...

payap
09-02-2010, 19:10
In de oude tijden was het ook al gebonden wie waar vocht. Alleen meer aan sportschool gebonden en tegenwoordig meer aan wie tafels en kaarten verkoop.

NKBB gala's heel veel de jongens van Mejiro Gym
MTBN gala's heel veel de jongens van Chakuriki
Vos Gym pendelde hier tussen heen en weer met voornamelijk MTBN

Later bij de WPKL gala's was het voornamelijk de stal van Sitan Gym

remco pardoel
09-02-2010, 20:14
Het is allemaal begonnen een aantal jaren toen enkele promotors in NL, veel meer gage gingen geven dan gebruikelijk.

De rest van de mensen MOEST mee.
Dus het is een logisch gevolg wat is ontstaan door een situatie dat gecreerd is door Rutz en 2H2H/GG destijds, ik begrijp je mail dan ook niet echt

Peter0711
09-02-2010, 20:59
Ik begrijp niks van die hele Jamila ?? vindt het een beetje en kinderachtige creatie
Kan ze de gordijndoek niet helemaal over der harses trekken en dan gewoon als bokszak functioneren!!

Dat gestook/gejank elke keer !!

Slome
10-02-2010, 00:50
klopt, jamila, komt gewoon met een shoutout...
het werkt, want wij discussieren...

Micha post heel offtopic!!?! of heeft het wel zeker met elkaar te maken..?!

mclahey
10-02-2010, 11:37
Micha post heel offtopic!!?! of heeft het wel zeker met elkaar te maken..?!

Dat laatste zal het wel zijn. Ik weet zeker dat als je echt gaat doorgraven en vragen dat het er uiteindelijk op neerkomt dat het voortkomt uit de gigantische drang bij deze twee personen om hun 'pure liefde' voor een bepaalde organisatie te tonen waar en wanneer het maar kan.

Tip aan beiden: ik snap dat jullie bepaalde mensen hoog hebben zitten en daar is helemaal niets mis mee. Jullie zijn hardcore fans. Prima.

Maar verlaag jezelf toch niet keer op keer tot dit zeer bedenkelijk en extreem doorzichtige niveau. Je haalt jezelf elke keer zo naar beneden en stellen je echt als gehersenspoelde scientology slaven op. Zo komt het echt over.
En daar krijg je op het forum geen respect mee en roept eerder een afkerende reactie op. Het tegenovergesteld van wat je tracht te bereiken zeg maar.
En respect bij de gene waar je zo huizenhoog tegen op kijkt krijg je er ook niet mee. Nobody like's a suckup. Including the people you're sucking up to.
Heb wat respect voor jezelf man. En vrouw.

Marquis
10-02-2010, 11:39
Dat laatste zal het wel zijn. Ik weet zeker dat als je echt gaat doorgraven en vragen dat het er uiteindelijk op neerkomt dat het voortkomt uit de gigantische drang bij deze twee personen om hun 'pure liefde' voor een bepaalde organisatie te tonen waar en wanneer het maar kan.

Tip aan beiden: ik snap dat jullie bepaalde mensen hoog hebben zitten en daar is helemaal niets mis mee. Jullie zijn hardcore fans. Prima.

Maar verlaag jezelf toch niet keer op keer tot dit zeer bedenkelijk en extreem doorzichtige niveau. Je haalt jezelf elke keer zo naar beneden en stellen je echt als gehersenspoelde scientology slaven op. Zo komt het echt over.
En daar krijg je op het forum geen respect mee en roept eerder een afkerende reactie op. Het tegenovergesteld van wat je tracht te bereiken zeg maar.
En respect bij de gene waar je zo huizenhoog tegen op kijkt krijg je er ook niet mee. Nobody like's a suckup. Including the people you're sucking up to.
Heb wat respect voor jezelf man. En vrouw.



Pas je op je woorden anders moet ik je een ... geven. :lol::lol::lol: