PDA

View Full Version : wowww badr hari vs bouzidi spoiler



bananenplukster
13-02-2010, 22:15
Niks al te ernstig mensen badr heeft gewonnen op ko in de 2e ronde:thup:

"bouzidi kreeg aan 't einde van de 1e ronde een harde direkte te verwerken waardoor hij op zn benen stond te wankelen.
maar op dat moment ging de bel en kreeg hij dus geen 8 tellen.

in de 2e ronde kreeg bouzidi 2x 8 tellen.
en daarna maakte badr sloeg badr hem ko met een op mooi bekeken opstoot.

bouzidi maakte geen schijn van kans.
ik had 't gevoel dat badr t rustig aan deed.
dit was een hele makkelijke overwinning voor badr."

Kemal
13-02-2010, 22:18
Thanks, dat is dan weer vcash innen!!

Effective
13-02-2010, 22:21
Bouzidi is een goede vechter, maar Badr is gewoon wereldtop en Bouzidi niet. Ben erg benieuwd naar de beelden!

oliebol
13-02-2010, 22:56
V-cash baby :thup:

Bokito22
13-02-2010, 23:00
vid aub

Marco
13-02-2010, 23:03
just another day at the office for badr

R.D.N
13-02-2010, 23:22
had niet anders verwacht......zijn er al filmpjes

Irishrover
13-02-2010, 23:54
Goed Badr..

Goed nieuws voor op de zaterdag avond..

joost
13-02-2010, 23:56
GOOOD! en goed voor mijn vcash!!!!!

Fedorr
14-02-2010, 00:01
niceee

Marchant
14-02-2010, 00:01
Was in mijn ogen een zekerheidje, misschien zelfs een mismatch maar ach

Vcash is Vcash

Lionheart
14-02-2010, 00:18
Yeah Vcash!!!!;)

micha
14-02-2010, 01:02
gefeliciteerd Badr. je weet natuurlijk nooit Bouzidi ziet dit natuurlijk als een kans en gaat er helemaal voor.

petjekick
14-02-2010, 05:31
http://www.youtube.com/watch?v=cwrbOrsSD_0

Irishrover
14-02-2010, 08:30
http://www.youtube.com/watch?v=cwrbOrsSD_0

Thanks voor het filmpje.

Badr was weer eens gefocused, bleef goed rustig nadat hij Bouzidi acht seconden gaf. Een echte hyena loerend voor de K.O.

Proficiat Badr.
Gefeliciteerd met de belt.

Kemal
14-02-2010, 08:45
Hij doet dit idd heel goed en de stoot is ook echt spat zuiver gemaakt!! 8-)

Marquis
14-02-2010, 09:56
Heftige opstoot... t leek ook of Badr zich totaal niet druk maakte over zijn tegenstander,wat een wereldverschil qua niveau.

Jeru
14-02-2010, 10:01
Shit kon je daar op wedden? Zekere vcash....

knift
14-02-2010, 10:21
Ja absolute top klasse van Badr heel gefocust gevochten zonder maar een moment in gevaar te komen Badr is nog steeds groeiende ik was vorig jaar bang dat ie elke partij vroegtijdig af wou maken door als een dolle stier (in de goeie zin van het word) op z'n tegenstander in te gaan maar na de wgp finale en ook deze partij zie ik een wat geconsetreerdere Badr.
Begin me eigen te betrappen dat ik een klein beetje fan van 'm begin te worden dus ik hoop ook dat ie het zelfde sportieve gedrag voort zet.

Prince_Devil
14-02-2010, 10:22
het was inderdaad een opwarmertje voor badr, hij deed het echt rustig aan, hopelijk hebben ze in de arena een betere tegenstander voor hem!

Rusell Bell
14-02-2010, 10:34
Heftige opstoot... t leek ook of Badr zich totaal niet druk maakte over zijn tegenstander,wat een wereldverschil qua niveau.


Walk in the park.

Omar.
14-02-2010, 11:23
Zelfs bij dit partij zat ik in zo'n spanning! Echt bijna niet gezond meer wat voor gevoel ik krijg als Badr moet vechten! De Hari-fans begrijpen wel wat ik bedoel!
Maar dat heeft iedereen wel denk ik bij zijn favoriete vechter!

