PDA

View Full Version : UFC UNDISPUTED 2010 VIDEO GAME DETAILS, IMAGES



Sendur
10-02-2010, 11:31
er zit gewoon Sambo in :D



http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/10702-UFCUndisputed2010-Shot1.jpg
http://www.mmaweekly.com/absolutenm/articlefiles/10702-UFCUndisputed2010-Shot2.jpg
THQ Inc. and Zuffa, LLC on Monday announced the first game play details surrounding UFC Undisputed 2010, the follow-up to the critically and commercially acclaimed debut video game based on the Ultimate Fighting Championship. Poised to deliver intelligent and intuitive combat, increased fighter customization, robust career progression, challenging new game play modes and explosive online offerings, UFC Undisputed 2010 is currently in development for the Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft, PlayStation3 computer entertainment system and PSP (PlayStationPortable) system. Xbox 360 and PlayStation 3 system versions are scheduled for release on May 25, 2010, while the PSP system version is scheduled for release later this year.

In addition, current UFC heavyweight champion Brock Lesnar will be featured on the cover of UFC Undisputed 2010. A mixed martial artist, as well as a former professional and amateur wrestler, Lesnar made his UFC debut during UFC 81: Breaking Point against former UFC heavyweight champion Frank Mir. He went on win the UFC heavyweight championship by defeating Randy Couture at UFC 91: Couture vs. Lesnar, held on Nov. 15, 2008, and has retained the championship since that time. Lesnar is tentatively slated to return to the Octagon in the summer of 2010.

“UFC Undisputed 2010 will deliver the most advanced and superior virtual MMA action based on the world’s most prominent and respected organization in mixed martial arts, Ultimate Fighting Championship,” said Brian Coleman, Vice President of Global Brand Management, THQ. “Through enriched game play and extensive new options, players will understand and appreciate what it takes to be a real UFC fighter.”

“Brock Lesnar’s intensity and relentless commitment to the sport of mixed martial arts, as well as to the UFC, make him a perfect candidate to be the cover athlete for UFC Undisputed 2010,” said UFC president Dana White. “You want to be a fighter? Videogamers and fight fans around the world need to step up to Brock’s level when they enter the virtual Octagon in UFC Undisputed 2010!”

UFC UNDISPUTED 2010 GAME FEATURES:

UFC FIGHTERS AND PERSONALITIES – Navigate an unparalleled roster of more than 100 prolific UFC fighters, each fully rendered to convey a photorealistic appearance. Prominent UFC personalities, including the commentary team of Joe Rogan and Mike Goldberg, veteran voice of the Octagon Bruce Buffer, Octagon Girls, referees, trainers and more return to showcase an authentic and memorable UFC videogame experience.

ENHANCED COMBAT – Step into the Octagon with improved combat. A new Sway System with full upper body and head movement allows for the dodging of attacks, while on the ground, a new Posture System delivers strong, fight-ending strikes from every position. Manage Octagon control with new strikes, submissions, transitions and cage positions, as well as experience added realism with the introduction of Southpaw stance.

FIGHTER CUSTOMIZATION – Enjoy customizable freedom with created fighters by combining move sets from numerous MMA disciplines. Choose from an array of moves from all available disciplines, including newly added Sambo, Karate and Greco-Roman Wrestling, to become a true mixed martial artist.

EXPANSIVE ONLINE PLAY – Encourage camaraderie by forming fight camps and leagues to participate in ranking and champion tracking systems. Join forces, train like real-life UFC fighters and go online to compete against other camps in the virtual UFC world.

CAREER MODE – An intuitive “Game Is Watching You” system tracks every action and uses this information to dictate in-game commentary, opponent intelligence and overall career progression. On the quest to reach the UFC Hall of Fame, enhance the Career Mode experience through online co-op sparring sessions with respective fight camps and form unique personalities for created fighters to increase their cred, popularity and sponsorships based on interactions during weigh-ins and interviews.

TITLE AND TITLE DEFENSE MODES – Fight through one of UFC’s five official weight classes to earn and defend a championship belt in Title Mode. In Title Defense Mode, a fighter’s condition remains persistent, with milestone challenges built in along the way.

