PDA

View Full Version : Badr Hari 2010



Ironmike.
16-02-2010, 15:22
file:///C:/Documents%20and%20Settings/HP_Eigenaar/Mijn%20documenten/Badr%20hari%20body.JPG

Ironmike.
16-02-2010, 15:25
kijk wat ik wou zeggen, is dat ik een foto van badr hari heb in mijn ontvangen bestanden van me pc, die niet te vinden is op het INTERNET, hoe kan ik die foto hiero zetten om het te laten zien aan jullie ?

Ush..p.s graag geen domme reacties

simtekf1
16-02-2010, 15:32
Uploaden op tinypic.com

Tony
16-02-2010, 15:39
of via ImageShack - Online Media Hosting (http://imageshack.us/)

Ironmike.
16-02-2010, 16:10
http://img138.imageshack.us/i/badrharibody.jpg/

Ironmike.
16-02-2010, 16:12
http://img138.imageshack.us/i/badrharibody.jpg/

Marchant
16-02-2010, 16:15
Zal je helpen......
http://i604.photobucket.com/albums/tt127/marchant1974/badr.jpg


Oke foto gezien , maar wat is je punt???
Wat wil je er mee zeggen?

Tony
16-02-2010, 16:16
hier de foto voor het gemak:

http://img138.imageshack.us/img138/4384/badrharibody.jpg

Tony
16-02-2010, 16:18
de discussie zal wellicht gaan over vermeend steroïden gebruik...

Ach ik weet niet... Je komt er toch nooit achter. Daarbij is Badr nog nooit positief getest.

Je kunt de foto's ook intepreteren dat Badr kei en keihard getraind heeft voor de k1 final.

Wiseguy
16-02-2010, 16:19
Ja raar hea dat je piekt op het belangrijkste toernooi van het jaar.

Harrie Nak
16-02-2010, 16:43
Z'n hoofd lijkt wel te groeien... Waar ken ik dat verschijnsel ook alweer van? :D

Pepe the Ice-Murderer
16-02-2010, 16:45
Geil je op zijn lichaam?

Ik denk het, als je twee dagen na elkaar een topic post over Badr Hari zijn lichaam...

Nu ja, ieder zijn goesting.

steftheboxer
16-02-2010, 16:47
en weer weet Ironmike het niet...

zullen we nogmaals een slotje doen?

dirk5
16-02-2010, 16:50
Dat ie breder word kan natuurlijk ook gewoon door sporten komen...

dat zijn kaaklijn veranderd daar heb ik dan geen verklaring voor. :)

Sendur
16-02-2010, 16:54
Hij zal wel bedoelen dat hij op de K-1 breed was en nu minder breed.

DUS???????????????????????//

Ironmike echt een fucking nutteloze post.

Voor de zwaardere boys meer gewicht (logisch) en voor de mindere boys meer snelheid minder gewicht.

Marchant
16-02-2010, 16:57
en weer weet Ironmike het niet...

zullen we nogmaals een slotje doen?

Persoonlijk ben ik nu wel nieuwsgierig geworden wat hij hiermee nu wilt zeggen, en topic is pas een uurtje oud.
Geef hem ff tijd om te reageren

Illest
16-02-2010, 16:58
hou op met het ver-allistairiseren van Badr!

steftheboxer
16-02-2010, 17:01
Persoonlijk ben ik nu wel nieuwsgierig geworden wat hij hiermee nu wilt zeggen, en topic is pas een uurtje oud.
Geef hem ff tijd om te reageren

In mijn ogen kan dit onderwerp maar één kant op gaan en dat is Badr en Roids. Ik weet dat dit een forum is waar alles besproken kan worden maar dit zou de zoveelste welles - nietes discussie worden.

Leer engels en ga lekker op Sherdog zitten trollen...daar gebeurt niks anders

steftheboxer
16-02-2010, 17:21
Meestal hé met een discussie .. de ene zegt wellus en de ander zegt niettus. Dat is het leuke van een discussie.

Als dat jouw manier van discusseren is dan wel...

Laten we eerst maar kijken wat Ironmike heeft te melden want misschien geilt hij inderdaad op Badr zijn lichaam en wilt hij dat laten weten...

dontmindme
16-02-2010, 17:36
hij is lang niet naar de zonnebank geweest?

SnerkeL
16-02-2010, 17:44
Raar dat iemand voor de World GP fitter (breder) is dan voor een world title fight tegen Bouzidi. In december 2009 moest ie tegen Karaev-Overeem-Schilt! Dan kan je wel wat extra kg gebruiken dacht ik zo... Als badr ook bij Mdouble U zit, weet je toch dat hij gecontroleerd sterker is geworden?! net als Melvin Manhoef!

steftheboxer
16-02-2010, 17:47
Een goede discussie is inderdaad niet verkeerd maar ik denk te weten waar dit naar toe gaat en dat wil je niet...

Nou Ironmike laat het eens weten, wat is de bedoeling van deze post?

JeMalleMoer
16-02-2010, 17:53
kijk wat ik wou zeggen, is dat ik een foto van badr hari heb in mijn ontvangen bestanden van me pc, die niet te vinden is op het INTERNET, hoe kan ik die foto hiero zetten om het te laten zien aan jullie ?

Ush..p.s graag geen domme reacties

De bedoeling is dat als je een topic opent misschien ook ff wat nuttigs zegt zoals een stelling, vraag of mening. Anders krijg je namelijk domme reacties.

Wat wil je laten zien met die nietszeggende foto. Iedereen gaat er vanuit dat het om steroids gaat maar misschien wil je gewoon weten waar hij dat broekje heeft gekocht. :sleep1:

Marco
16-02-2010, 17:58
ik denk dat hij voor de k1 final meer met gewichten heeft gestoeid dan voor zijn partij tegen bouzidi, hoe het met de roids zit mag je hem zelf vragen...of mike, of zijn krachttrainer...

Sendur
16-02-2010, 18:02
En iron mike is weg.

Zie dat hij al een andere post had gemaakt over zijn lichaam maar daar reageerde hij ook al niet.

Kemal
16-02-2010, 18:22
WTF...? Volgens mij geilt ie gewoon op dat lichaam..
Maar ben nu wel benieuwd waarom IRON-MIKE nu 2 dagen achter elkaar een topic hierover opent en wat hij nu eigenlijk wil weten...

mikeymcd
16-02-2010, 18:24
Dat is hij nu nog aan het bedenken, want tja....

Het hele forum die denkt dat je gay bent..... Lul je daar maar eens uit!!

R.D.N
16-02-2010, 18:26
wat wil die nou......badr is gewoon een topper met of zonder buikspieren.

Ironmike.
16-02-2010, 19:55
hahahahahah sjonge jonge jonge wat een Haat reacties allemaal tegen mij ????

Enige wat ik hierbij wou vermelden is, Hoe Badr zo groot is geworden bij de K1 in zo'n korte tijd, zou zijn training wel willen weten, kan ik me er ook aan houden, want zoals jullie zien heeft ie daar een top lichaam en zit het zwaar in balance..

Die foto van It's showtime die daar bij staan, laat zien dat badr nog niet veel is gezakt en dus het waarschijnlijk niks te maken heeft met Drugs...

p.s dat ik nu pas reageer...hele dag gewerkt, en getraind, vandaar late reactie.

Omar.
16-02-2010, 20:01
Regel een afspraak met Papa Mike!

Sjaak
16-02-2010, 20:02
Weet wel dat Hari heeeeeeeel goed bezig is de laatste tijd en moet zeggen dat ik erg geniet van zijn gevechten. Hij is heel volwassen geworden en als die zich zo blijft ontwikkelen is het wachten tot die de K1 gaat winnen. Alleen Semmy is tegen hem opgewassen, de rest vreet die op.

Irishrover
16-02-2010, 20:06
hahahahahah sjonge jonge jonge wat een Haat reacties allemaal tegen mij ????

Enige wat ik hierbij wou vermelden is, Hoe Badr zo groot is geworden bij de K1 in zo'n korte tijd, zou zijn training wel willen weten, kan ik me er ook aan houden, want zoals jullie zien heeft ie daar een top lichaam en zit het zwaar in balance..

Die foto van It's showtime die daar bij staan, laat zien dat badr nog niet veel is gezakt en dus het waarschijnlijk niks te maken heeft met Drugs...

p.s dat ik nu pas reageer...hele dag gewerkt, en getraind, vandaar late reactie.


Voor de K-1 Finale afgelopen December heeft hij 10 weken, 4 dagen per week extra hard getraind met zijn persoonlijke kracht trainer Papa Mike.

Hij praktiseerde de hype (als ik internet mag geloven): Balance/Power training


Je hebt Badr in een aantal filmpjes hier aan zien werken.

Daarna had Badr niet echt wat belangrijks op het schema. Althans geen groot toernooi of iets dergelijks.

( Bouzidi 13 februari )

Vandaar dat hij 'waarschijnlijk' of minder of niet heeft getraind. Dit kunnen wij niet weten, tenzij iemand van Mike's Gym het ons kan vertellen.

Anyway.

Wanneer je een aantal maanden niet meer actief aan kracht training doet verminder je sowieso wat aan spier.

Dus..

Geen bijzonderheden Iron Mike.

Kemal
16-02-2010, 20:33
Nou ironmike het is in iedergeval goed dat je nu wel een vraag stelt!
had je misschien beter bij je eerste post al kunnen doen...;-)

maar ja beter laat dan nooit....

Slome
16-02-2010, 20:35
zie het Badr Hari Trainings video topic.. hier is deze discussie al een tijd begonnen...
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=100929&highlight=badr+hari+training

Justinian
16-02-2010, 22:23
Zucht... Eerst Alistair en nu is Badr aan de beurt? Ik dacht het niet!