PDA

View Full Version : Ismael Londt wint op KO in Rusland



Richelieu
10-02-2010, 22:44
Vandaag is een Nederlandse delegatie (Team Slamm!! en Team Mister Perfect) succesvol gebleken in Rusland. Zwaargewichttalent Ismael Londt van Slamm!! versloeg zijn tegenstander op TKO in de eerste ronde nadat deze tot drie keer toe een down tegen kreeg.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm6/IMG_197.jpg

Ook Ilias Ghazaouat van Slamm!! draaide er een partij die hij op TKO won. Verder wonnen Ramazan Ramazanov en Nordin Kasrioui van Team Mister Perfect op punten.

Ismael Londt zal binnenkort weer naar Rusland afrreizen voor de tweede ronde van het toernooi waarin hij deelnam. Binnenkort de foto's van zijn partij.

http://i549.photobucket.com/albums/ii362/Richelieu/Slamm6/IMG_199.jpg

Marquis
10-02-2010, 22:53
Leuk voor Ismael.. hij word een grote hopenlijk.

Gefeliciteerd!

Quincy
10-02-2010, 23:00
Ismael MR PAIN LONDT!!! flikt het weer. gefeliciteerd

payap
10-02-2010, 23:48
Die jongen lijkt niet meer te stoppen!

Justinian
10-02-2010, 23:56
Thanks voor de info! Ik hoorde hem er afgelopen zondag al over praten inderdaad. Mooi dat hij heeft gewonnen!

Khanom Thom
10-02-2010, 23:56
Heel goed, heel goed... spontane jongen en een topknokker!

STERKE JERKE
11-02-2010, 06:52
Grote klasse Isje!:)
Waar gaat dit naar toe?...richting het Oosten;)?
Voor jou is de Sky the limit!:thup:

errolkoning
11-02-2010, 07:07
:D

blackadder
11-02-2010, 07:29
Wat voor een toernooi is dat?

Jeru
11-02-2010, 08:20
Hij gaat in ieder geval lekker! Wie was de tegenstander?

Leventdepevent
11-02-2010, 08:44
hij gaat zeker lekker he....

superfreak
11-02-2010, 09:54
Top gedaan Londt. Arena tegen Zimmerman zeg ik.

grim reaper
11-02-2010, 10:33
Hij is nu zeker Arena waardig ...............

Leventdepevent
11-02-2010, 10:39
Top gedaan Londt. Arena tegen Zimmerman zeg ik.
dat zou wel een top partij zijn ja!

JvB
11-02-2010, 11:03
Goed nieuws!!!


Ik was de russische site al in de gaten aant houden om te kijken wie er gisteren moesten vechten. Team Perfect deed vorig jaar ook al mee met o.a. Ashwin Balrak en Pavel Majer.

Dit is het toernooi dat Ashwin Balrak vorig jaar won! En dat is niet makkelijk, zeker als je je verdiept in de Russische tegenstanders.

Eind vorige maand was de vorige achtste finale waarbij Hakim Ackbar van Team Perfect verloor op KO.

Andere bekende namen die deelnemen zijn: Dzabar Askerov, Artem Levin, Pavel Zhuravlev, Sergej Lashenko etc.




Het werkt als volgt:
per gala zijn er 6 partijen
- 2 x <70kg
- 2 x <80kg
- 2 x >80kg

Ongeveer elke maand is er een gala:
de eerste vier events zijn achtstefinales waaruit 8 winnaars komen
de volgende 2 events zijn kwartfinales waaruit 4 winnaars komen
daarna volgt de halve finale waarbij er 2 finalisten overblijven die vervolgens in de finale uitmaken wie de winnaar van dat jaar wordt

Marquis
11-02-2010, 11:46
Zijn er al beelden van op internet zover je weet ?

Highline
11-02-2010, 11:48
volgens mij is dit de Tatneft cup

JvB
11-02-2010, 12:06
Klopt!


Hier zijn foto's en video's te vinden. Maar van gisteren staat er nog niet op. Ook filmpje van Ackbar staat er nog niet op. Je kan wel de partijen van Balrak uit 2009 bekijken.
http://www.tatneftarena.com/photo/gallery/

ps. het helpt als je cyrillisch kan!:wacko:

JvB
11-02-2010, 12:15
dit was al de derde achtste finale dus de andere kwartfinalisten, behalve Londt, zijn:

Ramazan Ramazanov
Semyon Shelepov
Dmitrij Bezus
Alexander Vezhevatov
Marcel Jager

Nick The Quick
11-02-2010, 12:27
Hij gaat in ieder geval lekker! Wie was de tegenstander?

Todor Todorov een Bulgaar..

