PDA

View Full Version : Tegenstander van badr hari bekend!!!



bananenplukster
19-02-2010, 12:52
Tegenstander Badr Hari in de Amsterdam Arena bekend.

De geruchten gingen al een tijdje in het rond, maar nu is het dan toch echt definitief: Hesdy Gerges is op 29 mei de tegenstander van Badr Hari in de Amsterdam ArenA. Hesdy heeft in het jaar 2009 een topjaar achter de rug, waarin hij 1 dag van tevoren in Japan een partij aannam tegen Sem Schilt (verlies na drie ronden op punten) en daarna Ruslan Karaev declasseerde als vechter en hem echt kickboksles gaf. Tevens versloeg Hesdy nog Paul Slowinski.
Ondanks dat het grote publiek hem nu nog niet zo goed kent, is Hesdy de ‘upcoming man’ in de zwaargewichtdivisie. Pikant detail aan dit gevecht is dat de huidige trainer van Hesdy Gerges, Thom Harinck, 5 jaar geleden nog de trainer was van Badr Hari.
Zowel Badr Hari als Hesdy Gerges hebben er ontzettend veel zin in om er 29 mei een knalgevecht van te maken. Hesdy Gerges stond eerst op de matchmaking tegen Daniel Ghita maar voor deze laatste vechter wordt nu een andere vechter gezocht.

Bron: www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Dit vind ik een betere tegenstander dan saki of zimmerman, badr hari kan niet altijd tegen de top staan zoals schilt of bonjasky(die heeft afgezegd).

dirk5
19-02-2010, 12:59
tsja, zat er aan te komen.

ik zeg war Hesdy! :)

8701.
19-02-2010, 13:03
ik vind het jammer..

had juist liever zimmerman of saki gezien..niet dat hun beter dan hesdy zijn maar mischien een meer beladen gevecht..

maar ik geef toe, is moeilijk een geschikte tegenstander voor badr te vinden..

PinPoint
19-02-2010, 13:08
Wie?

simtekf1
19-02-2010, 13:19
Ik denk dat deze partij niet zomaar beslist word.
Hesdy is echt een goede vechter en hij kan het Badr zeker moeilijk maken. (tenzij hij onder de druk bezwijkt maar dat zal wel meevallen denk ik)

Top partij hoor It's Showtime.
Goed geregeld!! :D

Fedorr
19-02-2010, 13:22
yeahh

Hesdy VS Badr

Ironmike.
19-02-2010, 13:23
Badr wint eerste ronde K.O

R.D.N
19-02-2010, 13:23
zimmerman was top geweest.......

Pepe the Ice-Murderer
19-02-2010, 13:23
hopelijk kan hesdy voor een flinke upset zorgen!

R.D.N
19-02-2010, 13:24
Badr wint eerste ronde K.O

ja he he...........100%

BNP
19-02-2010, 14:09
Ik had toch echt liever Errol tegen Badr zien staan mits hij er goed voor getraind had!
Denk dat die 2 echt voor vuurwerk zullen zorgen in een losse partij!

spacebox
19-02-2010, 14:24
Beste partij die ik kon bedenken en na die super partij tegen Ruslan Karaev heeft Hesdy dat wel verdient.

Ik zeg War het word een mooie game!!

mclahey
19-02-2010, 14:39
Tja. Ik sta wat dat betreft niet echt te trappelen. Ik neem aan dat ze zelf ook wel iets dikkers hadden neergezet maar volgens mij is een matchmaking in elkaar draaien echt niet zo makkelijk als we allemaal denken. Tuurlijk willen ze liever Remy. Maar ja. Als die niet wil...

Ik ga er gewoon heen hoor. Er staan genoeg andere dikke partijen op de rol en goed en wel beschouwd is het natuurlijk gewoon een voorrecht om Badr te zien vechten en met die opkomst erbij enzo en dat het publiek vet los gaat. Spannend zal het misschien niet worden maar ja. Ik vermaak me altijd uitstekend daar. Behalve dat 80 uur in de rij staan. Daar ben ik op zich niet zo'n voorstander van.

Omar.
19-02-2010, 15:01
Ik vind dit alleen fijn om iedereen te laten zien dat Hesdy nog lang niet zo goed is als iedereen denkt! Hesdy maakt geen schijn van kans.
Veel te statisch,
Badr is sneller, slaat harder, trapt makkelijker, is zwaarder, is meer ervaren, is in alle fronten beter!
Kijk vooral uit naar de andere partijen dus ga er zeker wel heen!

STERKE JERKE
19-02-2010, 15:45
Dit wordt absoluut geen walk-over voor BADR!
HESDEY GERGES is uit een ander hout gesneden dan vele vechters waar Badr (een topper pursang overigens) tegenover stond de laatste tijd.
Dit wordt een absolute knaller en voor oom Thom de kans om zijn spreekwoordelijke gram te halen t.o.v. Badr!
Alleen om deze partij ben ik in de Arena aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omar.
19-02-2010, 16:05
HESDEY GERGES is uit een ander hout gesneden dan vele vechters waar Badr (een topper pursang overigens) tegenover stond de laatste tijd.


Ja man, je hebt gelijk! Hesdy is natuurlijk veel beter dan Overeem en Schilt. :fp:

doom
19-02-2010, 16:31
een ding is zeker die omar heeft echt geen verstand van kickboxen

Irishrover
19-02-2010, 16:53
Dit wordt absoluut geen walk-over voor BADR!
HESDEY GERGES is uit een ander hout gesneden dan vele vechters waar Badr (een topper pursang overigens) tegenover stond de laatste tijd.
Dit wordt een absolute knaller en voor oom Thom de kans om zijn spreekwoordelijke gram te halen t.o.v. Badr!
Alleen om deze partij ben ik in de Arena aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hesdy Gerges is goed, maar niet hoe jij hem beschrijft.
Een probleem voor Hesdy is dat het een puntenvechter is, puur omdat hij niet krachtig, agressief genoeg is.

Badr doet niet aan punten, hij loert namelijk alleen voor de K.O.
Het liefst klaart hij het klusje in de 1e ronde al.

mocro9
19-02-2010, 16:57
dit is allemaal leuk en aardig maar wie vecht nu tegen Daniel Ghita?

Irishrover
19-02-2010, 17:00
dit is allemaal leuk en aardig maar wie vecht nu tegen Daniel Ghita?

Ik hoorde in de wandelgangen de naam Saki vallen.

Kan iemand dit bevestigen?

mclahey
19-02-2010, 17:00
dit is allemaal leuk en aardig maar wie vecht nu tegen Daniel Ghita?

Ik

8701.
19-02-2010, 17:11
een ding is zeker die omar heeft echt geen verstand van kickboxen

vind dat ie niks geks zegt in zn laatste posts hier hoor..

mikeymcd
19-02-2010, 17:22
Wordt een mooie partij. Denk dat dit de beste tegenstander is voor Badr op dit moment voor de Arena. Als alles blijft staan zo zeg ik TOP MATCHMAKING!!

Kemal
19-02-2010, 17:41
Vooral als ze Hesdy als underdog inschatten kan het nog wel een leuke pot worden denk ik...

mikeymcd
19-02-2010, 17:56
Zal ook wel willen weten of Gegard nou nog vecht in de Arena. Is daar al meer bekend over dat iemand weet?

carlsson
19-02-2010, 18:08
goede zet van Tom Harinck hij heeft badr toen die tijd ook zo gebracht in de arena winnen of verliezen een goede partij neer zetten is al genoeg om bekend te worden

musti
19-02-2010, 18:09
Zijn de Golden Glory vechters verstoppertje aan het spelen? Waarom lees ik de namen van; Saki, Zimmerman, Karaev en Schilt niet bij de matchmaking????

Omar.
19-02-2010, 18:10
een ding is zeker die omar heeft echt geen verstand van kickboxen


Moet er niet 1 'o' weg in je nickname?

Geef me eens ongelijk wanneer ik zeg dat Badr in alle opzichten beter is dan Hesdy.?!

R.D.N
19-02-2010, 18:18
Moet er niet 1 'o' weg in je nickname?

Geef me eens ongelijk wanneer ik zeg dat Badr in alle opzichten beter is dan Hesdy.?!

ik zeg dat je gelijk heb omar, hesdy redt het never nooit van mister bad boy

Peter0711
19-02-2010, 18:18
Moet er niet 1 'o' weg in je nickname?




Hahahaha

bananenplukster
19-02-2010, 19:38
Zijn de Golden Glory vechters verstoppertje aan het spelen? Waarom lees ik de namen van; Saki, Zimmerman, Karaev en Schilt niet bij de matchmaking????

Omdat je niet elke topvechter in je mm hoeft te hebben is ook niet haalbaar natuurlijk qua geld:). We hebben nu al een manhoef, spong, badr hari, souwer, holzken, petrosyan etc. dat is op dit moment wel genoeg:thup:

Petrosyan188
19-02-2010, 20:21
Moet er niet 1 'o' weg in je nickname?

Geef me eens ongelijk wanneer ik zeg dat Badr in alle opzichten beter is dan Hesdy.?!

omg :lol: reps!!

jammer van deze partij... had dan nog liever ghita tegen badr gezien :whistling: maar achja dan gaan sommige eindelijk inzien dat hesdy helemaal niet eens zo goed is als meeste denken

Illest
19-02-2010, 20:31
Zijn de Golden Glory vechters verstoppertje aan het spelen? Waarom lees ik de namen van; Saki, Zimmerman, Karaev en Schilt niet bij de matchmaking????

Ik heb wel een vaag vermoeden waarom deze topvechters niet op Europa's grootste vechtsportevenement zullen aantreden, maar als ik daarover begin gaan we way off topic.

Jammer voor die jongens

Tony Galento
19-02-2010, 20:43
Als je drie ronden overeind blijft tegen Schilt maak je altijd kans.

doom
19-02-2010, 20:54
er staat me iets bij dat Badr neer ging tegen Stefan Leko in de eerste ronde in de arena toen zeurde je ook niet hij heeft geen kans
een wedstrijd kan alles gebeuren,Amir vs Spong ook geen kans toen Aerts vs Lobman ook geen kans,Ballentine vs El Geubli ook geen kans zo kan ik wel even doorgaan.Maar dit werden wel allemaal winst partijen voor Chakuriki.Thom is als underdog altijd sterk we zullen zien Thom heeft dit ook met Badr zo geflikt toen ging Badr 3 ronde neer tegen Ignasof,maar was wel zijn naam gemaakt.verder geef Hesdy een kans wel of geen Ko hij knokt er wel altijd voor

8701.
19-02-2010, 20:59
er staat me iets bij dat Badr neer ging tegen Stefan Leko in de eerste ronde in de arena toen zeurde je ook niet hij heeft geen kans
een wedstrijd kan alles gebeuren,Amir vs Spong ook geen kans toen Aerts vs Lobman ook geen kans,Ballentine vs El Geubli ook geen kans zo kan ik wel even doorgaan.Maar dit werden wel allemaal winst partijen voor Chakuriki.Thom is als underdog altijd sterk we zullen zien Thom heeft dit ook met Badr zo geflikt toen ging Badr 3 ronde neer tegen Ignasof,maar was wel zijn naam gemaakt.verder geef Hesdy een kans wel of geen Ko hij knokt er wel altijd voor

dat zijn inderdaad uitzonderingen maar realistisch gezien maakt hesdy heel weinig kans.

badr is topfavoriet, als je ziet wat die met bouzidi doet en het schijnt dat ie voor die partij maar 3x heeft getraint sinds december.

en zoveel hoger schat ik hesdy niet in hoor.

R_D
19-02-2010, 22:25
wel nieuwe potentiële kanshebber die gerges, misschien niet voor nu maar wel voor later als het zo door gaat.
ik verwacht ook geen KO vanwege de goede dekking van gerges

maar goed, fresh blood voor Badr.. al mag ik hem niet zo

LeeMurray
19-02-2010, 23:03
Ik herinner me die partij van Hesdy tegen Sem Schilt nog en hij heeft toen een goede indruk achtergelaten. Hij nam die laatste partij aan op het laatste moment en leek niet onder de indruk. Ik verwacht dus veel van deze pot, maar ik zie Badr toch winnen. Badr blijft toch een niveau hoger IMO, maar je weet het nooit.

een ding is zeker die omar heeft echt geen verstand van kickboxen
lol X2, echt een pannenkoek ouwe (no offence):lol:. Qua post stijl doet ie me denken aan ene abdel92 oid. Hij was ook altijd onzin aan het uitslaan en 9 van de 10 keer in Badr gerelateerde topics. Een van die gasten duie ik niet meer zie posten had 'm weggejaagd herinner ik me nog.

