PDA

View Full Version : Het Fedor interview!!



Justinian
09-02-2010, 23:14
Staat morgen in de loop van de dag online! De antwoorden op de vragen zijn binnen, met dank aan onze interviewer/vertaler Michaell!

Morgen: het Fedor interview!! (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/morgen__het_fedor_interview__/)

Justinian
09-02-2010, 23:21
Ben trouwens blij dat ik bepaalde vragen niet persoonlijk heb hoeven stellen ;)

sprAe
09-02-2010, 23:36
haha ben benieuwd!

wrestler_nl
09-02-2010, 23:43
Mooi, ben benieuwd!
Alvast Reps (als ik ze kan geven)

Kemal
09-02-2010, 23:57
Mooi, ben benieuwd!
Alvast Reps (als ik ze kan geven)

X2

bigboz
10-02-2010, 00:25
Snel doet slapen !

ben benieuwd !

Sendur
10-02-2010, 00:28
YEAH BABY!

michaell
10-02-2010, 02:18
Staat morgen in de loop van de dag online! De antwoorden op de vragen zijn binnen, met dank aan onze vertaler Michaell!

Morgen: het Fedor interview!! (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/morgen__het_fedor_interview__/)
Alleen vertaler? Interviewer ook, Fedor zijn telefoon nummer zit mooi in mijn mobiel opgeslagen ;)

Naj85
10-02-2010, 03:24
eindelijk :D

Wheelie
10-02-2010, 06:39
Michaell is een topper, reps ;)

Justinian
10-02-2010, 07:51
Alleen vertaler? Interviewer ook, Fedor zijn telefoon nummer zit mooi in mijn mobiel opgeslagen ;)
Excuses Michaell, in mijn enthousiasme typte ik het bericht te snel ;) Mooi dat je het telefoonnummer van Fedor hebt, dan kan altijd van pas komen :D

dirk5
10-02-2010, 08:33
Goed bezig mannen, reps verdiend.

ondiep
10-02-2010, 09:07
nice !!!! :thup:

Chane
10-02-2010, 13:31
Kom maar op met dat interview :thup:

Marquis
10-02-2010, 13:38
Ik ben benieuwd naar de vragen die zijn gesteld.

Iggy
10-02-2010, 13:40
Heel vet hoor. Zit met smart te wachten.

8701.
10-02-2010, 13:42
met beeld of alleen tekst?

michaell
10-02-2010, 14:37
Alleen text.

Leventdepevent
10-02-2010, 15:27
Ik ben benieuwd naar de vragen die zijn gesteld.
mie toe

superfreak
10-02-2010, 16:39
Al iets meer bekend?

8701.
10-02-2010, 16:44
in de loop van de dag zou het online staan..

nog bezig met vertalen of wat?

blackadder
10-02-2010, 18:45
Gaat ie ook met Cro Cop trainen?

TheCarnage
10-02-2010, 19:54
Nog niks???????????

YoMarK
10-02-2010, 19:56
????

Slome
10-02-2010, 20:05
que?!

Naj85
10-02-2010, 20:15
????

Justinian
10-02-2010, 20:19
Staat nu online!!! Mixfight.nl (http://www.mixfight.nl)

Ik stond vast in de file toen ik terug reed uit Amsterdam, alwaar ik een lang interview heb afgenomen van Lucien Carbin. Dit volgt later in een aantal delen :D

Marquis
10-02-2010, 20:27
Had wel een paar spannende vragen verwacht als je begrijpt wat ik bedoel.

Een beetje teleurstellend helaas vooral als je de koning van MMA mag interviewen..


Word er aan sensei Carbin wel gevraagd waarom er een hoop vechters onder zijn hoede zijn weg gegaan ?

Justinian
10-02-2010, 20:28
Had wel een paar spannende vragen verwacht als je begrijpt wat ik bedoel.

Een beetje teleurstellend helaas vooral als je de koning van MMA mag interviewen..
Graag gedaan.

Marquis
10-02-2010, 20:44
Graag gedaan.


Ja sorry kan je misschien geagiteerd reageren maar vragen over
Josh Barnett en naar wat voor muziek hij luistert en de K1 ?!?

Ik en ik denk een hoop mensen hier en de rest van vechtsport Nederland willen weten wat zijn toekomstplannen zijn betreft zijn vechtcarriere.

*Wat zijn de plannen met Strikeforce en wanneer denkt hij te gaan vechten tegen de titelhouder Alistair Overeem.

*Is er in zijn ogen sowieso sprake van een gevecht... en wat vond hij van de openlijke uitnodiging van de StrikeForce champion.

*Ziet hij bijvoorbeeld nog brood om ooit nog voor de UFC uit te komen.

Maar goed dit is mijn mening en hopelijk word ik daar niet voor gestraft door MF.

8701.
10-02-2010, 20:59
Ja sorry kan je misschien geagiteerd reageren maar vragen over
Josh Barnett en naar wat voor muziek hij luistert en de K1 ?!?

Ik en ik denk een hoop mensen hier en de rest van vechtsport Nederland willen weten wat zijn toekomstplannen zijn betreft zijn vechtcarriere.

*Wat zijn de plannen met Strikeforce en wanneer denkt hij te gaan vechten tegen de titelhouder Alistair Overeem.

*Is er in zijn ogen sowieso sprake van een gevecht... en wat vond hij van de openlijke uitnodiging van de StrikeForce champion.

*Ziet hij bijvoorbeeld nog brood om ooit nog voor de UFC uit te komen.

Maar goed dit is mijn mening en hopelijk word ik daar niet voor gestraft door MF.

x2

kmr
10-02-2010, 21:04
Ik wilde sowieso alleen 2 vragen gesteld zien: de vraag over zijn lichaam en de vraag over zijn striking style.

Jammer genoeg heb ik de 2e vraag niet gezien :crying:

Sendur
10-02-2010, 21:56
Wel leuk interview.

maar ik wil weten of hij in Aliens gelooft en wat hij denkt van de aarde hoe hij nu is deze dagen i.v.m krisis etc.
Ook zou ik zijn mening over Overeem willen weten, maar dat is nu te laat.

Verder goed gedaan en toch leuk dat wij van Mixfight ons eigen interview hebben!

Justinian
10-02-2010, 22:13
Ja sorry kan je misschien geagiteerd reageren maar vragen over
Josh Barnett en naar wat voor muziek hij luistert en de K1 ?!?

Ik en ik denk een hoop mensen hier en de rest van vechtsport Nederland willen weten wat zijn toekomstplannen zijn betreft zijn vechtcarriere.

*Wat zijn de plannen met Strikeforce en wanneer denkt hij te gaan vechten tegen de titelhouder Alistair Overeem.

*Is er in zijn ogen sowieso sprake van een gevecht... en wat vond hij van de openlijke uitnodiging van de StrikeForce champion.

*Ziet hij bijvoorbeeld nog brood om ooit nog voor de UFC uit te komen.

Maar goed dit is mijn mening en hopelijk word ik daar niet voor gestraft door MF.
Snap wel wat je bedoelt, maar persoonlijk ben ik al erg blij dat we een interview hebben kunnen houden. Dat niet alle vragen die we hebben doorgegeven zijn gesteld, is een feit. Wellicht dat bovenstaande vragen een volgende keer beantwoord kunnen worden.

Misschien reageerde ik inderdaad wat geïrriteerd, maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik er net een autorit van bijna 5 uur op had zitten vanuit Amsterdam, alwaar ik een lang interview voor Mixfight heb gehouden met Lucien Carbin. Zal dit ook opsplitsen in verschillende delen en die zullen de komende week verschijnen. Maar dit terzijde ;)

Pernik
10-02-2010, 22:15
Ja sorry kan je misschien geagiteerd reageren maar vragen over
Josh Barnett en naar wat voor muziek hij luistert en de K1 ?!?

Ik en ik denk een hoop mensen hier en de rest van vechtsport Nederland willen weten wat zijn toekomstplannen zijn betreft zijn vechtcarriere.

