PDA

View Full Version : Uitslagen Back in history 13-02-2010



jury
14-02-2010, 01:15
Uitslagen Back in history 13-02-2010
http://img21.imageshack.us/img21/4865/uitslagenbackinhistory1.jpg (http://img21.imageshack.us/i/uitslagenbackinhistory1.jpg/)

Richelieu
14-02-2010, 09:19
Thanks! Jammer van de partijen van Dave Huizing en Patrick Scholte, volgende keer beter heren!

Barang
14-02-2010, 12:19
Thanks! Jammer van de partijen van Dave Huizing en Patrick Scholte, volgende keer beter heren!

hoezo jammer,wat was er dan??

Richelieu
14-02-2010, 13:19
hoezo jammer,wat was er dan??

Omdat ze hier regelmatig meelezen en ook posten, en ik het dus jammer vind dat ze hun partijen hebben verloren op punten ;)

Slome
14-02-2010, 13:24
wat een gekken daar...

Richelieu
14-02-2010, 13:25
wat een gekken daar...

Hoezo?

Kemal
14-02-2010, 13:35
Wuahahah nou ik zou zeggen hoe was het optreden dan van Harry Eerenberg....:-))

http://i.ebayimg.com/12/!Bj3fN8wB2k~$(KGrHqEOKkUEsmeHNcjEBLVL2ThReQ~~_35.J PG

Slome
14-02-2010, 13:41
Hoezo?

schorem... f-side enzo... niet opgevallen?

detonator
14-02-2010, 16:49
Thanks! Jammer van de partijen van Dave Huizing en Patrick Scholte, volgende keer beter heren!
He bedankt,

Richelieu
14-02-2010, 17:07
He bedankt,

Hoe ging je partij Dave? Misschien kun je er wat meer over vertellen.

Hendy
14-02-2010, 17:10
wtf.. partij 7, B-klasse 2x 1,5 ??

mokumnised
14-02-2010, 18:12
wtf.. partij 7, B-klasse 2x 1,5 ??

Idd erg raar, Steltenpool is al een tijdje A-klasse, maar doet het daar niet echt geweldig.

detonator
14-02-2010, 18:32
Hoe ging je partij Dave? Misschien kun je er wat meer over vertellen.
Ondanks dat ik met 16oz handschoenen (ik train met 14oz) vocht, heb ik voor mijn gevoel heb ik niet slecht gedraaid. Maar het kan veel beter. Ik weet dat ik mijn puntjes pakte en regelmatig goed door kwam met knieen. Andrew kwam daarbij geregeld laag in en de scheidsrechter interperteerde dat als zijnde knieen naar het hoofd. Waarna ik na een veraming een openbare kreeg. Het was niet mijn intentie, maar kan het begrijpen en respecteer zijn besluit ook. De rest van de partij eigenlijk het zelfde verhaal, met een 2e openbare waarschuwing wederom voor knieen vlak voor tijd bij de 3e ronde.

Ik had tijdens de partij niet het idee dat ik aan de winnende hand was. Maar achteraf kreeg ik van meerderen langs de lijn te horen dat ik zonder de 2xOW (ver) voor op punten stond. Oftwel dan flip je nog meer als een stekker.

Laat ik duidelijk zijn, het ligt aan mezelf dat ik hier verloor. Ik kon op een of andere manier ook niet explosief uit de blokken komen. En ook als ik zonder 2xOW had verloren had ik er vrede mee gehad. Tja ach, je hebt wel eens van die dagen. Maar goed, door diverse omstandigheden, heb ik dan ook bijna 3 jaar geen wedstrijd gehad.

