PDA

View Full Version : Battle In Breda! 16 Mei Golden Glory Breda



micha
10-02-2010, 14:33
Golden Glory Breda presenteert olv Ramon Dekkers

Battle in Breda


Op zondagmiddag 16 Mei vanaf 1400 zal er aan de industriekade 14 in Breda een gala plaatsvinden voor N~B~C vechters plaatsvinden.

In de hoofdpartij zal niemand minder dan Robbie Hageman aantreden!

Er zullen minimaal 25 partijen te zien zijn en we zoeken nog deelnemers. Dit is je kans om je in de kijker van GG te vechten!

Sportscholen en deelnemers kunnen zich aanmelden bij Nadir 0614197870
of via pm bij mij.

Tevens zullen er die veel leden aanwezig zijn van het Golden Glory team zowel vechters als trainers.

entree aan deur 20 euro
meer info volgt.

Leventdepevent
10-02-2010, 14:35
ow kijk eens aan....misschien komen we even binnenvallen

micha
10-02-2010, 14:37
dat moet je wel de shirt aandoen;)

Leventdepevent
10-02-2010, 14:38
dat moet je wel de shirt aandoen;)
want dan is de entree gratis wil je zeggen haha;)

Highline
10-02-2010, 15:07
zal er ook zijn :D

BNP
10-02-2010, 15:55
ook ik ben van de partij! hoop trouwens dat Nicky Hemmers ook vecht!

Highline
10-02-2010, 17:55
hij vecht in ieder geval 20 maart in oosterhout :D (km of 10 vanaf breda)




http://www.eastwoodfightnight.nl/images/previews/prev_nickyVSsamir.jpg
Nicky Hemmers VS. Samir Zahraoui

Hemmers VS Zahraoui: Hemmers jr. behoeft inmiddels in Breda en omstreken geen introductie meer. Na in 2009 enkel winst gedraaid te hebben heeft hij het publiek in Oosterhout wederom vuurwerk toegezegd. Zahraoui heeft zoals we eerder hebben kunnen zien een waar vechtershart. Ook deze keer zal hij een ware strijd brengen en zal het "bloed, zweet en tranen" gaan kosten. Naar wie gaat de overwinning?

BNP
10-02-2010, 19:30
Ja dat wist ik al.. ben er ook zeker bij dan

Kemal
10-02-2010, 21:44
ow kijk eens aan....misschien komen we even binnenvallen


zekersss hij is genoteerd!!!

Wheelie
11-02-2010, 05:19
Wij komen ook naar Breda, succes Ramon :)

micha
11-02-2010, 10:53
email adres voor deelnemers en sportscholen:

[email protected] ([email protected])

joury1986
11-02-2010, 11:15
Zou zeker vet zijn als nicky daar ook een partij heeft! Hij brengt altijd vuurwerk, mischien een revanche tegen Jan julius van bodo gym? Is nicky zijn enigste verlies partij geweest! Ben benieuwd of ze het aandurven:whistling: (bij bodo gym;))

micha
11-02-2010, 12:10
Nicky Hemmers vecht niet op 16 mei . de hoofdpartij is Robbie Hageman.

Frans12
11-02-2010, 12:47
Heb gehoord dat Robbie Hageman ook vecht 20 maart weet iemand tegen wie??


hij vecht in ieder geval 20 maart in oosterhout :D (km of 10 vanaf breda)




http://www.eastwoodfightnight.nl/images/previews/prev_nickyVSsamir.jpg
Nicky Hemmers VS. Samir Zahraoui

Hemmers VS Zahraoui: Hemmers jr. behoeft inmiddels in Breda en omstreken geen introductie meer. Na in 2009 enkel winst gedraaid te hebben heeft hij het publiek in Oosterhout wederom vuurwerk toegezegd. Zahraoui heeft zoals we eerder hebben kunnen zien een waar vechtershart. Ook deze keer zal hij een ware strijd brengen en zal het "bloed, zweet en tranen" gaan kosten. Naar wie gaat de overwinning?

Frans12
11-02-2010, 12:48
Nicky Hemmers vecht niet op 16 mei . de hoofdpartij is Robbie Hageman.

En tegen wie vecht Robbie de hoofdpartij.

micha
11-02-2010, 13:52
de tegenstanders zijn nog niet bekend maar kunnen zich aanmelden via Nadir

sjeeks
11-02-2010, 14:39
Zou zeker vet zijn als nicky daar ook een partij heeft! Hij brengt altijd vuurwerk, mischien een revanche tegen Jan julius van bodo gym? Is nicky zijn enigste verlies partij geweest! Ben benieuwd of ze het aandurven:whistling: (bij bodo gym;))

wanneer heeft nicky tegen janjulius gevochten dan,ik was aanwezig bij een benefietgala in denbosch van het weekend,daar stond jan julius tegen samir zahroui en janjulius werd helemaal overklast door samir,ik denk dat nicky zijn borst nat kan maken want samir komt niet om te vechten tegen de `zoon van` maar gewoon tegen een jonge die op zijn pad staat.

gr,
sjakie
utreg

sjeeks
11-02-2010, 14:44
trouwens,ik denk dat dit qua strijd de mooiste partij gaat worden,ik ben erbij in ieder geval....

mzl

sjeeks

BNP
11-02-2010, 19:01
wanneer heeft nicky tegen janjulius gevochten dan,ik was aanwezig bij een benefietgala in denbosch van het weekend,daar stond jan julius tegen samir zahroui en janjulius werd helemaal overklast door samir,ik denk dat nicky zijn borst nat kan maken want samir komt niet om te vechten tegen de `zoon van` maar gewoon tegen een jonge die op zijn pad staat.

gr,
sjakie
utreg

Nicky heeft een jaar of 3 geleden tegen JanJulius gevochten en had zich duidelijk niet goed voorbereid want hij kwam snel zonder lucht te zitten!
Hij is nu echt een paar klassen beter en ik denk dat Samir zn borst nat kan maken ;)

sjeeks
14-02-2010, 22:38
Nicky heeft een jaar of 3 geleden tegen JanJulius gevochten en had zich duidelijk niet goed voorbereid want hij kwam snel zonder lucht te zitten!
Hij is nu echt een paar klassen beter en ik denk dat Samir zn borst nat kan maken ;)

we zullen zien maatje,neem maar wat krukken en een zak ijs voor hem mee kan tie goed gebruiken na de match...
ik heb samir al een paar partijtjes zien draaien,die jongen heeft vuur in zijn vuisten...
moge beste winnen.