PDA

View Full Version : "King Mo" Lawal on Gegard Mousasi: He can forge my signature if he wants to



Harrie Nak
17-02-2010, 01:56
Just six fights into his MMA career, Muhammed Lawal (6-0 MMA, 1-0 SF) is widely regarded as one of the brightest prospects in MMA.

But for the man known as "King Mo," prospect status isn't enough.

Lawal recently told MMAjunkie.com Radio (http://mmajunkie.com/radio) that he's so ready to take on current Strikeforce light heavyweight champ Gegard Mousasi (28-2-1 MMA, 2-0 SF), he'd let "The Dreamcatcher" sign the bout agreement for him.

"He can forge my signature of he wants to," Lawal said. "Just write, 'M-O' and 'X.' If he wants to put the little crown and 'King Mo' inside, he can do that, too.

"I don't need to sign nothing. He can forge my signature. That's how ready I am for this fight. That's how bad I want it."

A Mousasi vs. Lawal bout has been rumored for months, but Strikeforce has yet to officially decide anything.

"I'm just waiting for Strikeforce to say something and give the go-ahead," Lawal said. "I can't predict anything.

"I don't know what they're going to do, but right now it looks like – and I'm hoping – that it's me vs. Mousasi. I can't say nothing yet, but if it is, hey, I'm excited."

Mousasi hasn't shown the same enthusiasm and has openly questioned Lawal's readiness for a title shot so early in his career.

But Lawal points out that Mousasi was granted a title shot in his first Strikeforce appearance when he defeated former champ Renato 'Babalu' Sobral in August 2009.

"When it comes down to it, what did he do to deserve a shot at 'Babalu' for the title?" Lawal asked. "He's talking about that I don't deserve a title. He can't pick and choose who he wants to fight. Strikeforce does that.

"Obviously he must be a little worried if he's talking about, 'Mo don't deserve the fight.' If they came to me saying, 'Mo, fight so-and-so,' I'd fight them. I'd fight my mama. I don't give a damn."

Lawal has fighting professionally for less than a year-and-a-half, but the confident former wrestling champ doesn't have any doubt that his time is now.

"I know I'm ready," Lawal said. "I think people are just buying into this hype about how good Mousasi is. But they don't understand, his past don't mean nothing to me.

"Anybody can lose. The past means nothing. It's all about now.":king::fp:

The_Rock
17-02-2010, 02:51
Vechter met zelfvertrouwen en arrogantie. Komt nooit voor!

Is alleen maar goed dat ie dit doet.

Lionheart
17-02-2010, 11:03
Ik denk ook wel dat Mousasi m pakt, maar of hij het net zo makkelijk zal doen als sommige hier beweren op het forum, hmmmm, daar heb ik mn twijfels over..

d3mon1977
17-02-2010, 11:33
IIG een leuk gevecht voor ons weer!

Go mousasi!

Pepe the Ice-Murderer
17-02-2010, 11:55
Mousasi maakt hem in! King Mo is krachtig, maar technisch, tactisch en qua talent is gegard de baas!

Tony
17-02-2010, 13:23
Ben flink met de bezem door dit topic gegaan.

Dit topic gaat over Lawal en Mousasi... En nu back on topic...

Pepe the Ice-Murderer
17-02-2010, 13:24
Thx Tony,

King Mo komt dus volgens mij een maatje tekort tegen Gegard. Zal wel een vette partij worden.

Tony
17-02-2010, 13:25
King Mo is wel een sterke vechter.. heeft zeker KO power in zijn vuisten.... Zulke vechters hebben altijd een punchers chance... dat zeker wel...

Maar ik geloof absoluut dat Mousasi slim genoeg is om uit de buurt van die vuisten van Mo te blijven.

superfreak
17-02-2010, 13:54
Gegard is zeker de betere bokser echter is king mo in z'n stand up een beetje onortodox en dat maakt het lastig. Gegard zegt dan wel van hij zou me naar de grond kunnen krijgen en dan wat... dan ground en pound hij je naar een punten overwinning altijd lastig. echter weten we ook niet hoe king mo omgaat met een 5 ronde partij.

Echter denk ik dat Mousasi vroeg ergens een gaatje vind en hem af maakt.

WAR MOUSASI!!

Fyodor
17-02-2010, 15:03
Vette matchup, ik weet haast wel zeker dat 'onze' King Mousasi een weg weet te vinden naar de overwinning. Daarna nog een grote overwinning in Strikeforce op bijvoorbeeld Dan Henderson en de weg naar de UFC is gevonden. Nog meer naamsbekendheid, dollars en geweldige gevechten @ UFC LHW divisie.

Gegard gaat een mooie toekomst tegemoet! :)

Leventdepevent
17-02-2010, 16:28
Thx Tony,

King Mo komt dus volgens mij een maatje tekort tegen Gegard. Zal wel een vette partij worden.
x2 dat denk ik ook ja...zeer vette partij

Sendur
17-02-2010, 17:11
Ja we zullen het zien.

Je weet nooit in mma, als Gegard het maar niet naar zijn bol stijgt en gewoon humble blijft pakt hij deze.

steftheboxer
17-02-2010, 17:30
Ben heel benieuwd naar deze pot, king mo weet het gewoon goed te hypen en zichzelf te verkopen. Er is gewoon een kans dat hij wint maar als gegard aan zijn gameplan vasthoudt pakt hij hem gewoon op een RNC in ronde 2

Tommy v Wijngaarden
17-02-2010, 17:39
Ja we zullen het zien.

Je weet nooit in mma, als Gegard het maar niet naar zijn bol stijgt en gewoon humble blijft pakt hij deze.


ik denk als er 1 vechter is die met zn beide benen op de grond blijft dat het Mousasi wel is, tenminste zo komt hij op mij over.

Ik zeg een K.O. voor Gegard

Kemal
17-02-2010, 19:20
King Mo is wel een sterke vechter.. heeft zeker KO power in zijn vuisten.... Zulke vechters hebben altijd een punchers chance... dat zeker wel...

Maar ik geloof absoluut dat Mousasi slim genoeg is om uit de buurt van die vuisten van Mo te blijven.

X2