Slome
19-02-2010, 23:10
Ik herinner me die partij van Hesdy tegen Sem Schilt nog en hij heeft toen een goede indruk achtergelaten. Hij nam die laatste partij aan op het laatste moment en leek niet onder de indruk. Ik verwacht dus veel van deze pot, maar ik zie Badr toch winnen. Badr blijft toch een niveau hoger IMO, maar je weet het nooit.

lol X2, echt een pannenkoek ouwe (no offence):lol:. Qua post stijl doet ie me denken aan ene abdel92 oid. Hij was ook altijd onzin aan het uitslaan en 9 van de 10 keer in Badr gerelateerde topics. Een van die gasten duie ik niet meer zie posten had 'm weggejaagd herinner ik me nog.

zo en dat met 70 post;s en net aan 2 maanden....:ehhh:;)

LeeMurray
19-02-2010, 23:11
dat zijn inderdaad uitzonderingen maar realistisch gezien maakt hesdy heel weinig kans.

badr is topfavoriet, als je ziet wat die met bouzidi doet en het schijnt dat ie voor die partij maar 3x heeft getraint sinds december.

en zoveel hoger schat ik hesdy niet in hoor.
Volgens mij beweert niemand dat Hesdy > Badr, maar je mist het respect voor de vechter in sommige posts. Je zou denken dat Hesdy helemaal niets kan als je sommige posts leest en ik zie dat ook vaker in andere topics.
Van een N-klasser tot deze toppers; ik vind dat elke vechter die de ring in stapt respect verdient. Vooral als je een partij tegen Badr aanneemt. Ik bedoel, mensen durven niet eens tegen hem te sparren (en geef ze eens ongelijk).
On topic... Ik sla Badr ook hoger aan, maar ik denk niet dat Hesdy een pushover wordt.

LeeMurray
19-02-2010, 23:21
zo en dat met 70 post;s en net aan 2 maanden....:ehhh:;)
Ja, nu je het zegt had ik wel een (te) grote bek in die post die je citeerde inderdaad. Aan de andere kant heb ik ergere posts de revue zien passeren in andere topics.
Ik moet wel zeggen dat ik veel langer lurk en een fotografisch geheugen heb, dus ik herinner me dingen van 'voor m'n tijd'. Anyway, neem m'n posts vooral niet té letterlijk of persoonlijk. 't Blijft toch internet en ik post alleen uit verveling...

Wat ik wel meen is dat ik me eigen erger aan mensen die met een dédain over vechters spreken. Je kunt een fan zijn van één vechter, maar kraak die andere dan niet IMO.

T15Boxing
19-02-2010, 23:24
Badr idd KO1. Easy work.

Al deze partijen zijn alleen om hem actief te houden. Het gaat alleen om de WGP en alleen toppers als Schilt, Bonjasky etc kunnen het een echte partij maken.

Omar.
19-02-2010, 23:52
Leemurray een grote bek heb je zeker weten.

Ik vind Gerges op zich geen slechte vechter, laat ik dat voorop stellen.
Maar sommige zeggen dat Gerges vs Badr "een partijtje" wordt.
Ik vind Gerges geen partij voor Badr, omdat ja... vul maar in!

Al kijk ik door een gekleurd bril wanneer het gaat om Badr, het neemt niet weg dat het de waarheid is.

But u never know.. je hebt altijd upsets.

Peace pannekoek.

Naj85
20-02-2010, 02:04
Als Badr wil, dan kan hij bijna iedereen KO slaan in de eerste ronde
Ik hoop dat het een goeie partij wordt, al weet ik bijna zeker dat Badr hari dit makkelijk gaat afmaken. Gerges had 3 rondes nodig om via een Decision te winnen van Karaev, en Badr sloeg Karaev gelijk KO toen Ruslan hem even hard raakte
Maar toch een leuke partij! wou die 2 al een tijdje tegenover elkaar zien

K-1sunstarr
20-02-2010, 02:52
Volgens mij beweert niemand dat Hesdy > Badr, maar je mist het respect voor de vechter in sommige posts. Je zou denken dat Hesdy helemaal niets kan als je sommige posts leest en ik zie dat ook vaker in andere topics.
Van een N-klasser tot deze toppers; ik vind dat elke vechter die de ring in stapt respect verdient. Vooral als je een partij tegen Badr aanneemt. Ik bedoel, mensen durven niet eens tegen hem te sparren (en geef ze eens ongelijk).
On topic... Ik sla Badr ook hoger aan, maar ik denk niet dat Hesdy een pushover wordt.

Helemaal mee eens.
Don't take the man by the look
War Hesdy.

Lionheart
20-02-2010, 03:04
tsja, zat er aan te komen.

ik zeg war Hesdy! :)

x2!!

Lionheart
20-02-2010, 03:11
Als Badr wil, dan kan hij bijna iedereen KO slaan in de eerste ronde
Ik hoop dat het een goeie partij wordt, al weet ik bijna zeker dat Badr hari dit makkelijk gaat afmaken. Gerges had 3 rondes nodig om via een Decision te winnen van Karaev, en Badr sloeg Karaev gelijk KO toen Ruslan hem even hard raakte
Maar toch een leuke partij! wou die 2 al een tijdje tegenover elkaar zien

De redenering dat Badr dit makkelijk af gaat maken omdat Hesdy 3 rondes nodig had om via een decision te winnen van Karaev en omdat dat Badr Karaev gelijk KO sloeg gaat nergens over en dat begrijp je zelf ook wel neem ik aan??

Ik zeg toch ook niet dat Hesdy het makkelijk gaat winnen omdat Schilt Badr KO sloeg en dat Schilt 3 rondes nodig had om via een decision van Hesdy te winnen?

Illest
20-02-2010, 03:30
:cool2:

+1 voor Harinck....die heeft beide vechters gebracht...

ik verwacht een sterk combinerende Hesdy en Badr die wederom z.s.m. for the kill gaat...kan echt alle kanten op, hoewel de druk bij Badr ligt, hij heeft meer te verliezen dan Hesdy.

Irishrover
20-02-2010, 03:52
Het is niet dat Hesdy onderschat wordt, maar men kijkt graag naar de feiten.
Je kunt concluderen dat Hesdy geen K.O punch heeft, dan ben je sowieso aan verkeerde adres.
Nogmaals: Hesdy is niet slecht, maar als je de intentie hebt om te
komen tikken, zul je gegarandeerd neergaan tegen Badr.
Want we hebben kunnen zien dat Badr Alleen verliest op K.O(Ali, Schilt)
Die kwamen met dezelfde intentie als Badr.
Badr wil zijn tegenstander geen 3 rondes de tijd geven.
Hij zal altijd een K.O proberen te forceren, dit houd in dat hij je de ruimte niet zal geven om rustig te gaan combineren. Ik benoem de term combineren omdat Hesdy het moet hebben van punten.

Je kunt alleen van een upset spreken als je een K.O kunt forceren.
Een feit is dat Badr hierbij niet in gevaar zal verkeren.
Reden is zojuist benoemd.

Wiseguy
20-02-2010, 07:13
De redenering dat Badr dit makkelijk af gaat maken omdat Hesdy 3 rondes nodig had om via een decision te winnen van Karaev en omdat dat Badr Karaev gelijk KO sloeg gaat nergens over en dat begrijp je zelf ook wel neem ik aan??

Ik zeg toch ook niet dat Hesdy het makkelijk gaat winnen omdat Schilt Badr KO sloeg en dat Schilt 3 rondes nodig had om via een decision van Hesdy te winnen?

Kromme vergelijking aangezien hij de 1e partij binnen een minuut heeft gewonnen :fp:. Met de tacktiek die hij uitvoerde tegen Schilt is het 50/50. Gergens verliest 10 van de 10 keer van Schilt omdat hij geen KO power heeft.

marcelt
20-02-2010, 08:35
Hoop dat Hesdy waarmaakt wat sommigen in hem zien.

Illest
20-02-2010, 11:22
Het is niet dat Hesdy onderschat wordt, maar men kijkt graag naar de feiten.
Je kunt concluderen dat Hesdy geen K.O punch heeft, dan ben je sowieso aan verkeerde adres.
Nogmaals: Hesdy is niet slecht, maar als je de intentie hebt om te
komen tikken, zul je gegarandeerd neergaan tegen Badr.
Want we hebben kunnen zien dat Badr Alleen verliest op K.O(Ali, Schilt)
Die kwamen met dezelfde intentie als Badr.
Badr wil zijn tegenstander geen 3 rondes de tijd geven.
Hij zal altijd een K.O proberen te forceren, dit houd in dat hij je de ruimte niet zal geven om rustig te gaan combineren. Ik benoem de term combineren omdat Hesdy het moet hebben van punten.

Je kunt alleen van een upset spreken als je een K.O kunt forceren.
Een feit is dat Badr hierbij niet in gevaar zal verkeren.
Reden is zojuist benoemd.

Heel jammer dat men zo gefixeerd is op die ko....in een andere topic bekeek ik zonet de GP van '99....man, man, man.....wat een verschil met nu zeg....toen werd er nog gekickbokst. Badr kan zoveel meer, maar loopt alleen maar te maaien. Als liefhebber vind ik dat jammer, vooral als je kijkt naar wat hij allemaal kan...maar goed...dat terzijde..

*Over Hesdy kan je helemaal niet concluderen dat hij geen ko in huis heeft..

*het is totaal geen feit dat Badr niet in gevaar zal komen.

hoe bedenk je het :fp:

Irishrover
20-02-2010, 14:26
Heel jammer dat men zo gefixeerd is op die ko....in een andere topic bekeek ik zonet de GP van '99....man, man, man.....wat een verschil met nu zeg....toen werd er nog gekickbokst. Badr kan zoveel meer, maar loopt alleen maar te maaien. Als liefhebber vind ik dat jammer, vooral als je kijkt naar wat hij allemaal kan...maar goed...dat terzijde..

*Over Hesdy kan je helemaal niet concluderen dat hij geen ko in huis heeft..

*het is totaal geen feit dat Badr niet in gevaar zal komen.

hoe bedenk je het :fp:

Ben het met je eens dat Badr zoveel kan, maar dat laat hij ook vaak genoeg zien. Je hebt de Badr die een wedstrijd tot in de puntjes technisch uitvecht. Zie de wedstrijden tegen Samedov En Bouzdi, en in het verleden tegen Bonjasky ( 1e match)

Echter kiest Badr er soms voor om inderdaad te brawlen en cafehoeken uit te delen. Het ligt er maar net aan tegenover wie hij staat. ( Schilt b.v) Maar daarbij loopt hij enige risico, en gaat soms zelf neer.

Hesdy heeft natuurlijk wel een aantal keren gewonnen op K.O, maar wint merendeels zijn partij op punten.
Hij is technisch maar niet krachtig genoeg.

Ik zie Hesdy het niet 3 rondes volhouden tegen een zeer explosieve Badr.
Sterker nog, hou het maar 1 ronde vol, dekking of geen dekking. Ze gewoon er gewoon doorheen. Daar weet Bouzidi alles van.

Wiseguy
20-02-2010, 14:53
Heel jammer dat men zo gefixeerd is op die ko....in een andere topic bekeek ik zonet de GP van '99....man, man, man.....wat een verschil met nu zeg....toen werd er nog gekickbokst. Badr kan zoveel meer, maar loopt alleen maar te maaien. Als liefhebber vind ik dat jammer, vooral als je kijkt naar wat hij allemaal kan...maar goed...dat terzijde..

*Over Hesdy kan je helemaal niet concluderen dat hij geen ko in huis heeft..

*het is totaal geen feit dat Badr niet in gevaar zal komen.

hoe bedenk je het :fp:

Weetje waarom Badr zo brawlt? Omdat vechters die druk en power niet gewend zijn en hij zodanig de wedstrijd snel beslist. Dat jij dat niet mooi vind prima. Denk dat veel mensen het tegendeel vinden. Iedereen is het over eens dat hij spektakel brengt en hij combineert dat met prestaties.

Een ja als je Karaev niet KO krijgt dan heb je geen KO power.

Marquis
20-02-2010, 17:03
Het is niet dat Hesdy onderschat wordt, maar men kijkt graag naar de feiten.
Je kunt concluderen dat Hesdy geen K.O punch heeft, dan ben je sowieso aan verkeerde adres.
Nogmaals: Hesdy is niet slecht, maar als je de intentie hebt om te
komen tikken, zul je gegarandeerd neergaan tegen Badr.
Want we hebben kunnen zien dat Badr Alleen verliest op K.O(Ali, Schilt)
Die kwamen met dezelfde intentie als Badr.
Badr wil zijn tegenstander geen 3 rondes de tijd geven.
Hij zal altijd een K.O proberen te forceren, dit houd in dat hij je de ruimte niet zal geven om rustig te gaan combineren. Ik benoem de term combineren omdat Hesdy het moet hebben van punten.

Je kunt alleen van een upset spreken als je een K.O kunt forceren.
Een feit is dat Badr hierbij niet in gevaar zal verkeren.
Reden is zojuist benoemd.


Is toch helemaal niet waar wat je zegt ,.. ben je voor de goede orde Remy Bonjasky even vergeten en hoe Remy het geweld van Badr 3 rondes heeft geneutraliseerd ?!?

Wiseguy
20-02-2010, 17:06
Is toch helemaal niet waar wat je zegt ,.. ben je voor de goede orde Remy Bonjasky even vergeten en hoe Remy het geweld van Badr 3 rondes heeft geneutraliseerd ?!?

Laat ik vooropstellen dat ik de uitslag discutabel vind. Hoost is het met mee eens een hij is niet de minste dacht ik zo.

Maar on topic.. De badr van toen is een heel andere vechter dan die van nu.

Omar.
20-02-2010, 17:54
Een ja als je Karaev niet KO krijgt dan heb je geen KO power.



true.

