PDA

View Full Version : BOOSTER AMATEUR MMA EVENT BATTLE ROYAL 28/03/2010



BOOSTER-EVENTS
10-02-2010, 12:36
Het tweede Booster amateur mma evenement staat reeds ingepland op zondag 28 maart 2010. Deze editie kreeg de naam Battle Royal en zal zowel de kans bieden aan nieuwe vechters als C kampers die al even in de running zijn.

De hoofdpartij is een B klasse mma gevecht en zal gaan tussen Patrice "Psycho" Wagemans (Perfect Team) en Candied Van De Ven (Oosterbaan Gym) uit Nederland. Daar beide vechters gekend staan om hun stootwerk, belooft dit een zware beukpartij te worden.

Deuren openen om 13.00 en het evenement vangt aan om 14.00.

Kaarten in vvk kosten € 15,00, aan de deur € 20,00 en ringseats zijn verkrijgbaar voor € 30,00.

Sportscholen kunnen hun vechters online inschrijven of via onderstaand e-mail adres.

[email protected]

http://www.booster-events.be

BOOSTER-EVENTS
10-02-2010, 12:38
Tickets en promomateriaal kunnen alvast verkregen worden.

[email protected]

http://www.bendandois.be/php/applecore/galerij/B2-battleroyal-web.gif

Mr 1 Leg
10-02-2010, 13:00
nice work yves ben en kris ik zal er is een lap op geven se de 28ste maart ik ben er klaar voor alle bijna toch noch even trainen mijne come back zal zoet zijn hahahahaha grtz :thup:

Abdel Perfect Team
10-02-2010, 13:09
nice work yves ben en kris ik zal er is een lap op geven se de 28ste maart ik ben er klaar voor alle bijna toch noch even trainen mijne come back zal zoet zijn hahahahaha grtz :thup:
Je gaat da heel goed doen maat!

Hopelijk heb ik ook partij, ben genezen nu en kan trug invliegen!

italianstallion
10-02-2010, 13:19
ha mr 1 leg .. goe makker zal er zijn .
goede voorbereiding is al half gewonnen he .

Leventdepevent
10-02-2010, 13:20
nice work yves ben en kris ik zal er is een lap op geven se de 28ste maart ik ben er klaar voor alle bijna toch noch even trainen mijne come back zal zoet zijn hahahahaha grtz :thup:
WAR FRANKY!!!!

Mr 1 Leg
10-02-2010, 18:25
ha mr 1 leg .. goe makker zal er zijn .
goede voorbereiding is al half gewonnen he .thanks italionstalion je bent een topper en ik ga je een top wedstrijd laten zien of ik ga KO of mijne tegenstander gaat KO of ik wordt gesubmist of hij geen punten NU AFMAKEN DIE HANDEL IK GA NI VEEL ZEGGEN KOM MAAR KIJKEN GEEN WOORDEN MAAR DADEN :thup:

Mr 1 Leg
10-02-2010, 18:26
WAR FRANKY!!!!ZEKER WETEN THANKS RESPECT AMIGO :thup:

Mr 1 Leg
10-02-2010, 18:29
Je gaat da heel goed doen maat!

Hopelijk heb ik ook partij, ben genezen nu en kan trug invliegen!abdeleke geloof me we gaan da goed doen OK gene zever ik ben nu ook noch ni goed van een buikvirus maar vrijdag ben ik er weer pitbull grtz ik ben blij dat je een mooie partij hebt neer gezet ik ga je grondwerk wat bijschaven cava AFZIEN IS DE BOODSCHAP NAAR DE OVERWINNING :thup:

Perfectteamcindy
10-02-2010, 18:29
Amai Franske,ik ben echt content that you are back! X

Mr 1 Leg
10-02-2010, 18:39
Amai Franske,ik ben echt content that you are back! XIK MOET NU LIEVERD IK BEN NU NOCH WA ZIEK VAN ZATERDAG AL BUIKVIRUS MAAR VRIJDAG VOLLE BAK ER TEGEN AAN NU WIL IK TRAINEN BEN IK ZIEK DIKKEXXXJES FRANSKE :thup:

inc
10-02-2010, 18:57
Vorige Gala was zeer geslaagd! echt de moeite waard...is maar iets meer dan een uurtje rijden vanaf Utrecht. Ben benieuwd naar de line up

@ mr 1 leg... wij hebben elkaar nog even gesproken...( ontmoetingsplaats was de wc en het topic die dikke gym in Brussel) heel veel succes, als ik dit keer weer kom zal ik je zeker supporten!

