PDA

View Full Version : UFC 110: ''We gonna do this Wanderlei Silva-style''



wrestler_nl
16-02-2010, 22:27
UFC 110: We gonna do this Wanderlei Silva-style


http://cdn3.sbnation.com/imported_assets/380898/wanderlei-silva-with-action-figure_medium.jpg

"I thought I had a great match last time, but I don’t just want to put on good performances – I want to win fights. I badly want a victory and I want a victory Wanderlei Silva-style. I have fought everybody in mixed martial arts. I am not scared to fight anybody. Michael Bisping doesn’t scare me. How can Bisping scare me? I’ve traded punches with the best fighters in the world. Nobody can make me afraid. Every day people come up to me and say ‘Bisping has been saying this and Bisping has been saying that’. I think the reason Bisping is talking a lot is because the guy is afraid. My weight has come down great, I’ve maintained my muscle and I’m going to put Bisping in real trouble."
PRIDE FC legend Wanderlei Silva (32-10-1) talks to Telegraph.co.uk about returning to his axe murdering roots for his upcoming middleweight scrap against Michael Bisping at UFC 110 from the Acer Arena in Sydney, Australia, on Feb. 21. The Brazilian has just one win in four attempts under the Zuffa banner but fights with such intensity and reckless abandon that no fan would dare complain about his spot among the Octagon elite on the main card of a UFC pay-per-view. Would a devastating loss to "The Count" become the catalyst for a premature retirement? Or does Silva always have a home on a UFC fight card?

MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com)

ZakKa!
16-02-2010, 22:31
Hoope dat we de oude Wandy weer terugzien. Is goed mogelijk na zijn operaties.

Kemal
16-02-2010, 22:43
Ik hoop dat Wanderlei helemaal los gaat!!

Justinian
16-02-2010, 23:10
Ik zie het somber in voor Bisping.

T15Boxing
16-02-2010, 23:19
IDD alle operaties voor zijn cut problemen, lagere gewicht klasse, betere training etc. Hij heeft een aantal goede keuzes gemaakt. Bisping gaat eraan.

bryan
16-02-2010, 23:25
lets hope so.. heb iets tegen bisping..

kooivechter
17-02-2010, 00:10
vind bisping een puntenvechter tegen tegnstanders van hetzelfde kaliber. Behalve tegen mensen die niet goed kunnen worstelen komt z'n ground and pound goed door, maar dat zal hem niet lukken tegen Wanderlei. Toch is het een gelijkwaardige match up. ben benieuwd, hoop dat wanderlei wint, anders krijgt hij teveel verlies partijen.

The_Rock
17-02-2010, 02:14
Jah jongens ik hoop dat dit gebeurt:

Wanderlei KO's Bisping
CroCop maakt een succesvolle comeback met een KO
Big Nog verslaat Cain (Dit is een bonus ..gaat me vooral om Wanderlei en Mirko CroCop)

spacebox
17-02-2010, 05:12
Gaat CroCop dan ook weer vechten op UFC 110?? Zou vet zijn

Warderlei is altijd top. Waar voor je geld zoals Badr zou zeggen:D

Slome
17-02-2010, 05:27
Gaat CroCop dan ook weer vechten op UFC 110?? Zou vet zijn

Warderlei is altijd top. Waar voor je geld zoals Badr zou zeggen:D

Que..... laten we zeggen; onder een steen momentje..;)

Leventdepevent
17-02-2010, 15:40
war wandy!!

GnP
17-02-2010, 16:44
Gaat CroCop dan ook weer vechten op UFC 110?? Zou vet zijn

Warderlei is altijd top. Waar voor je geld zoals Badr zou zeggen:D

dé vetste card die 2010 al gekend heeft, zou je toch moeten weten :D

Sendur
17-02-2010, 17:05
Klinkt goed!

Ik vond Wand tegen Franklin er ook goed uitzien.
Die partij had hij wel mogen hebben.

Ik heb er vertrouwen in en ik HOOP dat Wand de winst pakt en weer helemaal de oude is na al het gezeik wat hij heeft gehad.

WAR & RESPECT WAND!!!!!!!!