*Wat zijn de plannen met Strikeforce en wanneer denkt hij te gaan vechten tegen de titelhouder Alistair Overeem.

*Is er in zijn ogen sowieso sprake van een gevecht... en wat vond hij van de openlijke uitnodiging van de StrikeForce champion.

*Ziet hij bijvoorbeeld nog brood om ooit nog voor de UFC uit te komen.

Maar goed dit is mijn mening en hopelijk word ik daar niet voor gestraft door MF.

Ik denk dat het onmogelijk is om een spannend interview met Fedor te hebben, die man heeft voor iedereen respect, zal dus alleen respectvolle antwoorden geven, hij is zoals hij is, ik denk dat je de antwoorden die hij zou geven op je vragen ook zelf wel in kan vullen, mijn dank voor dit interview.

Sendur
10-02-2010, 22:18
Misschien reageerde ik inderdaad wat geïrriteerd, maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik er net een autorit van bijna 5 uur op had zitten vanuit Amsterdam, alwaar ik een lang interview voor Mixfight heb gehouden met Lucien Carbin. Zal dit ook opsplitsen in verschillende delen en die zullen de komende week verschijnen. Maar dit terzijde ;)

Goed bezig Just!!!!

Kan nu al niet wachten vond het interview met Joop Kasteel ook kei goed!

Ga zo door! en het Fedor interview is gewoon baas want hij is van Mixfight.
Denk ook niet dat Fedor verder veel zal vertellen wat we nog niet weten.

Justinian
10-02-2010, 22:21
Ik denk dat het onmogelijk is om een spannend interview met Fedor te hebben, die man heeft voor iedereen respect, zal dus alleen respectvolle antwoorden geven, hij is zoals hij is, ik denk dat je de antwoorden die hij zou geven op je vragen ook zelf wel in kan vullen, mijn dank voor dit interview.
We hebben de leden vragen laten bedenken en van zoveel mogelijk verschillende leden vragen uitgepikt, dat leek ons wel zo eerlijk. Uiteraard kun je dan achteraf van mening zijn dat sommige vragen 'minder interessant' zijn, maar dan hadden we het zo niet op moeten zetten. Persoonlijk vond ik de vraag over de keuze voor een 'minder atletisch' lichaam wel interessant. Hoe dan ook, ik ben erg blij met de mogelijkheid die we kregen van M-1 en Fedor!

De vragen over de UFC en Alistair had ik overigens al wel aan zijn manager gesteld afgelopen weekend: Mixfight interview met Vadim Finkelstein (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_met_vadim_finkelstein/)

iconian
10-02-2010, 22:38
thanks, leuk interview

amilster
10-02-2010, 22:39
Ik wilde even zeggen dat ik het fantastisch vind dat de koning van het hedendaagse MMA een interview met ons eigen mixfight heeft gedaan!

props daarvoor.

En de vragen tja er zitten goede en minder goede bij maar het is een mix van wat het publiek hier aan vragen heeft ingezonden toch? Hoeveel democratischer kan het zijn?

Ronald
10-02-2010, 22:43
Top Roy en Michael! Exclusieve interviews zijn altijd leuk om te lezen, vooral als het om Fedor gaat :) (En reps voor Sendur die het wél snapt ;))

Groundwork
10-02-2010, 23:02
Altijd tof om zo een interview te lezen, zeker als het om Fedor gaat die toch iets meer allure heeft dan sommige andere vechters.

wrestler_nl
10-02-2010, 23:36
Iedereen bedankt die het interview mogelijk heeft kunnen maken. Het was een leuk interview.
MIXFIGHT IS DE BAAS!

bazooka
10-02-2010, 23:50
Thanks voor het interview!!

Naj85
11-02-2010, 02:33
leuke interview!
Ik was benieuwd naar het antwoord op de vraag over zijn lichaam (Irishrover was me net voor in de vorige topic waar je vragen kon stellen) maar antwoord is nu duidelijk

El Bambino
11-02-2010, 07:53
VET interwiew.
En mijn vraag werd gesteld :thup:

Irishrover
11-02-2010, 08:02
leuke interview!
Ik was benieuwd naar het antwoord op de vraag over zijn lichaam (Irishrover was me net voor in de vorige topic waar je vragen kon stellen) maar antwoord is nu duidelijk

Sorry mate haha, waar zie jij de antwoorden op de vragen die gesteld zijn dan.
Kan namelijk niets vinden.

Marquis
11-02-2010, 08:26
Snap wel wat je bedoelt, maar persoonlijk ben ik al erg blij dat we een interview hebben kunnen houden. Dat niet alle vragen die we hebben doorgegeven zijn gesteld, is een feit. Wellicht dat bovenstaande vragen een volgende keer beantwoord kunnen worden.

Misschien reageerde ik inderdaad wat geïrriteerd, maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik er net een autorit van bijna 5 uur op had zitten vanuit Amsterdam, alwaar ik een lang interview voor Mixfight heb gehouden met Lucien Carbin. Zal dit ook opsplitsen in verschillende delen en die zullen de komende week verschijnen. Maar dit terzijde ;)


Men kan mij wel hier voor azijnpisser uitmaken of ik zal voor velen weer zeiken (mwua ).


Maar jongens ff serieus we hebben het hier over de baas van MMA.
Deze man heeft iedereen verslagen en is uitgedaagd door onze Alistair Overeem (ff me chauvinistische pet op doen op aanraden van Joop)

Alistair tevens huisvriend van Mixfight,.. Mixfight GG georienteerd !

Alistair die graag als we het filmpje mogen geloven tegen Fedor wilt vechten.

Manager Bas Boon die Fedor uit maakt dat hij zijn vakantie in Mei/Juni belangrijker vind dan tegen onze eigen StrikeForce heavyweight champion te vechten.

1+1 = ?

Jongens wij willen weten hoe Fedor hier naar kijkt en zijn kant van het verhaal weten.

En niet die fruitige Albert Verlinden vragen van sommige hier naar welke muziek hij luistert en of hij roze draagt etc etc etc

Misschien zullen jullie het mij niet in dank nemen wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat er bewust niets over AO is gevraagd om heftige discussies te vermijden hier op MF om AO te beschermen.

Men boven mij die hebben gereageerd lopen te roepen gave,vette interview heel tof heel schattig etc etc ... wat een nonsens gasten.

Als je liefhebber bent van Fedor dan wil je weten wanneer hij tegen onze Nederlandse nummer 1 MMA vechter gaat vechten en niet wat voor soort vetplanten hij in zijn tuin heeft staan.

Maar goed ik hoop dat jullie goed hebben kunnen slapen nu jullie weten naar welke muziek hij luistert hahahaha :fp:

Justinian
11-02-2010, 08:37
Jongens wij willen weten hoe Fedor hier naar kijkt en zijn kant van het verhaal weten.

En niet die fruitige Albert Verlinden vragen van sommige hier naar welke muziek hij luistert en of hij roze draagt etc etc etc
Met alle respect Marquis, maar de vragen die zijn gesteld zijn vragen van onze leden. Dus spreek dan voor jezelf en kom niet met 'wij willen weten'. Als ik het interview zelf had afgenomen had ik wellicht andere vragen gesteld, maar dit interview is bedoeld voor vragen van de fans.


Misschien zullen jullie het mij niet in dank nemen wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat er bewust niets over AO is gevraagd om heftige discussies te vermijden hier op MF om AO te beschermen.
Als dat zo zou zijn, waarom zou ik de manager van Fedor wel vragen hebben gesteld over Alistair?

Weet je wat ik wel zou kunnen waarderen? Een interview met Alistair dat jij afneemt. Dan zijn we er zeker van dat jouw 'kritische' vragen worden beantwoord en lever je een leuke bijdrage aan Mixfight. Ik wil er zelfs wel bij zijn om het gesprek op te nemen en later uit te werken.

Ik heb je vragen er overigens bij gepakt, zie hieronder. Met name de eerste vraag is zeer relevant. Ook de vraagstelling in de tweede post is dusdanig dat we die zo aan Fedor voorleggen. Als je serieuze antwoorden wenst dan zou ik je in het vervolg aanraden om ook serieuze vragen te stellen.


