PDA

View Full Version : (definitieve) MATCHMAKING - Amsterdam Fight Club 27-feb-'10 @ The Sand [Amsterdam]



AmsterdamFightClub
19-02-2010, 12:30
Zaterdag 27 februari 2010 is het zover, dan zal het het spetterende gala van AMSTERDAM FIGHT CLUB gaan plaatsvinden! Het gala staat onder de auspiciën van de WMTA.

http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/WMTA%20uitslagen/Voorlopige%20MM/MATCHMAKINGovbvanwijzigingenAFCgala.jpg

citrusfruit
19-02-2010, 12:31
ziet er goed uit

TheCarnage
19-02-2010, 12:41
Ik ben van de partij! Al is het omdat ik er moet werken :P

Justinian
19-02-2010, 12:56
Indrukwekkende matchmaking. Het valt me nu pas op dat Brian Douwes in het toernooi tegenover Lloyd van Dams staat! Lijkt me een erg leuke partij!

Wheelie
19-02-2010, 12:57
Wat een vet gala, gaat de PPV nog door Sohrab ?

Mattie73
19-02-2010, 13:18
Robin van Roosmalen zou toch eerst tegen Tarik el Idrissie moeten. Waarom is deze wedstrijd geannuleerd???? Is het misschien omdat de kans groot was dat ze elkaar op het K1 Max Nederland tegen zouden komen?

Richelieu
19-02-2010, 14:29
Wat een vet gala, gaat de PPV nog door Sohrab ?

x2, wil dit keer de ppv checken.


Robin van Roosmalen zou toch eerst tegen Tarik el Idrissie moeten. Waarom is deze wedstrijd geannuleerd???? Is het misschien omdat de kans groot was dat ze elkaar op het K1 Max Nederland tegen zouden komen?

Deze wedstrijd is inderdaad veranderd, evenals de partij van Zimmerman versus van der Bos. Zimmerman staat nu tegen de Spanjaard Frank Munoz van Vos Gym. (verloor vorig jaar van Ismael Londt en Michael Duut)

8701.
19-02-2010, 14:52
x2, wil dit keer de ppv checken.



Deze wedstrijd is inderdaad veranderd, evenals de partij van Zimmerman versus van der Bos. Zimmerman staat nu tegen de Spanjaard Frank Munoz van Vos Gym. (verloor vorig jaar van Ismael Londt en Michael Duut)

Richelieu, weet je ook waarom idrissi-van roosmalen is gewijzigd?

want als het geen blessure aan de kant van el idrissi is snap ik niet waarom hij niet vecht tegen een andere tegenstander..

ik bedoel hij zal toch een beetje wedstrijdritme op moeten doen voor k1 max nederland..

STERKE JERKE
19-02-2010, 14:55
Dit ziet er gelikt uit!
Ik ben erbij!

BiCkOnE
19-02-2010, 15:18
Daar zitten weer een paar heerlijke potjes tussen!

Richelieu
19-02-2010, 15:35
Richelieu, weet je ook waarom idrissi-van roosmalen is gewijzigd?

want als het geen blessure aan de kant van el idrissi is snap ik niet waarom hij niet vecht tegen een andere tegenstander..

ik bedoel hij zal toch een beetje wedstrijdritme op moeten doen voor k1 max nederland..

El Idrissi is om medische redenen van de line-up gehaald. Het was wel de bedoeling om ritme op te doen voor de aankomende K1, aangezien daar zeven sterke tegenstanders klaar staan voor hem. Zijn deelname in de West Europese K1 MAX staat geheel op losse schroeven en het zou me niet verbazen dat hij daarin niet participeert!! Nu staat Robin van Roosmalen op het AFC evenement gemachted tegen Anthonu Nekrui.

Mattie73
19-02-2010, 15:42
El Idrissi is om medische redenen van de line-up gehaald. Het was wel de bedoeling om ritme op te doen voor de aankomende K1, aangezien daar zeven sterke tegenstanders klaar staan voor hem. Zijn deelname in de West Europese K1 MAX staat geheel op losse schroeven en het zou me niet verbazen dat hij daarin niet participeert!! Nu staat Robin van Roosmalen op het AFC evenement gemachted tegen Anthonu Nekrui.

Dat klopt. Hij heeft een infectie aan zijn scheenbeen en de ijzeren pinnen in zijn scheen zullen verwijderd moeten worden. Klote zooi. Ik had me echt verheugd op zijn rentree. Het zit hem echt niet mee.

Dalton
19-02-2010, 19:11
En waarom vecht Ricardo van den Bosch niet ?

knift
20-02-2010, 10:39
Dat klopt. Hij heeft een infectie aan zijn scheenbeen en de ijzeren pinnen in zijn scheen zullen verwijderd moeten worden. Klote zooi. Ik had me echt verheugd op zijn rentree. Het zit hem echt niet mee.


Wat een klote pech weer voor Tarik echt zonde!!

Jeru
20-02-2010, 10:52
Hele mooie line-up. Jammer van Idrissi en Van den Bos...