Toen ik wowww zag in de topictitel, dacht ik ooh nee he! toch geen upset!?
Maar gelukkig een mooie partij met als winnaar Badrrr

barclay
14-02-2010, 11:48
vcash:)

univers1l
14-02-2010, 12:02
mooie winst, maar wel makkelijk
het leek zo simpel, 1e ronde bewust afwachtend en de 2e ronde die aanvallen, maar toch elke keer na de 8 tellen toch even weer even afwachtend.
dit is wat hij moet doen.

super

sterrenkijker
14-02-2010, 12:05
Bouzidi had echt geen schijn van kans. Had wel wat meer van hem verwacht..

kooivechter
14-02-2010, 12:08
totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.

Rougemonkey
14-02-2010, 12:23
Staat hij ook ergens in betere kwaliteit?

sjaakie'tje
14-02-2010, 12:28
totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.

Volledig mee eens. Bouzidi had teveel ontzag voor de reputatie van Hari en had de wedstrijd op voorhand al verloren.
Ik denk zelfs dat ze hem gevraagd hebben om te wachten met de wedstrijd af te maken.
Wel mooie uppercut.

Kemal
14-02-2010, 13:23
Staat hij ook ergens in betere kwaliteit?


Ja hiero:
http://www.dailymotion.com/video/xc82bo_badr-hari-vs-mourad-bouzidi_sport

thanks 2 sjaakie!

LeeMurray
14-02-2010, 15:16
Viel te verwachten. Badr is toch een klasse beter dan Bouzidi (met alle respect). Natione top vs wereldtop. Mooie opstoot waarmee hij het licht bioj Bouzidi doofde.

totaal geen gelijkwaardige match up. Bouzidi had echt niks te zoeken in de ring tegenover Badr. Bouzidi durfde geen actie te maken. Hij was veel teveeel onder de indruk van Badr. Dan heb je op voorhand al verloren. Je zag dat Badr het nog rustig aan deed. Hij had het al in ronde 1 kunnen afmaken.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Je zou het bijna een mismatch kunnen noemen (met alle respect).

Mattie73
14-02-2010, 15:55
Mourad Bouzidi is een topper. Hij past moeiteloos is het rijtje Saki, Zimmerman, Gerges etc.

Het probleem in deze partij is dat Badr buitencatgorie is. Daar kan Bouzidi ook niks aan doen ;).

bananenplukster
14-02-2010, 15:57
Een topper kun je nou eenmaal niet altijd tegen een andere topper matchen ;). Kijk maar naar de matchup van alistair overeem op mma gebied vorig jaar soms is het gewoon niet haalbaar om tegen een waardige tegenstander te vechten.

Marquis
14-02-2010, 17:09
Mourad Bouzidi is een topper. Hij past moeiteloos is het rijtje Saki, Zimmerman, Gerges etc.




Dat konden we idd zien ja :wacko:

Naj85
14-02-2010, 18:30
Badr Hari zat maar een beetje te spelen met Bouzidi
wel leuke partij, altijd leuk Hari weer in actie te zien

Tykill
14-02-2010, 19:13
Badr Hari zat maar een beetje te spelen met Bouzidi
wel leuke partij, altijd leuk Hari weer in actie te zien

Ik kreeg de indruk dat badr meer aan het afwachten was om zijn eigen fouten te voorkomen.

Zoals bij Sem ging wou hij zo graag dat hij zelf gaten openlaat nu ging hij iets minder voor een snelle KO en iets meer voor een hele lastige partij voor Bouzidi. Afwachten en toeslaan als het goed voelt.

angelo_1
14-02-2010, 19:15
kat speelt met zijn muis

Chane
15-02-2010, 08:28
Verschil was een te groot om een mooie partij te kunnen zijn.

Wow... die laatste opstoot van Badr was gruwelijk! :)

sterrenkijker
15-02-2010, 09:38
Viel te verwachten. Badr is toch een klasse beter dan Bouzidi (met alle respect). Natione top vs wereldtop. Mooie opstoot waarmee hij het licht bioj Bouzidi doofde.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Je zou het bijna een mismatch kunnen noemen (met alle respect).


