PDA

View Full Version : M-1 Selection Openinground LHW & HW + filmpje uitleg M-1 Selection



M-1 Global
11-02-2010, 22:22
Na het succes van de openingsround in het uitverkochte studio 31 waarin de Lightweight, Welterweight en Middleweight vechters hebben gevochten

Is het nu tijd voor de zwaardere jongens. Ditmaal zal waarschijnlijk zijn op 27 maart. Dan vechten lightheavyweight (-93kg) en de heavyweight (+93).

M-1 is druk bezig met het samenstellen van de matchmaking maar
er zal uiteraard Nederlands inbreng zijn. Zo zal Hracho Darpinyan in het lightheavyweight toernooi mee doen. Verder zal het bestaan uit internationale vechters uit Finland, Zweden, Duitsland, Polen en nog veel meer.

Voor ons was het een feest uitverkocht te zijn maar voor de gene die het moesten missen minder leuk. Dus wees er deze keer vroeger bij want ook deze avond wordt een groot M.M.A. feest. Ook erg leuk om te vermelden is dat er ook een aantal M1 fights op het programma staan. Zo hopen wij Geronimo de Groot, Cindy Dandois, Nathan Schouteren en Oktay Karatas op de kaart te zetten. Ook hier zijn wij volop in onderhandelingen met een eventuele tegenstanders.

Een filmpje waarin het M-1 selection systeem wordt uitgelegd

http://www.youtube.com/watch?v=Cday2t23M5Y

Kemal
11-02-2010, 22:25
Thanks!!

Ben benieuwd naar de matchmaking!!

Richelieu
12-02-2010, 00:15
Bedankt. Het filmpje is erg goed en verhelderend!

Leventdepevent
12-02-2010, 08:33
thanks goed filmpje

Slome
12-02-2010, 15:02
verschillende gewichten tegen elkaar?!
of zit k dr nu helmaal naast?!

malle eppie
12-02-2010, 21:01
verschillende gewichten tegen elkaar?!
of zit k dr nu helmaal naast?!

Nee in Nederland vechten in 5 we in gewichts klassen -70 -77 -84 -93 en +93
elk gewicht 8 vechters dus na ons eerste gala waar de 70 --77--84 vochten zijn er daar nu nog 3x4 vechters per gewicht over (verlies je ben je er uit)
die 4 per gewicht gaan weer tegen elkaar en daar komen de twee uit die voor de titel gaan en een ronde verder zijn bij M1
Ons volgende gala zal waarschijnlijk 27 maart worden daar vechten dan in de eerste ronde de -93 en de + 93 incl. wat mooie M1 extra partijen de namen die daar voor in aanmerking komen zijn Cindy...Oktay ...Geronimo ...Nathan
Duidelijk ?

Slome
12-02-2010, 21:03
Nee in Nederland vechten in 5 we in gewichts klassen -70 -77 -84 -93 en +93
elk gewicht 8 vechters dus na ons eerste gala waar de 70 --77--84 vochten zijn er daar nu nog 3x4 vechters per gewicht over (verlies je ben je er uit)
die 4 per gewicht gaan weer tegen elkaar en daar komen de twee uit die voor de titel gaan en een ronde verder zijn bij M1
Ons volgende gala zal waarschijnlijk 27 maart worden daar vechten dan in de eerste ronde de -93 en de + 93 incl. wat mooie M1 extra partijen de namen die daar voor in aanmerking komen zijn Cindy...Oktay ...Geronimo ...Nathan
Duidelijk ?

Duidelijk

Perfectteamcindy
13-02-2010, 21:05
Ik hoop dat ze de partij rond krijgen want ik sta te springen om weer te vechten :-)

Kemal
13-02-2010, 21:11
Ik hoop dat ze de partij rond krijgen want ik sta te springen om weer te vechten :-)


Ik hoop het ook!! All-in op Cindy...:thup: