PDA

View Full Version : K-1 Show op dezelfde datum als It's Showtime ....



Jamila
16-02-2010, 11:30
De K-1 gaat op dezelfde datum als It’s Showtime een top show neer zetten op een fantastische locatie.

Veel grote namen zullen deze fight card innemen, binnenkort meer info hier op mixfight.

Gr, Jamila:thup:

dutchnl
16-02-2010, 11:48
je bedoelt 8 dgn voor it's showtime

Romanian site kombat.ro has exclusive news on the first Heavyweight K-1 event of 2010. On May 21, Bucharest will host the K-1 GP Bucharest. Typically, this is around the time K-1 holds their Europe qualifying GP, so all indications are that this will indeed be a tournament show where the winner earns a spot in the Final 16 for the 2010 World Grand Prix.

Confirmed for the show already is former K-1 GP champion Remy Bonjasky. Along with Bonjasky, there are a number of other rumored participants including Ruslan Karaev, Ray Sefo, Bob Sapp, Alexey Ignashov, and Alistair Overeem. Raul Catinas and Catalin Morosanu are two of the local stars who may be entered in the GP tournament, and from the local level there is also talk of resident K-1 ColliZion sideshow fighter Alexndre Lungu taking part (Lungu v. Sapp anyone?), though it is unlikely he would be in the tournament.

Always an exciting event, the Europe qualifying GP was won last year by Zabit Samedov, and in 2008 by Errol Zimmerman.

http://k1bucharest.com/

JeMalleMoer
16-02-2010, 11:53
Gaat K-1 It's Showtime stangen?

dutchnl
16-02-2010, 12:04
More Details on K-1 Europe GP in Bucharest

Earlier this week we reported on the K-1 GP event to be held May 21 in Bucharest. Now, more details for the event are becoming available.

This will indeed be a qualifying tournament to gain entry into the 2010 Grand Prix Final 16, and will take the place of the Europe qualifier often held in Amsterdam, and last year held in Lodz. Confirmed for the 8-man tournament are Sebastian Ciobanu and 2009 Europe GP winner Zabit Samedov. They will be joined by the winners of two regional tournaments, to be held March 28 in Warsaw, Poland, and April 10 in Vilnius, Lithuania, as well as four more participants yet to be determined.

As we mentioned, Remy Bonjasky is confirmed for the event in a superfight. Other unconfirmed, but rumored fights include Catalin Morosanu v. Ruslan Karaev, Ionut Iftimoaie v. Ray Sefo, and Bob Sapp v. Alexandru Lungu. There's also a possibility of Alexey Ignashov v. Errol Zimmerman, though Ignashov may instead end up in the tournament.

Of course, all of this is highly subject to change, but if it does come together this will be a fantastic card. Morosanu v. Karaev is a great fight between two high-energy heavy-hitters, while Sapp v. Lungu scratches my freakshow fight itch in just the perfect way. Let's hope K-1 makes the formal announcement soon so that 2010 can officially get underway.

Kemal
16-02-2010, 12:18
das lekker dan...

sterrenkijker
16-02-2010, 12:31
Gaat K-1 It's Showtime stangen?

vorig jaar was zelfde verhaal, showtime 16-5 en k1 23-5 in polen. Alleen toen niet echt hele grote namen (Samedov, Lascenko)..

bananenplukster
16-02-2010, 12:50
Ik hoop voor je dat er meer GG vechters op de card staan dan tot nu toe bij it's showtime:thup:

Heb je de grote namen gezien die op de it's showtime gala staan? Kunnen we tenminste van zowel de k1 max toppers(souwer/holzken etc.) als de k1 toppers als badr hari/melvin manhoef etc.Ik kijk liever naar it's showtime beste line up in jaren.;)

Peter0711
16-02-2010, 13:17
Als het niet de K1 is die loopt te stangen,is het die kinderachtige Bas Boon / Jamila wel

Ik krijg zo langzamerhand een beetje een punthoofd van dat Golden Glory..

Telkens als er een vechter verliest van Golden Glory,ligt het aan de jury,of weten ze wel weer iemand de schuld van hun verlies te geven.Vervolgens altijd lopen te zeuren op Mixfight.En nu weer zo een kinderachtig stook bericht richting I'ts Showtime.

Ik vindt het allemaal maar zielig,en een slechte invloed hebben op de hele vechtsportscene hier in NL.

Ik kijk ook liever naar I'ts showtime,al is het alleen maar om golden glory te ontwijken..

BAH!!

baraa_a
16-02-2010, 13:27
Kuttttt ! :boos:

blackadder
16-02-2010, 13:37
More Details on K-1 Europe GP in Bucharest

Earlier this week we reported on the K-1 GP event to be held May 21 in Bucharest. Now, more details for the event are becoming available.

This will indeed be a qualifying tournament to gain entry into the 2010 Grand Prix Final 16, and will take the place of the Europe qualifier often held in Amsterdam, and last year held in Lodz. Confirmed for the 8-man tournament are Sebastian Ciobanu and 2009 Europe GP winner Zabit Samedov. They will be joined by the winners of two regional tournaments, to be held March 28 in Warsaw, Poland, and April 10 in Vilnius, Lithuania, as well as four more participants yet to be determined.

As we mentioned, Remy Bonjasky is confirmed for the event in a superfight. Other unconfirmed, but rumored fights include Catalin Morosanu v. Ruslan Karaev, Ionut Iftimoaie v. Ray Sefo, and Bob Sapp v. Alexandru Lungu. There's also a possibility of Alexey Ignashov v. Errol Zimmerman, though Ignashov may instead end up in the tournament.

Of course, all of this is highly subject to change, but if it does come together this will be a fantastic card. Morosanu v. Karaev is a great fight between two high-energy heavy-hitters, while Sapp v. Lungu scratches my freakshow fight itch in just the perfect way. Let's hope K-1 makes the formal announcement soon so that 2010 can officially get underway.
Shiiittt...Bob Sapp.

sterrenkijker
16-02-2010, 13:58
Golden Glory is gewoon BAAS en ome Bas is superbaas :thup:


Ik kijk toch 100x liever naar Manhoef - Spong, Souwer - Pajonsuk, Petrosyan vs Holzken, Orono vs Atty Gol etc als

Errol Zimmerman vs Ignashov
A Overeem vs Catinas
Bob Sapp vs. Alex Lungu
Catalin Morosanu vs. Ruslan Karaev
Ionut Iftimoaie vs. Ray Sefo

K1 wordt langerzamerhand een grote grap. Op de finale na gaat het nergens meer over..

:thup:

Kameleon
16-02-2010, 14:00
Als het maar niet ten koste gaat van de K-1 vechters op het Showtime gala. Dan vind ik het best allemaal.

simtekf1
16-02-2010, 14:35
Nou wat een geweldige vechters zeg, Sapp, Sefo, Ignashov. :')
Dat noem je toch geen concurrentie met Amsterdam of wel.

8701.
16-02-2010, 14:47
haha wat een lachertje

betuwebiker
16-02-2010, 15:28
Nou wat een geweldige vechters zeg, Sapp, Sefo, Ignashov. :')
Dat noem je toch geen concurrentie met Amsterdam of wel.

Zijn echt wel geweldig!!.................als ze stoppen!!!:lol:

ZanZaiZuk
16-02-2010, 16:25
Waar gaat deze topic eigenlijk weer over, de informatie blijkt zelfs niet te kloppen volgens dutch, jij bent toevallig niet van team GG zeker Jamilla, ohja.. FAIL volgende keer beter...:confused:

JeMalleMoer
16-02-2010, 16:47
Dacht dat ik eerder had gelezen dat GG en Showtime de handen in een gingen slaan. Dat zou potentiele toppartijen kunnen opleveren als je die teams tegen elkaar zou kunnen matchen. Nu lijkt het erop dat GG op de hand zit van K-1 en een groot aandeel gaat krijgen in die show die ong dezelfde tijd gaat plaatsvinden.

Gemiste kans voor beide partijen want Showtime zou een nog betere lineup kunnen neerzetten (die ik persoonlijk al top vind) en voor GG een gemiste kans want ze staan tegen een stel pannenkoeken gematched. Dan kan GG natuurlijk wel weer een mooi verhaal schrijven zoiets als 5x winst in het land waar pinpasfraude is uitgevonden.

Succes.

delightone
16-02-2010, 17:53
Golden Glory is gewoon BAAS en ome Bas is superbaas :thup:


Veeg het slijm ff van je gezicht.

Slome
16-02-2010, 19:26
ik wil ali o zien in mma fight..

de rest boeit me niet zo....

mokumnised
17-02-2010, 04:51
De K-1 gaat op dezelfde datum als It’s Showtime een top show neer zetten op een fantastische locatie. Nou nou... wat een topshow, of bedoelde je fopshow jamila?

Errol Zimmerman vs Ignashov=giller dat ze Ignashov nog boeken na zijn vertoning in de pta
A Overeem vs Catinas...en wéér een opgewarmd lijk, weer een enorm niveauverschil (comatje van 3 weken dit keer?).
Bob Sapp vs. Alex Lungu...Bob Sapp....hahahahahahahahaha ongelofelijk wat een klucht en tegen wie?
Catalin Morosanu vs. Ruslan Karaev =een ''knaller'' van tegenstander voor Karaev (kuch kuch), maar na 2 keer een geweldig pak ros achter elkaar kan ik dit nog enigszins begrijpen.
Ionut Iftimoaie vs. Ray Sefo = Ionut wie?

Ja Jamila echt heftige concurrentie voor it's Showtime...
Maar wel weer leuke statistieken voor GG, iedere partij is een sure win, altijd leuk wat zekerheid van te voren.

Een lachwekkende matchmaking, misschien ook nog leuk om Sem Schilt tegen J.C. van Damme te matchen dan is de waanzin compleet en nog een gegarandeerde k.o. op de koop toe! Dat kan toch alleen maar de bedoeling van deze bullshit zijn?

Dit met trots aankondigen jamila?...meer iets om je voor te schamen.

Marquis
17-02-2010, 07:19
Nou nou... wat een topshow, of bedoelde je fopshow jamila?

Errol Zimmerman vs Ignashov=giller dat ze Ignashov nog boeken na zijn vertoning in de pta
A Overeem vs Catinas...en wéér een opgewarmd lijk, weer een enorm niveauverschil (comatje van 3 weken dit keer?).
Bob Sapp vs. Alex Lungu...Bob Sapp....hahahahahahahahaha ongelofelijk wat een klucht en tegen wie?
Catalin Morosanu vs. Ruslan Karaev =een ''knaller'' van tegenstander voor Karaev (kuch kuch), maar na 2 keer een geweldig pak ros achter elkaar kan ik dit nog enigszins begrijpen.
Ionut Iftimoaie vs. Ray Sefo = Ionut wie?

Ja Jamila echt heftige concurrentie voor it's Showtime...
Maar wel weer leuke statistieken voor GG, iedere partij is een sure win, altijd leuk wat zekerheid van te voren.

Een lachwekkende matchmaking, misschien ook nog leuk om Sem Schilt tegen J.C. van Damme te matchen dan is de waanzin compleet en nog een gegarandeerde k.o. op de koop toe! Dat kan toch alleen maar de bedoeling van deze bullshit zijn?

Dit met trots aankondigen jamila?...meer iets om je voor te schamen.


x 2

Men zal dan weer na de winst op Catinas zeggen dat hij zich weer heeft bewezen dat hij in de top 10 Heavyweight van de MMA behoort. :lol:

Leventdepevent
17-02-2010, 07:35
whaaa die jc van damme krijgt het nog druk....eerst tegen die power ranger en daarna pakt ie schilt ook nog ff mee

iconian
17-02-2010, 12:30
Ik meen te begrijpen dat Catinas aan het kwalificatie toernooi meedoet, en dus niet tegen overeem staat.

als dit event de 21ste is gaan ze toch niet head to head tegen it's showtime? begrijp deze thread niet helemaal

reefer
17-02-2010, 12:43
Hoe komt een organisatie als K-1 er toch weer op om Bob Sapp nog een gevecht te geven?Echt ongelofelijke actie van de organisatie.Ignashov in mindere mate zelfde verhaal.Zijn er dan toch politieke spelletjes die belangrijker zijn dan de sportieve?Wie beslist dit eigenlijk,is daar een iemand voor verantwoordelijk of is daar een heel team mee bezig(met de matchmaking?)

Fightchick
17-02-2010, 14:26
Trieste actie zeg!

mokumnised
17-02-2010, 14:38
Net als je denkt da de K-1 organisaties klaar is met die freaks, komen ze doodleuk weer met die imbeciel van een Sapp aanschijten. Maar het scheelt, hij staat niet tegen een naam van betekenis zodat hij misschien deze keer niet zichzelf gaat zijn :een schijtbak. Kunnen we weer lekker ''genieten'' van dat ongecontroleerde gemaai.

Leventdepevent
17-02-2010, 15:24
Net als je denkt da de K-1 organisaties klaar is met die freaks, komen ze doodleuk weer met die imbeciel van een Sapp aanschijten. Maar het scheelt, hij staat niet tegen een naam van betekenis zodat hij misschien deze keer niet zichzelf gaat zijn :een schijtbak. Kunnen we weer lekker ''genieten'' van dat ongecontroleerde gemaai.
whaaaa x2 wat een malloot ook he die sapp

Hans Vos
17-02-2010, 15:58
alexandu lungu stomt sapp er gewoon uit . leuk voor het aanwezige publiek maar sapp is geen partij voor die roemeen . groet hans

Marco
17-02-2010, 16:13
sapp moet lekker naar de wrestling gaan in de vs en niet meer naar het echte werk

bananenplukster
17-02-2010, 17:13
Ik meen te begrijpen dat Catinas aan het kwalificatie toernooi meedoet, en dus niet tegen overeem staat.

als dit event de 21ste is gaan ze toch niet head to head tegen it's showtime? begrijp deze thread niet helemaal

Vraag het jamila eens waarom ze dit opent, telkens wanneer mensen op haar reageren verdwijnt ze maar heb er wel begrip voor ze moet elke vechter tevreden stellen met een piepppppp job:blush:

Waarschijnlijk is ze gefrustreerd omdat er tot nu toe maar 1 vechter van GG op de it's showtime gala staat.

mikeymcd
17-02-2010, 17:31
Sorry maar behalve Overeem in MMA tegen een toptegenstander (anders hoef ik het ook niet te zien) is er niks aan de line-up van It's showtime die ik zal willen veranderen door GG fighters.
Ohw en Bob Sapp heb ik na die paint tekeningen weer genoeg gezien voor dit jaar.

bazooka
17-02-2010, 17:42
It's Showtime gala is hot en het k1 gala is not

Slome
17-02-2010, 18:05
jamila of niet, ze krijgt het wel voor mekaar om met iedere shoutout min 20 reacties te krijgen...:D

NielsN
17-02-2010, 19:38
Voor dit soort relletjes kom ik altijd even weer langs... :lol:

Rare thread weer, dit...

bananenplukster
17-02-2010, 19:43
jamila of niet, ze krijgt het wel voor mekaar om met iedere shoutout min 20 reacties te krijgen...:D

Ze maakt een topic aan maar reageert er daarna nooit meer op, nu weet ik waarom ze een mooie egale huid heeft:whistling:(soldaatjes van de gg vechters).

Peter0711
17-02-2010, 19:54
Die hele Jamila is weerspiegeling van het onsportief gedrag van Golden Glory...ik was er altijd groot Fan van,maar de laatste tijd wordt ik scheidziek van GG!!!!!
Telkens als een vechter verliest,weten ze de schuld wel weer op een ander te schuiven,dan weer van die kinderachtige reakties/topics van BasBoon,of Jamila..

En de reden dat veel mensen reageren op Bas Boon / Jamila is volgens mij ook een heleboel onbegrip!

Ik ben namelijk telkens weer verbaasd over dat kinderachtig gedrag van Bas Boon / Jamila,en ook van de vechters,mochten ze een keer verliesen...Nee,dat hele Golden Glory doet het goed zo...Top hoor...........

Wat een triest klein onzeker mannetje moet dat zijn zeg,die Bas Boon!!! Wat voor auto rij jij Bas een BMW 7-serie of een grote Amerikaan / Jeep ?? Hummer??

Kemal
17-02-2010, 20:04
Nou ik zou graag een reactie zien van Jamila..

Marquis
17-02-2010, 20:16
Die hele Jamila is weerspiegeling van het onsportief gedrag van Golden Glory...ik was er altijd groot Fan van,maar de laatste tijd wordt ik scheidziek van GG!!!!!
Telkens als een vechter verliest,weten ze de schuld wel weer op een ander te schuiven,dan weer van die kinderachtige reakties/topics van BasBoon,of Jamila..

En de reden dat veel mensen reageren op Bas Boon / Jamila is volgens mij ook een heleboel onbegrip!

Ik ben namelijk telkens weer verbaasd over dat kinderachtig gedrag van Bas Boon / Jamila,en ook van de vechters,mochten ze een keer verliesen...Nee,dat hele Golden Glory doet het goed zo...Top hoor...........

Wat een triest klein onzeker mannetje moet dat zijn zeg,die Bas Boon!!! Wat voor auto rij jij Bas een BMW 7-serie of een grote Amerikaan / Jeep ?? Hummer??


x2

En wie zijn er uiteindelijk de dupe er van ?!?

De vechters inderdaad.


Maar goed ik heb BB lang niet zien posten hier dus ik denk dat hij eindelijk er achter is gekomen dat hij meer schade aanricht hier voor zijn vechters dan een bijdrage levert hier wat positief is.

Wie weet gaan we weer met z'n allen de GG vechters omarmen.

En betreft Jamila ,.. ja wie ben ik om haar te veroordelen.

Ze maakt gewoon gebruik van haar "account" rechten en dat is haar mening uitten zoals ieder ander hier en dat kan ik alleen maar toejuichen.

Peter0711
17-02-2010, 21:06
Ze ??? Denk je niet dat Jamila helemaal niet bestaat ? Zou,het niet gewoon B.B zijn ??

(Ja,dat zou onwijs triest zijn,maar zou het je tegen vallen? )

En,ik zit eigelijk helemaal niet op een post van Jamila te wachten,ik zit er meer op te wachten dat er helemaal niet meer gepost wordt door dat account! Zodat ik met de tijd weer een iets minder zuur gevoel krijg als ik de talentvolle vechters zie aantreden in de ring!

micha
17-02-2010, 21:29
[quote=Marquis;876753]x2

En wie zijn er uiteindelijk de dupe er van ?!?

De vechters inderdaad.


Maar goed ik heb BB lang niet zien posten hier dus ik denk dat hij eindelijk er achter is gekomen dat hij meer schade aanricht hier voor zijn vechters dan een bijdrage levert hier wat positief is.

Wie weet gaan we weer met z'n allen de GG vechters omarmen.



:D:D:lol::D:lol::lol::lol:

wat een grappenmaker ben jij zeg. ik lach me iedere keer dood om je infantiele posten

Marquis
17-02-2010, 21:30
Ze ??? Denk je niet dat Jamila helemaal niet bestaat ? Zou,het niet gewoon B.B zijn ??

(Ja,dat zou onwijs triest zijn,maar zou het je tegen vallen? )

En,ik zit eigelijk helemaal niet op een post van Jamila te wachten,ik zit er meer op te wachten dat er helemaal niet meer gepost wordt door dat account! Zodat ik met de tijd weer een iets minder zuur gevoel krijg als ik de talentvolle vechters zie aantreden in de ring!



Weet je wat het probleem van veel mensen hier is.. is dat men zich te druk maakt in een omgeving als deze.

Het is maar een forum ,..sommige komen nieuws vergaren, anderen komen een potje discusseren, andere lezen weer graag en je hebt er mensen bij die nieuws komen brengen .. kort om iedereen kan zijn of haar ei kwijt... vanwaar al die heisa en drama om niks ?

Laat Jamila lekker posten jij doet dat toch ook..? Men moet eens stoppen met dat puberaal gedrag en accepteren dat een ander het niet eens met jou hoeft te zijn.

Loosen up people !

Marquis
17-02-2010, 21:32
[quote=Marquis;876753]x2

En wie zijn er uiteindelijk de dupe er van ?!?

De vechters inderdaad.


Maar goed ik heb BB lang niet zien posten hier dus ik denk dat hij eindelijk er achter is gekomen dat hij meer schade aanricht hier voor zijn vechters dan een bijdrage levert hier wat positief is.

Wie weet gaan we weer met z'n allen de GG vechters omarmen.



:D:D:lol::D:lol::lol::lol:

wat een grappenmaker ben jij zeg. ik lach me iedere keer dood om je infantiele posten



Ik ben blij dat ik iemand vermaak hier Micha.. aangezien mijn fanclub hier heel karig is :lol:

Kemal
17-02-2010, 21:35
Weet je wat het probleem van veel mensen hier is.. is dat men zich te druk maakt in een omgeving als deze.

Het is maar een forum ,..sommige komen nieuws vergaren, anderen komen een potje discusseren, andere lezen weer graag en je hebt er mensen bij die nieuws komen brengen .. kort om iedereen kan zijn of haar ei kwijt... vanwaar al die heisa en drama om niks ?

Laat Jamila lekker posten jij doet dat toch ook..? Men moet eens stoppen met dat puberaal gedrag en accepteren dat een ander het niet eens met jou hoeft te zijn.

Loosen up people !

:thup:

Peter0711
17-02-2010, 21:45
Met posten hier is ook helemaal niks mis! Iedereen is hier vrij om te discuseren.Dat is volgens mij ook de bedoeling! Daarintegen ben ik ook vrij om mijn mening te geven.

Net alsdat andere mensen een mening over mijn posts mogen geven!!

Verder wordt er ook geen Big Deal van gemaakt,vindt het gewoon een zielige vertoning keer op keer,en ik denk dat het alleen maar positief uitpakt voor G.G als de destbetreffende mensen voortaan gaan posten in het Donald Duck forum...

Thats it!!

Als je niet tegen puberaal gedrag kan,moet je uit forum als deze weg blijven,want iedereen deelt zijn eigen mening hier,en als een ander het daar niet mee eens is,wordt dat al snel uit gemaakt als puberaal gedrag,dus dat probleem blijf je houden in een forum..

Ik persoonlijk vermaak me kosteloos op MF :)

Marquis
17-02-2010, 21:51
Met posten hier is ook helemaal niks mis! Iedereen is hier vrij om te discuseren.Dat is volgens mij ook de bedoeling! Daarintegen ben ik ook vrij om mijn mening te geven.

Net alsdat andere mensen een mening over mijn posts mogen geven!!

Verder wordt er ook geen Big Deal van gemaakt,vindt het gewoon een zielige vertoning keer op keer,en ik denk dat het alleen maar positief uitpakt voor G.G als de destbetreffende mensen voortaan gaan posten in het Donald Duck forum...

Thats it!!

Als je niet tegen puberaal gedrag kan,moet je uit forum als deze weg blijven,want iedereen deelt zijn eigen mening hier,en als een ander het daar niet mee eens is,wordt dat al snel uit gemaakt als puberaal gedrag,dus dat probleem blijf je houden in een forum..

Ik persoonlijk vermaak me kosteloos op MF :)

Ik beticht jou niet van puberaal gedrag hoor ... dat was meer in het algemeen bedoelt en wie de schoen past.

Peter0711
17-02-2010, 22:02
Uiteindelijk maak ik me in een ander z'n ogen er net zo hard schuldig aan,alsdat ik BB/J er van beschuldig,maar zo blijft het natuurlijk.. Maar das dan weer het mooie van deze site,zo raken we nooit uitgepraat ;)

Irishrover
17-02-2010, 23:06
He Marquis, vraagje..

Ben jij toevallig ook: Buiten Westen op Kickbox.nl?

Marquis
18-02-2010, 07:27
He Marquis, vraagje..

Ben jij toevallig ook: Buiten Westen op Kickbox.nl?


Ik zit niet op kickbox.nl Irishrover

Irishrover
18-02-2010, 07:41
Ik zit niet op kickbox.nl Irishrover

Ok, het is niet relevant ofzo.
Maar merkte op dat je terminologie & vocubalair bijna hetzelfde is als die van hem.

oliebol
18-02-2010, 10:09
[quote=Marquis;876753]x2

En wie zijn er uiteindelijk de dupe er van ?!?

De vechters inderdaad.


Maar goed ik heb BB lang niet zien posten hier dus ik denk dat hij eindelijk er achter is gekomen dat hij meer schade aanricht hier voor zijn vechters dan een bijdrage levert hier wat positief is.

Wie weet gaan we weer met z'n allen de GG vechters omarmen.



:D:D:lol::D:lol::lol::lol:

wat een grappenmaker ben jij zeg. ik lach me iedere keer dood om je infantiele posten

Ja grappig man, maar ondertussen neemt niemand die GG vechters meer serieus door jullie.

Peter0711
18-02-2010, 12:00
punt !

dirk5
18-02-2010, 12:11
1 post van Jamilla met daarop volgende 2 volle paginas gejank.

Een jaar of 2/3 geleden lag de kwaliteit van posten hier een stuk hoger, goeie ouwe tijd.

Kemal
18-02-2010, 12:51
whaaaa x2 wat een malloot ook he die sapp


http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:X_qttjlKOXbzcM:http://www.aaroncrossen.com/wp-content/uploads/2009/08/bob_sapp.gif (http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.aaroncrossen.com/wp-content/uploads/2009/08/bob_sapp.gif&imgrefurl=http://www.aaroncrossen.com/%3Fpage_id%3D2&usg=__cl42j_cPbuUMLHXMZEoY98ZMOGo=&h=510&w=450&sz=272&hl=nl&start=7&itbs=1&tbnid=X_qttjlKOXbzcM:&tbnh=131&tbnw=116&prev=/images%3Fq%3Dbob%2Bsapp%26hl%3Dnl) X3 :lol:

Slome
18-02-2010, 12:55
ik zeg /
want K1 show is helemaal niet op dezelfde datum als It's Showtime...

Kameleon
18-02-2010, 13:17
Het Showtime Gala is veel sterker bezet. Dus totaal geen concurrentie van K-1. Tegenwoordig zijn de rollen omgedraaid.

bananenplukster
18-02-2010, 13:27
1 post van Jamilla met daarop volgende 2 volle paginas gejank.

Een jaar of 2/3 geleden lag de kwaliteit van posten hier een stuk hoger, goeie ouwe tijd.

"kut marokkaan":whistling::fp:

mokumnised
18-02-2010, 15:06
wat een grappenmaker ben jij zeg. ik lach me iedere keer dood om je infantiele posten Gelukkig ben jij niet infantiel aangezien je als als volwassene achter alles aanglibbert wat met GG te maken heeft. Dat gedrag doet me denken aan dat gekrijs van die bakvissen bij een popconcert.

@ micha
Niet voor het eerst dat je een grote bek hebt over een ander, terwijl het echt hoog tijd wordt eens in de spiegel te kijken.


@ Dirk 5
Het is heel normaal dat er zo veel gereageerd word op deze thread, omdat deze zo debiel is dat je bijna zou gaan denken dat er opzet in het spel is. Je kunt deze card toch niet met droge ogen vergelijken met die van it's showtime arena?

ZanZaiZuk
18-02-2010, 16:49
1 post van Jamilla met daarop volgende 2 volle paginas gejank.

Een jaar of 2/3 geleden lag de kwaliteit van posten hier een stuk hoger, goeie ouwe tijd.

De enige die ik bijna in iedere topic pessimistische opmerkingen zie geven ben jij !!

NielsN
18-02-2010, 16:53
1 post van Jamilla met daarop volgende 2 volle paginas gejank.

Een jaar of 2/3 geleden lag de kwaliteit van posten hier een stuk hoger, goeie ouwe tijd.

:whistling: