PDA

View Full Version : UFC 110 Results



Richelieu
21-02-2010, 07:35
Main card;

Cain Velasquez def. Antonio Rodrigo Nogueira via first-round TKO
Wanderlei SIlva def. Michael Bisping by unanimous decision
George Sotiropoulos def. Joe Stevenson via unanimous decision
Ryan Bader def. Keith Jardine via third-round TKO
Mirko Cro Cop def. Anthony Perosh via second-round TKO

Preliminary Bouts;

Krzysztof Soszynski def. Stephan Bonnar via third-round TKO
Chris Lytle def. Brian Foster via first-round submission (kneebar)
CB Dollaway def. Goran Reljic via unanimous decision
James Te Huna def. Igor Pokrajac via third-round TKO

Kemal
21-02-2010, 08:56
bedankt voor de uitslagen!

Mack
21-02-2010, 09:15
Die kneebar was erg strak!

Justinian
21-02-2010, 09:21
Thanks Harmen!

steftheboxer
21-02-2010, 14:36
goede dag voor mijn vcash!

Crocop, Velasquez, Bader en Wanderlei goed voorspeld!

ReZp
21-02-2010, 14:46
Wat is die Wand toch bruut

bigboz
21-02-2010, 15:56
thnx ! wel wat Vcash verloren :(

Kemal
21-02-2010, 16:14
prachtig die kneebar zeg...

Sendur
21-02-2010, 16:39
Wand bijna op guillotine gewonnen als de ronde niet voorbij was.

Was wel leuk geweest.


Maar een win is een win en Wand zag er goed uit!!!!!!

Jammer van Nog :(

Emilio
21-02-2010, 17:03
Wanderlei startte wel traag vond ik. Zijn stijl is toch wel meer suitable voor een ring denk ik.

Die overhand right was wel weer heftig aan t einde.

wrestler_nl
21-02-2010, 17:55
Mooi dat Wanderlei en Cro Cop gewonnen hebben , maar idd erg jammer voor Big Nog!
Pfffffffff wat een KO!

Peter0711
21-02-2010, 18:15
Thanks voor de uitslagen!

goro
21-02-2010, 20:16
Met die overhand en die downscore van Wanderlei zag je precies dat hij een footstomp/ soccerkick wou geven. Maar dan dacht die oeps dat mag niet. En dan begon die pas met ground pound. Misschien had die wel een knappe KO gemaakt als die mocht socker kicken...

Remco
21-02-2010, 20:55
Wanderlei komt nooit meer aan de top. Het is nog altijd maaien met die korte armen, kin stijf omhoog en zijn vuisten verlaten zijn wangen om nooit meer terug te komen. Vragen om problemen. Zijn lowkicks zagen wel wel oke uit. Het lijkt helaas wel 100 jaar geleden dat ik hem een knie heb zien geven.

Leuke UFC verder!

Leventdepevent
22-02-2010, 08:41
senks weer lekker ge-vcashed dit weekend

Sendur
22-02-2010, 13:17
Wanderlei komt nooit meer aan de top. Het is nog altijd maaien met die korte armen, kin stijf omhoog en zijn vuisten verlaten zijn wangen om nooit meer terug te komen. Vragen om problemen. Zijn lowkicks zagen wel wel oke uit. Het lijkt helaas wel 100 jaar geleden dat ik hem een knie heb zien geven.

Leuke UFC verder!

blablablablablabla

Ik heb genoten van zijn partij en hij had het 2 keer kunnen finishen in tegenstelling tot bisping.

Waarom je stijl veranderen als deze juist super vet is om naar te kijken?

Hij vecht voor de fans en niet om in de top te komen.

Remco
22-02-2010, 13:40
blablabla, maar je bent het wel met me eens. Prima toch!

Ik vind het helemaal niet super vet om hem zo kwetsbaar te zien maaien. Een leuke winstpartij, maar om nou te zeggen dat de oude Wanderlei terug is...

superfreak
22-02-2010, 14:06
Met die overhand en die downscore van Wanderlei zag je precies dat hij een footstomp/ soccerkick wou geven. Maar dan dacht die oeps dat mag niet. En dan begon die pas met ground pound. Misschien had die wel een knappe KO gemaakt als die mocht socker kicken...

wie zal het zeggen. Op een gegeven moment in eerste of tweede ronde trapt hij bisping naar het lichaam terwijl die opstaat of zo. Dacht echt dat hij naar z'n hoofd trapte ik denk nee toch he haha.

dirk5
22-02-2010, 14:10
wie zal het zeggen. Op een gegeven moment in eerste of tweede ronde trapt hij bisping naar het lichaam terwijl die opstaat of zo. Dacht echt dat hij naar z'n hoofd trapte ik denk nee toch he haha.

haha, hij trapte ook gewoon tegen zijn hoofd aan :)

Joe rogan maakte er een mooi verhaal van door te zeggen dat het tegen de body was en we kregen ook geen replay van te zien. Maar ik zat het met 2 maten op de bank te kijken en wij dachten allemaal dacht dat ie richting zijn hoofd trapte.