R.D.N
11-02-2010, 13:08
zeer aardig persoon......maar in de ring is die monsterlijk dat zijn de juiste vechters
en gun deze man echt de top....

sterrenkijker
11-02-2010, 13:19
die Ismael Londt is goed bezig zeg... zou hem ook wel in Arena willen zien..

oliebol
11-02-2010, 16:05
Denk dat het niet lang meer kan gaan duren voordat we hem in Japan bezig gaan zien of niet? Zou het in ieder geval vet vinden om hem daar te zien vechten.

JvB
11-02-2010, 20:28
Ismael Londt is een van de grootste zwaargewicht talenten van dit moment.

Hoewel het mooi klinkt "een ko overwinning in Rusland", was dit tegen een zeer matige tegenstander. Voordat je over Japan gaat praten denk ik dat hij eerst wat grotere namen moet verslaan, zoals Gerges de laatste maanden aan het doen is. Londt krijgt daarvoor nog de kans als hij uitkomt in kwartfinales enz van de Tatneft Cup! Van de namen die nu nog/al in het toernooi zitten maakt hij wel een grote kans op de eindoverwinning, dit hangt ook af wie er bij de laatste achtste finale in actie gaan komen.

Ik denk dat de eindoverwinning in de Tatneft Cup een opening richting Japan kan zijn. Pavel Zhuravlev en Sergey Lashenko gingen hem voor!

Mooie partij tussen de 2 meest actuele Nederlandse toppers zou wat mij betreft zijn: Gerges vs. Londt!!

Marquis
11-02-2010, 20:43
Ismael moet gewoon de kans krijgen hier van promoters om tegen namen als
Saki,Tyrone,Gerges,Slowinsky te vechten.

LeeMurray
11-02-2010, 21:05
Top prestatie! Hij is goed bezig. Echt een vechter met veel potentie :thup:.

oliebol
11-02-2010, 21:07
Ismael Londt is een van de grootste zwaargewicht talenten van dit moment.

Hoewel het mooi klinkt "een ko overwinning in Rusland", was dit tegen een zeer matige tegenstander. Voordat je over Japan gaat praten denk ik dat hij eerst wat grotere namen moet verslaan, zoals Gerges de laatste maanden aan het doen is. Londt krijgt daarvoor nog de kans als hij uitkomt in kwartfinales enz van de Tatneft Cup! Van de namen die nu nog/al in het toernooi zitten maakt hij wel een grote kans op de eindoverwinning, dit hangt ook af wie er bij de laatste achtste finale in actie gaan komen.

Ik denk dat de eindoverwinning in de Tatneft Cup een opening richting Japan kan zijn. Pavel Zhuravlev en Sergey Lashenko gingen hem voor!

Mooie partij tussen de 2 meest actuele Nederlandse toppers zou wat mij betreft zijn: Gerges vs. Londt!!

Ik baseerde het ook niet op deze partij aangezien ik deze tegenstander niet kende. Maar over hoe gemakkelijk hij zijn partijen meestal wint en hoe dominant in deze partijen is.
En hij heeft opzich wel bewezen ook tegen de wat meer gevestigde orde goet stand te houden, zie bv de gevechten tegen Verhoeven en Douwes.
Als hij in de ArenA kan vechten zou die dit in Japan ook wel kunnen denk ik. Niet alle tegenstanders daar zijn van het niveau Hari of Schilt, ik denk dat hij tegen een hoop HW's daar best een goede kans zou maken.

payap
11-02-2010, 22:29
Ismael gaat echt hard. Vooral als je bedenkt dat hij nu 24 is maar pas op zijn 18e met kickboksen begon. Hij had een aantal partijen gevochten en is toen ook een tijdje eruit geweest.

Hij is toen weer begonnen en ik zag hem voor het eerst vechten in Marcanti. Dat was een C-partij tegen Lukasz van Vos Gym. Wat een echt slugfest was dat!

Zoals gezegd een C-klasse partij. En dat is nu zo'n anderhalf jaar geleden!!!

In anderhalf jaar tijd heeft hij de ontwikkeling doorgemaakt van C-klasser tot een A-klasser met de huidige status!!!

Hieronder nog een interview wat mixfight een tijd terug had met Ismael.



Interview ISMAEL “MR. PAIN” LONDT

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is03.jpg

Naam: Ismael Londt
Bijnaam: Mr. Pain
Geboortedatum: 12/07/1985
Gym/team: Team SLAMM!!
Trainers: Mike Polanen en Milton Felter

Aantal partijen: 18
Gewonnen: 17
Verloren: 1
Onbeslist: 0
KO’s: 5

Na afloop van zijn partij tegen Jan Siersema op het gala van “The Return Fighters presents Klaar om te bossen!!” excuseerde Ismael Londt zich aan het Surinaamse publiek. Na zijn vorige gevecht in Suriname had hij beloofd dat het de volgende keer wat langer zou duren. Dit omdat Ismael toen zijn partij tegen Mutlu Karabulut al in de 1e ronde won. Maar Ismael had nu weer in de 1e ronde gewonnen en nog sneller dan de vorige keer. Hiervoor excuseerde Ismael zich nu voor en hij vertelde dat Suriname hem speciale krachten lijkt te geven.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is21.jpg

Maar ook buiten Suriname lijkt Ismael niet meer te stoppen. In 2009 vocht hij zeven partijen die hij allemaal won. In Suriname versloeg hij Jan Siersema en Mutlu Karabulut, in Nederland versloeg hij oa opkomende talenten als Brian Douwes en Rico Verhoeven. En ook in Zwitserland, waar hij de Zwitserse kampioen Slavo Polugic versloeg. De opmars van Ismael lijkt dan ook steeds meer in een stroomversnelling naar de top te komen. Hier is zijn grote droom in de toekomst de hegemonie te gaan bestormen van de grote K-1 kampioenen Peter Aerts (3x K-1 kampioen), Remy Bonjasly (3x K-1) en Sem Schilt (4x K-1 kampioen).

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is07.jpg

Toch zag het er in de jeugd van Ismael niet naar uit dat hij later een succesvol kickbokser zou worden. Hij voetbalde net als de meeste van zijn leeftijd genootjes. Op zijn 13e stapte hij over op basketbal waar veel talent voor aan de dag legde en hem op hoog niveau bracht. Tot een vriend hem uitdaagde eens mee te gaan kickboksen. De, toen 18-jarige, Ismael ging mee en was op slag verloren aan deze sport. Een tijdje bleef hij buiten het kickboksen nog basketballen maar al snel was het alles kickboksen wat de klok sloeg voor hem. Hij vocht wedstrijden en sloot zich aan bij het professionele team van Slamm!!. Hier kwam zijn carrière in een steeds groter wordende stroomversnelling terecht richting de top. De een na de ander versloeg hij, en in korte tijd wist hij van C-klasser door te stoten tot een A-klasser waar iedereen rekening mee moet houden.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is05.jpg

Wij zochten Ismael op voor een gesprek met deze jonge en sympathieke kickbokser van Team Slamm!!

Ismael, wat betekend de kickboks sport voor jou?

Kickboksen is voor mijn een sport waarin je jezelf beter gaat leren kennen. De wilskracht die je ontwikkeld en nodig hebt voor je trainingen en wedstrijden. En als je in de ring staat dan moet je het allemaal zelf doen. Als het misgaat, kan je in principe niet naar anderen wijzen. Ik kom uit teamsporten en dan is dat heel anders. Het was wel wennen in het begin maar het is een prachtig gevoel.

Je hebt al veel mooie momenten meegemaakt in de sport. Wat is voor jou echt mooiste moment wat je tot nu toe hebt meegemaakt?

Het mooiste moment was voor mij de eerste keer dat ik in Suriname vocht. Toen we met alle vechters in de ring stonden en het Surinaamse volkslied werd gezongen. Dat moment was onbeschrijfelijk en heeft me heel veel gedaan.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is02.jpg

Ismael, voor jou was er ook een eerste keer. Wat weet je nog van je eerste partij?

Mijn eerste partij vocht ik toen ik 19 jaar was. Tja, hoe ging het? Het was wild en ongecontroleerd en ik vergat alles wat ik op de training had geleerd. Luisterde slecht naar mijn hoek en gleed veel uit. Uiteindelijk won ik de partij wel op punten maar best was het allemaal niet.

Wat zijn je beste en slechtste partij die je hebt gevochten?

De beste was afgelopen september tegen Slavo Polugic in Zwitserland. Die partij won ik op KO in de 2e ronde. De slechtste partij was mijn eerste partij die ik vocht. Mijn partij tegen Lucasz, een Poolse beul, van Vos Gym is de zwaarste partij die ik gevochten heb. Dat was in Marcanti, Amsterdam. Wij kregen in de 1e ronde allebei 8-tellen maar ik wist toch de partij op punten te winnen.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is19.jpg

Wat is je uiteindelijke doel in de sport?

Het hoogst mogelijke bereiken en een legende worden!!!

Heb je nog een bepaalde soort tegenstanders waar je graag of juist niet graag tegen vecht?

Ja dat zeker. Ik vecht graag tegen vechters die zelf ook druk proberen te zetten. Ik vecht niet graag tegen onbesuisde vechters. Vechters die geen natuurlijk talent zijn maar met hard trainen, een harde kop en op karakter blijven gaan.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is22.jpg

Heb je zelf ook idolen in de sport gehad waar je fan van was?

Nou, ik keek eigenlijk wel een beetje tegen iedereen op. Dus dat worden dan een hoop namen. Vechters op als Peter Aerts, Ernesto Hoost, Melvin Manhoef, Badr Hari, Marco Pique, Gokhan Saki, Vincent Vielvoye, Bally (Ashwin Balrak) en Ryan Simson. Maar vooral naar de vechters die gestopt zijn zoals Ramon Dekkers, Rob Kaman en vooral Hyppo (Ivan Hyppolite) die vond / vind ik echt geweldig.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is14.jpg

Heb je momenteel nog vechters die je favorieten zijn?

In het zwaargewicht Badr Hari en verder zijn het toch de vechters in de lichtere gewichtklassen. Marco Piqué, Georgio Petrosyan, Andy Souwer en Nieky Holzken.

Wat zijn je favoriete regels om op te vechten? K-1, Thaiboksen (Geen ellebogen, kort clinchen), Muaythai (ellebogen en lange clinch)

Thaiboksen

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is10.jpg

Wat zijn je favorieten technieken?

Hhmm, opstoot en knie.

Wat vindt je van evt boksen en/of MMA? En zie je eigen dat nog gaan doen?

Ik vind het leuk om te zien en doen. Maar denk dat ik het voorlopig gewoon bij mijn eigen ding hou.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is04.jpg

Tegen wie heb je het afgelopen jaar gevochten, waar en met welk resultaat?

Frank Munoz WOP
Rico Verhoeven WOP
Brian Douwes WOP
Hakim Abdi WOP
Mutlu Karabulut WKO
Slavo Polugic WKO
Jantje Siersema WKO

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/zumba/is06.jpg

Wiseguy
12-02-2010, 00:40
Mooi chute box broekje.

Richelieu
12-02-2010, 11:13
Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.

Tony
12-02-2010, 11:35
Ismael gaat echt hard. Vooral als je bedenkt dat hij nu 24 is


WTF :eek::eek::eek:

Dacht dat hij echt minstens een jaar of 28 was ofzo...

Damn...

Ik zit zelf niet zo in het kickbokswereldje... maar ik heb destijds een vipkaart gekregen. Garcia had die gewonnen via een MF aktie (thnx Garcia).

anyways... die kerel (Ismael) heeft destijds al een super indruk op mij achtergelaten.. die bleef mee echt bij.

Leventdepevent
12-02-2010, 11:39
24 pas...dan heeft ie nog een mooie tijd voor de boeg als ie zo doorgaat

pavani
12-02-2010, 13:33
Londt is goed bezig, een vechter waarvoor je een kaartje koopt.

Qua leeftijd vergelijkbaar met Badr, Errol en Tyrone, als ik goed geinformeerd bent zijn deze heren ook 24/25 jaar.
Kortom ook in de toekomst zullen de Nederlanders een prominente rol vervullen bij het mondiale kickboxen onder de zwaargewichten, hetzelfde geldt overigens voor de lagerere gewichtsklasses.

sterrenkijker
12-02-2010, 13:49
Spong vs Londt :thup:

connect
12-02-2010, 14:02
zeker goed bezig,

En het mooie is hij is een hele relaxe kerel, doet niet zo stoer zoals sommige andere zwaargewichten altijd moeten doen.
daarom gun ik hem zeker een mooie toekomst.

misschien is tegen saki,gerges,utley,slowinsky etc...

pavani
12-02-2010, 14:02
Spong vs Londt :thup:

x2

Wheelie
12-02-2010, 15:18
Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.

Vergeet ook niet zijn overwinning op Rico Verhoeven die al in de K-1 vecht.
Gun hem het beste :)

The Wes
12-02-2010, 19:41
Ismael is voor een zwaargewicht nog een stuk jonger dan zijn collega's in deze catagorie. Op 17 april zal Ismael in Las Vegas zijn kunsten vertonen voor een groot publiek aldaar. Denk persoonlijk dat 2010 het jaar van Londt gaat worden na een voortreffelijk 2009 met overwinningen op Douwes, Karabulet, Munoz, e.a.

Hé leuk nieuws. Vertel er eens wat meer over of post een linkie, aub?

ROUND1
12-02-2010, 23:15
Londt doet het goed is een topper zou hem zeker tegen een zimmerman of gerges of een spong zien dus promoters worden wakker en waar kan ik me kaartjes kopen.......

JvB
13-02-2010, 12:08
http://www.tatneftarena.com/photo/?gallery=194&page=10

hier de foto's van de partij....:thup:

PD_EC
13-02-2010, 12:17
hij doet het heel goed tot nu toe . een partij tegen slowinksy of saki zou inderdaad wel mooi zijn