De promotor heeft vandaag alweer aan me gevraagd of ik volgende editie weer wil komen knokken. Da's op zich voor mij een groot compliment.

trainer Bv S'burg
14-02-2010, 18:45
Idd erg raar, Steltenpool is al een tijdje A-klasse, maar doet het daar niet echt geweldig.

dat was een bokspartij buiten de NBB om omdat ze ouder zijn als 34 jaar, en kun je niet meer voor de Nederlandse boks bond meer boksen, dus dit was eigen veteranen regels. Ik heb die vraag ook gesteld, zag het ook op de machmaking staan, en heb deze uitleg van Erik gekregen.

detonator
14-02-2010, 18:52
!

E.Ouwerkerk
14-02-2010, 20:40
dat was een bokspartij buiten de NBB om omdat ze ouder zijn als 34 jaar, en kun je niet meer voor de Nederlandse boks bond meer boksen, dus dit was eigen veteranen regels. Ik heb die vraag ook gesteld, zag het ook op de machmaking staan, en heb deze uitleg van Erik gekregen.

Dit was een gebaar van Bart,omdat zijn tegenstander ivm met een zwaar verlies,hoe dan ook de ring in wilde.
Omdat we tot het laatste moment echt niemand konden vinden,is Bart bereid gevonden om dit mogelijk te maken.
Dit was gewoon een open boek vooraf.
Wij hebben Bart een onkostenvergoeding betaald,zodat Richard zijn doel heeft kunnen verwezenlijken.(alleen boksen)
De tegenstander van Bart kwam ons later bedanken,dat hij toch heeft kunnen knokken.
Was trouwens wel een gelijk opgaande wedstrijd,hoor.

Neem trouwens maar aan,dat wij altijd heel eerlijk en straght zijn m.b.t. de matchmaking.
Wij zetten gewoon altijd een eerlijk en goed gala neer voor de mensen!!

En dat is gisteren zeker weer gelukt.

gr Erik en Kamal

Bert Kops
14-02-2010, 21:18
Was super geregeld allemaal!

Kamal en Erik top gedaan weer!

Slome
14-02-2010, 21:25
Ondanks dat ik met 16oz handschoenen (ik train met 14oz) vocht, heb ik voor mijn gevoel heb ik niet slecht gedraaid. Maar het kan veel beter. Ik weet dat ik mijn puntjes pakte en regelmatig goed door kwam met knieen. Andrew kwam daarbij geregeld laag in en de scheidsrechter interperteerde dat als zijnde knieen naar het hoofd. Waarna ik na een veraming een openbare kreeg. Het was niet mijn intentie, maar kan het begrijpen en respecteer zijn besluit ook. De rest van de partij eigenlijk het zelfde verhaal, met een 2e openbare waarschuwing wederom voor knieen vlak voor tijd bij de 3e ronde.

Ik had tijdens de partij niet het idee dat ik aan de winnende hand was. Maar achteraf kreeg ik van meerderen langs de lijn te horen dat ik zonder de 2xOW (ver) voor op punten stond. Oftwel dan flip je nog meer als een stekker.

Laat ik duidelijk zijn, het ligt aan mezelf dat ik hier verloor. Ik kon op een of andere manier ook niet explosief uit de blokken komen. En ook als ik zonder 2xOW had verloren had ik er vrede mee gehad. Tja ach, je hebt wel eens van die dagen. Maar goed, door diverse omstandigheden, heb ik dan ook bijna 3 jaar geen wedstrijd gehad.

De promotor heeft vandaag alweer aan me gevraagd of ik volgende editie weer wil komen knokken. Da's op zich voor mij een groot compliment.

leuk om te lezen,
vraagje: waarom train je met 14oz?

GLADDE BOL
14-02-2010, 21:52
Wij hebben Bart een onkostenvergoeding betaald

gr Erik en Kamal

Das lekker dan en ik wacht al jaren op mijn

Patatje Picalilly:whistling:

Dat zou mijn gage toendertijd zijn :fp:
Was gisteren weer een top avond heren:thup:

detonator
14-02-2010, 22:53
leuk om te lezen, vraagje: waarom train je met 14oz?
Keine anhung. Door een opstapeling van persoonlijke omstandigheden, had ik besloten om helamaal maar niet meer te trainen en geen wedstrijden meer vechten. Ben op een gegeven moment bij Seconds Out terecht gekomen en moest weer handschoenen hebben. De lokale winkel van een bevriende relatie te Bussum had ff niks anders op voorraad. Toen het bloed toch weer kroop waar het niet gaan kan, heb ik er verder nooit meer bij nagedacht.

