PDA

View Full Version : AMIR SADOLLAH VS. DONG HYUN KIM AT UFC 114



dirk5
11-02-2010, 12:59
Welterweights are set to do battle on May 29 in Las Vegas at UFC 114 as "Ultimate Fighter" winner Amir Sadollah returns to action to face Korean Judoka Dong Hyun-Kim.

The bout was confirmed to MMAWeekly.com by sources close to the fight, with both fighters verbally agreeing to the tilt. Bout agreements are expected soon.

Sadollah (3-1) faced major adversity following his win on “The Ultimate Fighter," dealing with several injuries that kept him sidelined for more than a year.

In his last two fights, Sadollah has shown his devastating striking diversity, putting on clinics against both Phil Baroni and Brad Blackburn. Now, Sadollah will face a much different style as he takes on an undefeated Judo expert.

Making his UFC debut in 2008, Dong Hyun-Kim (12-0-1) has now won three fights overall in the Octagon. He has one no contest for a fight against Karo Parisyan that Parisyan initially won, but had overturned for testing positive for illegal substances.

Originally, Kim was set to be a part of UFC 110 and face Chris Lytle, but an injury put him on the shelf for a few months and he will now battle Sadollah in May.

The main event for the UFC 114 card will pit former "Ultimate Fighter" coaches Quinton "Rampage" Jackson and Rashad Evans against each other in a light heavyweight grudge match.


Marco, kunt U dit bevestigen?

calmarogym
11-02-2010, 14:34
Ja, klopt... Amir zal tegen Kim draaien op 29 Mei aanstaande.
Ik kreeg een aantal weken geleden een telefoontje met de vraag of wij Kim wilde als volgende tegenstander voor Amir. Ik heb vervolgens in overleg met Amir's worstel- en BJJ coach de beslissing genomen om Amir tegen Kim te laten vechten.

Ik denk dat dit een goede match up is voor Amir om hem weer (als hij wint natuurlijk) een stapje hoger op de lader te brengen. Ik ben erg blij dat de UFC Amir de kans geeft om rustig zijn carriere op te bouwen en dat hij niet meteen tegen de absolute top komt te staan...

Amir komt over twee weken naar Nederland om wederom een gedeelte van zijn training bij Calmaro Gym te gaan volgen..

Marco
Team Calmaro
tijdelijke website: Calmaro Gym Helmond The Netherlands (http://www.calmarogym.com)

dirk5
11-02-2010, 14:48
Goed bezig!

Jij zegt rustig opbouwen, maar ik vind stun gun echt geen koekenbakker.

Maar als we de mma-math er op los gaan laten dan wint ie aan het einde van de 2de ronde:

Dong won van Matt Brown dmv beslissing
Amir won van Matt Brown dmv triangle in ronde 2

In ieder geval weer veel succes met de voorbereiding!

Leventdepevent
11-02-2010, 15:18
suc6 jullie met de voorbereidingen....knallen maar!!

Sendur
11-02-2010, 15:57
Serieus, Amir is echt een fucking beest geworden.

Goed werk daar Marco, zal moeilijk worden tegen stun gun hij is best sterk in zijn judo.

Maarja een paar goed low kicks van Amir een wat harde knietjes en dan komt alles goed.

Succes met de voorbereiding!

superfreak
11-02-2010, 16:04
Succes met de voorbereiding. Wat mooie plaatsjes of een filmpje zijn altijd welkom wanneer hij er is.

Lekker rustig naar de top inderdaad.

TOON
11-02-2010, 17:12
nice! kijk uit naar deze partij....ben erg benieuwd hoe Amir het gaat doen tegen Dong...das zeker geen koekenbakker!

calmarogym
11-02-2010, 17:16
Goed bezig!

Jij zegt rustig opbouwen, maar ik vind stun gun echt geen koekenbakker.

Maar als we de mma-math er op los gaan laten dan wint ie aan het einde van de 2de ronde:

Dong won van Matt Brown dmv beslissing
Amir won van Matt Brown dmv triangle in ronde 2

In ieder geval weer veel succes met de voorbereiding!

Hey Dirk,

Je hebt gelijk... het is geen koekenbakker en we onderschatten hem ook zeker niet.

MAAR ik kan wel een aantal vechters noemen in de 170lbs klasse, waar ik Amir nog liever niet tegen zet.

Ik denk dat deze opbouw (Baroni, Blackburn, Kim) een mooie kans voor Amir is om zichzelf te ontwikkelen en sterker en allrounder te worden..

Amir is door zijn vechtstijl en zijn persoonlijkheid erg geliefd bij de UFC en het Amerikaanse publiek... Ze willen Amir nog wel een tijdje in de UFC houden... (komt ook goed uit voor mij ;) )

Kemal
11-02-2010, 20:54
Suc6!

wrestler_nl
11-02-2010, 21:41
Kim is een zeer sterke vechter, wordt zeker een moeilijke match up voor Amir.
Ik hoop dat hij wint!