PDA

View Full Version : Josh Barnett: Stop the BS and come correct if you want to see me fight



Harrie Nak
17-02-2010, 18:59
"My issue is only with California. I can fight anywhere in the world and any state in the Union ... as soon as any promotion out there stops bullshittin' and comes correct, that's all. Now if they want me to fight, all they gotta do is step up to the plate, throw me an opportunity and don't put something in front of me that's a slap in my face or ridiculous. I've talked to Strikeforce but I'm not really gonna get too much into that."Bron (http://hardcoresportsradio.com/content/media/podcasts/c92ea000-2929-45c8-a02e-9eea5d056689.mp3).

Fyodor
17-02-2010, 19:12
Hmm apart, hij is er nog steeds van overtuigd dat er niets met hem is was blijkbaar...?
Barnett vs Overeem in Strikeforce zou echt te gek zijn, maar ik geloof niet dat deze partij er op korte termijn in zit als ik goed begrijp.

jk
17-02-2010, 20:28
simon rutz grijp je kans! potje MMA in de Arena.

Marquis
17-02-2010, 21:29
simon rutz grijp je kans! potje MMA in de Arena.


Tegen welke Nederlandse topper zou hij moeten vechten dan ?
Gilbert en Struve gaat niet lukken Alistair gaat volgens Jamila in het oostblok vechten die dag. Meer hebben wij denk ik niet die opgewassen zou zijn.

Tony Galento
17-02-2010, 21:47
Tegen welke Nederlandse topper zou hij moeten vechten dan ?
Gilbert en Struve gaat niet lukken Alistair gaat volgens Jamila in het oostblok vechten die dag. Meer hebben wij denk ik niet die opgewassen zou zijn.

Mousasi, moet ie wel een paar maandjes aan de frikandellen.

Marquis
17-02-2010, 21:52
Mousasi, moet ie wel een paar maandjes aan de frikandellen.


ach kaartjes gaan toch als zoete broodjes over de toonbank.. Simon zou wel gek zijn om nog een extra stuiver aan een vechter uit te geven.

jk
18-02-2010, 00:43
ach kaartjes gaan toch als zoete broodjes over de toonbank.. Simon zou wel gek zijn om nog een extra stuiver aan een vechter uit te geven.

Denk niet dat Barnett heel duur is op 't moment. En hij hoeft van mij niet per se tegen een Nederlander, integendeel, als het maar een goeie pot is.