PDA

View Full Version : UFC 112: Silva vs Maia.



BoerHarms
22-02-2010, 13:31
UFC 112: INVINCIBLE (http://www.ufc.com/index.cfm?fa=EventDetail.home&eid=2890)

Vitor ligt eruit. Maia erin. Weet niet precies waarom Sonnen de shot niet krijgt maar goed.

Hopelijk word dit geen ufc 97 remake....

Djani
22-02-2010, 13:33
Omdat Sonnens gezicht open ligt en hij zich niet goed kan voorbereiden, hij mag voorlopig nog niet sparren iig.

Sendur
22-02-2010, 13:49
Dude dit is al 1,5 week bekend.
Sonnen kan zich niet binnen deze tijd voorbereiden en mag dan ook nog niet vechten vanwege zijn medical suspension.

BoerHarms
22-02-2010, 14:25
Dude dit is al 1,5 week bekend.
Sonnen kan zich niet binnen deze tijd voorbereiden en mag dan ook nog niet vechten vanwege zijn medical suspension.

Sorry ik zag het pas nu ergens, en meestal hoor ik deze shit wel op tijd:cool2:

Tony
22-02-2010, 14:53
ik wist het nog niet.. thanks voor bericht..


Ik vind dit wel zo kut voor Marquardt... hij had al recht op de title shot... maar krijgt toch nog even het "koekje" Sonnen voor zich... .en jawel... Sonnen wint.. Exit title shot.

balen.

superfreak
22-02-2010, 15:11
ik wist het nog niet.. thanks voor bericht..


Ik vind dit wel zo kut voor Marquardt... hij had al recht op de title shot... maar krijgt toch nog even het "koekje" Sonnen voor zich... .en jawel... Sonnen wint.. Exit title shot.

balen.

Hier heb je gelijk in zeer zuur. Je zou dan denken gooi hem tegen Anderson. Dat kunnen ze dan weer niet verkopen. Ja dan kom je met Maia. Die zal in de standup stuk geplukt worden en denkt hij nou echt anderson naar de grond te kunnen krijgen??

Tony
22-02-2010, 15:45
En al krijgt maia hem naar de grond? Dan staat Silva zo weer op zijn poten... En Silva is zelf ook een blackbelt.. weliswaar niet het niveau van Maia... maar goed genoeg om alles te neutraliseren.
Enige manier om Silva te pakken is door een allrounder te zijn... met:
A) Black belt niveau BJJ
B) Top standup game
C) Veel kracht/power

En welke knokker heeft al deze ingrediënten? Jawel, alleen Marquardt.

superfreak
22-02-2010, 16:00
Marquardt z'n stand up kan niet tippen aan die van Silva. Zijn trappen zie je van mijlen aankomen. Je zal bij hem inderdaad je krach/power juist moeten verdelen. Iemand als Chael zal hem proberen( let op ik zeg proberen..) uít z'n game te halen naar de grond te slepen en te domineren daar. Vitor heeft snelle handen en veel kracht dus die zou mogelijk (let op ik zeg mogelijk..) ook een verschil kunnen maken.