PDA

View Full Version : Vechters gezocht voor 17 april Semi Fights 'The Game nr.1'



Sandman
22-02-2010, 09:24
'NEW STYLE CAGED COMBAT' - dat is Semi Fights!

Vechten op aangepaste MMA regels - dat is Semi Fights!

Joop Kasteel is 'the ambassador' - dat is Semi Fights!

Fight-tainment* - dat is Semi Fights!

En wat dacht je hier van:

2 x 5 minuten in een KOOI - dat is ook Semi Fights!!

Jawel, je leest het goed! Wij hebben toestemming gekregen om dit vechtsportevenement te organiseren waar we vechters laten strijden in een kooi! Dat is niet meer voorgekomen sinds onze vriendin Erika Terpstra dit in 1997 verbood.

Wil je aan dit unieke evenement meedoen? Meld je dan online aan via www.semifghts.nl (http://www.semifghts.nl)


* Fight-tainment:
- Miss Martial Arts Verkiezing (we zoeken ook nog dames)
- Live optredens (hiphop, metal, DJ)
- dragrace bikes
- armpje drukken
- merchandising Dutch Fight Gear & Semi Fights
- etc.

Aanmeldingen tot 30 maart.

Wil je meer info? Neem dan contact op met Cristian of Leo

Greets,
Team Semi Fights
Hyves Semi Fights (http://semifights.hyves.nl)
Hyves Miss MMA 2010 (http://missmma.hyves.nl)

http://i77.photobucket.com/albums/j47/fightclubsandman/Semi%20Fights/SF.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j47/fightclubsandman/Semi%20Fights/MISSMMA_BANNER.jpg

Kemal
22-02-2010, 09:38
in een kooi..ben wel benieuwd zal wel knallen worden dan!!

Leventdepevent
22-02-2010, 09:54
nou nou in een kooi nogwel

c.kongo
22-02-2010, 10:49
Ziet er goed uit! Joop heeft er ook een stuk over geschreven las ik in de Sport en Fitness.
Mooie kans voor beginnende vechters!

Khanom Thom
22-02-2010, 12:27
Ik hoop dat dit een goede stap wordt naar de reguliere octagonfights....
Succes!

ijsblok
22-02-2010, 12:31
Semi contact in een kooi.. ik vind t maar niks. Maar wie er zin in heeft meot t vooral doen natuurlijk.

lopez86
22-02-2010, 16:04
Even een paar vragen aan de promoter/organisator, omdat ik het vorige "straat kickboksen" concept een klein beetje discutabel vond, op zijn zachts gezegd.
Is niet als negatieve kritiek bedoeld, heb er gewoon wat vragentekens bij.

- Er word constant gezegd "semi-fights".
Aangepaste mma-regels, new style, joop kasteel, maar wat het daadwerkelijk is word er niet bijgezegd.

- Wat zijn de "aangepaste mma-regels"? Geen stoten naar het hoofd op de grond? Of iets anders nieuws?

- Wat voor kooi word er gebruikt (cq: wat voor constructie. een octagon, hexagon, cylinder of wat dan ook) en hoe groot?

- Welke bond heeft auspiciën bij dit evenement? en wat voor regels gelden er

- Locatie, entreeprijs??

FightingDutchman
22-02-2010, 16:14
Even een paar vragen aan de promoter/organisator, omdat ik het vorige "straat kickboksen" concept een klein beetje discutabel vond, op zijn zachts gezegd.
Is niet als negatieve kritiek bedoeld, heb er gewoon wat vragentekens bij.

- Er word constant gezegd "semi-fights".
Aangepaste mma-regels, new style, joop kasteel, maar wat het daadwerkelijk is word er niet bijgezegd.

- Wat zijn de "aangepaste mma-regels"? Geen stoten naar het hoofd op de grond? Of iets anders nieuws?

- Wat voor kooi word er gebruikt (cq: wat voor constructie. een octagon, hexagon, cylinder of wat dan ook) en hoe groot?

- Welke bond heeft auspiciën bij dit evenement? en wat voor regels gelden er

- Locatie, entreeprijs??

De eerste twee vragen kun je antwoord vinden op de site. Die overigens verkeerd in de eerste post staat, moet nog een i tussen! De rest zou ik ook niet weten.

Sandman
22-02-2010, 16:39
@ Lopez: we zullen je vragen beantwoorden natuurlijk! Het straatkickboksconcept bestaat nog steeds in volle glorie en staat verder los van ons MMA Semi Fights concept (maar wel met hetzelfde gevoel en hart voor de sport ;)).

- Er word constant gezegd "semi-fights".
Aangepaste mma-regels, new style, joop kasteel, maar wat het daadwerkelijk is word er niet bijgezegd.
Check de site: inderdaad met een 'i' erbij :-) www.semifights.nl (http://www.semifights.nl)

- Wat zijn de "aangepaste mma-regels"? Geen stoten naar het hoofd op de grond? Of iets anders nieuws?
Check deze link: reglementen (http://www.semifights.nl/pages/de-reglementen.php)

- Wat voor kooi word er gebruikt (cq: wat voor constructie. een octagon, hexagon, cylinder of wat dan ook) en hoe groot?
Zijn we nog mee in onderhandeling - zodra er meer bekend is - komt het op de site.

- Welke bond heeft auspiciën bij dit evenement? en wat voor regels gelden er
ASAN - staat ook op de site, klik hier. (http://www.semifights.nl/pages/bond.php)

- Locatie, entreeprijs??
uhhh - yep, staat ook op de site: klik hier. (http://www.semifights.nl/pages/agenda.php)

Hoop dat het zo duidelijk voor je is.

Zien we je daar?

Greets,
Team Semi Fights

lopez86
22-02-2010, 16:45
@ Lopez: we zullen je vragen beantwoorden natuurlijk! Het straatkickboksconcept bestaat nog steeds in volle glorie en staat verder los van ons MMA Semi Fights concept (maar wel met hetzelfde gevoel en hart voor de sport ;)).

- Er word constant gezegd "semi-fights".
Aangepaste mma-regels, new style, joop kasteel, maar wat het daadwerkelijk is word er niet bijgezegd.
Check de site: inderdaad met een 'i' erbij :-) www.semifights.nl (http://www.semifights.nl)

- Wat zijn de "aangepaste mma-regels"? Geen stoten naar het hoofd op de grond? Of iets anders nieuws?
Check deze link: reglementen (http://www.semifights.nl/pages/de-reglementen.php)

- Wat voor kooi word er gebruikt (cq: wat voor constructie. een octagon, hexagon, cylinder of wat dan ook) en hoe groot?
Zijn we nog mee in onderhandeling - zodra er meer bekend is - komt het op de site.

- Welke bond heeft auspiciën bij dit evenement? en wat voor regels gelden er
ASAN - staat ook op de site, klik hier. (http://www.semifights.nl/pages/bond.php)

- Locatie, entreeprijs??
uhhh - yep, staat ook op de site: klik hier. (http://www.semifights.nl/pages/agenda.php)

Hoop dat het zo duidelijk voor je is.

Zien we je daar?

Greets,
Team Semi Fights

Nu is het allemaal een stuk duidelijker voor mij, en het klinkt erg goed!!
Ik ben heel erg benieuwd en vind het erg goed dat er zo een mogelijkheid komt voor vechters om op een veilige manier kennis te maken met de sport.

Might Is Right
22-02-2010, 16:59
Laat ze lekker kennis maken in de ring met de sport. Dit is allemaal dikke bullsh*t. Als je de gewone regels niet aandurft ga dan schaken.... in een kooi...

Ik word er ziek van dat men alles afstoft onder het mom van fun en lachende gezichtjes. Waarom moet alles toegankelijk worden voor iedereen en moeten er daardoor nog eens ingeboet worden door de sport?

Binnen een paar jaar zie ik oma's en alleenstaande moeders hun "cage cardio workout" beoefenen met één of ander afgestudeerd voetballertje in-spee aan het huppelen op hun favoriete muziek.

Jullie zijn dikke klootzakken. Als jullie echt liefde voor de sport zouden hebben dan lieten jullie de kooi in al zijn glorie. Er zijn genoeg alternatieven.

Koike88
22-02-2010, 17:49
Dat 't in een kooi wordt gedaan is mooi en vet natuurlijk maar de regels gaan nergens over. Geen stoten en trappen naar 't hoofd is gewoon een must voor deze sport. Ook op de grond.

Might Is Right
22-02-2010, 17:55
Dat 't in een kooi wordt gedaan is mooi en vet natuurlijk maar de regels gaan nergens over. Geen stoten en trappen naar 't hoofd is gewoon een must voor deze sport. Ook op de grond.

Lees nu zelf nog eens goed wat je zelf hebt getypt... Inderdaad: hun evenement is gewoon dikke zever.

lopez86
22-02-2010, 18:07
Lees nu zelf nog eens goed wat je zelf hebt getypt... Inderdaad: hun evenement is gewoon dikke zever.

Zie het als een opstap.
Wat MMA nodig heeft is positiviteit, en dat straalt dit zeker wel uit ongeacht de regels of wat dan ook.
En als het niet werkt komt men daar snel genoeg achter toch?

Marco (scheids)
22-02-2010, 18:14
Bij mij komt één vraag naar boven .... sinds wanneer doet de ASAN ook mma?
Als je serieus genomen wil worden vecht dan onder bestaande regels met een bond die deze al langer heeft en probeer niet nog een regelement in het mma te gaan opzetten.

dietrik
22-02-2010, 19:03
Zie het als een opstap.
Wat MMA nodig heeft is positiviteit, en dat straalt dit zeker wel uit ongeacht de regels of wat dan ook.
En als het niet werkt komt men daar snel genoeg achter toch?


Waarom zou MMA positiviteit nodig hebben? De regels zijn wat ze zijn en dat maakt de sport zo boeiend en bijzonder. En wie het niet trekt, jammer dan.

Might Is Right
22-02-2010, 20:09
Waarom zou MMA positiviteit nodig hebben? De regels zijn wat ze zijn en dat maakt de sport zo boeiend en bijzonder. En wie het niet trekt, jammer dan.

Inderdaad! Wie mainstream wil gaan moet maar gaan voetballen en niet proberen MMA te verkrachten.

Boycotten en opdoeken deze semi-shit cagefight! MMA (zeker in een kooi!) moet de ultieme clash van het vechten blijven!! Dat onze straatkickbox sensei naar ju jitsu kumite gaat met zn studenten, daar horen ze thuis, en blijf met je fikken af van onze stijl!

Surrender
22-02-2010, 20:19
Beste Cristian of Leo

Ik ben wel geintereseerd en wil mijn zoon Trystan aanmenleden. Hij is 4 en weegt 19 kg.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groetjes,

Hyram Rodriguez

gek
22-02-2010, 20:30
Wat een lullige opmerkingen passeren hier de revue……
Ik vind het zeker een goed initiatief. Wie mee wil doen moet mee doen en wie er niets van wil weten kan de andere kant op kijken!

Ik denk zelf dat veel goede) vechters er nu tegenop zien om de ring in te stappen omdat ze dan meteen van een trainingsituatie naar een wel heel andere situatie gaan.

Dit zou m.i. een goede tussenstap zijn. Ik denk dat veel vechters na een dergelijke semi wedstrijd denken van, ooh dat mag van mij wel wat harder. En vervolgens écht de ring in stappen. Hopelijk heeft dit als gevolg dat meer mensen onze sport gaan beoefenen.

Ik hoop dat men wat meer respect toont voor nieuwe initiatieven.


Ush!

jopke
22-02-2010, 21:00
Wat een lullige opmerkingen passeren hier de revue……
Ik vind het zeker een goed initiatief. Wie mee wil doen moet mee doen en wie er niets van wil weten kan de andere kant op kijken!

Ik denk zelf dat veel goede) vechters er nu tegenop zien om de ring in te stappen omdat ze dan meteen van een trainingsituatie naar een wel heel andere situatie gaan.

Dit zou m.i. een goede tussenstap zijn. Ik denk dat veel vechters na een dergelijke semi wedstrijd denken van, ooh dat mag van mij wel wat harder. En vervolgens écht de ring in stappen. Hopelijk heeft dit als gevolg dat meer mensen onze sport gaan beoefenen.

Ik hoop dat men wat meer respect toont voor nieuwe initiatieven.


