PDA

View Full Version : GSP kilotje zwaarder



Slome
17-02-2010, 19:12
Georges St-Pierre Talks About Adding More Muscle Mass at 170

http://play.whoischarles.com/files/images/gsp_ufc_79.jpg

"Before Alves I never got bigger than 190. I was always around 185 all my life. When I fought Alves I was 185 the night in the ring. Alves I heard he was walking around before his fight at 215, Anthony Johnson is 220 and Dan Hardy is like 200 pounds over."

"Those guys are big and that is the one of reason I want to get bigger. I'm never out of shape but I need to put some weight on. I have a large frame that makes me look big but I fight some guys over 200 and I feel it. I need to be more skilled."

"That's why I put the extra weight now, extra muscle on me and I think it's going to do me good. I gained like 8 pounds of very lean muscle."

http://www.youtube.com/watch?v=bHQfEwtNbaI&feature=player_embedded

bryan
17-02-2010, 19:20
pff en nog iedereen domineren.. GSP is een beest..

martijnG
17-02-2010, 21:52
Ik heb echt een stronthekel aan dat weightcutten. Ben je 170 kampioen en dan heb je nog nooit op 170 gevochten. Gewoon op dezelfde dag wegen, dan heb je die onzin niet, en dan kan niemand zich verstoppen in een lagere divisie.

Sendur
17-02-2010, 22:11
Vecht maar tegen Anderson Silva, dat is de enige match die me zal boeien voor GSP.

gymalkmaar1
17-02-2010, 23:05
Ik heb echt een stronthekel aan dat weightcutten. Ben je 170 kampioen en dan heb je nog nooit op 170 gevochten. Gewoon op dezelfde dag wegen, dan heb je die onzin niet, en dan kan niemand zich verstoppen in een lagere divisie.


Welkom in 2010..

GerritTonijn
17-02-2010, 23:07
Vecht maar tegen Anderson Silva, dat is de enige match die me zal boeien voor GSP.

GSP GETS KILLED!

Worf
17-02-2010, 23:58
GSP GETS KILLED!

Yeah wright.. :whistling:

Leventdepevent
18-02-2010, 08:32
nou ben dr toch ook niet zeker van hoor

El Bambino
18-02-2010, 09:07
Vecht maar tegen Anderson Silva, dat is de enige match die me zal boeien voor GSP.

Heb veel respect voor GSP want het is een topper, maar voor een BJ Penn en Anderson Silva heb ik veel meer respect omdat ze voor niemand aan de kant gaan en GSP vertopt zich al een tijdje door in dezelfde gewichtklasse te blijven terwijl er niemand is die hem kan verslaan.

amilster
18-02-2010, 09:25
Heb veel respect voor GSP want het is een topper, maar voor een BJ Penn en Anderson Silva heb ik veel meer respect omdat ze voor niemand aan de kant gaan en GSP vertopt zich al een tijdje door in dezelfde gewichtklasse te blijven terwijl er niemand is die hem kan verslaan.

Mee eensch!
Desalniettemin DE topper van zijn divisie

Untouchable BL
18-02-2010, 09:57
Heb veel respect voor GSP want het is een topper, maar voor een BJ Penn en Anderson Silva heb ik veel meer respect omdat ze voor niemand aan de kant gaan en GSP vertopt zich al een tijdje door in dezelfde gewichtklasse te blijven terwijl er niemand is die hem kan verslaan.

Het is niet een kwestie van verstoppen denk ik, want dat zou je dan ook over Silva kunnen zeggen. Net als het feit dat GSP het tegen BJ opnam, misschien een man met minder gewicht, alhoewel ik denk dat het niet veel scheelde, maar opzeker een topcontender waar je u tegen zegt. Het is geen kwestie van verstoppen nogmaals, maar het spel moet draaien en gespeeld worden en met de tijd zullen er vast dingen veranderen mocht hij ongeslagen blijven in zijn gewichtsklasse! Al met al deze man is een kampioen in hart en nieren en verstopt zich voor niemand.

Christophe
18-02-2010, 14:47
Ik heb echt een stronthekel aan dat weightcutten. Ben je 170 kampioen en dan heb je nog nooit op 170 gevochten. Gewoon op dezelfde dag wegen, dan heb je die onzin niet, en dan kan niemand zich verstoppen in een lagere divisie.

X 2

joost
18-02-2010, 17:40
Is het die trainingspartner mousasi waar ie het over heeft?

GerritTonijn
18-02-2010, 17:44
ja