TOURNAMENT MODE – Explore up to 16-player individual and team tournaments within one system. Utilize UFC fighters or created fighters and select from arcade-style play with repeated fighter appearances or experience simulation play with fighter representation limited to one appearance.

dirk5
10-02-2010, 11:35
om iemand te quoten:

fucking oude repost ;)

was ook door iemand gepost in het oude UFC undisputed topic.

Sendur
10-02-2010, 11:36
om iemand te quoten:

fucking oude repost ;)


Nee dit is een nieuw artikel Dirk, is van gisteren.
Is al een soort gelijk gepost maar niet met deze details.

dirk5
10-02-2010, 11:39
Nee dit is een nieuw artikel Dirk, is van gisteren.
Is al een soort gelijk gepost maar niet met deze details.

nee klopt, je hebt gelijk. Mijn excuses.

was een soort gelijk artikel.

Leventdepevent
10-02-2010, 11:40
oude of nieuwe post.........ik heb zin in die game!!!!

Kemal
10-02-2010, 11:46
Ik word al hitsig bij het bekijken van die fotos,,kan niet wachten; kheb er zin an...;-)

dirk5
10-02-2010, 11:48
op de site staat dat er de komende dagen meer bekend word (filmpje)

Je kunt de op de site stemmen wat je eerst wil zien, standup of grond werk. Grond werk staat op dit moment bovenaan.

sebastiaan
10-02-2010, 12:01
Sambo? Vond de verschillen tussen worstelen en BJJ al miniem in de game, opzich kan iedereen hetzelfde,alleen die strikerstijlen verschillen veel qoa moves.
Hoop dat ze dat wat hebben aangescherpt.

Ookal ga ik de MMA van EA kopen, Mousasi,aoki,fedor,cung le,frank shamrock, spreken bij mij toch wat meer tot de verbeelding.

delightone
10-02-2010, 12:03
Ik kan inderdaad niet wachten tot hij uitkomt in mij.
Maar ergens denk ik dat de EA MMA game beter zal zijn.

Lionheart
10-02-2010, 12:24
Leuk,

maar is al een tijd bekend dat Karate, Sambo en Greco Roman wrestling als opties er bijkomen.

Je kan nu ook uit 3 verschillende stijlen kiezen, omdat ze meer de kant op willen van het crosstraining gebeuren, wat alle MMA vechters tegenwoordig doen, om een beetje behoorlijk mee te kunnen draaien.

woutjuh
10-02-2010, 12:28
oude of nieuwe post.........ik heb zin in die game!!!!
x2:D

Harrie Nak
10-02-2010, 12:33
Nee dit is een nieuw artikel Dirk, is van gisteren.
Is al een soort gelijk gepost maar niet met deze details.Toch wel (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=872459&postcount=26). ;)

FightingDutchman
10-02-2010, 12:50
Maar ergens denk ik dat de EA MMA game beter zal zijn.

Zou zomaar kunnen! Alhoewel de UFC wel weer sterk bezig is. Ze hebben dadelijk samen met THQ al 2 MMA games uitgebracht voor de Xbox 360 en de PS3 terwijl EA nog geen op de markt heeft. Dat is vooral richting de spelers die niet tot de vaste kern MMA volgers horen qua naamsbekendheid etc toch een groot voordeel over de EA variant.

dirk5
10-02-2010, 13:01
Zou zomaar kunnen! Alhoewel de UFC wel weer sterk bezig is. Ze hebben dadelijk samen met THQ al 2 MMA games uitgebracht voor de Xbox 360 en de PS3 terwijl EA nog geen op de markt heeft. Dat is vooral richting de spelers die niet tot de vaste kern MMA volgers horen qua naamsbekendheid etc toch een groot voordeel over de EA variant.

Het voordeel wat EA dan weer heeft is dat zij een veel betere naam hebben dan THQ betreffende sport spellen (eigenlijk gewoon alle games). Ook meteen de reden dat White eerst bij EA aanklopte alvorens THQ te benaderen.

Ook ik heb meer vetrouwen in EA's mma, en ik denk dat daar meteen de dingen inzitten die nu pas bij de 2de versie van ufc toegevoegd zijn.