Ush!

het initiatief is goed,

maar je denkt toch niet echt dat een ''goed'' getrainde vechter een semi-fight gaat doen????
een vechter traint om te vechten en niet voor iets wat daar op lijkt.
verder zag ik in het regelement staan dat alleen ''technisch goed uitgevoerde technieken" gebruikt mogen worden? wie bepaalt of iets technisch goed is?

moet ik me semi-fights voorstellen als een karate wedstrijd? als er een treffer valt krijgt een vechter een punt en gaan ze weer uit elkaar? of is het gewoon een doorlopende wedstrijd?

verder las ik dat je naar het lichaam mag stoten en trappen ''zo hard je wilt'' is het dan nog een semi contact wedstrijd?

en krijg je in deze gevechten niet dat vechters direct naar de grond gaan werken omdat men staand amper een gevecht kan afmaken?

ik ben persoonlijk bang dat het een soort van grappling-partijen in een kooi gaat worden. heel leuk, maar niet waar mma voor bedacht is....

Might Is Right
22-02-2010, 21:06
Ik denk zelf dat veel goede) vechters er nu tegenop zien om de ring in te stappen omdat ze dan meteen van een trainingsituatie naar een wel heel andere situatie gaan.

Oh dus in plaats van naar een ring moet naar een kooi wel een makkelijke stap zijn dan?

Het blijft totaal overbodig want er bestaat zoiets als nieuwelingen partijen! Elke bond heeft organisaties onder hem die zulke partijen aanbieden, waar is het respect van semi-fights voor deze mensen die al jaren keihard werken voor de sport?

Dit is gewoon een commercieele zet van mensen die het echte werk niet aandurven maar er wel het imago willen aanmeten. "We willen wel maar durven niet!"

Er zijn mensen die al jaren proberen om toestemming te krijgen in België en Nederland om in een kooi partijen te mogen organiserne en overal vatten ze bot! Nu krijgen hier paar straatkickboks guru senseis het idee om een commercieele sparringsessie te houden en hun krijgen het meteen. Snap niet dat dit "project" niet meer tegenkanting krijgt. Weet zeker dat bijna iedereen zucht maar niemand reageerd uit angst om "onsportief" over te komen. Kom dan niet zeiken binnen aantal jaar hoe anders het vroeger wel niet was!

Geen greintje respect voor deze bullshit, enkel irritatie.

gek
22-02-2010, 22:14
maar je denkt toch niet echt dat een ''goed'' getrainde vechter een semi-fight gaat doen????
een vechter traint om te vechten en niet voor iets wat daar op lijkt.


Als ik bij ons op de training kijk zie ik een aantal jongens die wel graag eens de ring in willen maar zich er nog niet 'klaar' voor voelen. dit lijkt me wel een goede manier op wat ervaring op te doen en te proeven, dat zal ongetwijfeld smaken naar meer.




Oh dus in plaats van naar een ring moet naar een kooi wel een makkelijke stap zijn dan?



Waar dit op slaat, ik snap hem niet. Het gaat om de mate van protectie, niet om de ruimte waarin je staat.




Het blijft totaal overbodig want er bestaat zoiets als nieuwelingen partijen! Elke bond heeft organisaties onder hem die zulke partijen aanbieden
Zelf vind het niveau tussen nieuwelingen nog wel eens verschillen.


ik vind het niveau tussen nieuwelingen nog wel eens te erg verschillen.

USH!

gymalkmaar1
22-02-2010, 22:33
Beste Cristian of Leo

Ik ben wel geintereseerd en wil mijn zoon Trystan aanmenleden. Hij is 4 en weegt 19 kg.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Groetjes,

Hyram Rodriguez

WHahhaha goeie ouwe!:thup:

BB
23-02-2010, 00:12
Ik vind het allemaal sensatie. Ze hopen op veel publiciteit door het woord kooi te gebruiken. Als je kooi noemt, dan maken mensen de associatie met full MMA. En dat is het dus niet in dit geval. Ze doen gewoon semi-contact in een octagon. Ja dan kun je inderdaad net zo goed gaan dammen in een octagon, onder het mom kooigevecht! Ik vind het respectloos! Net als het straatkickboksen. Ben het dus volledig eens met MIGHT is Right.

trainer Bv S'burg
23-02-2010, 00:35
Ik vind het allemaal sensatie. Ze hopen op veel publiciteit door het woord kooi te gebruiken. Als je kooi noemt, dan maken mensen de associatie met full MMA. En dat is het dus niet in dit geval. Ze doen gewoon semi-contact in een octagon. Ja dan kun je inderdaad net zo goed gaan dammen in een octagon, onder het mom kooigevecht! Ik vind het respectloos! Net als het straatkickboksen. Ben het dus volledig eens met MIGHT is Right.

Juist! Sensatie, puntje bij paaltje geen KOOI (zijn in onderhandeling, ja zeker) en organiseren met weer een andere bond? Straks doen ze nog een beroep op James Bond :D

Might Is Right
23-02-2010, 09:23
ik vind het niveau tussen nieuwelingen nog wel eens te erg verschillen.

Net zoals het niveau tussen meer ervaren of zelfs profs kan verschillen!

Om even het geheugen op te frissen... GSP - Hardy?? CroCop - Rothwell??

Nog eentje van 2 absolute toppers waar zelfs het niveau "nogal erg verschilde": BJ penn vs GSP!

Het slaat allemaal nergens op en het is zelfs een schande.


Quote:
Oh dus in plaats van naar een ring moet naar een kooi wel een makkelijke stap zijn dan?

Waar dit op slaat, ik snap hem niet. Het gaat om de mate van protectie, niet om de ruimte waarin je staat.

Dan heb je IMO geen respect voor de kooi en de inhoud. Het heeft net wél met ruimte te maken. In een dojo ga je ook niet met voetbalschoenen balletje trappen. Een belachelijke vergelijken maar dat is blijkbaar de enige manier om door te dringen.

lopez86
23-02-2010, 11:55
mhaw, lijkt me niet dat er een fullsize octagon/hexagon geplaatst word.
zal waarsch. een in elkaar geflanst dingetje zijn.
als dat níet zo is, en er staat wel een "echte" kooi dan word het inderdaad een ander verhaal...

Sendur
23-02-2010, 11:58
zucht...

mikeymcd
23-02-2010, 14:26
Net zoals het niveau tussen meer ervaren of zelfs profs kan verschillen!

Om even het geheugen op te frissen... GSP - Hardy?? CroCop - Rothwell??

Nog eentje van 2 absolute toppers waar zelfs het niveau "nogal erg verschilde": BJ penn vs GSP!

Het slaat allemaal nergens op en het is zelfs een schande.


Quote:
Oh dus in plaats van naar een ring moet naar een kooi wel een makkelijke stap zijn dan?

Waar dit op slaat, ik snap hem niet. Het gaat om de mate van protectie, niet om de ruimte waarin je staat.

Dan heb je IMO geen respect voor de kooi en de inhoud. Het heeft net wél met ruimte te maken. In een dojo ga je ook niet met voetbalschoenen balletje trappen. Een belachelijke vergelijken maar dat is blijkbaar de enige manier om door te dringen.


Ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar me geheugen opfrissen met Crocop- Rothwell? Ik probeer hem te vinden in mijn geheugen, maar het lukt me niet hoor ;)

trainer Bv S'burg
23-02-2010, 15:19
Ziet er goed uit! Joop heeft er ook een stuk over geschreven las ik in de Sport en Fitness.
Mooie kans voor beginnende vechters!

kom kom Joop, je gaat toch geen reclame maken voor deze koekebakkers :fp: of heb ik een stuk van me leven overgeslagen :sleep1:

Might Is Right
23-02-2010, 16:19
Ik vind dat je gelijk hebt hoor, maar me geheugen opfrissen met Crocop- Rothwell? Ik probeer hem te vinden in mijn geheugen, maar het lukt me niet hoor ;)

:lol: DOH! Ja, het was uiteraard die Aussie... :blush: ja tussen al dat kabaal van me maak ik soms ook flater héhé

Joop Kasteel
23-02-2010, 16:43
Zullen we gewoon eens afwachten tot 17 april heren? Ik begrijp best dat de Hollandsche mentaliteit sommigen parten speelt maar laten we gewoon eerst eens zien wat 17 april brengt.

The Bulldog
23-02-2010, 16:52
ik vind dit best een aardige opstap naar het echte werk.....en een mogelijkheid voor jongere vechtertjes idd.....je kan het bespotten en alle negatieve invullingen over de bedoelingen neerdonderen op het forum, maar Voor zover ik inschat kan dit nooit schadelijk zijn voor de sport.....

Daarbij geloof ik er heilig in dat als Joop zich hiermee bemoeit dit met kundige mensen en alle goeie bedoelingen is.....

ik ben benieuwd of het wat gaat worden!!!!!!

trainer Bv S'burg
23-02-2010, 17:45
Zullen we gewoon eens afwachten tot 17 april heren? Ik begrijp best dat de Hollandsche mentaliteit sommigen parten speelt maar laten we gewoon eerst eens zien wat 17 april brengt.

Ik denk dat die kooi er uberhaupt niet komt, we zijn er zelf ook al een paar keer mee bezig geweest, wat voor een aangepaste regels je er ook van maakt, al wil je er olympisch in boksen, mag je die kooi niet in je sporthalletje zetten ;)

Oké Joop ik wacht wel af?

Joop Kasteel
23-02-2010, 18:06
Ik denk dat die kooi er uberhaupt niet komt, we zijn er zelf ook al een paar keer mee bezig geweest, wat voor een aangepaste regels je er ook van maakt, al wil je er olympisch in boksen, mag je die kooi niet in je sporthalletje zetten ;)

Oké Joop ik wacht wel af?Yo Dave,

Ik MAG 'm in onze school zetten, sterker nog; daar heeft ie al gestaan. Feit is dat de mannen toestemming hebben om 't evenement te organiseren. Op zich al een prestatie, dat lukt tenslotte niet iedereen.

En natuurlijk wacht ik ook af maar de mannen hebben goede ideeën en initiatieven.

We'll see...17-4!

trainer Bv S'burg
23-02-2010, 18:16
Yo Dave,

Ik MAG 'm in onze school zetten, sterker nog; daar heeft ie al gestaan. Feit is dat de mannen toestemming hebben om 't evenement te organiseren. Op zich al een prestatie, dat lukt tenslotte niet iedereen.

En natuurlijk wacht ik ook af maar de mannen hebben goede ideeën en initiatieven.

We'll see...17-4!

Oké, duidelijk. Mooi dat hij al in jullie gym heeft gestaan, super voor de jongens om te trainen. Als wij ooit een nieuwe ruimte krijgen, komt er ook zeker 1!!!!!! 17-4, alvast succes

ps H Boersma heeft het ook meer dan goed voor elkaar in Slowakije :thup:

Dragon Tail
24-02-2010, 12:25
Ik denk dat die kooi er uberhaupt niet komt, we zijn er zelf ook al een paar keer mee bezig geweest, wat voor een aangepaste regels je er ook van maakt, al wil je er olympisch in boksen, mag je die kooi niet in je sporthalletje zetten ;)

Oké Joop ik wacht wel af?

Misschien dat het mij lukt. Ben ermee bezig, alleen... waar huur ik een kooi?
Die jongens van Semi-fights zijn er ook nog mee bezig. Ben benieuwd of ze dat redden voor 17 april.

trainer Bv S'burg
24-02-2010, 16:49
Misschien dat het mij lukt. Ben ermee bezig, alleen... waar huur ik een kooi?
Die jongens van Semi-fights zijn er ook nog mee bezig. Ben benieuwd of ze dat redden voor 17 april.

wil je een apenkooi :D? Ik ga het navragen aan wim (is een weekje op wintersport) Maar hun zetten de kooi niet in een openbare spothal en/of zaal, maar in een gym, mischien mag/kan het dan wel, dan krijg je meer een demo-gala voor klein publiek :fp:

Effective
24-02-2010, 19:33
Ik moet zeggen het hele idee vond ik gewoon raar.. maar goed ik ben ook maar een simpele boer, dus wat ik niet ken... enz.. Maar goed ben wel benieuwd wat het gaat worden, zag de mannen laatst bij een gala'tje in Drachten al met hun truien van Semifights lopen, sympathatieke gasten.. dat dan weer wel. Maar goed ik denk dat nieuwe dingen altijd een kansje verdienen, als het blijkt dat het erg lijkt op het fightsysteem van jujitsu bij de JBN hoeft het van mij niet, want dat is er dus al..

Dragon Tail
24-02-2010, 22:51
wil je een apenkooi :D? Ik ga het navragen aan wim (is een weekje op wintersport) Maar hun zetten de kooi niet in een openbare spothal en/of zaal, maar in een gym, mischien mag/kan het dan wel, dan krijg je meer een demo-gala voor klein publiek :fp:

Als ik een evenement in een gehuurde sporthal houdt is dat niet openbaar, maar alleen voor besloten gezelschap die betaald hebben. ;)
Wat maakt het hun dan uit waar ik die kooi wil hebben? Ik betaal de huur. :)