Irishrover
21-02-2010, 02:00
Is toch helemaal niet waar wat je zegt ,.. ben je voor de goede orde Remy Bonjasky even vergeten en hoe Remy het geweld van Badr 3 rondes heeft geneutraliseerd ?!?

Klopt, toen Badr de eerste keer tegenover Remy stond was hij minder krachtig.
Hij kwam er een paar keer goed doorheen, maar miste de power.

Vandaag de dag is Badr veel sterker & explosiever.
Laatst sloeg hij letterlijk door dekking van Bouzidi heen.

Marquis
21-02-2010, 09:01
Klopt, toen Badr de eerste keer tegenover Remy stond was hij minder krachtig.
Hij kwam er een paar keer goed doorheen, maar miste de power.

Vandaag de dag is Badr veel sterker & explosiever.
Laatst sloeg hij letterlijk door dekking van Bouzidi heen.


De dekking van Hesdy of een ieder is toch niet de dekking van Bouzidi ?

Marquis
21-02-2010, 09:12
Laat ik vooropstellen dat ik de uitslag discutabel vind. Hoost is het met mee eens een hij is niet de minste dacht ik zo.

Maar on topic.. De badr van toen is een heel andere vechter dan die van nu.


Al die tegenstanders van Remy in de K1 toendertijd die Remy niet KO kregen waren ook niet de vechters van toen of voor die wedstrijd.

Ik snap dat Badr is gegroeit en dat hij mooie partijen heeft neergezet maar dat hij van Alistair/Karaev/Bouzidi heeft gewonnen is niks geks aan dat word van hem verwacht omdat hij simpelweg gewoon een betere vechter is dan bovenstaande namen en dat was hij al in 2008.

Dat hij van Alistair heeft verloren was puur een offday van Badr zoals iedere vechters ze wel eens heeft. Dus men moet nu niet doen of hij een soort van superman is geworden.

Marchant
21-02-2010, 11:23
Denk dat Hesdy veel mensen gaat verrassen hier,
Niet alleen Badr groeit kwa vechter ook Hesdy.
Op 1 of andere manier wordt hij hier altijd als een walk over eer gezet terwijl hij steeds bewijst een uitstekende vechter te zijn,die elk gevecht aanpakt en in elk gevecht er vol voor gaat!
Plus hij het voordeel heeft van Thom Harinck + coaches in zijn hoek heeft die Badr door en door kennen.
Tís misschien al een tijdje geleden dat Badr daar
trainden maar als Badr een zwake plek heeft of moeite met een bepaalde stijl van vechten dan weten ze dat bij Chakuriki.
En tuurlijk is badr favoriet 2x achter elkaar finale k-1.
Maar ik denk(hoop) dat Hesdy voor een grote verassing gaat zorgen!!

WAR HESDY!!!!!

Kemal
21-02-2010, 11:31
ik hoop het ook .. :-)

Irishrover
21-02-2010, 13:57
De dekking van Hesdy of een ieder is toch niet de dekking van Bouzidi ?

Klopt, De dekking zit meestal wel goed van zijn tegenstanders, maar Badr slaat er gewoonweg doorheen.
Dus dan moet het eigenlijk blijken of Hesdy de harde hoeken van Badr kan hebben. Ik denk namelijk ook dat Badr dit keer gewoon door de dekking van Remy slaat mocht hij ooit nog vechten tegen hem.

Omdat Badr veel harder slaat als een jaar geleden.

Illest
21-02-2010, 14:33
Tja dan maar tegen HESDY GERGES maar
ik wordt er niet warm van hoor net als tegen die Bouzidi wordt
dit een walkover Sorry maar ik noem dit maar ff een crisis matchup ;)

Natuurlijk beter dan tegen een Hoost maar ik zie Badr toch liever tegen
vechters als Bonjasky, Aerts, Schilt of Leko dat was topmatch geweest !!

Mijn topmatch was HARI X LEKO ditjaar maar ja wie ben ik en ik geloof dat
het tussen Showtime & GG niet zo heel erg goed gaat of ??

Dan maar Bonjasky X Leko bij die K-1 in Roemenië :whistling:

GRTZ. :cool2:

je had me bijna tuk met je post.....bijna!

Marquis
21-02-2010, 14:55
Klopt, De dekking zit meestal wel goed van zijn tegenstanders, maar Badr slaat er gewoonweg doorheen.
Dus dan moet het eigenlijk blijken of Hesdy de harde hoeken van Badr kan hebben. Ik denk namelijk ook dat Badr dit keer gewoon door de dekking van Remy slaat mocht hij ooit nog vechten tegen hem.

Omdat Badr veel harder slaat als een jaar geleden.



Kan je mij voorbeelden geven van partijen in 2009 tot en met heden waar hij (Badr) door de dekking van zijn tegenstanders slaat ?!?

Bouzidi is geen graadmeter namelijk waarom ? Bouzidi heeft nog niet tegen vechters als Sem Shilt,Peter Aerts,Remy Bonjasky gevochten..(daarnaast is hij simpelweg niet goed genoeg voor de top op dit moment)

Dat hij gelijk tegen Badr is gaan vechten was een zware mismatch. Bouzidi was bang om te knokken en het zegt niets over de elite groep in de K1.

En wat ik al eerder zei in deze topic dat Badr van Karaev,Alistair,Bouzidi is niet meer dan normaal.

Sem of een Remy zal ook in de goede vorm eenvoudig van bovenstaande vechters winnen.

De vraag is eerder waar staat Hedsy op dit moment ... persoonlijk zie ik hem winnen van een hoop K1 vechters...

zie Tyrone Spong,Saki,Karaev,Maeda,Le Banner,Leko. :lol:

Men moet oppassen met het overhypen van Badr (zie Tyrone Spong toendertijd) want het gaat ze een hoop v-cash kosten hehe

Illest
21-02-2010, 15:38
Men moet oppassen met het overhypen van Badr (zie Tyrone Spong toendertijd) want het gaat ze een hoop v-cash kosten hehe

daar heb je wel een punt.....persoonlijk maakte ik me ook schuldig aan het overhypen van Spong destijds....de overstap naar het zwaargewicht werd zwaar onderschat, maar dat terzijde..

Over Badr tja....men doet alsof er geen K1 was voor Badr....ik vind het zwaar overdreven allemaal...hij stond al 2x in de finale van een GP maar wist deze niet te winnen.

De laatste keer dacht ie dat dezelfde tactiek (voor zover je het tactiek kunt noemen) hem de overwinning op Schilt zou bezorgen...

Door alleen te sluggen en altijd maar voor de ko te gaan kun je ver komen, maar je zal toch echt moeten kunnen switchen van tactiek, want voor z'n tegenstanders wordt het ook steeds makkelijker om een gameplan te maken...

hetzelfde zag ik laatst ook bij Manhoef....rossen, hakken....als een bezetene tekeer gaan om vervolgens tegen een stoot aan te lopen en zwaar ko te gaan...

tegen Karaev vocht Hesdy laatst tactisch heel sterk....hij sloopte hem beetje bij beetje, Badr probeerde hem zsm ko te meppen...dat lukte ook wel, maar hoeveel risico neem je als je weet dat je zo dichtbij een paar ton bent.....maar wat maakt het uit.....het 'publiek' vindt het geweldig...

toch?

Anderson
21-02-2010, 16:00
Sommige mensen leven nog in het jaar 2001 om Leko een toppers te noemen. Er zijn maar 3 toppers Shilt, Bonjasky, Badr.

De laatste 10 partijen heeft leko er 5 verloren en van degene die die won waren no names.

Hesdy deed het helemaal niet slecht tegen Shilt en dit is best een redelijke match.

Irishrover
21-02-2010, 17:02
Kan je mij voorbeelden geven van partijen in 2009 tot en met heden waar hij (Badr) door de dekking van zijn tegenstanders slaat ?!?

Bouzidi is geen graadmeter namelijk waarom ? Bouzidi heeft nog niet tegen vechters als Sem Shilt,Peter Aerts,Remy Bonjasky gevochten..(daarnaast is hij simpelweg niet goed genoeg voor de top op dit moment)

Dat hij gelijk tegen Badr is gaan vechten was een zware mismatch. Bouzidi was bang om te knokken en het zegt niets over de elite groep in de K1.

En wat ik al eerder zei in deze topic dat Badr van Karaev,Alistair,Bouzidi is niet meer dan normaal.

Sem of een Remy zal ook in de goede vorm eenvoudig van bovenstaande vechters winnen.

De vraag is eerder waar staat Hedsy op dit moment ... persoonlijk zie ik hem winnen van een hoop K1 vechters...

zie Tyrone Spong,Saki,Karaev,Maeda,Le Banner,Leko. :lol:

Men moet oppassen met het overhypen van Badr (zie Tyrone Spong toendertijd) want het gaat ze een hoop v-cash kosten hehe

In 2009 heeft Badr niemand door zijn dekking geslagen, de 1e in 2010 was Bouzidi.

Ik weet dat Bouzidi geen graadmeter was, je redenen kloppen ook.

Hesdy past in het zelfde rijtje als Bouzidi, en met door jou zo juist opgenoemde vechters Tyrone Spong,Saki,Karaev,Maeda,Le Banner,Leko.

Vandaar dat ik denk dat Hesdy hetzelfde lot zal ondergaan.


Maar Tyrone is geen vergelijking met Badr, Tyrone kwam net de K-1 binnen met een nieuw veel te groot gewicht en vocht zeker niet zoals Badr. Tyrone liet namelijk zien dat het (nog) geen K-1 topper was. Terwijl je bij Badr heel goed de potentie kon zien. Overigens kreeg Badr veel betere tegenstanders voor zich.

Buiten dat kun je Badr niet verder overhypen denk ik, hij heeft al best veel bereikt. Behalve de titel dan nog. Alleen in dat opzicht kan men dat hypen.

Marquis
21-02-2010, 20:51
Buiten dat kun je Badr niet verder overhypen denk ik, hij heeft al best veel bereikt. Behalve de titel dan nog. Alleen in dat opzicht kan men dat hypen.


Voor iemand die als superman word aanschouwt hier door de fans en liefhebbers van Badr word hij zeker wel overhypt. Tuurlijk was de partij tegen Alistair een schitterende partij wat veel ophef heeft gemaakt.

Maar laten we eerlijk zijn ondanks dat Alistair in het verleden heeft gekickbokst is hij in de K1 nog steeds een groentje. Badr gaat al een tijdje mee in de K1. Men blijft hangen in die wedstrijd en omdat Badr fysiek er anders uit ziet dan voorheen.

Maar laten we eerlijk zijn hij pist wel steeds naast de pot en deze discussie is gebasseerd op partijen die hij gewonnen heeft van tegenstanders die door een Remy en vooral door Sem makkelijk verslagen worden.

Conclussie van de huidige K1 generatie is Sem Schilt de BAAS . .daarna komt Remy.. en tja Badr is nergens die kunnen we in het rijtje van Saki,Manhoef,Le Banner zetten ... want zij hebben niets gewonnen... en in zo een toernooi gaat het er om of je de nr 1 bent geworden en niet of je een Bouzidi dwars door zijn verdediging hebt geslagen op een woensdagochtend.


Het gaat om de winst en de prijzen... net niet telt niet.

Laatst miste ik 2 eindcijfers met de staatslotterij ... jammer net geen miljoenair geworden :mad:

Marquis
21-02-2010, 21:01
Over Badr tja....men doet alsof er geen K1 was voor Badr....ik vind het zwaar overdreven allemaal...hij stond al 2x in de finale van een GP maar wist deze niet te winnen.

De laatste keer dacht ie dat dezelfde tactiek (voor zover je het tactiek kunt noemen) hem de overwinning op Schilt zou bezorgen...

Door alleen te sluggen en altijd maar voor de ko te gaan kun je ver komen, maar je zal toch echt moeten kunnen switchen van tactiek, want voor z'n tegenstanders wordt het ook steeds makkelijker om een gameplan te maken...


tegen Karaev vocht Hesdy laatst tactisch heel sterk....hij sloopte hem beetje bij beetje, Badr probeerde hem zsm ko te meppen...dat lukte ook wel, maar hoeveel risico neem je als je weet dat je zo dichtbij een paar ton bent.....maar wat maakt het uit.....het 'publiek' vindt het geweldig...

toch?

Remy is een technisch begaafde vechter.. alles is voorbedacht en uitgestippeld. Remy laat niets aan toeval over. Alleen wanneer zijn tegenstander te machtig is (zie Sem).

Als Badr weer eens tegen Remy gaat vechten dan zal de partij precies er uit zien als de twee vorige partijen.

Je kan de style van Remy niets vinden maar het werkt wel en het schrijft toch een hoop knaken op zijn rekening.

Hesdy is ook een traditionele kickbokser ... als Tom zijn training gaat richten op zijn defense en zich niet snel laat verleiden tot een slugfest dan denk ik dat Badr een vervelende partij tegemoet gaat in de Arena.

Maar goed ik zal het van dicht bij zien achter de Juryleden die dag :thup:

Irishrover
22-02-2010, 02:25
Voor iemand die als superman word aanschouwt hier door de fans en liefhebbers van Badr word hij zeker wel overhypt. Tuurlijk was de partij tegen Alistair een schitterende partij wat veel ophef heeft gemaakt.

Maar laten we eerlijk zijn ondanks dat Alistair in het verleden heeft gekickbokst is hij in de K1 nog steeds een groentje. Badr gaat al een tijdje mee in de K1. Men blijft hangen in die wedstrijd en omdat Badr fysiek er anders uit ziet dan voorheen.

Maar laten we eerlijk zijn hij pist wel steeds naast de pot en deze discussie is gebasseerd op partijen die hij gewonnen heeft van tegenstanders die door een Remy en vooral door Sem makkelijk verslagen worden.

Conclussie van de huidige K1 generatie is Sem Schilt de BAAS . .daarna komt Remy.. en tja Badr is nergens die kunnen we in het rijtje van Saki,Manhoef,Le Banner zetten ... want zij hebben niets gewonnen... en in zo een toernooi gaat het er om of je de nr 1 bent geworden en niet of je een Bouzidi dwars door zijn verdediging hebt geslagen op een woensdagochtend.


Het gaat om de winst en de prijzen... net niet telt niet.

Laatst miste ik 2 eindcijfers met de staatslotterij ... jammer net geen miljoenair geworden :mad:

Bij mij ging het om Badr VS Hesdy, maar ok de discussie heeft ons hierheen geleid.

De tegenstanders die Remy en Sem makkelijk hebben gewonnen heeft Badr ook makkelijk van gewonnen.

Het verschil tussen Remy, Schilt & Badr is dat eerste 2e genoemde vechters prijzen hebben gewonnen, althans... De K-1 superheavyweight titel. Badr heeft de Heavyweight titel ooit eens gewonnen en 1 keer verdedigd tegen Feitosa en won deze match.

Maar het gaat meer om titel die zowel Sem als Remy hebben gewonnen.

Maar Badr heeft dingen gespresteerd die zij weer niet hebben gespresteerd:

- Enorme Hoge K.O Ratio

- Badr is de enige van alle K-1 vechters die een grote sponsor te pakken heeft. (KIA)

- Badr heeft de meeste fans, en viel in de smaak bij de bij fans afgelopen toernooi.

- Badr is verkozen tot vechter van het jaar.

Dit allemaal zijn prestaties. En nog goede ook.

Verder hoort Badr niet in het rijtje Manhoef, Saki, Le banner, Tyrone.

Zij hebben het bovengenoemde lang niet gespresteerd.

+ zij hebben nooit een Heavyweight titel gewonnen.

En geen Its Showtime Titel ( Stelt weinig voor, maar hij heeft wel Sem verslagen, zij zouden Sem niet kunnen verslaan. )

Dus in die zin kun je zeggen dat Badr wel prijzen gewonnen heeft.

Conclusie: Badr heeft gepresteerd & zal blijven presteren.

Irishrover
22-02-2010, 02:30
Maar goed ik zal het van dicht bij zien achter de Juryleden die dag :thup:

Jij hebt dus een lekkere plaats, wie weet ontmoet ik je daar.

trainer Bv S'burg
22-02-2010, 10:58
Denk dat Hesdy veel mensen gaat verrassen hier,
Niet alleen Badr groeit kwa vechter ook Hesdy.
Op 1 of andere manier wordt hij hier altijd als een walk over eer gezet terwijl hij steeds bewijst een uitstekende vechter te zijn,die elk gevecht aanpakt en in elk gevecht er vol voor gaat!
Plus hij het voordeel heeft van Thom Harinck + coaches in zijn hoek heeft die Badr door en door kennen.
Tís misschien al een tijdje geleden dat Badr daar
trainden maar als Badr een zwake plek heeft of moeite met een bepaalde stijl van vechten dan weten ze dat bij Chakuriki.
En tuurlijk is badr favoriet 2x achter elkaar finale k-1.
Maar ik denk(hoop) dat Hesdy voor een grote verassing gaat zorgen!!









WAR HESDY!!!!!

idd, al die statestieken over Badr, 2 goede vechters dus 2 hebben kansen! Ik denk dat Hesdy ook voor een evt verassing kan zorgen. :thup:

Leventdepevent
22-02-2010, 11:05
op papier is t al een leuke partij

ReZp
22-02-2010, 11:06
Vak 114 rij 9 \o/

Nightwalker
23-02-2010, 16:58
Kan je mij voorbeelden geven van partijen in 2009 tot en met heden waar hij (Badr) door de dekking van zijn tegenstanders slaat ?!?

Bouzidi is geen graadmeter namelijk waarom ? Bouzidi heeft nog niet tegen vechters als Sem Shilt,Peter Aerts,Remy Bonjasky gevochten..(daarnaast is hij simpelweg niet goed genoeg voor de top op dit moment)

Dat hij gelijk tegen Badr is gaan vechten was een zware mismatch. Bouzidi was bang om te knokken en het zegt niets over de elite groep in de K1.

En wat ik al eerder zei in deze topic dat Badr van Karaev,Alistair,Bouzidi is niet meer dan normaal.

Sem of een Remy zal ook in de goede vorm eenvoudig van bovenstaande vechters winnen.

De vraag is eerder waar staat Hedsy op dit moment ... persoonlijk zie ik hem winnen van een hoop K1 vechters...

zie Tyrone Spong,Saki,Karaev,Maeda,Le Banner,Leko. :lol:

Men moet oppassen met het overhypen van Badr (zie Tyrone Spong toendertijd) want het gaat ze een hoop v-cash kosten hehe

Hmmm, ik kan nog paar vb geven hoor ( waar hij vechters door zijn dekking heeft geslagen in 2009)... Ray Sefo en Feitosa werden beide helemaal overrompeld.. Dus dwars door hun dekking eruit geslagen.. En nogmaals, je kan omhoog of omlaag springen !!! Badr is toch van een ander hout gesneden dan vechters als Hesdy etc etc...

En ook moet je niet zo overdrijven.. Ik heb niemand verder zien tikken of roepen dat Badr Hari een superman is.. Dat zijn weer jouw bewoording... En dat Badr zoveel fans heeft, heef te maken dat hij elke keer weer mooie partij neerzet.. En dat kan ik bijv niet van Remy Bonjasky of Semmy Schilt zeggen..

Kortom mensen betalen en komen voor interessante wedstrijden.. En Badr heeft tot nu toe altijd laten zien dat hij mensen waar voor hun geld geef.. Dus ik vind het na mijn mening ook terecht dat hij erg populair is en dat hij door vele mensen op handen en voeten gedragen word:thup:..En tuurlijk, Semmy en Remy hebben paar prijzen te pakken.. Maar ik kan me nog herinneren dat mensen toch liever Semmy niet zien doorgaan in zn toernooi en dat heeft te maken met zn saaie manier van vechten.. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.. Dus ik ben ook bij deze niet met je eens dat vele mensen Badr Overhypen.. Neee het is gewoon een moment opname en als je over een mooi vechtstijl beschikt en je wint nog ook hoop partijen, dan heeft het blijkbaar toch een doorslaggevend rol bij de fans dan alleen een prijs binnenslepen( Ok ok je hebt vette rekening als je prijs binnen sleept.. Enige positieve punt die ik kan bedenken):P... En Badr is daar een grote vb van ( Nog geen prijzen..Maar wel de meest Favoriete vechter in de K1 ) Maar goed, het zal kwestie van tijd zijn voordat Badr Hari een prijs binnen sleep..

De feiten liegen er niet om.. Badr Hari is de meest gewaardeerde vechter in de K1 en ook heeft hij grootste Sponsers.. En de rest laat ik aan jou over.. :thup:

Mopaccino
23-02-2010, 17:10
Hmmm, ik kan nog paar vb geven hoor ( waar hij vechters door zijn dekking heeft geslagen in 2009)... Ray Sefo en Feitosa werden beide helemaal overrompeld.. Dus dwars door hun dekking eruit geslagen.. En nogmaals, je kan omhoog of omlaag springen !!! Badr is toch van een ander hout gesneden dan vechters als Hesdy etc etc...

En ook moet je niet zo overdrijven.. Ik heb niemand verder zien tikken of roepen dat Badr Hari een superman is.. Dat zijn weer jouw bewoording... En dat Badr zoveel fans heeft, heef te maken dat hij elke keer weer mooie partij neerzet.. En dat kan ik bijv niet van Remy Bonjasky of Semmy Schilt zeggen..

Kortom mensen betalen en komen voor interessante wedstrijden.. En Badr heeft tot nu toe altijd laten zien dat hij mensen waar voor hun geld geef.. Dus ik vind het na mijn mening ook terecht dat hij erg populair is en dat hij door vele mensen op handen en voeten gedragen word:thup:..En tuurlijk, Semmy en Remy hebben paar prijzen te pakken.. Maar ik kan me nog herinneren dat mensen toch liever Semmy niet zien doorgaan in zn toernooi en dat heeft te maken met zn saaie manier van vechten.. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.. Dus ik ben ook bij deze niet met je eens dat vele mensen Badr Overhypen.. Neee het is gewoon een moment opname en als je over een mooi vechtstijl beschikt en je wint nog ook hoop partijen, dan heeft het blijkbaar toch een doorslaggevend rol bij de fans dan alleen een prijs binnenslepen( Ok ok je hebt vette rekening als je prijs binnen sleept.. Enige positieve punt die ik kan bedenken):P... En Badr is daar een grote vb van ( Nog geen prijzen..Maar wel de meest Favoriete vechter in de K1 ) Maar goed, het zal kwestie van tijd zijn voordat Badr Hari een prijs binnen sleep..

De feiten liegen er niet om.. Badr Hari is de meest gewaardeerde vechter in de K1 en ook heeft hij grootste Sponsers.. En de rest laat ik aan jou over.. :thup:

Zo wil ik het horen.
En effe mijn woorden erbij op dit moment zie ik niemand meer een losse partij winnen van BADR HARI en al helemaal geen H.Gerges

mikeymcd
23-02-2010, 17:47
Neemt niet weg dat ik denk dat het een hele aantrekkelijke partij wordt om naar te kijken (van 2 kanten). Heb er zin an!!

Marquis
23-02-2010, 21:36
Hmmm, ik kan nog paar vb geven hoor ( waar hij vechters door zijn dekking heeft geslagen in 2009)... Ray Sefo en Feitosa werden beide helemaal overrompeld.. Dus dwars door hun dekking eruit geslagen.. En nogmaals, je kan omhoog of omlaag springen !!! Badr is toch van een ander hout gesneden dan vechters als Hesdy etc etc...

En ook moet je niet zo overdrijven.. Ik heb niemand verder zien tikken of roepen dat Badr Hari een superman is.. Dat zijn weer jouw bewoording... En dat Badr zoveel fans heeft, heef te maken dat hij elke keer weer mooie partij neerzet.. En dat kan ik bijv niet van Remy Bonjasky of Semmy Schilt zeggen..

Kortom mensen betalen en komen voor interessante wedstrijden.. En Badr heeft tot nu toe altijd laten zien dat hij mensen waar voor hun geld geef.. Dus ik vind het na mijn mening ook terecht dat hij erg populair is en dat hij door vele mensen op handen en voeten gedragen word:thup:..En tuurlijk, Semmy en Remy hebben paar prijzen te pakken.. Maar ik kan me nog herinneren dat mensen toch liever Semmy niet zien doorgaan in zn toernooi en dat heeft te maken met zn saaie manier van vechten.. En dat is dan nog zacht uitgedrukt.. Dus ik ben ook bij deze niet met je eens dat vele mensen Badr Overhypen.. Neee het is gewoon een moment opname en als je over een mooi vechtstijl beschikt en je wint nog ook hoop partijen, dan heeft het blijkbaar toch een doorslaggevend rol bij de fans dan alleen een prijs binnenslepen( Ok ok je hebt vette rekening als je prijs binnen sleept.. Enige positieve punt die ik kan bedenken):P... En Badr is daar een grote vb van ( Nog geen prijzen..Maar wel de meest Favoriete vechter in de K1 ) Maar goed, het zal kwestie van tijd zijn voordat Badr Hari een prijs binnen sleep..

De feiten liegen er niet om.. Badr Hari is de meest gewaardeerde vechter in de K1 en ook heeft hij grootste Sponsers.. En de rest laat ik aan jou over.. :thup:


Ik ben benieuwt of Badr het met je eens is en en ook denkt van hmm maakt niet dat ik steeds aan het kortste eind trek en steeds die knaken mis loop..

In mijn optiek hoor je aan de top wanneer je prijzen pakt door te laten zien dat je iedereen hebt gepakt. De amusumentsgehalte is voor mij minder belangrijk.

Echte winnaars pakken prijzen en maken het verschil .. denk aan Ernesto Hoost,Sem Shilt,Ramon Dekkers,Tiger Woods,Hussein Bolt,Roger Federer,Muhammed Ali etc etc

Allemaal toppers in hun eigen disipline !!

Over 25 jaar zal er nog steeds over deze gasten gesproken worden en andere topsporters die het net niet hebben gehaald zullen vergeten worden.

Marchant
23-02-2010, 22:56
De feiten liegen er niet om.. Badr Hari is de meest gewaardeerde vechter in de K1 en ook heeft hij grootste Sponsers.. En de rest laat ik aan jou over.. :thup:

Sorry kan helaas geen enkel feit ontdekken in heel je verhaal, het enige wat ik er uit kan opmaken is dat (zoals je avatar al doet vermoeden) je een poster van Badr boven je bed heb hangen die je waarschijnlijk elke avond welterusten kust.
Trouwens badr heeft in 2009 niet tegen Ray Sefo (13-04-2008) en Feitosa (29-06-2008)gevochten ,
dat was in 2008.:google: slordig voor zo'n fan!
Ik kan begrijpen dat je fan bent van een vechter, maar haal andere vechters niet zo naar beneden. We zullen zien wat deze partij brengt maar hesdy uit een ander hout gesneden??
Hesdy vocht een geweldige partij tegen Kareav, dat wil niet zeggen dat Kareav nu in eens niet meer een goede vechter is omdat hij deze verloor:confused:.
En een kwestie van tijd voor dat hij en prijs wint Volgens mij was/is hij al

It's Showtime World Heavyweight champion
K-1 Heavyweight champion 2007-2008.

Maar ik neem aan dat je bedoeld voordat hij de K-1 wint, Tja dat wordt nu ook al 3 jaar geroepen dus zou wel eens tijd worden.:fp:

Nightwalker
24-02-2010, 00:42
Ik ben benieuwt of Badr het met je eens is en en ook denkt van hmm maakt niet dat ik steeds aan het kortste eind trek en steeds die knaken mis loop..

In mijn optiek hoor je aan de top wanneer je prijzen pakt door te laten zien dat je iedereen hebt gepakt. De amusumentsgehalte is voor mij minder belangrijk.

Echte winnaars pakken prijzen en maken het verschil .. denk aan Ernesto Hoost,Sem Shilt,Ramon Dekkers,Tiger Woods,Hussein Bolt,Roger Federer,Muhammed Ali etc etc

Allemaal toppers in hun eigen disipline !!

Over 25 jaar zal er nog steeds over deze gasten gesproken worden en andere topsporters die het net niet hebben gehaald zullen vergeten worden.


Niet woorden verdraaien gap.. Wat ik jou nu duidelijk probeer te maken is dat Badr Hari erg populair is en dat zonder echte grote prijzen.. En tuurlijk, zal hij vreselijk balen dat hij niet de grote prijzen binnensleept..

Maar nogmaals, dat is kwestie van tijd... En jij mag Badr Hari niet zn topvechter vinden en dat om het feit dat hij nog geen grote prijs heeft binnen gesleept.. Maar ik denk dat vele mij mening delen en dat ze hem wel degelijk topvechter vinden en dat hij vooral erg word gewaardeert vanwege zijn brute vechtstijl.. Dus wees eerlijk gap, zonder Badr Hari in zn toernooi, is de K1 geen ene mallemoer aan.. En dat meen ik dus echt serieus..

Maar goed, ik ben een realist en ben niet zo van die slappe puntenwedstrijd.. Ik wil aktie en spektakel zien.. Anders mogen vechters in mijn ogen thuis blijven.. Of vecht ik liever zelf op straat.. :thup:

Irishrover
24-02-2010, 01:16
Ik ben benieuwt of Badr het met je eens is en en ook denkt van hmm maakt niet dat ik steeds aan het kortste eind trek en steeds die knaken mis loop..

In mijn optiek hoor je aan de top wanneer je prijzen pakt door te laten zien dat je iedereen hebt gepakt. De amusumentsgehalte is voor mij minder belangrijk.

Echte winnaars pakken prijzen en maken het verschil .. denk aan Ernesto Hoost,Sem Shilt,Ramon Dekkers,Tiger Woods,Hussein Bolt,Roger Federer,Muhammed Ali etc etc

Allemaal toppers in hun eigen disipline !!

Over 25 jaar zal er nog steeds over deze gasten gesproken worden en andere topsporters die het net niet hebben gehaald zullen vergeten worden.

Badr heeft flink gepresteerd, in mijn vorige post gaf ik al aan waarom.
Prestaties die vele vechters nog niet hebben bereikt.

Ben het met je eens dat Badr alleen de 'echte' prijzen nog mist.
Prijzen die hem 'winnaar' maken.

Maar die komen er echt wel gezien zijn kracht, leeftijd, Potentie en vorm op dit moment.

Badr is mijn favo Heavyweight, juist omdat hij mij amuseert. Maar dat is een kwestie van mening en smaak.

Nightwalker
24-02-2010, 01:40
Sorry kan helaas geen enkel feit ontdekken in heel je verhaal, het enige wat ik er uit kan opmaken is dat (zoals je avatar al doet vermoeden) je een poster van Badr boven je bed heb hangen die je waarschijnlijk elke avond welterusten kust.
Trouwens badr heeft in 2009 niet tegen Ray Sefo (13-04-2008) en Feitosa (29-06-2008)gevochten ,
dat was in 2008.:google: slordig voor zo'n fan!
Ik kan begrijpen dat je fan bent van een vechter, maar haal andere vechters niet zo naar beneden. We zullen zien wat deze partij brengt maar hesdy uit een ander hout gesneden??
Hesdy vocht een geweldige partij tegen Kareav, dat wil niet zeggen dat Kareav nu in eens niet meer een goede vechter is omdat hij deze verloor:confused:.
En een kwestie van tijd voor dat hij en prijs wint Volgens mij was/is hij al

It's Showtime World Heavyweight champion
K-1 Heavyweight champion 2007-2008.

Maar ik neem aan dat je bedoeld voordat hij de K-1 wint, Tja dat wordt nu ook al 3 jaar geroepen dus zou wel eens tijd worden.:fp:


Hmmmm, het enige wat ik bij jou kan opmaken.. Is dat je man van midden 40 bent, maar je gedraagt je als een kind van 4... En dan ook jezelf tegenspreken.. Je heb het over valse beschuldigingen om het feit dat ik andere vechter naar beneden haal.. Maar wat jij nu probeer, is precies het zelfde.. Ik deel netals de rest mijn mening hier op deze forum... Dus hou je kinderachtige puberaal gedrag voor je aub.. ( Poster kussen ?) Wat heb jij een droog humor en vind het best triest eigenlijk.. Maar goed, dat zeg meer wat over jou..

Ik zal mijn woorden verder niet vuil maken.. En voor zover ik weet kom ik alleen maar met feiten..

-Badr Hari nummer 1 ( Ringsport dus word meest gewaardeert door fan s)
-Badr Hari grootste sponser
-Badr Hari heeft vele topvechters verslagen en behoort bij de meest spraakmakende vechters
-Badr Hari heeft Ray Sefo en Feitosa dwars door hun verdediging overrompeld..

Enige wat niet zou kloppen is misschien datum.. Maar dat vind ik verder niet belangrijk... Dus zn kussende fan ben ik ook niet.. :) Maar goed, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is... Ik heb respect voor elke vechter alleen vind ik ze niet zo goed als Badr.. Netals vele weer een ander idool hebben en beweren dat hun idol wel weer beter zijn.. Daar is verder niks mis mee :thup:

Marquis
24-02-2010, 08:22
Niet woorden verdraaien gap.. Wat ik jou nu duidelijk probeer te maken is dat Badr Hari erg populair is en dat zonder echte grote prijzen.. En tuurlijk, zal hij vreselijk balen dat hij niet de grote prijzen binnensleept..

Maar nogmaals, dat is kwestie van tijd... En jij mag Badr Hari niet zn topvechter vinden en dat om het feit dat hij nog geen grote prijs heeft binnen gesleept.. Maar ik denk dat vele mij mening delen en dat ze hem wel degelijk topvechter vinden en dat hij vooral erg word gewaardeert vanwege zijn brute vechtstijl.. Dus wees eerlijk gap, zonder Badr Hari in zn toernooi, is de K1 geen ene mallemoer aan.. En dat meen ik dus echt serieus..

Maar goed, ik ben een realist en ben niet zo van die slappe puntenwedstrijd.. Ik wil aktie en spektakel zien.. Anders mogen vechters in mijn ogen thuis blijven.. Of vecht ik liever zelf op straat.. :thup:

Dan voeren wij 2 verschillende discussies hier beste Nightwalker.

Ik heb het hier over topsporters die prijzen behalen (zie een Sven Kramer bv) wat keiharde feiten zijn.

En jij beste Nightwalker hebt het over sporters die bij het publiek goed liggen wegens hun bijzondere manier van profileren in hun discipline maar nog geen prijzen weten te pakken. En de rest van jouw kant is pure speculatie omdat jij of Irishrover bijvoorbeeld niet in de toekomst kan kijken.

Als jij bovenstaande zo leest en ik jouw betoog lees en jij jezelf op de schouders klopt dat jij een realist bent. Op welke vlak ben jij dan een realist ?


En dan kan jij Marchant wel aanvallen door te zeggen dat de tijdstip wanneer Badr tegen Feitosa en Sefo heeft gevochten niet relevant is.. maar dat is natuurlijk niet waar beste Nightwalker en dat weet jij zelf ook.

Had anders niet gereageerd op mijn post die gericht was naar Irishrover..
want nu praat je alles wat krom is recht.. met andere woorden zo realistisch ben jij helemaal niet zoals je zelf beweert.



Kan je mij voorbeelden geven van partijen in 2009 tot en met heden waar hij (Badr) door de dekking van zijn tegenstanders slaat ?!?

Marquis
24-02-2010, 08:35
Ik zal mijn woorden verder niet vuil maken.. En voor zover ik weet kom ik alleen maar met feiten..

-Badr Hari nummer 1 ( Ringsport dus word meest gewaardeert door fan s)
-Badr Hari grootste sponser
-Badr Hari heeft vele topvechters verslagen en behoort bij de meest spraakmakende vechters
-Badr Hari heeft Ray Sefo en Feitosa dwars door hun verdediging overrompeld..




* Als topsporter wil je natuurlijk gewaardeert worden maar uiteindelijk wil je grote prijzen winnen want daar doet een topsporter het voor. En dat valt niet af te dingen.

* Heb jij in de grootboekadministratie gekeken van KIA waardoor jij weet dat Badr bijvoorbeeld meer krijgt dan een Sem of Le Banner ? Of ben je gewoon onder de indruk van grote logo ?

* Heeft Sem Schilt, Peter Aerts, Remy Bonjasky dan geen toptegenstanders verslagen ?

* Sem Schilt heeft ook Feitosa en Sefo verslagen (K1 2005 als ik mij niet vergis).
En toen waren de vechters veel fitter en jonger.

Conclussie: bovenstaande vechters in mijn betoog hebben wel prijzen gepakt en voor Badr was er tot nu toe helemaal niets.

En als jij echt zo een realist bent zoals jij beweert Nightwalker laten we dan niet op de feiten vooruit lopen en doen of we familie zijn van Jomanda. Want in toekomst kijken kunnen wij niet en zelfs jij niet Nightwalker!! Met andere woorden laten we deze discussie op feiten baseren ipv hypothetisch te lullen hier.


En wat betreft deze discussie ik kijk graag naar winnaars die prijzen pakken en woord bij daad voegen.

En jij kijkt liever naar brute sporters die populair zijn maar nog geen potten weten te breken.


Dan zijn we er uit,.. toppie gap :thup:

Marchant
24-02-2010, 08:59
Hmmmm, het enige wat ik bij jou kan opmaken.. Is dat je man van midden 40 bent, maar je gedraagt je als een kind van 4... En dan ook jezelf tegenspreken.. Je heb het over valse beschuldigingen om het feit dat ik andere vechter naar beneden haal.. Maar wat jij nu probeer, is precies het zelfde.. Ik deel netals de rest mijn mening hier op deze forum... Dus hou je kinderachtige puberaal gedrag voor je aub.. ( Poster kussen ?) Wat heb jij een droog humor en vind het best triest eigenlijk.. Maar goed, dat zeg meer wat over jou..

Ik zal mijn woorden verder niet vuil maken.. En voor zover ik weet kom ik alleen maar met feiten..

-Badr Hari nummer 1 ( Ringsport dus word meest gewaardeert door fan s)
-Badr Hari grootste sponser
-Badr Hari heeft vele topvechters verslagen en behoort bij de meest spraakmakende vechters
-Badr Hari heeft Ray Sefo en Feitosa dwars door hun verdediging overrompeld..

Enige wat niet zou kloppen is misschien datum.. Maar dat vind ik verder niet belangrijk... Dus zn kussende fan ben ik ook niet.. :) Maar goed, ik denk dat mijn punt wel duidelijk is... Ik heb respect voor elke vechter alleen vind ik ze niet zo goed als Badr.. Netals vele weer een ander idool hebben en beweren dat hun idol wel weer beter zijn.. Daar is verder niks mis mee :thup:

Midden 40 , nog lang niet gap:D
Valse beschuldingingen? Je bent al 3 pagina's aan het verdedigen waarom andere vechters zoveel minder zijn dan Badr, terwijl zij toch een betere staat van dienst hebben. Vindt ik dat je deze vechters te kort doet voor hun prestaties dus niet het respect toont wat zij verdienen!

En dat jij droge humor triest vind hoe kan dat nou iets over mij zeggen?!:fp:

Omar.
24-02-2010, 09:23
Haha dat is Tony Soprano op Marchant's avatar! ( geloof dus graag dat hij geen man van midden 40 is ;))

Maar laten we zeggen dat als Badr zo doorgaat, hij nog een leuk toekomst voor zich heeft. De beste man is nog maar 25 en heeft al 2 x in de finale van de K-1 WGP gestaan.
Hij heeft minimaal nog 10 jaar te gaan. En geloof graag dat hij minimaal 1 van de 10 x de titel wint. Maar we kunnen niet in de toekomst kijken helaas.

Marchant
24-02-2010, 09:49
Haha dat is Tony Soprano op Marchant's avatar! ( geloof dus graag dat hij geen man van midden 40 is ;))

Maar laten we zeggen dat als Badr zo doorgaat, hij nog een leuk toekomst voor zich heeft. De beste man is nog maar 25 en heeft al 2 x in de finale van de K-1 WGP gestaan.
Hij heeft minimaal nog 10 jaar te gaan. En geloof graag dat hij minimaal 1 van de 10 x de titel wint. Maar we kunnen niet in de toekomst kijken helaas.


Haha precies ;)

En dat Badr een geweldige vechter is staat voor mij vast,
En het zou raar moeten lopen wil hij geen grote prijzen pakken.
Maar ja de zekerheid heb je nooit, Le banner is /was ook een grote vechter die ook nooit de k-1 won en zo zijn er meer natuurlijk.
Vindt alleen dat je badr niet hoeft te hype over de rug van andere vechters

Illest
24-02-2010, 10:29
al dat Badr ge-nuthug hier, het lijkt wel kickbox.nl.....

laat hem eerst maar eens een paar GP's winnen want dat is tot op heden niet gebeurd...

Irishrover
24-02-2010, 13:17
al dat Badr ge-nuthug hier, het lijkt wel kickbox.nl.....

laat hem eerst maar eens een paar GP's winnen want dat is tot op heden niet gebeurd...

Mixfight.nl is net als Kickbox.nl een site waar je kunt discussiëren.
We Praten graag over de vechtsport en haar vechters.

Dat dit 4 pagina's doorgaat komt omdat ieder een andere mening heeft, als we binnen 3 Posts klaar zijn vind ik het ook niks meer aan.

Irishrover
24-02-2010, 13:25
Marquis, Badr heeft veel gepresteerd & heeft ook prijzen gewonnen.
In 2007 ontving hij de heavyweight belt, in 2008 heeft hij deze succesvol verdedigd tegen Feitosa. Helaas heeft hij hem moeten inleveren vanwegen het 'Remy' incident.

Tuurlijk speculeren we over vechters, en in dit geval Badr.
De discussie ging immers over wie er als winnaar uitkwam in de Arena.
Daarna zij we hier beland, wat opzich geen probleem is.

Je hoeft geen famillie te zijn van Jomanda of Char.
Kansen berekenen helpt ook weleens.
Gezien de prestaies van Badr de afgelopen jaren, maakt hij een grote kans op de superheavyweight titel de aankomende jaren.

Guillermo
24-02-2010, 13:44
Nou Badr kan wel champ worden als hij zijn grootste obstakel overwint. Namelijk, hij verliest controle. Alle grootten der aarde uit verschillende disciplines hebben dat als je terug kijkt, Ali, Holmes, Lewis, Chuck Norris, Hoost, Rob Kaaman, Aerts, Bonjasky, Schilt, het rijtje gaat maar door en ik weet zeker dat ik een paar vergeten ben.
Al die mannen pompen zichzelf niet op voor de wedstrijd om als een dolle stier met vuur in de ogen de tegenstander te lijf te gaan. Doe je dat, dan werkt dat helemaal verkeerd!
Techniek, conditie, postuur heeft hij al mee zijn zwakke punt is zijn "ik jou slopen nu" mentaliteit. Trekt hij dat recht dan wint hij iedereen denk ik.

Illest
24-02-2010, 14:02
maar dat is nou net waar het bij de hedendaagse fans om gaat....ik zie

ik vind de ontmoeting tussen Badr en Hesdy des te interessanter...

Nightwalker
24-02-2010, 20:03
Dan voeren wij 2 verschillende discussies hier beste Nightwalker.

Ik heb het hier over topsporters die prijzen behalen (zie een Sven Kramer bv) wat keiharde feiten zijn.

En jij beste Nightwalker hebt het over sporters die bij het publiek goed liggen wegens hun bijzondere manier van profileren in hun discipline maar nog geen prijzen weten te pakken. En de rest van jouw kant is pure speculatie omdat jij of Irishrover bijvoorbeeld niet in de toekomst kan kijken.

Als jij bovenstaande zo leest en ik jouw betoog lees en jij jezelf op de schouders klopt dat jij een realist bent. Op welke vlak ben jij dan een realist ?


En dan kan jij Marchant wel aanvallen door te zeggen dat de tijdstip wanneer Badr tegen Feitosa en Sefo heeft gevochten niet relevant is.. maar dat is natuurlijk niet waar beste Nightwalker en dat weet jij zelf ook.

Had anders niet gereageerd op mijn post die gericht was naar Irishrover..
want nu praat je alles wat krom is recht.. met andere woorden zo realistisch ben jij helemaal niet zoals je zelf beweert.

Hmmm, voor zover ik weet heeft Badr ook prijzen binnen gehaalt.. Dus ik snap jou punt niet... Ik merk dat je grote lenigheid hebt in het verdraaien van feiten .. Jij dwaalt namelijk zover van het onderwerp.. Terwijl ik je laatste post las.. En daar had je het over.. Dat veel mensen niet Badr Hari moeten overhypen en ook vroeg je welke vechters Badr in 2009 dwars door hen dekking sloeg..

Ik gaf je heel wat voorbeelden.. En nu heb je het over Topvechters die heel wat prijzen binnenslepen ???.. Hmmm, ik snap bij deze je punt niet ?


Maar goed, dat is verder niet erg... Misschien wil je me dat ooit wel keer uitleggen:thup:

Marquis
24-02-2010, 20:22
en ook vroeg je welke vechters Badr in 2009 dwars door hen dekking sloeg..

Ik gaf je heel wat voorbeelden..

Maar goed, dat is verder niet erg... Misschien wil je me dat ooit wel keer uitleggen:thup:


Feitosa en Sefo hebben in 2009 niet tegen Badr gestaan.
Dus die voorbeelden waren niet echt relevant of antwoord op mijn vraag.

Hopelijk heb ik jou het een en andere kunnen verduidelijken.

Nightwalker
24-02-2010, 20:30
Feitosa en Sefo hebben in 2009 niet tegen Badr gestaan.
Dus die voorbeelden waren niet echt relevant of antwoord op mijn vraag.

Hopelijk heb ik jou het een en andere kunnen verduidelijken.

Jaaa dat kan wel kloppen gap.. ( Datum ) Maar je weet nu wel waaorm mensen Badr Hari zo geweldig vinden.. Dat vind ik persoonlijk nog belangrijker..

Maar goed, laten we er maar over ophouden... Anders komt er nooit einde aan:thup:

10500 vcash op Badr !! Eerste ronde KO !!

Marquis
24-02-2010, 20:34
Jaaa dat kan wel kloppen gap.. ( Datum ) Maar je weet nu wel waaorm mensen Badr Hari zo geweldig vinden.. Dat vind ik persoonlijk nog belangrijker..

Maar goed, laten we er maar over ophouden... Anders komt er nooit einde aan:thup:

10500 vcash op Badr !! Eerste ronde KO !!


Sommige mensen vinden Badr geweldig
anderen vinden Jerome Le Banner geweldig en anderen
vinden Errol Zimmerman geweldig ?

Wat is je punt ?!? Naast dat bovenste 3 vechters wat met elkaar gemeen hebben :thup:

Nightwalker
25-02-2010, 01:01
Mijn punt.. Heel simpel.. Le Banner en Zimmerman hebben niets in te brengen vergeleken Badr.. Vooral Le Banner mag helemaal thuis blijven, want die maakt er helemaal een potje van. Laatste dag komen opdagen en dan nog zn triest wedstrijd neerzetten tegen Semmy Schilt.. Nou Zimmerman praat meer dan dat hij werkelijk een wedstrijd wint, dus mag keer tijd worden dat hij zn woorden in daden veranderd. Ook heeft hij tot nu twee a drie wedstrijden achter elkaar verloren.. ( En eindelijk weer kunnen winnen van Feitosa waar ik persoonlijk mijn twijfels over heb.. Liep aardig gelijk op.. Vooral laatste ronde had hij het erg moeilijk ) Dus dat zie je niet gauw bij Badr..

Nou daar heb je het grote verschil al :P:P

mokumnised
25-02-2010, 01:13
@ Nightwalker: discusseren is iets anders dan de mensen je mening op willen leggen, je doet nu in feite niets anders dan we hier altijd Jamila en Micha verwijten als het over GG gaat. En nee...ik val je niet aan, voordat we een hele discussie krijgen.

Ik ben zelf ook een grote liefhebber van de vechter Badr, maar ik ben wel realist genoeg om te zien dat hij er nog niet is en dat hij prijzen moet gaan winnen om definitief van een grote ,tot de grootste te worden. De meest spectaculaire is hij al een tijdje, dat is iedereen wel eens denk ik (moet haast wel met zo'n k.o. ratio)

Ik denk ook dat Badr van Hesdey gaat winnen, maar niet zo gemakkelijk als we zo langzamerhand gewend zijn. Hesdey is alweer een tijd geleden, zonder fatsoenlijke voorbereiding 24 uur voor een partij op een vliegtuig naar Japan gestapt om daar tegen schilt te vechten. Dat heeft hij gezien de omstandigheden die ik net noem helemaal niet verkeerd gedaan. Hesdey is vanaf dat moment alleen maar gegroeid, met als voorlopig hoogtepunt die kickboksles die hij Karaev heeft gegeven in de PTA. Vlak ook Harinck niet uit, die als geen ander een vechter klaar kan stomen en echt heel gebrand is op deze partij.
Ik denk dat hij toch wel onderschat word, maar denk tegelijk dat Badr op dit moment wel een maatje te groot is voor hem. Maar een veegpartij zal het toch niet worden denk ik.

gieloe
25-02-2010, 08:46
Laten we maar met zijn allen hopen dat deze partij uberhaupt doorgaat. Want het ziet er naar uit dat Meneer Hari gaat bakken.... Uhuum Nuff said...

Marquis
25-02-2010, 08:51
Laten we maar met zijn allen hopen dat deze partij uberhaupt doorgaat. Want het ziet er naar uit dat Meneer Hari gaat bakken.... Uhuum Nuff said...



Bakken ?

Nightwalker
25-02-2010, 12:13
@ Nightwalker: discusseren is iets anders dan de mensen je mening op willen leggen, je doet nu in feite niets anders dan we hier altijd Jamila en Micha verwijten als het over GG gaat. En nee...ik val je niet aan, voordat we een hele discussie krijgen.

Ik ben zelf ook een grote liefhebber van de vechter Badr, maar ik ben wel realist genoeg om te zien dat hij er nog niet is en dat hij prijzen moet gaan winnen om definitief van een grote ,tot de grootste te worden. De meest spectaculaire is hij al een tijdje, dat is iedereen wel eens denk ik (moet haast wel met zo'n k.o. ratio)

Ik denk ook dat Badr van Hesdey gaat winnen, maar niet zo gemakkelijk als we zo langzamerhand gewend zijn. Hesdey is alweer een tijd geleden, zonder fatsoenlijke voorbereiding 24 uur voor een partij op een vliegtuig naar Japan gestapt om daar tegen schilt te vechten. Dat heeft hij gezien de omstandigheden die ik net noem helemaal niet verkeerd gedaan. Hesdey is vanaf dat moment alleen maar gegroeid, met als voorlopig hoogtepunt die kickboksles die hij Karaev heeft gegeven in de PTA. Vlak ook Harinck niet uit, die als geen ander een vechter klaar kan stomen en echt heel gebrand is op deze partij.
Ik denk dat hij toch wel onderschat word, maar denk tegelijk dat Badr op dit moment wel een maatje te groot is voor hem. Maar een veegpartij zal het toch niet worden denk ik.

Nee maak je geen zorgen gap.. Ik voel me absoluut niet aangevallen en als je goed leest.. Geef ik alleen mijn mening, netals vele weer hun eigen mening hier delen...( Ook gaf ik duidelijk aan dat Badr grote prijzen mist ) Ik leg dus helemaal niet mijn mijn mening op mensen.. Als dat zo zal zijn, dan zal ik het best triest vinden, want geloof me ik zal hoe dan ook op mijn eigen standpunten blijven en dat is mijn recht ook..

Zo verwacht ik dat ook bij andere forumleden ... Dus alleen in dat onderdeel ben ik het niet met je eens.. Persoonijk vind ik Hesdy goede vechter, maar netals wat ik net ook aangaf. Hij heeft nog meer tijd nodig om met de top mee te kunnen draaien en ook doordat hij niet echt KO power in zn vuisten heeft. Zal hij dus moeilijk winnen van vechters die dat juist wel bezitten.. ( Tom Harinck is een top trainer,laten we dat voorop stellen, maar een vechter moet het toch uiteindelijk helemaal zelf doen )

Maar goed, we zien het allemaal wel.. Ik hoop dat Hesdy gewoon keihard traint en voornamelijk op zijn kracht.. Dan kan het een interessant pot worden..

Wiseguy
25-02-2010, 12:21
Bakken ?

Denk dat hij jail bedoelt. Wat zijn je bronnen gieloe?

Illest
25-02-2010, 12:36
Zo verwacht ik dat ook bij andere forumleden ... Dus alleen in dat onderdeel ben ik het niet met je eens.. Persoonijk vind ik Hesdy goede vechter, maar netals wat ik net ook aangaf. Hij heeft nog meer tijd nodig om met de top mee te kunnen draaien en ook doordat hij niet echt KO power in zn vuisten heeft. Zal hij moeilijk winnen van vechters die dat juist wel bezitten.. ( Tom Harinck is een top trainer,laten we dat voorop stellen, maar een vechter moet het toch uiteindelijk helemaal zelf doen )

Maar goed, we zien het allemaal wel.. Ik hoop dat Hesdy gewoon keihard traint en voornamelijk op zijn kracht.. Dan kan het een interessant pot worden..

Ik hoop niet dat Hesdy traint op kracht, ik hoop dat hij veel spart (met Aerts) en op de pads werkt. Een k.o. heeft lang niet altijd met alleen kracht te maken, het is een combinatie van kracht EN VOORAL timing.

Echter gaat het in het kickboksen of thaiboksen (zelfs mma) niet alleen om je k.o. ratio....er komt veel meer bij kijken....

Karaev liep op krukken naar zijn partij tegen Hesdy....dat kwam niet door een k.o. maar vanwege die snoeiharde lowkicks die hij te verwerken kreeg..

Dat ze bij Mike's zo fanatiek trainen met gewichten is allemaal leuk en aardig, maar het gaat echt niet alleen om je stootkracht en de k.o.

Mopaccino
25-02-2010, 16:37
Laten we maar met zijn allen hopen dat deze partij uberhaupt doorgaat. Want het ziet er naar uit dat Meneer Hari gaat bakken.... Uhuum Nuff said...


Badr Hari vecht gewoon in de arena, met je bakken ga niet zomaar dingen roepen.

Mopaccino
25-02-2010, 16:43
Ik hoop niet dat Hesdy traint op kracht, ik hoop dat hij veel spart (met Aerts) en op de pads werkt. Een k.o. heeft lang niet altijd met alleen kracht te maken, het is een combinatie van kracht EN VOORAL timing.

Echter gaat het in het kickboksen of thaiboksen (zelfs mma) niet alleen om je k.o. ratio....er komt veel meer bij kijken....

Karaev liep op krukken naar zijn partij tegen Hesdy....dat kwam niet door een k.o. maar vanwege die snoeiharde lowkicks die hij te verwerken kreeg..

Dat ze bij Mike's zo fanatiek trainen met gewichten is allemaal leuk en aardig, maar het gaat echt niet alleen om je stootkracht en de k.o.

OK--> Ik begrijp dus uit jouw verhaal dat BADR wint op ZWARE Krachtige :thup:KO

Irishrover
25-02-2010, 16:52
Leuke discussie boys.

Ik ga even voorbarig zijn, ik denk dat Badr wint op K.O.

Wie is met mij?

superfreak
25-02-2010, 16:53
Weet je wat het nou is. Als Echte Rotterdammer zie ik het zo. Hesdy gaat aanstaande zaterdag ko tegen Balrak en ik dan gedrevener dan ooit om zich te bewijzen en hier moet Badr dan de prijs voor betalen....

Gaat wel een knal partij worden denk ik.

marokkaan
25-02-2010, 16:55
Leuke discussie boys.

Ik ga even voorbarig zijn, ik denk dat Badr wint op K.O.

Wie is met mij?

De gebruikelijke 3

Nightwalker en ik :thup:

Mopaccino
25-02-2010, 17:04
Leuke discussie boys.

Ik ga even voorbarig zijn, ik denk dat Badr wint op K.O.

Wie is met mij?


Oh jij denkt het nog. Ik weet het ZEKER.:pimp:

Messi
25-02-2010, 17:09
Weet je wat het nou is. Als Echte Rotterdammer zie ik het zo. Hesdy gaat aanstaande zaterdag ko tegen Balrak en ik dan gedrevener dan ooit om zich te bewijzen en hier moet Badr dan de prijs voor betalen....

Gaat wel een knal partij worden denk ik.

Ik ga je geen gelijk geven. Hesdy is een betere vechter dan Balrak en ik zie hem makkelijk winnen.

Nightwalker
25-02-2010, 19:27
Ik hoop niet dat Hesdy traint op kracht, ik hoop dat hij veel spart (met Aerts) en op de pads werkt. Een k.o. heeft lang niet altijd met alleen kracht te maken, het is een combinatie van kracht EN VOORAL timing.

Echter gaat het in het kickboksen of thaiboksen (zelfs mma) niet alleen om je k.o. ratio....er komt veel meer bij kijken....

Karaev liep op krukken naar zijn partij tegen Hesdy....dat kwam niet door een k.o. maar vanwege die snoeiharde lowkicks die hij te verwerken kreeg..

Dat ze bij Mike's zo fanatiek trainen met gewichten is allemaal leuk en aardig, maar het gaat echt niet alleen om je stootkracht en de k.o.

Goh je meent het... Badr kreeg voor zover ik weet heel wat mensen uit Frankrijk om mee te kunne sparren.. Dus daar ben ik het voorledig mee eens ( Dat je heel wat moet sparren en pats training moet gaan volgen ).. Maar nogmaals, ik denk persoonlijk dat je ze beide moet beschikken techniek/kracht... Als je over die twee eigenschappen beschikt, nou dan maak je het erg lastig voor de tegenstander...

Ik vind persoonlijk dat Badr veel completer vechter is dan Hesdy... Maar goed, zo denk ik erover..

Irishrover en Marokkaan ik sluit me volledig bij jullie aan !!
Badr knalt Hesdy de eerste ronde uit de ring !! :thup:

sjaakie'tje
25-02-2010, 21:06
Hari is offensief ontzettend goed, maar kan eveneens door iedereen eruit gemept worden vanwege zijn porceleinen kin.

Dit is er een perfect vb van;

http://www.youtube.com/watch?v=3i0cKPoPkJg&feature=related


Je moet als tegenstander van Hari hem wel niet teveel respect voor hem hebben. Zijn vorige tegenstander vb kroop volledig in zijn schelp en kon geen klap meer uitbrengen.

Hari in zijn achteruit proberen zetten en hem bevechten zonder scrupules met als uiteindelijke doel hem gewoon op die kin te raken. Hesdy heeft zeker genoeg power om hem eruit te meppen.

Hesdy heeft niets te verliezen en dit is een mooie kans voor hem. Hij mag zich zeker niet laten beïndrukken door Hari zijn reputatie maar gewoon zijn eigen wedstrijd vechten. Zelf al verliest ie, so what?

Omar.
25-02-2010, 21:34
Laten we maar met zijn allen hopen dat deze partij uberhaupt doorgaat. Want het ziet er naar uit dat Meneer Hari gaat bakken.... Uhuum Nuff said...



bron?

Irishrover
26-02-2010, 02:29
[sjaakie'tje] zei:

Hari is offensief ontzettend goed, maar kan eveneens door iedereen eruit gemept worden vanwege zijn porceleinen kin.

Dit is er een perfect vb van;




Wil niet lullig doen hoor maar... Badr ging op dat filmpje niet neer. Hij wankelde even..

Je ziet dat Badr geraakt wordt door een vlijmscherpe hoek op de zijkant van de kin, dan is het niet gek dat je voor even vogeltjes ziet vliegen.

Het verhaal van de glazen kin is in mijn ogen een sprookje.
Op dit gewicht kan iedereen neergaan door een goed geplaatste hoek op de kin.

Iedere vechter in de K-1 is neergegaan, of meerdere keren neergegaan.

Herinner je nog die harde rechts directe van Zimmerman op de kin van Badr?
Badr stond toen gewoon op.
En in de finale tegen Remy kreeg hij er ook eentje, daar stond hij ook weer op.

Hoe verklaar je dat dan?

Irishrover
26-02-2010, 02:54
En Badr die de K-1 en andere vechters K.O slaat, hebben die ook een glazen kin?

sjaakie'tje
28-02-2010, 11:50
En Badr die de K-1 en andere vechters K.O slaat, hebben die ook een glazen kin?

Nee, zoals ik zie Badr is offensief erg sterk, snelle, scherpe en harde stoten. Hij kan iedereen eruit meppen, maar terzelfdertijd kan hij ook door iedereen eruit gemept worden. Hij wint dus veel op KO, maar kan ook zelf KO gaan en dat maakt zijn partijen onvoorspelbaar. De KO en /of de upset zit altijd in de lucht - al is hij wel vrij dominant natuurlijk.

Over zijn kin; tja dat lijkt me wel duidelijk. Badr heeft een dun en licht frame dat logischerwijze niet zo schokbestendig is. Dan kan je wel wat massa en spierene winnen, tikken zal hij nooit goed kunnen hebben.
Schilt moest en moet ook maar 1 jab landen om hem plat te krijgen.
Hij herstelt wel goed en snel van zijn knockdowns dat wel.

micha
28-02-2010, 11:55
ik vind niet dat Badr een glazen kin heeft. Nou die klap van Zimmerman dacht ik echt dat het over was maar hij stond gewoon weer op. Maar op dit niveau kan iedereen ko gaan.

Tommy v Wijngaarden
28-02-2010, 12:44
Dat Badr zo snel hersteld na een knockdown is een teken dat hij lichamelijk in topvorm staat dan herstel je sneller.

Als Hesdy zo vecht als tegen Balrak gisteren gaat hij het echt niet redden tegen Badr.

Badr zelf had het ook al snel gezien gisteren en vertrok na ronde 1 de zaal.

Darkness
28-02-2010, 12:44
ik vind niet dat Badr een glazen kin heeft. Nou die klap van Zimmerman dacht ik echt dat het over was maar hij stond gewoon weer op. Maar op dit niveau kan iedereen ko gaan.

X2

Nightwalker
28-02-2010, 12:53
X2

x3

mikeymcd
28-02-2010, 13:45
Glazen kin is bullshit. Het is eerder dat hij soms net iets te enthousiast is en daardoor op een stoot kan lopen. Maar juist door zijn snelle herstel en juist sterke kin (imo), staat hij elke keer weer op.
Maar denk dat hij op dit punt heel erg gegroeid is en veel meer kijkt nu ipv rossen. Hari is een stapje te groot voor Hesdy, maar neemt niet weg dat het een mooie partij kan worden.

Irishrover
28-02-2010, 15:37
Nee, zoals ik zie Badr is offensief erg sterk, snelle, scherpe en harde stoten. Hij kan iedereen eruit meppen, maar terzelfdertijd kan hij ook door iedereen eruit gemept worden. Hij wint dus veel op KO, maar kan ook zelf KO gaan en dat maakt zijn partijen onvoorspelbaar. De KO en /of de upset zit altijd in de lucht - al is hij wel vrij dominant natuurlijk.

Over zijn kin; tja dat lijkt me wel duidelijk. Badr heeft een dun en licht frame dat logischerwijze niet zo schokbestendig is. Dan kan je wel wat massa en spierene winnen, tikken zal hij nooit goed kunnen hebben.
Schilt moest en moet ook maar 1 jab landen om hem plat te krijgen.
Hij herstelt wel goed en snel van zijn knockdowns dat wel.

Ja, ik weet dat Badr een krachtige aanvaller is, vandaar die K.O ratio o.a.

'Badr hoefde ook maar 1 linker tegen om Schilt plat te krijgen'

Heeft Sem nu een glazen kin ?
En heeft Zimmerman nu ook een Glazen kin? Etc etc.


Badr is niet K.O gegaan tegen Schilt in de finale, hij kreeg 3x acht tellen.
In je vorige post kwam je ook al met een filmpje waarin Badr niet K.O ging, sterker nog hij kreeg niet eens 8 seconden.

Is Badr zijn kin juist sterk? Omdat hij niet K.O ging tegen Schilt die met 130 kilo stoten komt. Buiten dat, hij sloeg van erg dichtbij, des te harder deze aankomen.

(Oww ja)

Denken mensen nog steeds dat Hesdy het gaat redden tegen Badr?
Was niet best tegen Balrak, daarvoor ook niet tegen Slowinsky.

Lionheart
28-02-2010, 15:44
Een ieder kan anytime KO gaan of je nou Hoost, Badr of Schilt heet.

Kemal
28-02-2010, 15:50
(Oww ja)

Denken mensen nog steeds dat Hesdy het gaat redden tegen Badr?
Was niet best tegen Balrak, daarvoor ook niet tegen Slowinsky.

Ik denk dat Hesdy als "underdog" misschien wel voor een verassing kan gaan zorgen...;)

Irishrover
28-02-2010, 20:19
Ik denk dat Hesdy als "underdog" misschien wel voor een verassing kan gaan zorgen...;)

Nee joh...

TheCarnage
28-02-2010, 20:39
Mensen ik wil tegenover niemand negatief zijn/klinken, maar nadat ik gister Hesdy live heb zien vechten tegen Balrak ben ik er best wel zeker van dat hij die partij gaat verliezen op een overduidelijk wijze....

Toen ik Hesdy zag vechten tegen Karaev was ik onder de indruk, maar na gister was ik best teleur gesteld..

knift
28-02-2010, 20:51
Mensen ik wil tegenover niemand negatief zijn/klinken, maar nadat ik gister Hesdy live heb zien vechten tegen Balrak ben ik er best wel zeker van dat hij die partij gaat verliezen op een overduidelijk wijze....

Toen ik Hesdy zag vechten tegen Karaev was ik onder de indruk, maar na gister was ik best teleur gesteld..


Nou ngeef je precies aan waarom vechtsport moeilijk te voorspellen is ik heb Hesdy live zien vechten tegen Karaev nou ik kan je zeggen dat was pure kickboks les van grotte klasse.
Het is gewoon niet te zeggen wie er wint ZEKER in de arena als er 20000 mensen je toe staan te juichen dan kan een mens in 1 keer groeien maar ik ben van mening dat het een hele interesante pot word en tuurlijk is Badr van grotte klasse maar wie had gedacht dat Maeda Manhoef en Saki er uit tikte vorig jaar in Yokohama ik denk niemand dus laten we gewoon gaan genieten van de partij en mogen de beste (die dag) winnen OSU.

Irishrover
28-02-2010, 20:53
Mensen ik wil tegenover niemand negatief zijn/klinken, maar nadat ik gister Hesdy live heb zien vechten tegen Balrak ben ik er best wel zeker van dat hij die partij gaat verliezen op een overduidelijk wijze....

Toen ik Hesdy zag vechten tegen Karaev was ik onder de indruk, maar na gister was ik best teleur gesteld..

Ik was erbij met de partij tegen Slowinksy en tegen Balrak.
Tegen Slowinsky was het tempo laag en werd er niet veel gedaan.

En..

Balrak had echt 100% de winst moeten krijgen.

Moest lachen toen Balrak tegen Simon & Badr zei: Hesdy gaat eraan.

sjaakie'tje
28-02-2010, 22:17
Ja, ik weet dat Badr een krachtige aanvaller is, vandaar die K.O ratio o.a.

'Badr hoefde ook maar 1 linker tegen om Schilt plat te krijgen'

Heeft Sem nu een glazen kin ?
En heeft Zimmerman nu ook een Glazen kin? Etc etc.


Badr is niet K.O gegaan tegen Schilt in de finale, hij kreeg 3x acht tellen.
In je vorige post kwam je ook al met een filmpje waarin Badr niet K.O ging, sterker nog hij kreeg niet eens 8 seconden.

Is Badr zijn kin juist sterk? Omdat hij niet K.O ging tegen Schilt die met 130 kilo stoten komt. Buiten dat, hij sloeg van erg dichtbij, des te harder deze aankomen.



Hunt is een voorbeeld van iemand met een goede kin; die gaat gewoon nauwelijks neer. Meerbepaald 4 x in zijn hele K-1 carrière door tikken op z'n kop ( Le Banner 2x (punch en kick), Crocop (kick), Nagasako ( kick).
Hari heeft nu al meer op het canvas gelegen dan Hunt in zijn hele carriere. Zimmerman heeft eerder een heel goede kin en heeft reeds tal van zware stoten genomen zonder te verpinken en dus zonder neer te gaan.
Als Hunt aan de ene kant staat op de schaal van "Iron jaws", dan plaats ik Badr zeker meer richting het andere einde. In zijn laatste 10 partijen kreeg ie maar liefst 9 keer een knockdowns te verwerken. Lijkt me vrij duidelijk.

univers1l
28-02-2010, 23:44
Hunt is een voorbeeld van iemand met een goede kin; die gaat gewoon nauwelijks neer. Meerbepaald 4 x in zijn hele K-1 carrière door tikken op z'n kop ( Le Banner 2x (punch en kick), Crocop (kick), Nagasako ( kick).
Hari heeft nu al meer op het canvas gelegen dan Hunt in zijn hele carriere. Zimmerman heeft eerder een heel goede kin en heeft reeds tal van zware stoten genomen zonder te verpinken en dus zonder neer te gaan.
Als Hunt aan de ene kant staat op de schaal van "Iron jaws", dan plaats ik Badr zeker meer richting het andere einde. In zijn laatste 10 partijen kreeg ie maar liefst 9 keer een knockdowns te verwerken. Lijkt me vrij duidelijk.


pure onzin man

dat heeft toch met zijn aanvallende vechtstijl te maken of niet?
als hij een puntenvechter was, dan was hij zeker niet zo vaak neer gegaan.
hij neemt gewoon meer risico.

Darkness
28-02-2010, 23:46
Ik denk dat Hesdy als "underdog" misschien wel voor een verassing kan gaan zorgen...;)

Niet zo veel denken joh!

Kemal
28-02-2010, 23:53
Niet zo veel denken joh!

heheh zal het proberen..;)

Marquis
28-02-2010, 23:58
Na gisteren moet ik zeggen (want als ik fout ben dan erken ik dat) dat ik toch teleurgesteld ben in de partij van Hesdy. Badr is toch een klasse apart en ik dacht en hoopte dat Hesdy nogmaals zou bewijzen dat hij er zou zijn. Helaas is dat niet het geval al is Balrak een lastpost voor iedere tegenstander.Hesdy heeft een hoop te doen de komende maanden als hij t.o Badr staat.

Irishrover
01-03-2010, 02:06
Na gisteren moet ik zeggen (want als ik fout ben dan erken ik dat) dat ik toch teleurgesteld ben in de partij van Hesdy. Badr is toch een klasse apart en ik dacht en hoopte dat Hesdy nogmaals zou bewijzen dat hij er zou zijn. Helaas is dat niet het geval al is Balrak een lastpost voor iedere tegenstander.Hesdy heeft een hoop te doen de komende maanden als hij t.o Badr staat.

Mee eens, Balrak heeft hem echt alle hoeken van de ring laten zien.

Niet alleen op basis van deze wedstrijd verklaar ik Hesdy Kansloos.
Maar hiervoor tegen Slowinsky was het ook niks.

Irishrover
01-03-2010, 02:11
pure onzin man

dat heeft toch met zijn aanvallende vechtstijl te maken of niet?
als hij een puntenvechter was, dan was hij zeker niet zo vaak neer gegaan.
hij neemt gewoon meer risico.

Je haalt de woorden uit me mond, een voorbeeld is: Badr valt aan met heel zijn lichaam.
Soms springt hij zelfs, als je dan eentje krijgt.. lig je gewoon.

Vaak is het ook het geval dat Badr zijn handen laat zakken, dat was te zien toen hij de klap van Zimmerman kreeg, en in de finale tegen Semmy.

Er zijn bepaalde vechters die zich goed klein maken, hun hoofd omlaag houden & kin tegen de borst waardoor ze veel kunnen incasseren. (Sefo, Hunt)

Badr doet dat niet.

Dit zijn een aantal verklaringen waarom Badr sneller down gaat als de ander.

En..

Sjaakie'tje..

Hoe kom je erbij dat Badr 9 keer een down kreeg te verwerken in zijn laatste 10 wedstrijden??

Jou cijfers kloppen voor geen meter !

angelo_1
01-03-2010, 06:03
badr gaat SLOPUHHHHHHHHHHH

Rusell Bell
01-03-2010, 12:15
Zoals ik al eerder zei had ik Hesdy zien vechten tegen Brian Douwes vorig jaar (kiele kiele winst) en op AFC 1. Vind zijn wedstrijden saai.
Ik denk dat Schilt gewoon niet zoveel risicos wou nemen en dat Hesdy het daarom 3 rondes vol hield.
Het verraste me dan ook toen ik al die lof uitingen las/ hoorde na die partij tegen Karaev, maar na die partij gezien te hebben deed hij het wel goed.
Nu weer een wedstrijd van hem gezien te hebben, waarin ik vond dat hij duidelijk had verloren vind ik heb toch niet zo speciaal.

Het ligt meerendeels aan Badr wat de uitkomst word van die pot liever zetten ze Balrak :thup:

superfreak
01-03-2010, 12:22
Ook ik heb de partij tussen Bali en Hesdy live gezien. Bali was gedreven en kwam om iets te laten zien. Mogenlijk toch wat onderschatting van de kans van Hesdy. Dat zal hij nu niet snel meer doen. Heb een tijdje geleden een partij gezien die hij in Duitsland of zo had afgewerkt en daar was ik best onder de indruk van wat ik had gezien. Zelfde schijnt te zijn tegen Karaev. Krijg het gevoel dat hij zich beter voorbereid voor grote namen. Dat heeft bali hem zeker afgeleerd. Echter heeft hij wel een kin. Hij kreeg een aantal opstoten te verduren en zelfs een knie naar het hoofd en blijft wel staan. Dit hebben we ook al gezien tegen Sem. Nou is Badr op het moment wel een klasse apart maar of hij harder slaat dan Sem?? Betekend dat Badr op z'n tellen moet passen want hij slikt de stoten niet zo makkelijk weg. Echter geloof ik wel dat Badr deze gaat pakken.

boola
01-03-2010, 13:51
Badr is zeker een super vechter maar hij moet opletten dat hij geen tweede le banner wordt. heeft ook nooit de k1 gewonnen. Maar de partijen van badr zijn altijd leuk om te zien maar hij heeft ook een glazen kin. Dus hesdy maakt wel een kans, al is die maar heeeel klein.

Mattie73
01-03-2010, 14:44
De gebruikelijke 3

Nightwalker en ik :thup:

Ik ook hoor!

Irishrover
01-03-2010, 15:06
Ook ik heb de partij tussen Bali en Hesdy live gezien. Bali was gedreven en kwam om iets te laten zien. Mogenlijk toch wat onderschatting van de kans van Hesdy. Dat zal hij nu niet snel meer doen. Heb een tijdje geleden een partij gezien die hij in Duitsland of zo had afgewerkt en daar was ik best onder de indruk van wat ik had gezien. Zelfde schijnt te zijn tegen Karaev. Krijg het gevoel dat hij zich beter voorbereid voor grote namen. Dat heeft bali hem zeker afgeleerd. Echter heeft hij wel een kin. Hij kreeg een aantal opstoten te verduren en zelfs een knie naar het hoofd en blijft wel staan. Dit hebben we ook al gezien tegen Sem. Nou is Badr op het moment wel een klasse apart maar of hij harder slaat dan Sem?? Betekend dat Badr op z'n tellen moet passen want hij slikt de stoten niet zo makkelijk weg. Echter geloof ik wel dat Badr deze gaat pakken.

Je doet het laten overkomen alsof Hesdy ' er ff niet bij was met z'n hoofd'.
Dan benoem je ook nog eens de punten waarin Hesdy zogenaamd wat deed.
Je versiert het verhaal door indirect te vertellen dat Hesdy wellicht hard stoot en Badr moet opassen hiervoor. ( dit hoor je andersom te verwoorden )

Hierdoor doe je Balrak te kort, en wil je de lezers overtuigen dat Hesdy een mistake heeft gemaakt & normaal deze partij zou winnen.

Hesdy werd letterlijk van het kastje naar de
muur geslagen, zoals het eruit zag had het niks met onderschatting te maken.
Hij kon Balrak niet aan, en heeft totaal niets gebracht.

Eerlijker kan ik het niet verwoorden.

Hesdy heeft geen power, heeft te weinig snelheid & vecht te gecontroleerd waardoor een meer krachtige/explosieve vechter het spel kan maken.

wrestler_nl
01-03-2010, 15:21
Dit gaat Badr Hari denk ik winnen op KO in de tweede ronde...maar iedereen kan tegen een stoot oplopen....

jerome-lebanner
01-03-2010, 15:24
ik las zo net op kickbox.nl dat balrak als nog zijn winst heeft gekregen dus het recht heeft toch gezegevierd. en nu hopen dat benji zimmerman ook zijn winst krijgt want die is ook gepikt las ik zo net op kickbox.nl

Mattie73
01-03-2010, 15:44
ik las zo net op kickbox.nl dat balrak als nog zijn winst heeft gekregen dus het recht heeft toch gezegevierd.

Dat is wel het minste wat ze kunnen doen.
Ik vind dat ze ook met een verklaring moeten komen waarom het zo mis kon gaan.
Er gaan nu ook heel veel geruchten in alle fora dat de jury misschien niet helemaal onbevooroordeeld was, gezien de goede verstandhoudingen tussen WMTA bestuursleden en sportschool Chakuriki. Als zulke geruchten blijven dooretteren lijkt me dat geen goede zaak voor de naam van die bond.

Guillermo
01-03-2010, 19:37
Iemand beelden van Hesy vs Balrak? thanks :pimp:

Grijze Muis
01-03-2010, 21:47
Is die uitslag al terug gedraaid? Ik heb nog geen officiele reactie gezien. En er was niet eens een extra ronde. Dan kan je toch niet zomaar de uitslag omdraaien? Dan is een onbeslist logischer..

Irishrover
02-03-2010, 00:11
Is die uitslag al terug gedraaid? Ik heb nog geen officiele reactie gezien. En er was niet eens een extra ronde. Dan kan je toch niet zomaar de uitslag omdraaien? Dan is een onbeslist logischer..

Er is inderdaad onduidelijk over of ze het nou terug gedraaid hebben of niet.

Ze durven NOG niet te reageren, eerst een bespreking hoe we het verhaal zo mooi mogelijk moeten overbrengen natuurlijk.

We wachten nog even af totdat de WMTA gaat reageren.