Mr 1 Leg
10-02-2010, 19:21
Vorige Gala was zeer geslaagd! echt de moeite waard...is maar iets meer dan een uurtje rijden vanaf Utrecht. Ben benieuwd naar de line up

@ mr 1 leg... wij hebben elkaar nog even gesproken...( ontmoetingsplaats was de wc en het topic die dikke gym in Brussel) heel veel succes, als ik dit keer weer kom zal ik je zeker supporten!ja juist hahahahaha vriendelijk bedankt inc respect ik was een beetje dronken die dag maar weet alles noch wel hahaha dat was het laatste biertje toen tot 28maart dan drinken we samen 1ne op mijn kosten amigo cool dat je komt suporteren je gaat er geen spijt van krijgen meer zeg ik niet hahahaha ;):thup:nu hard trainen meer niet

PerfectTeam
11-02-2010, 11:06
Voor Perfect Team komen zullen aantreden:

Patrice "Psycho" Wagemans
Kevin "The Hulk" Paardekam
Franky "Mr One Leg" Van Hove
Vincent Chovau
Egon Meerschaert
Rachid Lamrini
David Van Litsenborg
Kevin De Blaes
Abdel Elfadili
Vanessa De Waele

PerfectTeam
11-02-2010, 11:12
Perfect Team zal ook weer voor ringmissen zorgen:

MMA Pro vechter / ringgirl Battlecat Dandois

http://www.booster-events.be/php/applecore/galerij/newwarriors010x.jpg

Maria "Princess of Greece" Papadatos

http://www.booster-events.be/php/applecore/galerij/newwarriors043x.jpg

:thup:

Leventdepevent
11-02-2010, 11:31
Perfect Team zal ook weer voor ringmissen zorgen:

MMA Pro vechter / ringgirl Battlecat Dandois

http://www.booster-events.be/php/applecore/galerij/newwarriors010x.jpg

Maria "Princess of Greece" Papadatos

http://www.booster-events.be/php/applecore/galerij/newwarriors043x.jpg

:thup:
nou nou dat mag er wezen :thup:

italianstallion
11-02-2010, 16:31
the fight card ziet er goed uit .
Ben.. ge hed da wer goe gedaan. !!!!!!!

the ring girls okay !!!

Mr 1 Leg
11-02-2010, 17:25
Voor Perfect Team komen zullen aantreden:

Patrice "Psycho" Wagemans
Kevin "The Hulk" Paardekam
Franky "Mr One Leg" Van Hove
Vincent Chovau
Egon Meerschaert
Rachid Lamrini
David Van Litsenborg
Kevin De Blaes
Abdel Elfadili
Vanessa De Waele


dit wordt een top dagje voor ons coach alles geven vrijdag ben ik er weer ben al wa beter nu morgen er in vliegen 6 dagen per week de mascotte van perfetteam gaat knallen hahahaha ;):thup:

Abdel Perfect Team
12-02-2010, 08:21
dit wordt een top dagje voor ons coach alles geven vrijdag ben ik er weer ben al wa beter nu morgen er in vliegen 6 dagen per week de mascotte van perfetteam gaat knallen hahahaha ;):thup:

hehe, we gaan ervoor mannen! ik ga slopen ! !!!!

Leventdepevent
12-02-2010, 09:20
succes mannen!!

Leventdepevent
12-02-2010, 09:22
ow en ring gilrs natuurlijk!

Kemal
12-02-2010, 12:26
ow en ring gilrs natuurlijk!

X2:D

breen07
12-02-2010, 12:50
Ziet er terug super uit, met een spectaculaire hoofdpartij! Ben benieuwd of Patrice gaat winnen, zal geen makkelijke opdracht worden! Succes!

Ivo C.
12-02-2010, 13:14
nice 1

Myny
12-02-2010, 16:07
Hoi,

Ik had een inschrijving van één van onze jongens gedaan, maar heb tot op dit moment nog geen reactie teruggekregen.
Kunnen jullie aub eens nakijken of die is aangekomen?

Het gaat over volgende inschrijving:

Soroush "Helali" Ghergi
1e MMA partij
-75kg
Komt uit voor Al Ihsaan thaiboxing3000/Exit BJJ

Perfectteamcindy
13-02-2010, 20:09
Hoi,

Ik had een inschrijving van één van onze jongens gedaan, maar heb tot op dit moment nog geen reactie teruggekregen.
Kunnen jullie aub eens nakijken of die is aangekomen?

Het gaat over volgende inschrijving:

Soroush "Helali" Ghergi
1e MMA partij
-75kg
Komt uit voor Al Ihsaan thaiboxing3000/Exit BJJ

Ben is momenteel een weekje op vakantie naar Mexico. Dus ik veronderstel dat je antwoord zal ontvangen vanaf het moment hij terug is :-)

Myny
13-02-2010, 21:42
prima! Thx voor de reactie!