PDA

View Full Version : Filmpje: Chan Sung Jung vs Pajonsuk



Mattie73
15-02-2010, 14:52
Jeetje wat trapt die Pajonsuk hard zeg.
Maar hij ging wel zwaar knock out door die spinning backfist. Maar zoals Cruijff zegt: elk nadeel heeft z'n voordeel. Het bracht 'm namelijk wel de winst.

http://www.youtube.com/v/KWnWFY-7gS8&feature=player_embedded#

goro
15-02-2010, 15:11
WTF? Belachelijke regels zeg!

Anderson
15-02-2010, 15:20
Wat een kut regel die Chinees begrijpt er helemaal niks van hetzelfde geld voor het publiek. Volgende keer een Chinese vertaaler/ster meenemen.

ashi76
15-02-2010, 15:20
WTF? Belachelijke regels zeg!

2x !

Wel een vette KO :thup:

lopez86
15-02-2010, 15:22
Kan iemand me uitleggen wáárom een spinning backfist niet mag bij It's Showtime?
Wat voor nadeel zit eraan?
Waarom is het geen legitieme stoot?

Mattie73
15-02-2010, 15:30
It's Showtime regels, het woord alleen al is lachwekkend. K1 regels zijn wat mij betreft ook waardeloos.

Geef mij maar 5 ronden full Muaythai.

grim reaper
15-02-2010, 15:30
Kan iemand me uitleggen wáárom een spinning backfist niet mag bij It's Showtime?
Wat voor nadeel zit eraan?
Waarom is het geen legitieme stoot?


Bij veel mee bonden mag het niet omdat ze hem meestal verkeerd uitvoeren en iemand dan toch met de onderarm of elleboog raakt.
Toch begrijp ik niet waarom de Koreaan verbaasd is of hij verstaat geen engels want J.Ubeda zeg toch echt duidelijk in het begin no spinning backfist.

Leventdepevent
15-02-2010, 15:31
nice k.o!

goro
15-02-2010, 15:32
Bij veel mee bonden mag het niet omdat ze hem meestal verkeerd uitvoeren en iemand dan toch met de onderarm of elleboog raakt.
Toch brgrijp ik niet waarom de Koreaan verbaasd is of hij verstaat geen engels want J.Ubeda zeg toch echt duidelijk ionhet begin no spinning backfist.
Ah op 0.04 wordt er idd gezegd no spinning backfists... Toch jammer voor die Chinees...

XanaduNL
15-02-2010, 15:36
MMA heeft meer van deze gasten nodig. Good stuff.

spacebox
15-02-2010, 15:54
Thankxx voor het filmpje Maar moet toch wel even zeggen jammer van die spoiler!

Wel mooie ko al was het idd niet toegestaan. K1/Showtime word wel erg mak zo. Eerst een nieuwe regel met 2 kd nu dit weer. Het word wel minder spectaculair zo.

marcelt
15-02-2010, 16:28
Jongens het is een Koreaan en idd. wat een onzin. Gewoon toestaan die spinning backfist. Is een mooie techniek toch. Goeie vechter trouwens deze "Korean zombie". Wil ik wel vaker zien.

Mattie73
15-02-2010, 16:31
Thankxx voor het filmpje Maar moet toch wel even zeggen jammer van die spoiler!


Excuus, ik dacht dat zo onderhand het verloop van die partij wel bekend was bij iedereen. Ik zal er voortaan beter opletten.

Kemal
15-02-2010, 18:44
Die zat er goed op ..sodemieter die ging gelijk gestrekt zeg en die chinees snapte er echt helemaal niks van....

lopez86
15-02-2010, 18:47
Die zat er goed op ..sodemieter die ging gelijk gestrekt zeg en die chinees snapte er echt helemaal niks van....

Ik ook niet.
Deze "chinees" was bedoeld als opwarmer voordat Pajonsuk naar Japan gaat.
Denk niet dat de heren dit gepland hadden.
Echt een major bummer zeg en een totale anti-climax, hij trapte die koreaan helemaal aan puinpoeier.

Koike88
15-02-2010, 19:11
Jongens het is een Koreaan en idd. wat een onzin. Gewoon toestaan die spinning backfist. Is een mooie techniek toch. Goeie vechter trouwens deze "Korean zombie". Wil ik wel vaker zien.
Je kan achteraf moeilijk een spinning backfist toestaan omdat hij zo goed was uitgevoerd als je in 't begin duidelijk hebt verteld dat het niet mag.
Verder werd er gezegd dat iemand liever gevechten ziet op FMT regels.
Dat zie ik zelf liever ook, desnoods zonder ellebogen. Zolang het maar wel twee verschillende stijlen zijn, anders krijg je dat ze alleen tegenover elkaar staan.

Mattie73
15-02-2010, 21:28
Je kan achteraf moeilijk een spinning backfist toestaan omdat hij zo goed was uitgevoerd als je in 't begin duidelijk hebt verteld dat het niet mag.
Verder werd er gezegd dat iemand liever gevechten ziet op FMT regels.
Dat zie ik zelf liever ook, desnoods zonder ellebogen. Zolang het maar wel twee verschillende stijlen zijn, anders krijg je dat ze alleen tegenover elkaar staan.

Ik was degene die dat zei. En nee, full MT met ellebogen. Dat is het echte werk. En wij Nederlanders zijn daar goed in. Denk aan Ramon Dekkers, Ivan Hypolyte, Peter Smit, Milo el Guebli, Ryan Simson, Rob Kaman, Mousid, Carbin etc etc.

Anderson
15-02-2010, 21:44
Ik was degene die dat zei. En nee, full MT met ellebogen. Dat is het echte werk. En wij Nederlanders zijn daar goed in. Denk aan Ramon Dekkers, Ivan Hypolyte, Peter Smit, Milo el Guebli, Ryan Simson, Rob Kaman, Mousid, Carbin etc etc.


Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.

Mattie73
15-02-2010, 21:52
Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.

Ivan en Simson hebben wel degelijk regelmatig met ellebogen gevochten. En goed ook.
Die Marokkaanse vechter die jij bedoelt is waarschijnlijk Hassan Kassrioui. Ook hij heeft regelmatig met ellebogen gevochten. Fantastische vechter was dat.
Peter Smit vocht als eerste Nederlander in het Lumpinee stadion in Bangkok tegen Chanpuek Kiatsonkrit. Chanpuek was op dat moment zo goed als onverslaanbaar. Peter sloeg 'm knock out met ellebogen.

rafi
15-02-2010, 21:59
Ivan heeft weinig met ellenbogen gevochten hetzelfde geld voor Simson wel vaak in Thailand maar zonder ellenbogen Peter Smit heeft maar enkele keren gevochten in Thailand. Mousid en Carbin hebben niet vaak tegen Thaise vechters gevochten.

Eigenlijk zijn de enigste 2 die echt altijd op FMT regels vochten Ramon Dekker en Stjepan Veselic. Je had nog een Marokkaanse vechter begin 2000 maar die stopte al snel een van de meest technische vechters.
je bedoelt fikri tijarti

Mattie73
15-02-2010, 22:03
je bedoelt fikri tijarti

Ook Fikri Tiyarti vocht regelmatig met ellebogen. En van wie leerde hij dat vak. Van Mousid. (Net zoals Mosab Amrani tegenwoordig.)

Anderson
15-02-2010, 22:47
Fikri Tiyarti

Dat is hem ja, alleen zie ik op een filmpje dat die voor Sitan Gym uitkwam. Dus geen mousid als trainer misschien later overgestapt.

http://www.youtube.com/watch?v=PNa8CSidFz8

Mattie73
15-02-2010, 22:52
Fikri Tiyarti

Dat is hem ja, alleen zie ik op een filmpje dat die voor Sitan Gym uitkwam. Dus geen mousid als trainer misschien later overgestapt.

Zou kunnen dat hij inderdaad later naar mousid is overgestapt. Over Sitan Gym gesproken, die hadden een hoop goede vechters destijds. Ook Hassan Kassrioui kwam daar vandaan dacht ik.

ZanZaiZuk
16-02-2010, 01:25
Badr komt van Sitangym dacht ik, en nog toppers als Najim,Etakki,Rafi,ElAsrouti,Gounane,Balrak,Vielvoy e,Mortai, en nog veel meer, goeie tijden

Djani
16-02-2010, 11:39
Maarrehh..nu zullen de Japanners alleen maar gerust zijn omdat hij in hun ogen waarschijnlijk toch niet de k-1 max wint met zo'n dekking.