Leventdepevent
10-02-2010, 13:06
EA staat wel bekend om zijn vette graphics...nu nog hopen dat ook daar de game play goed is

FightingDutchman
10-02-2010, 13:10
Het voordeel wat EA dan weer heeft is dat zij een veel betere naam hebben dan THQ betreffende sport spellen (eigenlijk gewoon alle games). Ook meteen de reden dat White eerst bij EA aanklopte alvorens THQ te benaderen.

Ook ik heb meer vetrouwen in EA's mma, en ik denk dat daar meteen de dingen inzitten die nu pas bij de 2de versie van ufc toegevoegd zijn.

EA heeft inderdaad een goede naam qua sportspellen. Alhoewel THQ met hun Smackdown serie toch ook altijd wel succes heeft gehad.

Dat er dingen in de MMA game van EA zitten die bij UFC pas in hun 2e release dr in zitten lijkt me gewoon bittere noodzaak voor EA. Als ze het niet dr in zouden doen zouden ze helemaal achterlopen op UFC, wat ze dus naar mijn mening nu al doen. UFC heeft wat dit betreft gewoon de firstmover advantage in deze markt zoals dat dan genoemd wordt en zijn hard op weg om dat optimaal uit te melken door hun game steeds te verbeteren en verder uit te bouwen.

En dan heb ik het niet over de doelgroep zoals ons, die MMA volgen en weten hoe en wat maar dan heb ik het meer over de doelgroep die nog nooit van MMA heeft gehoord en die door de game voor het eerst met MMA in aanraking komen.

Ik zou het jammer vinden als de EA game dadelijk alleen door de die-hard MMA fans gekocht wordt en daardoor niet genoeg geld opbrengt om voor een 2e versie te gaan. Het zou namelijk wel goed zijn voor alles wat niet UFC is om een beetje de concurrentie aan te kunnen gaan.

italianstallion
10-02-2010, 13:17
ziet er goed uit

dirk5
10-02-2010, 13:18
EA heeft inderdaad een goede naam qua sportspellen. Alhoewel THQ met hun Smackdown serie toch ook altijd wel succes heeft gehad.

Dat er dingen in de MMA game van EA zitten die bij UFC pas in hun 2e release dr in zitten lijkt me gewoon bittere noodzaak voor EA. Als ze het niet dr in zouden doen zouden ze helemaal achterlopen op UFC, wat ze dus naar mijn mening nu al doen. UFC heeft wat dit betreft gewoon de firstmover advantage in deze markt zoals dat dan genoemd wordt en zijn hard op weg om dat optimaal uit te melken door hun game steeds te verbeteren en verder uit te bouwen.

En dan heb ik het niet over de doelgroep zoals ons, die MMA volgen en weten hoe en wat maar dan heb ik het meer over de doelgroep die nog nooit van MMA heeft gehoord en die door de game voor het eerst met MMA in aanraking komen.

Ik zou het jammer vinden als de EA game dadelijk alleen door de die-hard MMA fans gekocht wordt en daardoor niet genoeg geld opbrengt om voor een 2e versie te gaan. Het zou namelijk wel goed zijn voor alles wat niet UFC is om een beetje de concurrentie aan te kunnen gaan.

Nou de verhalen van de smackdown games zijn toch altijd een beetje verschillend. Er word vooral gezeken dat er zo weinig toevoegingen zijn elk jaar en dat het gewoon een melk serie is geworden.

idd was het als eerst uitbrengen van een mma game natuurlijk het slimste, maar geef toe, eigenlijk is het gewoon een halve game. Die fout zie ik ea niet maken.

Verder gaat ea's mma gewoon goed verkopen, er zitten wat maanden tussen dus dan kan er weer gespaard worden. Tevens hebben ze de japanse toppers waardoor de afzet markt ook ineens een stuk groter word. Ze hebben een kooi en ring, en ze hebben een optie waar je voor pride regels kunt kiezen. Dit betekend voor mij in ieder geval instant gold.

oja, en ze hebben Fedor, wie wil daar niet meer knokken :)

Wiseguy
10-02-2010, 13:45
Gewenning is het belangrijkst. Als mensen aan de UFC game gewend zijn zullen ze niet zo snel overstappen naar de EA game ookal is de EA game beter. Kijk maar naar FIFA en PES. PES was 5 jaar lang de betere game maar mensen bleven FIFA spelen omdat ze niet beter wisten.

GilbertYvelFan24
10-02-2010, 14:33
Gewenning is het belangrijkst. Als mensen aan de UFC game gewend zijn zullen ze niet zo snel overstappen naar de EA game ookal is de EA game beter. Kijk maar naar FIFA en PES. PES was 5 jaar lang de betere game maar mensen bleven FIFA spelen omdat ze niet beter wisten.


PES vind ik persoonlijk ook nog altijd beter dan FIFA. Zelfs de graphics zijn beter.

8701.
10-02-2010, 15:45
PES vind ik persoonlijk ook nog altijd beter dan FIFA. Zelfs de graphics zijn beter.


x2

FightingDutchman
11-02-2010, 08:39
Nou de verhalen van de smackdown games zijn toch altijd een beetje verschillend. Er word vooral gezeken dat er zo weinig toevoegingen zijn elk jaar en dat het gewoon een melk serie is geworden.

idd was het als eerst uitbrengen van een mma game natuurlijk het slimste, maar geef toe, eigenlijk is het gewoon een halve game. Die fout zie ik ea niet maken.

Verder gaat ea's mma gewoon goed verkopen, er zitten wat maanden tussen dus dan kan er weer gespaard worden. Tevens hebben ze de japanse toppers waardoor de afzet markt ook ineens een stuk groter word. Ze hebben een kooi en ring, en ze hebben een optie waar je voor pride regels kunt kiezen. Dit betekend voor mij in ieder geval instant gold.

oja, en ze hebben Fedor, wie wil daar niet meer knokken :)

De eerste UFC vertoonde inderdaad nog een aantal grove verbeterpunten dat ben ik helemaal met je eens. Ben dus ook zeer benieuwd naar hoe ze dat hebben opgepakt binnen THQ!

En ik hoop van harte dat EA's MMA een goede en vooral goedverkopende game gaat worden! Ben alleen een beetje bang voor wat Wiseguy zegt, dat de niet-MMA kenners op de UFC game blijven hangen omdat die eerst was. We zullen zien. Ik zal ze in ieder geval beide kopen!

dirk5
11-02-2010, 08:47
Ik zal ze in ieder geval beide kopen!

haha, me too, zeker weten.

Leventdepevent
11-02-2010, 09:45
haha, me too, zeker weten.
x3 count me in!!

ReZp
11-02-2010, 09:52
Ben altijd PES fan geweest , maar de laatste fifa is gewoon beter.

GilbertYvelFan24
11-02-2010, 10:34
x3 count me in!!


x4

LeeMurray
11-02-2010, 19:39
Dit ziet er goed uit. Je zou zo'n console kopen, alleen maar om dit spel te spelen. Toppertje ouwe.

PES vind ik persoonlijk ook nog altijd beter dan FIFA. Zelfs de graphics zijn beter.
Graphics van FIFA zijn altijd beter geweest, maar de gameplay van PES is inderdaad beter.

Sendur
11-02-2010, 23:17
Dit ziet er goed uit. Je zou zo'n console kopen, alleen maar om dit spel te spelen. Toppertje ouwe.

Graphics van FIFA zijn altijd beter geweest, maar de gameplay van PES is inderdaad beter.

x2 maar nu sinds fifa 10 niet meer.

Kom op, mensen die dat vinden zitten nog in de ontkennings fase.

Wat deze game betreft, ga ze ook eccht zeker beide halen.

Zowel ea mma als UFC.

Pepe the Ice-Murderer
12-02-2010, 01:43
Ik word al hitsig bij het bekijken van die fotos,,kan niet wachten; kheb er zin an...;-)

Ik kan me voorstellen dat gamers hier op zitten wachten, maar jij wordt hier zelfs hitsig van :D Dat is pas liefde voor de sport ;)

Leventdepevent
22-02-2010, 10:56
bij ea sports zitten ze ook niet stil...Dan Henderson zit ook in t spel:

Other confirmed fighters in EA SPORTS (http://mma.easports.com/fighters.action)MMA are:
Fedor Emelianenko, the world's top ranked MMA heavyweight
Randy Couture, one of the most popular fighters in MMA history
Bobby Lashley
Tyron Woodley
Joe Riggs
Nick Diaz
Marius Zaromskis
Joe Riggs
Melvin Manhoef
Tim Kennedy
Frank Shamrock
Jay Hieron
Gegard Mousasi
Renato Sobral
Nick Thompson
Brett Rogers
Hidehiko Yoshida
Shinya Aoki
Jake Shields
Muhammed Lawal
Jason Miller
Cung Lee
Gilbert Melendez
Robbie Lawler
Ronaldo Souza
Matt Lindland
Scott Smith
Josh Thomson
Nick Thompson

Kemal
22-02-2010, 11:13
bij ea sports zitten ze ook niet stil...Dan Henderson zit ook in t spel:

Other confirmed fighters in EA SPORTS (http://mma.easports.com/fighters.action)MMA are:
Fedor Emelianenko, the world's top ranked MMA heavyweight
Randy Couture, one of the most popular fighters in MMA history
Bobby Lashley
Tyron Woodley
Joe Riggs
Nick Diaz
Marius Zaromskis
Joe Riggs
Melvin Manhoef
Tim Kennedy
Frank Shamrock
Jay Hieron
Gegard Mousasi
Renato Sobral
Nick Thompson
Brett Rogers
Hidehiko Yoshida
Shinya Aoki
Jake Shields
Muhammed Lawal
Jason Miller
Cung Lee
Gilbert Melendez
Robbie Lawler
Ronaldo Souza
Matt Lindland
Scott Smith
Josh Thomson
Nick Thompson

dat lijkt met toch ook de moeite waard!:)

Omar.
24-02-2010, 10:02
Ik heb toch zo veel meer met de bovengenoemde vechters dan vechters van de UFC.
Dus EA MMA game it is.

Marchant
24-02-2010, 10:28
Ik word al hitsig bij het bekijken van die fotos,,kan niet wachten; kheb er zin an...;-)

Zie jij andere foto's dan ik?;)
Ik zie 2 getekende mannen op elkaar liggen!

Leventdepevent
24-02-2010, 10:31
Zie jij andere foto's dan ik?;)
Ik zie 2 getekende mannen op elkaar liggen!
Je kan maar ergens hitsig van worden denk ik dan maar...hehe

rob-g
24-02-2010, 16:36
Volgens mij zit bas rutten toch ook in de EA mma game?

Sendur
24-02-2010, 16:38
Ja EA heeft leuke namen.

Maar te weinig, zo is de lol er ook snel vanaf.

Peter0711
24-02-2010, 17:44
Ik heb net naar aanleiding van dit topic ufc 2009 gehaald,heb net me character gemaakt en zo...En ga vanavond met de career mode beginnen..Thanks voor de repost ;)

Eve snel goed worden voor 2010 :D

joost
24-02-2010, 17:56
wordt weer smikkelen als fan... UFC 10 en EA MMA! GEWELDIGGG :D

dirk5
24-02-2010, 18:28
Ja EA heeft leuke namen.

Maar te weinig, zo is de lol er ook snel vanaf.

denk jij dat dit alle namen zijn die ze gaan krijgen......?

want dan zit je er toch behoorlijk langs.

Verder doen namen mij niks, maar gameplay wel. En eerlijk gezegd heb ik veel meer vertrouwen in ea dan in THQ.

Harrie Nak
24-02-2010, 19:35
http://www.youtube.com/watch?v=4jtfE-wbjyw

Marchant
24-02-2010, 20:39
denk jij dat dit alle namen zijn die ze gaan krijgen......?

want dan zit je er toch behoorlijk langs.

Verder doen namen mij niks, maar gameplay wel. En eerlijk gezegd heb ik veel meer vertrouwen in ea dan in THQ.


Ik ben benieuwd Ea heeft veel mooie sportspellen Fifa,Madden,NBA enz
maar THQ maakt ook al jaren de wwe games dus die hebben wel al een basis!!
Het mooiste vindt ik dat er nu tenminste 2 games zijn , dan moeten ze elk jaar wel verbeteren om de ander voor te proberen re blijven

Emilio
24-02-2010, 22:35
Ziet er wel beter uit. dit wordt de versie die 09 had moeten wezen.

hopelijk lagfree online.

Slome
13-03-2010, 13:05
http://www.youtube.com/watch?v=O2TIREsVvKU&feature=player_embedded