Vond het vooraf geen mismatch, al was Badr natuurlijk wel absolute favoriet. Maar Bouzidi leek gewoon bang om KO te gaan, best wel zonde.

Maar ik zou hem wel tegen Saki of Spong willen zien...

Mattie73
15-02-2010, 09:40
Dat konden we idd zien ja :wacko:

Mourad heeft op TKO gewonnen van Zimmerman. Hij heeft nipt verloren (in mijn ogen onterecht) van Saki in een superspannende partij. Dat herinner je toch nog wel??? Mourad is gewoon een topper.

Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel?

mokumnised
18-02-2010, 17:40
Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel? Ik sluit me hier bij aan,. Vraag me alleen af of Remy lang stand gaat houden tegen Badr in deze vorm. hij wordt echt beter en beter, blijft progressie maken en wordt steeds sterker. Ik denk dat hij op dit moment alleen door Sem Schilt gestopt kan worden.

Omar.
18-02-2010, 20:57
Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.

Marquis
18-02-2010, 21:03
Mourad heeft op TKO gewonnen van Zimmerman. Hij heeft nipt verloren (in mijn ogen onterecht) van Saki in een superspannende partij. Dat herinner je toch nog wel??? Mourad is gewoon een topper.

Verliezen van Badr is geen schande. Nogmaals Badr is gewoon buitencategorie. Sterker nog, op Sem Schilt en Remy Bonjasky na, zou ik niemand kunnen opnoemen die van Badr zou kunnen winnen op dit moment. Jij wel?


Mourad was net een bang vogeltje waar heb je het over.. totaal niet relevant wat hij in het verleden heeft gepresteerd! Ik zag ook totaal geen vechter die de ambitie had om te winnen of een goede indruk wilde achter laten.
Ik snap dan ook in gods niet waarom hij deze partij heeft aangenomen of Badr heeft uitgedaagd.

Laten we wel realistisch blijven hier...

Marchant
18-02-2010, 21:10
Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.

Hij kan nu remy hebben omdat hij van Bouzidi heeft gewonnen,
vind dit een beetje overdreven :confused:

Bouzidi is in mijn ogen niet te vergelijken met een 3 voudig k1 winnaar.
Badr zit wel op dat niveau maar heeft zelfs ook nog geen k1 titel.

simtekf1
19-02-2010, 09:34
Remy kan hij nu wel hebben denk ik!

Alistair en Sem blijven een gevaar voor Badr.

Nou streep Alistair maar weg.
De laatste keer had hij helemaal niks in te brengen.

Leventdepevent
19-02-2010, 09:48
wat een knal zeg....senk joe badr vcash vcash

Marco
19-02-2010, 10:28
mooie opstoot, zie je niet zo heel veel in het kickboksen.

Mattie73
19-02-2010, 10:51
Mourad was net een bang vogeltje waar heb je het over.. totaal niet relevant wat hij in het verleden heeft gepresteerd! Ik zag ook totaal geen vechter die de ambitie had om te winnen of een goede indruk wilde achter laten.
Ik snap dan ook in gods niet waarom hij deze partij heeft aangenomen of Badr heeft uitgedaagd.

Laten we wel realistisch blijven hier...

Ik ben het met je eens dat Bouzidi in deze wedstrijd totaal niet uit de verf kwam. Ik had veel meer van 'm verwacht. Ik weet niet wat de reden is; voelde Bouzidi zich niet goed die dag of was hij te veel onder de indruk van het geweld van Hari??

Wat ik wilde aangeven is, dat dit niet de Bouzidi is die we gewend zijn. Hij heeft bewezen een goede knokker te zijn (al kwam dat in deze wedstrijd niet uit de verf).

oliebol
19-02-2010, 10:59
Nou streep Alistair maar weg.
De laatste keer had hij helemaal niks in te brengen.

Dat vind ik niet, de eerste keer had Badr ook niks in te brengen tegen Alistair. Dat betekende niet dat hij hem de tweede keer niet kon hebben toch?
Ik denk dat als Ali O een goede stoot van Badr krijgt dat hij wel weer gaat liggen, maar andersom is dit precies hetzelfde denk ik