PDA

View Full Version : Badr Hari vs Remy Bonyasky op Mma regels...



g-unit
14-02-2010, 19:31
Wie zou dat niet willen zin?

Tony Galento
14-02-2010, 19:36
Wie zou dat niet willen zin?

Wie wel.

Irishrover
14-02-2010, 19:45
Wie wel.

Ik denk dat weinig mensen die het Wel willen zien, ze zijn niet bepaald ervaren als het gaat om MMA.

Gewoon K-1 regels... Niks mis mee.

Slome
14-02-2010, 19:52
fail

bazooka
14-02-2010, 19:57
Dat hoef ik nog niet te zien al kreeg ik er geld bij

g-unit
14-02-2010, 20:01
Op dit moment is het moeilijk een kickboks tegenstander tegen Hari te vinden mischien is het voor publiek op deze manier iets anders te laten zin, ik zou het persoonlijk gruwelijk vinden.

GerritTonijn
14-02-2010, 20:05
doe dan Overeem vs hari MMA

Marquis
14-02-2010, 20:05
Op dit moment is het moeilijk een kickboks tegenstander tegen Hari te vinden mischien is het voor publiek op deze manier iets anders te laten zin, ik zou het persoonlijk gruwelijk vinden.


Hoe oud ben je eigenlijk 50 cent soldier ?

g-unit
14-02-2010, 20:06
doe dan Overeem vs hari MMA

Zou ook vetttt zijn

Marchant
14-02-2010, 20:15
Zou Klaas jan Hunterlaar wel tegen Raimond van Barneveld willen zien tafeltennisen :fp:

g-unit
14-02-2010, 20:22
:thup:
Zou Klaas jan Hunterlaar wel tegen Raimond van Barneveld willen zien tafeltennisen :fp:

:pimp: :thup:

Fyodor
14-02-2010, 20:35
Kan een mod zo'n onzinnig topic niet naar het offtopic gedeelte verplaatsen?

R.D.N
14-02-2010, 20:36
Zou Klaas jan Hunterlaar wel tegen Raimond van Barneveld willen zien tafeltennisen :fp:

:D dat is een goeie.........

R.D.N
14-02-2010, 20:38
Wie zou dat niet willen zin?


waar gaat dit over :sleep1:

Slome
14-02-2010, 20:40
http://fotootjesvanannelies.web-log.nl/photos/uncategorized/img_0310.jpg

Kemal
14-02-2010, 20:43
doe dan Overeem vs hari MMA

Dan zou Badr eindelijk zijn afspraak nakomen..... ik zie het niet gebeuren;)

el bastardo
14-02-2010, 20:46
Zou Klaas jan Hunterlaar wel tegen Raimond van Barneveld willen zien tafeltennisen :fp:
Zoiets had ik ook als reactie. Johan Cruijff tegen Mien Dobbelsteen zien snelgourmetten...

Kemal
14-02-2010, 20:50
Zoiets had ik ook als reactie. Johan Cruijff tegen Mien Dobbelsteen zien snelgourmetten...


Wuahahahah....reps... toch ben ik wel benieuwd wie er dan wint...:D:lol:

el bastardo
14-02-2010, 20:53
Wuahahahah....reps... toch ben ik wel benieuwd wie er dan wint...:D:lol:
Kan Cruijff verliezen?

Irishrover
14-02-2010, 20:54
Dan zou Badr eindelijk zijn afspraak nakomen..... ik zie het niet gebeuren;)

Hoe weet jij of dit de afspraak was ?, aangezien er niks op papier is bevestigd.

Verder heb ik Ali of Badr dit niet horen zeggen, heb je misschien een filmpje waarin dit gezegd is? graag...

Kemal
14-02-2010, 20:58
Hoe weet jij of dit de afspraak was ?, aangezien er niks op papier is bevestigd.

Verder heb ik Ali of Badr dit niet horen zeggen, heb je misschien een filmpje waarin dit gezegd is? graag...

---------------
Badr Hari (loser)
Q: The K-1 fighters haven't done well tonight. What do you think about that?
A: A fighter is a fighter. I don't see it as MMA vs. K-1, I just see it as one fighter against another fighter. Today was their lucky day and I don't think it says that MMA is stronger than K-1.

Q: Why do you think you lost today?
A: I was in a big tournament just a few weeks ago so it is very difficult to stay focused. I took this fight because I like fighting, but it was too difficult to stay focused in such a short period of time. That's why I don't think I'll be fighting in the Dynamite show any more [because I plan to be in the K-1 tournament final again next year].

Q: Overeem talked about the MMA rules fight that you two are supposed to have eventually.
A: There won't be an MMA fight in the near future. I'm a stand-up fighter and that's what I do. I'll be focusing on stand-up.


Alistair Overeem (Winner)
Q: Your thoughts about the fight?
A: Badr Hari challenged me and we agreed to two fights: one with K-1 rules and one with MMA. This was the K-1 fight.

Q: Your thoughts about your opponent?
A: He's a great athlete, but he has no respect. No respect for fighters, for other people, and especially for DREAM fighters. I think that's not good. That's why I don't like him.

Q: You were fighting in the less-familiar K-1 ring and you won. Is it even worth it to fight Badr Hari in DREAM rules?
A: My management and FEG both agreed on it, and he challenged me. A deal is deal.

Q: Do you have a message for Badr Hari?
A: Let's just see if he shows up for the DREAM fight.

Q: Any comment on Mirko's 6-month leave of absence for recovery from his upcoming surgery?
A: I wish him the best of luck in his recovery. It's unfortunate that I won't be able to fight him, but it's not a priority. I wan't to fight the current K-1 champion, Remy Bonjasky.

Q: in K-1 or MMA rules?
A: Of course, K-1 rules. When I challenge someone I fight their rules. It's meaningless to do otherwise.

Q: Anyone you want to fight in MMA?
A: Fedor Emelianenko.

el bastardo
14-02-2010, 21:05
Hoe weet jij of dit de afspraak was ?, aangezien er niks op papier is bevestigd.

Verder heb ik Ali of Badr dit niet horen zeggen, heb je misschien een filmpje waarin dit gezegd is? graag...
Er zijn ook filmpjes waarin het gezegd wordt. Ben alleen te lui om ze te zoeken ;)

dundee
14-02-2010, 21:29
Zoiets had ik ook als reactie. Johan Cruijff tegen Mien Dobbelsteen zien snelgourmetten... hahahahahahhaha, bedankt voor het goed maken van een kutdag...:thup:

Tony Galento
14-02-2010, 21:30
Op dit moment is het moeilijk een kickboks tegenstander tegen Hari te vinden mischien is het voor publiek op deze manier iets anders te laten zin, ik zou het persoonlijk gruwelijk vinden.

Misschien is Snoop Dog een leuke tegenstander.

Irishrover
14-02-2010, 21:41
---------------
Badr Hari (loser)
Q: The K-1 fighters haven't done well tonight. What do you think about that?
A: A fighter is a fighter. I don't see it as MMA vs. K-1, I just see it as one fighter against another fighter. Today was their lucky day and I don't think it says that MMA is stronger than K-1.

Q: Why do you think you lost today?
A: I was in a big tournament just a few weeks ago so it is very difficult to stay focused. I took this fight because I like fighting, but it was too difficult to stay focused in such a short period of time. That's why I don't think I'll be fighting in the Dynamite show any more [because I plan to be in the K-1 tournament final again next year].

Q: Overeem talked about the MMA rules fight that you two are supposed to have eventually.
A: There won't be an MMA fight in the near future. I'm a stand-up fighter and that's what I do. I'll be focusing on stand-up.


Alistair Overeem (Winner)
Q: Your thoughts about the fight?
A: Badr Hari challenged me and we agreed to two fights: one with K-1 rules and one with MMA. This was the K-1 fight.

Q: Your thoughts about your opponent?
A: He's a great athlete, but he has no respect. No respect for fighters, for other people, and especially for DREAM fighters. I think that's not good. That's why I don't like him.

Q: You were fighting in the less-familiar K-1 ring and you won. Is it even worth it to fight Badr Hari in DREAM rules?
A: My management and FEG both agreed on it, and he challenged me. A deal is deal.

Q: Do you have a message for Badr Hari?
A: Let's just see if he shows up for the DREAM fight.

Q: Any comment on Mirko's 6-month leave of absence for recovery from his upcoming surgery?
A: I wish him the best of luck in his recovery. It's unfortunate that I won't be able to fight him, but it's not a priority. I wan't to fight the current K-1 champion, Remy Bonjasky.

Q: in K-1 or MMA rules?
A: Of course, K-1 rules. When I challenge someone I fight their rules. It's meaningless to do otherwise.

Q: Anyone you want to fight in MMA?
A: Fedor Emelianenko.

Thanks Kamel, voor het eerst dat ik dit lees

LeeMurray
14-02-2010, 21:42
Kan een mod zo'n onzinnig topic niet naar het offtopic gedeelte verplaatsen?
Ja, precies. Dit is een vorm van spammen IMO.

Irishrover
14-02-2010, 21:43
Er zijn ook filmpjes waarin het gezegd wordt. Ben alleen te lui om ze te zoeken ;)

Oke mister lazyboy haha.

MMA is niks voor Badr, daar moet je echt heeeel lang voor trainen.

Op K-1 regels houden, dan is hij bijna onverslaanbaar.

Petrosyan188
14-02-2010, 21:43
ik zou het wel strak vinden als badr bv. na dit jaar zijn ambities gaat weerleggen naar het mma... wie weet misschien heeft hij er wel talent voor, je zou het bijna vergeten omdat hij al een tijdje mee draait maar hij is nog best heel jong, hij kan die switch nu nog maken en als hij de k1 dit jaar wint hoeft hij niemand meer iets te bewijzen hij heeft van iedereen al een keer gewonnen(met een beetje naam) ik zou die switch dan zeker maken maar we zullen zien, ik hoorde een aantal maanden terug dat hij wou meedoen aan de OS door een ander vechtsport te beoefenen

Tony Galento
14-02-2010, 21:49
ik zou het wel strak vinden als badr bv. na dit jaar zijn ambities gaat weerleggen naar het mma... wie weet misschien heeft hij er wel talent voor, je zou het bijna vergeten omdat hij al een tijdje mee draait maar hij is nog best heel jong, hij kan die switch nu nog maken en als hij de k1 dit jaar wint hoeft hij niemand meer iets te bewijzen hij heeft van iedereen al een keer gewonnen(met een beetje naam) ik zou die switch dan zeker maken maar we zullen zien, ik hoorde een aantal maanden terug dat hij wou meedoen aan de OS door een ander vechtsport te beoefenen


hij heeft nooit van bonjasky gewonnen.

Petrosyan188
14-02-2010, 21:53
klopt die ben ik dan vergeten... dan maar uitdagen bij de final8 en dan heeft die echt iedereen gehad

Tony Galento
14-02-2010, 21:54
klopt die ben ik dan vergeten... dan maar uitdagen bij de final8 en dan heeft die echt iedereen gehad


En dan moet ie ook nog de finale winnen. En dat viermaal om Schilt en Hoost te evenaren.

Lionheart
14-02-2010, 22:12
Gaat nergens over deze topic...

STERKE JERKE
15-02-2010, 00:18
WAT BEPERKT OM ZO EEN ITEM ER IN TE GOOIEN!

bazooka
15-02-2010, 05:22
boeiend

dietrik
15-02-2010, 06:35
Slotje maar!

ICON
15-02-2010, 10:08
als hem dat een mooie partij lijkt mag hij er toch een topic over openen?

loop niet zo te janken


antwoord op je vraag, nee zit er niet op te wachten, ben wel benieuwd of de dekking van bonjasky nog zo dicht zit met kleine handschoenen

mclahey
15-02-2010, 10:27
Thanks Kamel, voor het eerst dat ik dit lees

Er staat overigens nog steeds alleen maar dat Badr Hari zegt dat hij dat niet van plan was en dat Overeem zegt dat ze het hebben afgesproken.
Dus deze tekst geeft totaal geen uitsluitsel.

Overeem zegt zoveel. Vorige week zat ik nog een keer de K1 finales te kijken op Eurosport. Dan krijgt hij (tachtig keer in de herhaling in de close up) gewoon een voet echt vol op zijn hoofd. En dan zegt ie tegen die interviewer dat hij op zijn dekking?? geraakt werd en dat hij toen uitgleed en dat hij niet snapte waarom hij uitgeteld werd. Terwijl het voor iedereen die zit te kijken duidelijk is dat hij voluit op zijn wang geraakt werd en dat de enige reden was waarom hij nog bleef staan de touwen waren waar hij zich (knap) aan vast kon klampen.

Ja. Dan denk ik wat ben je nou voor een figuur jonge. Wie denk je nou in de maling te nemen. Ik ben persoonlijk meer van de vechters die gewoon accepteren dat ze verloren hebben omdat die ander vandaag beter was en dat ook zo uitspreken. Of in ieder geval met feitelijke argumenten komen en niet met 'outright lies'.

Maar goed. Beetje off topic. Als dat al mogelijk is in deze waardeloze topic. Gooi op slot man.

superfreak
15-02-2010, 10:49
als hem dat een mooie partij lijkt mag hij er toch een topic over openen?

loop niet zo te janken


antwoord op je vraag, nee zit er niet op te wachten, ben wel benieuwd of de dekking van bonjasky nog zo dicht zit met kleine handschoenen

Goede vraag, echter Badr z'n dekking zit nooit super dicht en met die kleine handschoenen dus al helemaal niet. Daarbij zou Remy ellebogen mogen geven en dat kan hij wel. clinchen naar hartenlust echter zou ik het dan wel op full pride rules dus footstomps erbij en dat kan Badr dan weer goed hebben we gezien. Badr traint dan met Mahoef dus ground and pound zal ook wel goed zitten.... Bij nader inzien dit zou zomaar spannend kunnen worden haha.