In eerste instantie zou de partij ook met 14 gevochten worden. De promotor heeft uit veiligheidsoverwegingen besloten om de "ouderen" met 16oz te laten vechten.

klavertje
14-02-2010, 23:32
Was partij 13 WOP? Volgens mij werd de handdoek in de ring gegooid. dan is het toch geen WOP?

Voor de rest was het weer een TOP gala!! Heb bijzonder genoten weer om de oude strijders tekeer te zien gaan.

Erik en Kamal het was TOP!!

jury
14-02-2010, 23:41
Was partij 13 WOP? Volgens mij werd de handdoek in de ring gegooid. dan is het toch geen WOP?

Voor de rest was het weer een TOP gala!! Heb bijzonder genoten weer om de oude strijders tekeer te zien gaan.

Erik en Kamal het was TOP!!


Klopt idd, mijn fout had moeten staan wopg.

Slome
15-02-2010, 02:34
Keine anhung. Door een opstapeling van persoonlijke omstandigheden, had ik besloten om helamaal maar niet meer te trainen en geen wedstrijden meer vechten. Ben op een gegeven moment bij Seconds Out terecht gekomen en moest weer handschoenen hebben. De lokale winkel van een bevriende relatie te Bussum had ff niks anders op voorraad. Toen het bloed toch weer kroop waar het niet gaan kan, heb ik er verder nooit meer bij nagedacht.

In eerste instantie zou de partij ook met 14 gevochten worden. De promotor heeft uit veiligheidsoverwegingen besloten om de "ouderen" met 16oz te laten vechten.

okidoki, duidelijk... ;)

superfreak
15-02-2010, 13:13
Zie ik daar nou Rody Troost staan. Is dit de zelfde gast die ooit mma deed?

klavertje
15-02-2010, 23:10
Zie ik daar nou Rody Troost staan. Is dit de zelfde gast die ooit mma deed?


Dat heb je goed gezien :thup: Was echt back in history:)

theo
17-02-2010, 16:18
kwam hier nog een verslag en foto's van?
had begrepen dat er iemand van mixfight was

Leventdepevent
17-02-2010, 16:21
Wuahahah nou ik zou zeggen hoe was het optreden dan van Harry Eerenberg....:-))

http://i.ebayimg.com/12/!Bj3fN8wB2k~$(KGrHqEOKkUEsmeHNcjEBLVL2ThReQ~~_35.J PG
good old Harry E. wie kent hem niet

superfreak
17-02-2010, 16:55
Dat heb je goed gezien :thup: Was echt back in history:)

Dacht dat hij niet meer vocht. Kan me nog een gesproken knie ko herinneren. Bel ging storm op z'n tegenstander af en goodnight Irene..:thup:

Dit was een kickbox partij toch? Doet hij geen mma meer of gaat hij nu weer beginnen?

mikeymcd
17-02-2010, 17:15
leuk om te lezen,
vraagje: waarom train je met 14oz?

Slome, waarom vraag je dit. Is het beter om met 16oz te trainen?
Ik train nl. met 12oz, omdat ik dan het gevoel heb dat mijn dekking beter moet zijn. Met 16oz kan ik me voorstellen dat ze wat zwaarder zijn dus wat beter voor je schouderontwikkeling. Daarbij vecht ik ook liever tegen mensen met 12oz want dat komt wat harder door dan 16oz.

Vroeg me dus af of jij me kan overtuigen dat een bepaald gewicht qua handschoen beter is of dat die vraag verder geen bedoeling had?

gr.