PDA

View Full Version : Dana White, Forrest Griffin, and Kenny Florian bij Dr. Phil



Marquis
10-02-2010, 10:32
http://www.youtube.com/watch?v=PBgtccZgrbc&feature=player_embedded

XanaduNL
10-02-2010, 10:39
Oud, maar had geen idee dat dit er was.
Thx!

(Kenny Florini, lol)

Marquis
10-02-2010, 10:41
Ik ben toch eigenlijk nieuwsgierig of wij deze hype ook in Nederland hebben of gaat meerendeel van de jeugd naar de sportschool ?!?

Kemal
10-02-2010, 11:08
hahah gewoon in een klaslokaal op een betonnenvloer..

Sendur
10-02-2010, 11:23
fucking oude repost

Marquis
10-02-2010, 11:27
fucking oude repost


Sorry ik wilde je gevoelens niet aantasten.

gek
10-02-2010, 12:49
Dana; ' we zijn niet op zoek naar straatvechters'

En wat is Kimbo dan?

dirk5
10-02-2010, 12:52
Dana; ' we zijn niet op zoek naar straatvechters'

En wat is Kimbo dan?

Iemand die veel ppv's verkoopt, en wanneer het om geld gaat dan weet meneer White nogal snel zijn pricipes overboord te gooien.

XanaduNL
10-02-2010, 13:06
Dana zegt:
- Straatvechten is niet de weg naar de UFC
- We staan straatvechten niet toe.
- We zijn niet op zoek naar straatvechters.

Kimbo is geen straatvechter meer, hij heeft 4 pro fights gedaan voor EliteXC, is toen door TUF in de UFC terecht gekomen.

Dus ik vind niet dat Dana zijn principes overboord gegooid heeft.

dirk5
10-02-2010, 13:27
Dana zegt:
- Straatvechten is niet de weg naar de UFC
- We staan straatvechten niet toe.
- We zijn niet op zoek naar straatvechters.

Kimbo is geen straatvechter meer, hij heeft 4 pro fights gedaan voor EliteXC, is toen door TUF in de UFC terecht gekomen.

Dus ik vind niet dat Dana zijn principes overboord gegooid heeft.

sorry dat ik het moet zeggen, maar je bent zo naïef als een wijf.

XanaduNL
10-02-2010, 13:36
Haha, maar het klopt wel.
Dat Kimbo zo achtergrond heeft maakt het natuurlijk wel aantrekkelijker voor de PPV.

Wiseguy
10-02-2010, 13:38
lol @ kenny florini

bazooka
10-02-2010, 13:42
Dat die jongens van een knokpartijtje houden begrijp ik wel, maar dat ze denken dat dat de beste manier is om in de ufc te komen vind ik wel echt dom. het lijkt me dat je meer leert door te trainen en te sparren bij een mma sportschool

Wiseguy
10-02-2010, 13:45
Dat die jongens van een knokpartijtje houden begrijp ik wel, maar dat ze denken dat dat de beste manier is om in de ufc te komen vind ik wel echt dom. het lijkt me dat je meer leert door te trainen en te sparren bij een mma sportschool

Weetje wat dat kost? Dat zijn geen misselijke bedragen daar in Amerika.

bazooka
10-02-2010, 13:46
Haha, maar het klopt wel.
Dat Kimbo zo achtergrond heeft maakt het natuurlijk wel aantrekkelijker voor de PPV.

Wat Dirk denk ik bedoelt is dat Dana eerst zei dat Kimbo nooit in de ufc zou vechten en geen echte vechter is en nu ineens helemaal omgedraaid is m.b.t. Kimbo (door de kijkcijfers en dus het geld). Hier was onlangs nog een compilatiefilmpje van gepost waarin Dana zich zelf heel erg tegenspreekt. Na het zien van dat filmpje kun je niet anders dan te concluderen dat Dana idd behoorlijk hypocriet is.

bazooka
10-02-2010, 13:50
Weetje wat dat kost? Dat zijn geen misselijke bedragen daar in Amerika.

Daar heb je gelijk in, maar ik kreeg de indruk dat die jongens niet uit een achterbuurt kwamen en de middenklasse in Amerika verdient over het algemeen behoorlijk goed, dus hun ouders kunnen het wel betalen denk ik. Misschien dat hun ouders niet willen betalen omdat ze het geen geschikte sport vinden.

dirk5
10-02-2010, 13:58
Wat Dirk denk ik bedoelt is dat Dana eerst zei dat Kimbo nooit in de ufc zou vechten en geen echte vechter is en nu ineens helemaal omgedraaid is m.b.t. Kimbo (door de kijkcijfers en dus het geld). Hier was onlangs nog een compilatiefilmpje van gepost waarin Dana zich zelf heel erg tegenspreekt. Na het zien van dat filmpje kun je niet anders dan te concluderen dat Dana idd behoorlijk hypocriet is.

Dat zowiezo, maar daar komt bij:

Dana zegt dat straat vechten niet de weg is naar de UFC, blijkbaar dus wel...

Had Kimbo ooit zoveel exposure gekregen in zijn eerste mma gevechten (elite XC) wanneer hij niet bekend was van straat vechten? nee, natuurlijk niet.

Wie verder dan Kimbo heeft van de afgelopen TUF een contract gekregen terwijl hij er in de eerste ronde uitgeknikkerd was? Kimbo zorgt voor ratings onder het "klootjes volk". Die kennen hem van het straat vechten, dus straat vechten is echt de enige reden dat kimbo de UFC heeft kunnen halen.

mclahey
10-02-2010, 14:18
Dat die jongens van een knokpartijtje houden begrijp ik wel, maar dat ze denken dat dat de beste manier is om in de ufc te komen vind ik wel echt dom. het lijkt me dat je meer leert door te trainen en te sparren bij een mma sportschool

Amerikanen behoren over het algemeen ook niet echt tot de meest intelligente bevolkingsgroep op aarde.
Er komen veel goede grote dingen uit Amerika. Ik ben zeker geen Amerika hater ofzo. Begrijp me niet verkeerd.
Maar het is wel een feit dat er van de 300 miljoen een groot gedeelte in de rondte loopt die te dom zijn om te schijten. Het najagen van de American Dream is prachtig om te zien als het lukt (Kimbo). Dat soort dingen kan alleen maar in Amerika. Jammer is alleen dat er vervolgens een hele grote groep mensen dat na gaat proberen te doen. Zag je toch ook met dat Jackass jonge. Dat er hele legers van die DOMME gasten op internet liet zien dat ze ook een van de 10 meter plank in een spijkerbed kunnen duiken.
Ik zie dit ook echt als een typisch Amerikaans verschijnsel. Ik zie het ook niet snel veranderen.