Pepe the Ice-Murderer
15-02-2010, 11:16
denk niet dat een doorsnee fan hierop zit te wachten. laten ze maar lekker blijven kickboxen

baraa_a
15-02-2010, 11:51
Ik Zou het zelf nooit willen zien,
want geen van beide heeft ervaring met MMA
Alistair vs badr wel

Chane
15-02-2010, 12:03
Lijkt me helemaal niks zo'n gevecht.
En als t toch zou plaatsvinden zal t toch n standup gevecht worden.

lopez86
15-02-2010, 12:41
Ik Zou het zelf nooit willen zien,
want geen van beide heeft ervaring met MMA
Alistair vs badr wel

Badr heeft een MMA partij gedraait!
Staat op youtube geloof ik.
Was niet zo'n succes :blush:




Ja. Dan denk ik wat ben je nou voor een figuur jonge. Wie denkde gij nou in de maling te nemen. Ik ben persoonlijk meer van de vechters die gewoon accepteren dat ze verloren hebben omdat die ander vandaag beter was en dat ook zo uitspreken. Of in ieder geval met feitelijke argumenten komen en niet met 'outright lies'.

Maar goed. Beetje off topic. Als dat al mogelijk is in deze waardeloze topic. Gooi op slot man.

Wie is hier nu de snackbar, gij of ik.

g-unit
15-02-2010, 12:48
YouTube - Broadcast Yourself. (http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?v=6CP63CUM5Jg&client=mv-google)

SamanB
15-02-2010, 17:46
Wie zou dat niet willen zin?

vast niet zo bijzonder... of Badr heeft stiekem 2 jaar lang iedere dag getraind met Cadu...

Irishrover
15-02-2010, 18:08
Er staat overigens nog steeds alleen maar dat Badr Hari zegt dat hij dat niet van plan was en dat Overeem zegt dat ze het hebben afgesproken.
Dus deze tekst geeft totaal geen uitsluitsel.

Overeem zegt zoveel. Vorige week zat ik nog een keer de K1 finales te kijken op Eurosport. Dan krijgt hij (tachtig keer in de herhaling in de close up) gewoon een voet echt vol op zijn hoofd. En dan zegt ie tegen die interviewer dat hij op zijn dekking?? geraakt werd en dat hij toen uitgleed en dat hij niet snapte waarom hij uitgeteld werd. Terwijl het voor iedereen die zit te kijken duidelijk is dat hij voluit op zijn wang geraakt werd en dat de enige reden was waarom hij nog bleef staan de touwen waren waar hij zich (knap) aan vast kon klampen.

Ja. Dan denk ik wat ben je nou voor een figuur jonge. Wie denk je nou in de maling te nemen. Ik ben persoonlijk meer van de vechters die gewoon accepteren dat ze verloren hebben omdat die ander vandaag beter was en dat ook zo uitspreken. Of in ieder geval met feitelijke argumenten komen en niet met 'outright lies'.

Maar goed. Beetje off topic. Als dat al mogelijk is in deze waardeloze topic. Gooi op slot man.


Klopt wat je zegt, ik bedankte Kamel dat hij het interview heeft geplaatst.
We weten allemaal dat Alistair veel praat met name de laatste tijd neem ik hem sowieso niet serieus.

Omar.
15-02-2010, 19:15
Hoe verzin je het? Remy vs Badr een MMA match?!

Hoewel ik dit liever zie dan Overeem vs Badr in een MMA match!


Maar het is gewoon niet logisch! Waarom MMA als ze allebei top 3 K-1 vechters zijn.

Dat is idd. zoiets als 2 voetballers laten handballen ofzo!

g-unit
16-02-2010, 00:07
Hoe verzin je het? Remy vs Badr een MMA match?!

Hoewel ik dit liever zie dan Overeem vs Badr in een MMA match!


Maar het is gewoon niet logisch! Waarom MMA als ze allebei top 3 K-1 vechters zijn.

Dat is idd. zoiets als 2 voetballers laten handballen ofzo!

hoe zo hoe verzin ik dat er zijn genoeg kickbokser die mma wedstrijden draaien Aerts heeft ooit ook een mma partij gedraaid Le Banner er zijn genoeg kickbokser die mma wedstrijden andersom toch ook waarom zou het niet kunnen dat Badr tegen Remy een mma wedstrijd kan draaien.
ik zou dat echt GRUWELIJK vinden.

g-unit
16-02-2010, 00:10
Lijkt me helemaal niks zo'n gevecht.
En als t toch zou plaatsvinden zal t toch n standup gevecht worden.


er zijn zo veel mma vechter die op de grond niks kunnen dus laat deze 2 maar elkaar staand lkkr beuken.

g-unit
16-02-2010, 00:11
Ik Zou het zelf nooit willen zien,
want geen van beide heeft ervaring met MMA
Alistair vs badr wel

Alistair vs Badr kan wel maar badr vs remy zou je nooit willen:crying: