PDA

View Full Version : Dana White: Herschel Walker in the UFC would be the first death in MMA



Harrie Nak
15-02-2010, 22:53
"The whole Herschel Walker thing, listen I give the guy the props, he is almost 50 years old. He is still in great shape and he went out trained in mixed martial arts and he beat a guy who had no athletic ability, no stand up and no ground. You know what makes me crazy is the media attention it got. ESPN will cover Herschel Walker fighting when you got guys like George St. Pierre, Anderson Silva, Brock Lesnar and BJ Penn. All these great athletes that have been training for years and are the best in the sport and you are talking about Herschel Walker? You know what would happen to Herschel Walker over here? It would be the first death in MMA."

Slome
15-02-2010, 23:23
Dana White you like or him or hate him...

denk wel dat ie hier een punt heeft...

XanaduNL
15-02-2010, 23:28
Maar zulke overdreven statements gebruiken is beetje onnodig...

michaell
15-02-2010, 23:49
Waar is Kimbo Slice gebleven?

remco pardoel
15-02-2010, 23:51
Jaloezie over media attentie van een collega organisatie
big baby onze Dana

Slome
15-02-2010, 23:52
Waar is Kimbo Slice gebleven?

UFC 113 (waarschijnlijk) Vs. Matt Mitrione begin mei

ZakKa!
16-02-2010, 00:09
Typisch Dana, zelf wel Kimbo gebruiken maar andere mensen laten profiteren van zoiets ho maar.

Kemal
16-02-2010, 00:32
Blijft toch een apparte die Dana...

HUNTER
16-02-2010, 01:09
tsja....

aan een kant heeft hij compleet gelijk. Walker is 47 jaar oud en heeft 0 ervaring. Het is 1 grote hype. Een van de grootste NFL spelers van zijn generatie, die nog enorm fit is en een MMA partij wint. Dat kan alleen in Strikeforce. En dat maakt ze in mijn ogen (nog) niet echt geloofwaardig.
Je kunt zeggen wat je wil, maar de UFC zal nooit een of ander koekie met 0 ervaring aannemen om de hype van de oude NFL speler te promoten.
Wel denk ik dat door al die versplintering het MMA compleet naar de klote gaat. Te veel organisaties, te veel middelmatige gevechten en nergens echt meer topgala's met zeg maar 7 top gevechten. Man wat mis ik Pride........ (okee, moet gezegd, Pride had later ook wel een hoop morons rondlopen. Maar die werden tenminste vakkundig mishandeld :))

blackadder
16-02-2010, 01:28
Was Douglas Dedge niet de eerste, Amerikaanse, dooie in MMA? Of telt dat niet omdat dat in de Ukraine gebeurde?
Oh. En Sam Vasquez. Dat gebeurde zelfs in Amerika.

biggz
16-02-2010, 02:18
Waarschijnlijk bedoelt Dana UFC als die het over MMA heeft

Mack
16-02-2010, 02:29
tsja....

Je kunt zeggen wat je wil, maar de UFC zal nooit een of ander koekie met 0 ervaring aannemen om de hype van de oude NFL speler te promoten.

Ze hebben toendertijd ook Sean Gannon laten vechten. Ook die had dan wel 1 partij gevochten en gewonnen daarvoor. Maar dat was ook puur voor de hype. Sean "the man who beat Kimbo in a streetfight" Gannonnnnnnn.

knift
16-02-2010, 11:50
Ik weet het niet voorop gesteld dat ik geen voorstander ben van koekebakkers in de mma of k-1 en dus de heer Walker daar ook niet thuis vind horen.
Maar ik vind de opmerking van onze kale badluis (Dana White) erg onnodig en erg overdreven ik ben 28 vecht zelf ook (kickboxen) maar ben zeker niet fitter als Walker en hoeveel football players zaten er niet in TUF tuurlijk waren die jonger maar waren ook net zo onervaren.

Fyodor
16-02-2010, 11:53
De hele Herschel Walker hype is voorbij zodra hij tegen King Mo of Bobby Lashley heeft gevochten...

MilfhunterMMA
16-02-2010, 12:51
Hmmm ik heb wel enorm respect voor Walker die het toch maar even heeft laten zien. Hij is natuurlijk geen top contender, maar doet gewoon zijn ding en brengt aandacht naar de sport. Dana White is enorm hypocriet maar de reden waarom hij zich zo uit moge duidelijk zijn.

remco pardoel
16-02-2010, 13:34
Ik wil nog wel tegen Hershel
:)

Voor Hunter... Zet je schrap.. er komen meer organisaties maar het aantal, kwalitatieve, vechters zal niet mee gaan groeien
Wel zullen de lonen van de atleten wat gaan groeien door vraag / aanbod, dat is dan weer wel een leuk vooruitzicht voor de nieuwe Fedor

Tony
16-02-2010, 14:11
Ik wil nog wel tegen Hershel
:)



Mooi... eens kijken wie dit geregeld krijgt.

Winner 1e ronde op anaconda choke .... Remco Pardoel..

Daar doe ik het voor.

Wie heeft het nummer van Scott Coker?