Beste Fedor,..

Mag Alistair Overeem die onlangs van de beruchte Tony Sylvester heeft gewonnen uw veters al vast maken ?

Ik hoor graag.

MArquis


Beste Fedor,

Volgens Bas Boon komen jullie er niet uit met de onderhandelingen om tot een gevecht te komen met Alistair Overeem. Meneer Fedor koning van het MMA ,is er uberhaubt sprake van een gevecht of word er maar wat geroepen door
GG ?

Ik verneem graag dank u !

dirk5
11-02-2010, 08:41
Thanks Justi!

een leuk interview :)

Natuurlijk wil je het liefst zo veel mogelijk vragen stellen, maar we willen natuurlijk niet zijn training voor Werdum in de war gooien.

Ik denk dat wanneer ik 1 op 1 vragen zou mogen stellen aan Fedor, dat ik over 2 weken nog bezig zou zijn ;)

Ook cool om te lezen dat het wel in de planning zit dat Ivan mma gaat vechten, het blijft natuurlijk the baddest familie on the planet!

superfreak
11-02-2010, 08:44
Nou jongens nog niet gaan zoeken naar Fedor z'n mobiel nummer. Kan het je ook wel vertellen. Laat Overeem maar komen. zo denkt hij erover. Hij traint non stop en is er klaar voor. zo simpel is het. Wat denk je nou echt dat hij gaat zeggen. Dat hij Overeem een opgeblazen pad vind (niet mijn mening...) Dat Bas Boon z'n ego te groot is voor de wereld (tevens niet mijn mening) zo iets ga je Fedor niet horen zeggen.

Nu krijg je wat meer begrip voor de persoon Fedor. Altijd aan het trainen. Familie en kerk zijn belangrijk, spieren zeggen niets. Zijn lichaam moet kunnen doen wat hij ervan vraagt.

Prima interview jongens. thanks.

Justinian
11-02-2010, 08:47
Nou jongens nog niet gaan zoeken naar Fedor z'n mobiel nummer. Kan het je ook wel vertellen. Laat Overeem maar komen. zo denkt hij erover. Hij traint non stop en is er klaar voor. zo simpel is het. Wat denk je nou echt dat hij gaat zeggen. Dat hij Overeem een opgeblazen pad vind (niet mijn mening...) Dat Bas Boon z'n ego te groot is voor de wereld (tevens niet mijn mening) zo iets ga je Fedor niet horen zeggen.

Nu krijg je wat meer begrip voor de persoon Fedor. Altijd aan het trainen. Familie en kerk zijn belangrijk, spieren zeggen niets. Zijn lichaam moet kunnen doen wat hij ervan vraagt.

Prima interview jongens. thanks.
Graag gedaan. Ik heb de manager van Fedor overigens wel een vraag gesteld over Alistair: Mixfight interview met Vadim Finkelstein (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_met_vadim_finkelstein/)


Een onderwerp dat de gemoederen op Mixfight al geruime tijd bezig houdt; wanneer vecht Fedor tegen Alistair?
"Niet nu, eerst vecht Fedor tegen Werdum volgende maand. Het is ook heel moeilijk te zeggen, want Alistair vecht in Japan. Ik weet niet precies wat zijn plan is. Je hebt kunnen lezen in het interview met hem dat hij zelf graag in mei wil vechten. Hij heeft al bijna twee jaar niet gevochten in Amerika. Alistair is heel sterk, heel groot (lacht) twee keer groter dan hij is geweest. Hij is heel goed op de grond, Fedor is ook goed op de grond. De laatste tijd krijgt hij alleen staande vechters. Het wordt een mooie partij, zeker!"

Harrie Nak
11-02-2010, 08:59
Men kan mij wel hier voor azijnpisser uitmaken of ik zal voor velen weer zeiken (mwua ).

Maar jongens ff serieus we hebben het hier over de baas van MMA.
Deze man heeft iedereen verslagen en is uitgedaagd door onze Alistair Overeem (ff me chauvinistische pet op doen op aanraden van Joop)

Alistair tevens huisvriend van Mixfight,.. Mixfight GG georienteerd !

Alistair die graag als we het filmpje mogen geloven tegen Fedor wilt vechten.

Manager Bas Boon die Fedor uit maakt dat hij zijn vakantie in Mei/Juni belangrijker vind dan tegen onze eigen StrikeForce heavyweight champion te vechten.

1+1 = ?

Jongens wij willen weten hoe Fedor hier naar kijkt en zijn kant van het verhaal weten.

En niet die fruitige Albert Verlinden vragen van sommige hier naar welke muziek hij luistert en of hij roze draagt etc etc etc

Misschien zullen jullie het mij niet in dank nemen wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat er bewust niets over AO is gevraagd om heftige discussies te vermijden hier op MF om AO te beschermen.

Men boven mij die hebben gereageerd lopen te roepen gave,vette interview heel tof heel schattig etc etc ... wat een nonsens gasten.

Als je liefhebber bent van Fedor dan wil je weten wanneer hij tegen onze Nederlandse nummer 1 MMA vechter gaat vechten en niet wat voor soort vetplanten hij in zijn tuin heeft staan.

Maar goed ik hoop dat jullie goed hebben kunnen slapen nu jullie weten naar welke muziek hij luistert hahahaha :fp:x2, op het argument over het beschermen van AO na dan.

De antwoorden over andere sporten, hobbies en muziek zijn natuurlijk vrij voorspelbaar. Al met al dank voor het interview!

Tony
11-02-2010, 09:04
Men kan mij wel hier voor azijnpisser uitmaken of ik zal voor velen weer zeiken (mwua ).


Maar jongens ff serieus we hebben het hier over de baas van MMA.
Deze man heeft iedereen verslagen en is uitgedaagd door onze Alistair Overeem (ff me chauvinistische pet op doen op aanraden van Joop)

Alistair tevens huisvriend van Mixfight,.. Mixfight GG georienteerd !

Alistair die graag als we het filmpje mogen geloven tegen Fedor wilt vechten.

Manager Bas Boon die Fedor uit maakt dat hij zijn vakantie in Mei/Juni belangrijker vind dan tegen onze eigen StrikeForce heavyweight champion te vechten.

1+1 = ?

Jongens wij willen weten hoe Fedor hier naar kijkt en zijn kant van het verhaal weten.

En niet die fruitige Albert Verlinden vragen van sommige hier naar welke muziek hij luistert en of hij roze draagt etc etc etc

Misschien zullen jullie het mij niet in dank nemen wat ik nu ga zeggen maar ik denk dat er bewust niets over AO is gevraagd om heftige discussies te vermijden hier op MF om AO te beschermen.

Men boven mij die hebben gereageerd lopen te roepen gave,vette interview heel tof heel schattig etc etc ... wat een nonsens gasten.

Als je liefhebber bent van Fedor dan wil je weten wanneer hij tegen onze Nederlandse nummer 1 MMA vechter gaat vechten en niet wat voor soort vetplanten hij in zijn tuin heeft staan.

Maar goed ik hoop dat jullie goed hebben kunnen slapen nu jullie weten naar welke muziek hij luistert hahahaha :fp:

wat ben je toch een misselijk zeikventje.

De strekking was duidelijk: de leden stellen de vragen. en als de leden willen weten welke vetplantjes fedor in zijn tuin heeft staan. dan vragen wij dat namens hun.
en natuurlijk ka niet elke vraag aan bod komen. we mogen al lang blij zijn dat we uberhaubt een interview hebben kunnen regelen met fedor.

Tony
11-02-2010, 09:19
zo ben alweer wat meer wakker en afgekoeld. neem bij deze dan ook mijn vorige opmerking terug (over zeikventje).

ik snap ook wel dat sommigen liever andere vragen zien. maar goed. ik vind het gewoon jammer dat er na het plaatsen van t interview direct negatieve berichten gekomen. dat komt op mij over als " het is ook nooit goed".

ReZp
11-02-2010, 09:55
reps voor terug komen op eerdere opmerking.

Marquis
11-02-2010, 10:38
Met alle respect Marquis, maar de vragen die zijn gesteld zijn vragen van onze leden. Dus spreek dan voor jezelf en kom niet met 'wij willen weten'. Als ik het interview zelf had afgenomen had ik wellicht andere vragen gesteld, maar dit interview is bedoeld voor vragen van de fans.


Als dat zo zou zijn, waarom zou ik de manager van Fedor wel vragen hebben gesteld over Alistair?

Weet je wat ik wel zou kunnen waarderen? Een interview met Alistair dat jij afneemt. Dan zijn we er zeker van dat jouw 'kritische' vragen worden beantwoord en lever je een leuke bijdrage aan Mixfight. Ik wil er zelfs wel bij zijn om het gesprek op te nemen en later uit te werken.

Ik heb je vragen er overigens bij gepakt, zie hieronder. Met name de eerste vraag is zeer relevant. Ook de vraagstelling in de tweede post is dusdanig dat we die zo aan Fedor voorleggen. Als je serieuze antwoorden wenst dan zou ik je in het vervolg aanraden om ook serieuze vragen te stellen.


Vind je niet dat jij jezelf laat kennen nu door je te bewapenen met oude berichten van mij op MF enkelt om dat ik een kritische kijk heb op het interview ?

Deze oude berichten waren niet eens gericht naar Alistair toendertijd maar waren meer ontspoorde berichten en discussies (nutteloos trouwens) met voor en tegenstanders van Alistair en BB.

Volgens mij hebben wij hier over gesproken via de mail zowel via MF (
PM). En ik heb daar mijn excuses voor aangeboden. Hierbij bied ik deze weer openlijk aan iedereen die daar moeite mee had.

Maar wilt dat zeggen dat we de discussie op een volwassen manier nooit meer kunnen voeren op MF ?

Om vervolgens te zeggen dat ik Alistair maar moet gaan interviewen ?

Staat er reporter op mijn voorhoofd ofzo ? Als er reporter op mijn voorhoofd stond dan zou ik een Alistair of een Fedor of ieder ander vragen stellen wat meerendeel van het publiek graag zou willen weten.

Of heeft men in de bewuste topic waar jij mij in deze topic qoute 500 x dezelfde vraag gesteld naar wat voor muziek Fedor luistert ?? Als je toch aan het qouten bent dan zie ik deze hier ook namelijk. Ik denk dat we Maurice de Hond daar niet voor nodig hebben. :lol:

Meneer Fedor wanneer denkt u van plan te zijn om tegen StrikeForce champion Alistair Overeem te vechten.


Want mensen op Mixfight dit is wat wij allemaal willen weten als liefhebbers,fans en vechters.

Staff van Mixfight dit is wat de gemoederen bezig houd. (Of hadden jullie dat niet in de gaten ?)

Of durft iemand hier hard op te zeggen dat hij/zij niet naar deze wedstrijd uitkijkt ?? Of niet staat te wachten op zo een vraag ?

Justinian zie ik het dan echt helemaal verkeerd dat zelfs iemand van jou staff mij een zeikventje moet noemen (ondanks dat hij het terug neemt) omdat ik een andere mening heb hier op een forum ?!?

(Ik vraag mij sowieso af wat de richtlijnen zijn als het om vrijheid van meningsuitting gaat op MF)


Ik zal er voor de rest geen woorden meer aan vuil maken want een volwassen discussie op het forum zit er niet in.
En ik wil mensen hun dag niet verpesten omdat ze nu ze weten naar welk muziek Fedor luistert en waarom hij er fysiek zo uit ziet.

Ik wens jullie nog een prettige voortzetting van deze mooie dag en dat jullie lang kunnen teren op de antwoord op jullie vragen.


Santé

dirk5
11-02-2010, 10:51
Marquis, zal ik jou het antwoord dan maar geven?

jij: Meneer Fedor wanneer denkt u van plan te zijn om tegen StrikeForce champion Alistair Overeem te vechten?

Fedor: Dat weet ik niet, ik sta geplanned om tegen Werdum te vechten. Natuurlijk wil ik graag de belt, maar Overeem heeft al 2 jaar niet meer voor strikeforce gevochten, en ik weet niet of hij dat ook gaat doen. Tot die tijd blijf ik vechten tegen de tegenstanders die strikeforce me geeft.

Je bent het misschien niet eens met de vragen die gesteld zijn, maar het antwoord wat jij wilt hebben is natuurlijk ook gewoon een inkoppertje.

Marquis
11-02-2010, 11:03
Marquis, zal ik jou het antwoord dan maar geven?

jij: Meneer Fedor wanneer denkt u van plan te zijn om tegen StrikeForce champion Alistair Overeem te vechten?

Fedor: Dat weet ik niet, ik sta geplanned om tegen Werdum te vechten. Natuurlijk wil ik graag de belt, maar Overeem heeft al 2 jaar niet meer voor strikeforce gevochten, en ik weet niet of hij dat ook gaat doen. Tot die tijd blijf ik vechten tegen de tegenstanders die strikeforce me geeft.

Je bent het misschien niet eens met de vragen die gesteld zijn, maar het antwoord wat jij wilt hebben is natuurlijk ook gewoon een inkoppertje.


Om maar voor de laatste keer in deze topic te reageren.

Dirk als men al weet wat Fedor gaat antwoorden op bepaalde vragen waarom zoveel moeite doen om hem te interviewen.. en vanwaar al die maanden van te voren een hele heisa maken hier en lezen hier en daar waarom MF baas is e.d. om vervolgens dooddoeners te lezen over de K1 en naar welke muziek hij luistert ?

Kan het misschien zijn dat ik teleurgesteld ben in de vragen ?

Mag ik misschien teleurgesteld zijn en daar voor uit komen zonder voor zeikventje uitgemaakt te worden en geqoute te worden wat al lang en breed is uitgesproken ?

Justinian
11-02-2010, 11:26
Vind je niet dat jij jezelf laat kennen nu door je te bewapenen met oude berichten van mij op MF enkelt om dat ik een kritische kijk heb op het interview ?

Deze oude berichten waren niet eens gericht naar Alistair toendertijd maar waren meer ontspoorde berichten en discussies (nutteloos trouwens) met voor en tegenstanders van Alistair en BB.
Deze berichten zijn vragen die jij hebt gesteld in het topic dat bedoeld was om vragen te stellen aan Fedor. Daar heb jij gebruik van gemaakt en nu klaag je over het feit dat er bepaalde vragen niet zijn gesteld. Daarom confronteer ik je met de vragen die je hebt gesteld. Nee, ik denk dat ik terecht deze oude posts boven water heb gehaald.


Om vervolgens te zeggen dat ik Alistair maar moet gaan interviewen ?

Staat er reporter op mijn voorhoofd ofzo ? Als er reporter op mijn voorhoofd stond dan zou ik een Alistair of een Fedor of ieder ander vragen stellen wat meerendeel van het publiek graag zou willen weten.
Ik ken je niet persoonlijk, dus heb ook geen idee wie je bent. Wel weet ik dat jij graag antwoord wil op een aantal vragen, dus waarom zou je niet een positieve bijdrage leveren aan deze site en de vragen zelf stellen? Niks mis mee als je het mij vraagt. Ik bied zelfs aan om je erbij te helpen :)


Of heeft men in de bewuste topic waar jij mij in deze topic qoute 500 x dezelfde vraag gesteld naar wat voor muziek Fedor luistert ?? Als je toch aan het qouten bent dan zie ik deze hier ook namelijk. Ik denk dat we Maurice de Hond daar niet voor nodig hebben. :lol:
Zoals gezegd komen alle vragen die zijn gesteld uit de betreffende topic. Nogmaals je kunt wel stellen dat 'iedereen antwoord wil op jouw vragen', maar blijkbaar zijn er ook heel veel andere vragen die wel op een normale manier zijn gesteld.


Staff van Mixfight dit is wat de gemoederen bezig houd. (Of hadden jullie dat niet in de gaten ?)
Kennelijk dringt het idee achter het interview nog niet helemaal tot je door; het zijn de vragen van leden die zijn gesteld, niet de vragen van de Mixfightcrew. Wellicht is het in jouw geval niet verkeerd om eens een kritische blik te werpen in de spiegel in plaats van telkens zo negatief te zijn.

Marquis
11-02-2010, 11:34
Als een debat aangaan als negatief word gezien door jou .. dan ben ik bij deze klaar met deze discussie.

dirk5
11-02-2010, 11:36
Om maar voor de laatste keer in deze topic te reageren.

Dirk als men al weet wat Fedor gaat antwoorden op bepaalde vragen waarom zoveel moeite doen om hem te interviewen.. en vanwaar al die maanden van te voren een hele heisa maken hier en lezen hier en daar waarom MF baas is e.d. om vervolgens dooddoeners te lezen over de K1 en naar welke muziek hij luistert ?

Kan het misschien zijn dat ik teleurgesteld ben in de vragen ?

Mag ik misschien teleurgesteld zijn en daar voor uit komen zonder voor zeikventje uitgemaakt te worden en geqoute te worden wat al lang en breed is uitgesproken ?

Natuurlijk mag dat.

Ik wil je alleen helpen met het diplomatieke antwoord wat ik denk dat Fedor gegeven zou hebben.

Wat Fedor "echt" van Overeem en de gehele belt situatie vind, zullen we denk ik toch nooit te horen krijgen, hiervoor heeft hij te veel klasse.

Justinian
11-02-2010, 11:41
Als een debat aangaan als negatief word gezien door jou .. dan ben ik bij deze klaar met deze discussie.
Beetje makkelijk Marquis. Je kunt rustig kritiek hebben en op basis daarvan het debat aan gaan, alleen merk ik bij jou op dat je in 9 van de 10 gevallen behoorlijke kritiek hebt. Daarmee heb je mijns inziens een vrij negatieve houding en vraag ik je ook om eens in de spiegel te kijken. Maar goed, laten we er maar over op houden want ik heb niet de ilusie dat het zin heeft deze discussie verder te voeren.

Tony
11-02-2010, 12:04
ik bemoei me er verder niet meer mee. wil wel nog even zeggen, marquis. dat hetgeen dat ik te zeggen had uit mij als persoon kwam en niet uit mij als moderator. maar je hebt wel een punt hoor. ik speelde op de man en dat is hier niet de bedoeling. daarom nam ik het ook (oprecht) terug.

8701.
11-02-2010, 12:05
snap ook echt niet dat er niks is gevraagd over overeem, dat overeem hem uitdaagde voor mei maar fedor dan op vakantie gaat..

ik denk echt dat veel mensen wilde weten hoe fedor daarop zou antwoorden..

en OOK ik denk dat die vraag bewust NIET is gesteld omdat mixfight pro GG is.

maar dat is algemeen bekend..

vond het interview wel teleurstellend, heb wel waardering voor het voor elkaar krijgen van een interview afnemen met fedor (al lijkt dat niet zo) maar ik had al zon gevoel dat er onzin vragen gesteld zouden worden.

Justinian
11-02-2010, 12:10
snap ook echt niet dat er niks is gevraagd over overeem, dat overeem hem uitdaagde voor mei maar fedor dan op vakantie gaat..

ik denk echt dat veel mensen wilde weten hoe fedor daarop zou antwoorden..

en OOK ik denk dat die vraag bewust NIET is gesteld omdat mixfight pro GG is.

maar dat is algemeen bekend..

vond het interview wel teleurstellend, heb wel waardering voor het voor elkaar krijgen van een interview afnemen met fedor (al lijkt dat niet zo) maar ik had al zon gevoel dat er onzin vragen gesteld zouden worden.
Ik heb nu meerdere keren hetzelfde punt gemaakt, maar kennelijk lees je erover heen. Zal mijn punt nog een keer proberen te maken en ik hoop dat je het nu wel leest.

1. Zoals gezegd komen alle vragen die zijn gesteld uit de betreffende topic.
2. Als dat zo zou zijn, waarom zou ik de manager van Fedor wel vragen hebben gesteld over Alistair? Zie hieronder:

Een onderwerp dat de gemoederen op Mixfight al geruime tijd bezig houdt; wanneer vecht Fedor tegen Alistair?
"Niet nu, eerst vecht Fedor tegen Werdum volgende maand. Het is ook heel moeilijk te zeggen, want Alistair vecht in Japan. Ik weet niet precies wat zijn plan is. Je hebt kunnen lezen in het interview met hem dat hij zelf graag in mei wil vechten. Hij heeft al bijna twee jaar niet gevochten in Amerika. Alistair is heel sterk, heel groot (lacht) twee keer groter dan hij is geweest. Hij is heel goed op de grond, Fedor is ook goed op de grond. De laatste tijd krijgt hij alleen staande vechters. Het wordt een mooie partij, zeker!"

micha
11-02-2010, 12:56
Thanks Justi

laat die markiez toch lekker zeiken wie leest dat nou?

Marquis
11-02-2010, 13:02
snap ook echt niet dat er niks is gevraagd over overeem, dat overeem hem uitdaagde voor mei maar fedor dan op vakantie gaat..

ik denk echt dat veel mensen wilde weten hoe fedor daarop zou antwoorden..

en OOK ik denk dat die vraag bewust NIET is gesteld omdat mixfight pro GG is.

maar dat is algemeen bekend..

vond het interview wel teleurstellend, heb wel waardering voor het voor elkaar krijgen van een interview afnemen met fedor (al lijkt dat niet zo) maar ik had al zon gevoel dat er onzin vragen gesteld zouden worden.



Dat men diplomatiek achter de vragen schuilt zoals naar welke muziekgenre luistert Fedor of waarom ziet hij er fysiek zo gewoontjes uit vergeleken met andere vechters is natuurlijk heel doorzichtig.

Er zijn namelijk een hoop andere vragen gesteld aan Fedor tot betrekking van StrikeForce en de titelhouder.

Als die hele rel op MF en andere forums over de discussie en geloofwaardigheid rond het verdedigen van de titel van StrikeForce niet was geweest. Dan had men natuurlijk spannendere vragen geselecteerd en gesteld.

Daarnaast vind ik als je een forum beheert of het nou over vechtsport gaat of voetbal of klaverjassen dat je ten alle tijden neutraal moet zijn en enkelt zorgen dat de discussies in goede banen worden geleid. (Mijn mening)

Maar aangezien men hier zo dicht bij het vuur zit probeert men deze een bepaalde richting te geven om hun goede vrienden te beschermen.
Op menselijk vlak begrijp ik dat volkomen trouwens, maar komop dit is geen soos waar alleen aanhangers van GG lid van zijn.

En betreft de vraagtekens die ik hier heb en stel als het om dit interview gaat gaan de antwoorden gewoon niet op. Ten minste ik trap niet in die Jip en Janneke antwoorden ... noem mij maar negatief. Ik zie het eerder als doorzichtig en bangig en beschermend gedrag.

Justinian en anderen hier die achter hem staan weten natuurlijk heel goed wat ik bedoel met de vragen die niet zijn gesteld en waar wij allemaal op hoopten.

Dit is een vechtsite mensen wij willen weten wanneer die 2 spektakel gaan brengen... is dat dan zo GEK ?

Als je wilt weten wat voor onderbroeken hij draagt ga dan lekker zijn biografie lezen op tig van die fansites van de meester.

En zover ik weet zitten we op een forum waar wij met z'n allen over de sport praten, elkaar informeren en discusseren.

Als dat laatste niet mogelijk is dan moet men dat maar hard op zeggen hier zodat het voor een ieder duidelijk is.


Ik durf namelijk mijn handen in het vuur te steken als de StrikeForce champion een Amerikaan zou zijn dat het interview van Fedor er heel anders zou zien.


Maar goed laten wij met z'n alleen negen van mijn tien post op MF ontleden ipv ingaan op wat men reclameert hier.

Helemaal goed !!

KO TKO
11-02-2010, 13:10
Bedankt voor het leuke interview.

Mijn vraag werd ook gesteld :D .

Hendy
11-02-2010, 13:29
Erg leuk om te lezen!! Reps!

Justinian
11-02-2010, 13:30
Dat men (...)

Helemaal goed !!
Het is eigenlijk bewonderenswaardig hoe je deze discussie naar de verhouding tussen Mixfight en Golden Glory weet te trekken. Het vervelende is dat je op geen van de inhoudelijke argumenten van mij bent in gegaan, meer specifiek het argument dat ik persoonlijk vragen heb gesteld aan de manager van Fedor en het feit dat dit interview een interview van de Mixfightleden is. Ook blijf je schrijven in de 'wij' vorm terwijl je niet de Koninigin bent. Ik kom tot de conclusie dat een discussie met jou zinloos is.

wrestler_nl
11-02-2010, 13:34
Marquis je moet niet zoveel klagen. Ik vond de bijna alle vragen wel erg interessant & denk je dat Fedor de tijd heeft om 100 vragen te beantwoorden. Als de interview je niet bevalt dan zeg je dat ff maar je gaat niet de hele tijd in discussie want het begint een beetje off topic te gaan.
Ik hoop dat in de toekomst Mixfight vaker interviews met topvechters (internationaal) kan houden

Marquis
11-02-2010, 13:36
Mensen doen veel meer moeite om te vermijden wat ze vrezen,
dan om te bemachtigen wat ze graag willen hebben.

Marquis
11-02-2010, 13:37
Marquis je moet niet zoveel klagen. Ik vond de bijna alle vragen wel erg interessant & denk je dat Fedor de tijd heeft om 100 vragen te beantwoorden. Als de interview je niet bevalt dan zeg je dat ff maar je gaat niet de hele tijd in discussie want het begint een beetje off topic te gaan.
Ik hoop dat in de toekomst Mixfight vaker interviews met topvechters (internationaal) kan houden


Fantastisch voor jou :thup:

wrestler_nl
11-02-2010, 13:40
Fantastisch voor jou :thup:

Bedankt!:thup:

Chane
11-02-2010, 13:43
Interview was leuk om te lezen.
Had alleen na afloop wel zoiets van... was dit het?
In ieder geval mooi dat MF de mogelijkheid had om vragen te stellen.

Wiseguy
11-02-2010, 14:13
Marquis gedraag je. Je lijkt wel een ongesteld wijf. Als jij het beter kan regel je toch zelf een interview.

Marquis
11-02-2010, 14:24
Marquis gedraag je. Je lijkt wel een ongesteld wijf. Als jij het beter kan regel je toch zelf een interview.


Dus je mag je mening uitten alleen als je het beter kan Wiseguy ?

Jij ook bedankt voor de opheldering.

Wiseguy
11-02-2010, 14:46
In jou geval wel ja omdat jij alles afzeikt wat andere doen en zelf niets bijdraagt.

Marquis
11-02-2010, 14:54
In jou geval wel ja omdat jij alles afzeikt wat andere doen en zelf niets bijdraagt.


En wat draag jij bij op MF behalve mee lopen met de meute ?

Hou toch op gast... en reageer op wat ik hier zeg ipv niets zeggende post te plaatsen. Ik lig er namelijk niet wakker van.

Pepe the Ice-Murderer
11-02-2010, 16:27
Ik vind het heel leuk voor jou dat je Fedor hebt mogen spreken, maar een interview kun je dit toch niet noemen. Ik vond dit een teleurstelling.

En je hoeft niet pissig te reageren omdat het toch maar gelukt is om met Fedor een interview te regelen en blablabla... Dat is inderdaad heel leuk, maar het interview trekt op niet veel.

mokumnised
11-02-2010, 16:52
Ik kan de kritiek die Marquis heeft wel begrijpen, ik vind ook dat jullie er wat spannendere vragen tussen uit hadden kunnen pikken. Die pittigere vragen zijn namelijk wel gesteld in dat topic.
Een beetje een gemiste kans dus wat mij betreft, zeker omdat je niet snel de kans zult krijgen nog een keer vragen aan Fedor te stellen.
De verdere theorie van Marquis vind ik wel wat overdreven, ik heb ook vaak genoeg mijn vraagtekens gezet bij de neutraliteit van MF ten opzichte van GG ( die mening heb ik nog steeds ), maar ik vind dat dit hier niets mee te maken heeft.

Verder vind ik wel dat Marquis zijn eigen mening moet kunnen verkondigen zonder hiervoor te worden afgezeken, hij heeft imo wel gewoon een punt.
Ik had ook zoiets van ''was dit het nou?...dat meen je niet..''

bigboz
11-02-2010, 16:53
Dikke reps voor het Interview !

kmr
11-02-2010, 18:44
Sommige mensen zeiken een beetje hier, maar ik natuurlijk niet. Ik zou graag willen weten waarom de vraag over zijn striking style niet geselecteerd is. Juist die vraag leek me ontzettend interessant, nog meer dan zijn mening over een gevecht met Ali, welke ik totaal niet interessant vind overigens.

Justinian
11-02-2010, 18:48
Sommige mensen zeiken een beetje hier, maar ik natuurlijk niet. Ik zou graag willen weten waarom de vraag over zijn striking style niet geselecteerd is. Juist die vraag leek me ontzettend interessant, nog meer dan zijn mening over een gevecht met Ali, welke ik totaal niet interessant vind overigens.
De vraag is wel geselecteerd maar niet beantwoord.

El Bambino
11-02-2010, 20:02
Reporters en interviewers, niks aantrekken van al die mierenneukers die lopen te klagen. Klagers zijn geen creative mensen maar afbrekers. Een zandkasteel bouw je in een paar uur, het afbreken in een paar seconden. Een perfecte beroep voor zulke mensen is in de bouw, kunnen ze lekker doen waar ze goed in zijn, afbreken!
Was en leuke interview :thup:

michaell
11-02-2010, 20:18
Manager Bas Boon die Fedor uit maakt dat hij zijn vakantie in Mei/Juni belangrijker vind dan tegen onze eigen StrikeForce heavyweight champion te vechten.
Hoe bedoel je? Heb er niets over gehoord. Fedor vecht mid-April. Hij zou sowieso niet in mei-juni junnen vechten.

kmr
11-02-2010, 20:24
De vraag is wel geselecteerd maar niet beantwoord.

Nou, je hebt de 2 vragen uitgekozen die ik wilde stellen. Zo slecht heb je het dus niet gedaan :pimp:

Het feit dat die vraag in het interview niet aan de orde gekomen is zou aan kunnen geven dat zijn striking style toch een grote rol speelt tijdens zijn gevechten.

michaell
11-02-2010, 20:33
snap ook echt niet dat er niks is gevraagd over overeem, dat overeem hem uitdaagde voor mei maar fedor dan op vakantie gaat..
Wanneer en waar was dat?
Als Alistair hem hier bijvoorbeeld uitdaagt betekent nit automatisch dat Fedor of zijn management het leest...
Nogmaals, zoals geplanned gaat Fedor mid-April tegen Werdum vechten. Van Alistair zijn plannen was niets bekend tot januari. Moet Fedor op AO wachten, denk je?
Bovendien, hetgeen wat een vechter wil is soms anders dan wat manager of organizatie wil.

michaell
11-02-2010, 20:34
Het feit dat die vraag in het interview niet aan de orde gekomen is zou aan kunnen geven dat zijn striking style toch een grote rol speelt tijdens zijn gevechten. Het is simpler dan dat. Fedor had gewoon geen tijd om mijn vragen te beantwoorden. Niets meer dan dat.

Ronald
11-02-2010, 20:43
Wow... soms denk ik dat ik er aan gewend ben. Toch zijn er nog steeds van die momenten dat ik écht weer verbaasd ben over hoe negatief sommige mensen kunnen zijn. Hmm... ik zal vanavond maar weer eens een uurtje wijden aan het bijstellen van mijn mensbeeld :rolleyes:

Voor iedereen die een leuke, kritisch opbouwende of gewoon neutrale reactie geeft... TOP! Daar doe je het voor. Jammer dat die leuke reacties vaak ondersneeuwen in de brei van woorden van mensen die die kwaliteit niet bezitten. In een poging om het evenwicht daarin toch een beetje te herstellen: bedankt! :thup:

mokumnised
11-02-2010, 21:32
Alles voor zoette koek nemen en vooral geen kritiek hebben...het nieuwe motto hier? Sorry hoor, maar ik vind dat er meer uitgehaald had kunnen worden qua vragen, na die aankondiging had ik er in ieder geval meer van verwacht. Krijg je weinig tijd, stel dan de vragen waarvan je weet dat iedereen wil horen wat Fedor erover denkt en niet van die margriet vragen.

Richelieu
12-02-2010, 08:04
.....ubermensch heerscht!!
onderschneeuwen in de brei van woorden van mensen die die kwaliteit niet bezitten(??????)

leuk interview met het management..

jammer dat er geen kritiek gegeven mag worden

Hoezo dat Roy, gaat al lekker vier pagina's door met doorin kritiek, complimenten en aanbevelingen. ;)

Ben zelf niet helemaal into MMA, maar ik kan het interview goed waarderen. Het hele gezeik om de beoogde partij tussen Fedor en Alistair word niet door de beste man zelf geïnsinueerd. Dit wordt gecreeerd door managers als Bas Boon. Denk persoonlijk dat Fedor zich helemaal niet met dit soort zaken bemoeid maar daar is zijn management voor verantwoordelijk. Vond het een goed interview met de persoon Fedor en er zijn in dat interview allerlei persoonlijke vragen beantwoord. Fedor is in mijn ogen niet commercieel genoeg ingesteld om hele theorieen te ontleden over het te bewandelen sportieve pad, daar heeft hij zijn mensen voor ;) Misschien moeten we die de volgende keer maar eens interviewen.

Marquis
12-02-2010, 09:06
Hoezo dat Roy, gaat al lekker vier pagina's door met doorin kritiek, complimenten en aanbevelingen. ;)

Ben zelf niet helemaal into MMA, maar ik kan het interview goed waarderen. Het hele gezeik om de beoogde partij tussen Fedor en Alistair word niet door de beste man zelf geïnsinueerd. Dit wordt gecreeerd door managers als Bas Boon. Denk persoonlijk dat Fedor zich helemaal niet met dit soort zaken bemoeid maar daar is zijn management voor verantwoordelijk. Vond het een goed interview met de persoon Fedor en er zijn in dat interview allerlei persoonlijke vragen beantwoord. Fedor is in mijn ogen niet commercieel genoeg ingesteld om hele theorieen te ontleden over het te bewandelen sportieve pad, daar heeft hij zijn mensen voor ;) Misschien moeten we die de volgende keer maar eens interviewen.



Ik snap wat je bedoelt Richelieu.

Alleen begrijp ik niet dat men zich zo snel aangevallen voelt als ik enkelt
zeg dat ik persoonlijk de interview als teleurstellend beschouw.

En dat Fedor misschien niet comercieel genoeg is weet men allemaal maar laat jij nou net de kans krijgen om hem te interviewen en wel uit zijn tent kan lokken. Volgens mij als ras echte reporter "journalist" moet je altijd de onderste uit de kan willen halen uit zo een interview.

Er werd heel lang verheugd naar dit interview en niet alleen door MF leden maar ook de buren keken er naar uit. Voornamelijk na die hele rel hier op MF betreft de uitnodiging van AO. Wauw een Nederlander daagt de koning van MMA uit. Hoe bijzonder is dat ?!? We hebben het hier over een grootheid in zijn tak van sport dus laat daar geen misverstand over zijn.

Vervolgens daagt een vechter uit ons land Alistair Overeem hem uit en er ontstaan heftige discussies over deze wedstrijd en er word zelf modder gegooit heen en weer (en ik geef toe daar heb ik ook aan meegedaan).

Als je als reporter en liefhebber van de sport zo een interview in gaat met bovenstaande kennis dan hoef je er niet voor geleerd te hebben om te weten wat de reporter zal vragen aan Fedor.

Men zegt dat de vragen uit de bewuste topic komen waar MF leden vragen konden stellen aan Fedor. Maar als mijn geheugen mij niet in de steek (zonder dat ik kinderachtig ga lopen qouten) laat gingen de meeste vragen over de eventuele partij tussen Alistair Overeem vs Fedor Emelianenko.

Nu schuilt men achter die groupie vragen (zie naar welk muziek luister je en waarom heb je bijna net geen bierbuik) terwijl als ik mijn gezond verstand gebruik meerendeel van de Nederlandse vechtsportliefhebbers graag had geweten of Fedor op de uitnodiging van Alistair in zal gaan.

Als deze partij er van komt dan is dat toch geweldig of zie ik dat verkeerd?
Of je nou een Alistair fan bent of een Fedor fan bent of uberhaubt fan bent van de sport.


Beste Richelieu is mijn beredenering en denkwijze dan echt zo ongegrond of unfair dat ik voor alles uitgemaakt moet worden hier ?

Er zitten zelfs een paar stakkers bij die me zelfs een negatieve reps hebben gegegeven.. hoe bedoel je ik heb met volwassen mannen te maken. Of ik er wakker van lig.

Richelieu
12-02-2010, 09:36
Ik snap wat je bedoelt Richelieu.

Alleen begrijp ik niet dat men zich zo snel aangevallen voelt als ik enkelt
zeg dat ik persoonlijk de interview als teleurstellend beschouw.

En dat Fedor misschien niet comercieel genoeg is weet men allemaal maar laat jij nou net de kans krijgen om hem te interviewen en wel uit zijn tent kan lokken. Volgens mij als ras echte reporter "journalist" moet je altijd de onderste uit de kan willen halen uit zo een interview.

Er werd heel lang verheugd naar dit interview en niet alleen door MF leden maar ook de buren keken er naar uit. Voornamelijk na die hele rel hier op MF betreft de uitnodiging van AO. Wauw een Nederlander daagt de koning van MMA uit. Hoe bijzonder is dat ?!? We hebben het hier over een grootheid in zijn tak van sport dus laat daar geen misverstand over zijn.

Vervolgens daagt een vechter uit ons land Alistair Overeem hem uit en er ontstaan heftige discussies over deze wedstrijd en er word zelf modder gegooit heen en weer (en ik geef toe daar heb ik ook aan meegedaan).

Als je als reporter en liefhebber van de sport zo een interview in gaat met bovenstaande kennis dan hoef je er niet voor geleerd te hebben om te weten wat de reporter zal vragen aan Fedor.

Men zegt dat de vragen uit de bewuste topic komen waar MF leden vragen konden stellen aan Fedor. Maar als mijn geheugen mij niet in de steek (zonder dat ik kinderachtig ga lopen qouten) laat gingen de meeste vragen over de eventuele partij tussen Alistair Overeem vs Fedor Emelianenko.

Nu schuilt men achter die groupie vragen (zie naar welk muziek luister je en waarom heb je bijna net geen bierbuik) terwijl als ik mijn gezond verstand gebruik meerendeel van de Nederlandse vechtsportliefhebbers graag had geweten of Fedor op de uitnodiging van Alistair in zal gaan.

Als deze partij er van komt dan is dat toch geweldig of zie ik dat verkeerd?
Of je nou een Alistair fan bent of een Fedor fan bent of uberhaubt fan bent van de sport.


Beste Richelieu is mijn beredenering en denkwijze dan echt zo ongegrond of unfair dat ik voor alles uitgemaakt moet worden hier ?

Er zitten zelfs een paar stakkers bij die me zelfs een negatieve reps hebben gegegeven.. hoe bedoel je ik heb met volwassen mannen te maken. Of ik er wakker van lig.


Goed, je vind het een teleurstellend interview en dat is natuurlijk prima want dat is jou mening. Ik spreek puur voor mijn eigen persoon in deze reply maar ik zie het denk ik anders dan de andere members die jou aanvallen op je mening.

Ben zelf niet de MMA kenner, maar dat doet er niet toe in deze topic. Wat is wel weet is dat de echte diehard fans (en daar schaar ik jou zeker onder, gezien je kennis!) kunnen nagaan hoe de vork in de steel zit omtrent deze vraag: "Wanneer komt de partij tussen Alistair en Fedor"? Denk dat als je het aan Fedor of aan Alistair zou vragen gewoon een postief vechters antwoord zou krijgen in de vorm van dat ze tegen iedereen zouden willen staan. Deze twee heren zijn natuurlijk goud waard en dat weten de heren promotors/managers achter de vechters maar al te goed.

Dan is het natuurlijk een politiek steekspel tussen alle betrokken partijen wie het voor elkaar gaat krijgen om deze partij op hun programma te zetten, terwijl dezelfde partijen er voor hun eigen organisatie het meeste geld uit willen halen.

Alle Mixfight.nl bezoekers kunnen denk ik nog wel de reply's die Bas Boon vorig jaar lanceerde op deze website nog wel goed voor de geest halen. Als er al zoveel "wrijving" is tussen beide werkgevers is het in mijn ogen totaal niet zinvol om de werknemer te vragen naar een antwoord die hij toch niet kan geven!

Kemal
12-02-2010, 12:33
Dikke reps voor het Interview !


X2

Naj85
13-02-2010, 03:58
Sorry mate haha, waar zie jij de antwoorden op de vragen die gesteld zijn dan.
Kan namelijk niets vinden.
haha yes mate, de ene laatste vraag:

Why don't you choose for a more muscular body, wouldn't you be even more powerfull?
I was smaller before the military duty period. But then I gained more weight and now I look similar to what I was 10 years ago. This is natural condition of my body. I train hard and run 10 km on a daily basis. Sport is not about looks but about quality of one’s preparations and performance.

Mickey
13-02-2010, 11:33
Jezus F Christ.. Onze eigen vechtsporters roepen dit natuurlijk al jaren.. Maar deze mentaliteit, Marquis, is nou precies wat (online) vechtsportend Nederland zo typeert. Het is werkelijk waar nooit goed. Je bent hier zo goed als je laatste partij of interview blijkbaar.

Opbouwende kritiek en feedback is altijd prima. Maar voor iemand die ik vooralsnog 0,0 heb zien bijdragen aan de gemeenschap behalve gezeur en gedram vind ik je stellingname exorbitant scherp gekant. Met name je GG conspiracy theory is gewoon triest.

Kortom: ik neem Tony zn zeikventje opmerking wel over en zou hem graag opwaarderen naar droeftoeter.

blazin.arr0w::::
13-02-2010, 11:45
Niks mis mee zo'n interview. Sommige vragen zijn misschien niet relevant, maar who cares. Fedor op je site, ja! Da's gewoon cool haha

Slome
13-02-2010, 15:36
ontopic: leuk interview met Fedor himself... Mixfight is de Baas!!
offtopic:
mixfight GG minded, daar kan ik me ook enigsinds in vinden / heb me erbij neergelegd/ dit komt ook doordat GG een grote organisatie is met veel goede vechters. en dus veel aanhang (namen hoef ik niet te noemen.. u know)... En die posten ook hier (vanuit hun visie/perspectief).. kan heel interesant nieuw nieuws zijn..
zoals nieuwtjes over Glory in Servie (toch) en Demolition man dag... ;)

Ook is het zo dat Melvin Mahoef afgelopen Strikeforce@ Miami een Mixfight logo op z'n banner had.. Mike's staat los van GG.. (toch)

Mixfight is gewoon de nederlandse vechtsportsite... if u like it or not../
hier posten/lezen fans van iedere vechter of organisatie - en deze spreken hun mening uit.. net als jij en ik..

so cut the bullshit../

micha
13-02-2010, 15:37
pffff dat jullie bezig blijven die gozer. top dat jullie de beste vechter ter wereld weten te strikken voor een interview en dan krijg je dit?

dikke reps voor MF

mokumnised
13-02-2010, 15:39
Het zou jullie wel goed staan iets beter met kritiek om te gaan. Hou dit interview eens naast het interview met Lucien Carbin, waar wel de vragen worden gesteld waar het om gaat ( zeker in deel 3).
Misschien is er wat meer tijd voor geweest voor het interview met LC, maar het blijft een wereld van verschil.

Ook ik blijf het interview met Fedor zouteloos en saai vinden...Maar dat is mijn mening.

Marquis
13-02-2010, 15:40
Het zou jullie wel goed staan iets beter met kritiek om te gaan. Hou dit interview eens naast het interview met Lucien Carbin, waar wel de vragen worden gesteld waar het om gaat ( zeker in deel 3).
Misschien is er wat meer tijd voor geweest voor het interview met LC, maar het blijft een wereld van verschil.

Ook ik blijf het interview met Fedor zouteloos en saai vinden...Maar dat is mijn mening.


Pas op met je mening geven want dat mag alleen in bepaalde mate.

Slome
13-02-2010, 15:41
Het zou jullie wel goed staan iets beter met kritiek om te gaan. Hou dit interview eens naast het interview met Lucien Carbin, waar wel de vragen worden gesteld waar het om gaat ( zeker in deel 3).
Misschien is er wat meer tijd voor geweest voor het interview met LC, maar het blijft een wereld van verschil.

Ook ik blijf het interview met Fedor zouteloos en saai vinden...Maar dat is mijn mening.

:fp:het zijn vragen van mixfighterz... die zijn geselecteerd door mixfight crew/ die weer door de vrager Micheall... en dan heeft Fedor niet veel tijd.. dus dit..

Marquis
13-02-2010, 15:42
ontopic: leuk interview met Fedor himself... Mixfight is de Baas!!
offtopic:
mixfight GG minded, daar kan ik me ook enigsinds in vinden / heb me erbij neergelegd/ dit komt ook doordat GG een grote organisatie is met veel goede vechters. en dus veel aanhang (namen hoef ik niet te noemen.. u know)... En die posten ook hier (vanuit hun visie/perspectief).. kan heel interesant nieuw nieuws zijn..
zoals nieuwtjes over Glory in Servie (toch) en Demolition man dag... ;)

Ook is het zo dat Melvin Mahoef afgelopen Strikeforce@ Miami een Mixfight logo op z'n banner had.. Mike's staat los van GG.. (toch)

Mixfight is gewoon de nederlandse vechtsportsite... if u like it or not../
hier posten/lezen fans van iedere vechter of organisatie - en deze spreken hun mening uit.. net als jij en ik..

so cut the bullshit../


Net zoals ik jouw mening respecteer vraag ik jou om ook die van mij te respecteren. We leven in een vrije omgeving waar we die vrijheid namelijk hebben om deze te uitten.

Als men met zeikventje of droeftoeter komen aanzetten dan zegt dat heel veel over diegene.

Slome
13-02-2010, 15:45
Net zoals ik jouw mening respecteer vraag ik jou om ook die van mij te respecteren. We leven in een vrije omgeving waar we die vrijheid namelijk hebben om deze te uitten.

Als men met zeikventje of droeftoeter komen aanzetten dan zegt dat heel veel over diegene.

nou, volgens mij geef ik met respect antwoord.. ik leg de sitiatie naar mijn mening uit... en je laaste allina is niet op mij van toepassing..

Marquis
13-02-2010, 15:50
nou, volgens mij geef ik met respect antwoord.. ik leg de sitiatie naar mijn mening uit... en je laaste allina is niet op mij van toepassing..


Ik heb het over men en niet over jou.

Slome
13-02-2010, 15:54
Ik heb het over men en niet over jou.
pff. oké, you win.. haha.. omdat er een quote van mij in je scherm staat dacht ik dat je op mij doelde...:ehhh:

Mickey
13-02-2010, 21:03
Okay, deze thread is wel vakkundig om zeep geholpen lijkt me.
/thread