PDA

View Full Version : HEAT FC 4 - uitslagen



Heat FC
22-02-2010, 14:29
De vierde editie van HEAT was zeker de meest succesvolle! Zowel qua bezoekersaantallen als spectaculaire partijen. Ondanks een vol programma hebben we toch een niet te lange avond gehad.

Ik heb niet heel veel wedstrijden gezien maar sommige waren puur oorlog;
Allaan Briefkani VS Said Essen

Duane van Helvoirt sloot de avond goed af, bracht de juiste afsluitsfeer met zich mee door een horde fans!

Nashebo was redelijk onbekend maar ik denk dat hij wel een visitekaartje heeft afgegeven, vocht erg solide en goede basis.

De Belgische jongens waren overigens knokkers pur sang...stuk voor stuk karaktervechters!

Alle vechters, sportscholen, vrijwilligers, medewerkers en bezoekers! Thanks voor jullie support!

Films zullen zeer snel op www.heatfc.tv (http://www.heatfc.tv) komen.



1.MMA Ama -65
Mak Bunrad 66.1 kg (Toughring BE) VS Danny Peeters (Hoyer) 64.9 kg
Ref: Marco B.
Bunrad winnaar heelhook 4.40 1e ronde.

2. MT N -60
Ivor Kolman (Errol Parris) 60.1 kg VS Chevaro Vrede (Muay Boran) 56.7 kg
Ref: Marco B. Vrede unaniem winnaar

3. MMA Ama -79
Edouard Gieskes (Assim Gym) 79.2 kg VS Boy Eggels (Hoyer) 78.3 kg
Ref: Rashid
Eggels winnaar Triangle choke 2.26 1e ronde.

4. MT N -96
Jeroen van den Berg (van Buel Sports /98 kg Errol Parris) VS Ismael (ATF Militia) 118 kg
Ref: Rashid
Ismael winnaar TKO na 48 sec in de 2e ronde door handdoek.

5 MMA Ama -90
Ruud Hijnen (Team Impact) 89.3 kg VS Jeffrey Waltmans (Hoyer) 88.6 kg
Ref: Marcel
Waltman winnaar 1.04 2e ronde armoverstrekking

6. MT N -71
Sardar Merzq (Errol Parris) 72.7 kg VS Marijn van Ark (Muay Boran) 71.8 kg
Ref Marco B.
Merzq unaniem WOP

7. MMA Ama -72
Kenneth Merling Meijer (Team Impact) 71.3 kg VS Arne Boekee (Hoyer) 75.3 kg !!
Ref: Marcel H.
Arner Boekee winnaar triangle choke na 44 sec in de 1e ronde.

8. MMA Ama -75
Daniel Timmermans (van Buel Sports) 74.2 kg VS Danny van Kooten (Physical Ede) 73.4 kg
Ref: Marcel H.
Danny van Kooten winnaar met rear naked choke 1.44 2e ronde

9. MT C -63
Moreno Kraus (Errol Parris) 61.3 kg VS Jeffrey Overheem (Hoyer) 62.8 kg
Ref: Rashid
Kraus winnaar door disqualificatie van Overheem in de derde ronde na drie maal een knie tegen het hoofd. 1.17 3e ronde


10. MT N -63
Sajrone Ellisabeth (CCFL Almere) 62.4 kg VS Keoma de Groot (Relex) 62.3 kg
Ref Rashid.
Sajrone unaniem WOP.

11. MMA Pro -95
David Haagsma (van Buel Sp. / E. Parris) 93.6 kg VS Ricardo van Kooten (JJ Fact / KB Arnhem) 96 kg
Ref: Marcel
Haagsma winnaar 1.27 1e ronde met Kimura

12. MMA Ama -115
Andy Vergara Granberg (Team Oosterb) 113.9 VS Stas Romanov (CCFL Almere) 111.7 kg
Ref: Marcel
onbeslist

13. MMA Pro -62
Jordy Peute (van Buel Sp/ E. Parris) 61.1 kg VS Nashebo Noya 62.0 kg BJJ Purmerend / MMA BCN Team Spain) HEAT FC Bantamweight Title
Ref: Marco B.
Nashebo winnaar RSC door G&P 4.00 1e ronde.

PAUZE

14. MMA Ama -76
Bas Pellikaan (Team Impact) 76.3 kg VS Akkaya Kerem 77.6 kg (Vitor Shaolin Team)
Ref: Marcel
Kerem winnaar door disqualifikatie na 37 sec in de eerste ronde na ee knie die vol op het hoofd was terwijl hij in 3 punts positie was.

15. MMA Ama -85
Rob smits (Team Impact) 83.9 kg VS Jean Benoit Van Bersie 81.5 kg (Vitor Shaolin Team)
Ref: Marcel
Winnaar Smits die het goed zou doen als prof me G& P.

16. MMA Ama -70
Bart Bourjonje (Muay Boran) 68.6 kgVS Jean Marc Howel (ATF Militia) 67.7 kg
Ref: Rashid
Marc Howell winnaar 1.53 1e ronde met armbar.

17. MMA Ama -83
Jeroen Ulleman (Relex) 83.00 kg VS Said Hafiz 85.7 kg (Team Oosterbaan)
Ref: Rashid
Hafiz WOP

18. MT C -75
Jamie v.d Linden (Errol Parris) 73.4 kg VS Rick Janssen (Muay Boran) 76.8 kg
Ref Rashid.
Jaimie WOP


19. MMA Ama -83
Allaan Briefkani (BJJ Purmerend / Vos Gym) 80.3 kgVS Sait Essen (CCFL Almere) 83.9 kg
Ref Marco
In eerste instantie onbeslist, maar daarna Briefkani winnaar omdat Essen voor de extra ronde niet uit de hoek kwam en opgaf.

20. MMA Pro -80
Geronimo de Groot (Relex) 79.2 kg VS Mike Wiatko 82.9 kg (Vitor Shaolin Team)
Ref Marco
Wiatko winnaar G & P na 43 sec 1e ronde.

21. MMA Pro -82
Berrie Bunthof (Errol Parris / Jiu Jitsu Factory) 80.6 kgVS Damien Berteaux 82.3 kg (Vitor Shaolin Team)
Ref Marco
Bunthof winnaar triangle choke 3.01 1e ronde.

22. MMA Pro -76
Duane van Helvoirt (van Buel Sports / Errol Parris) 75.4 kg VS Deividas Flederzinkas 72.5 kg (Petres Gym)
Ref Marcel
Duane winnaar na 1.35 door G & P vanuit backmount

Jeru
22-02-2010, 14:57
Bedankt voor de uitslagen! Ga zo door.

Nopain85
22-02-2010, 15:03
gaat het niet een beetje te snel zo voor Geronimo de Groot ?

phranq
22-02-2010, 15:40
Ik snap ook niet zo goed waarom ie niet eerst een paar amateur partijen draait...

The Bulldog
22-02-2010, 15:46
Geronimo was echt goed de weg kwijt< jammer hoor....

dikke props aan de organisatie , hier kunnen erg veel promotors een voorbeeld aan nemen...

alles op tijd
een strakke weging en rules meeting
persoonlijke interesse/aandacht voor vechters

super sfeer en het publiek was erg enthousiast...

top gala!!!!!

superfreak
22-02-2010, 15:52
Weer op GNP verloren die Geronimo. Zijn hier beelden van?

Kemal
22-02-2010, 16:00
dank u

ijsblok
22-02-2010, 16:28
Mooi commentaar bij Rob Smits': 'die het goed zou doen als prof'. haha, geeft iig vertrouwen!

Maarreh, moest Jochem Branderhorst hier ook niet eigenlijk vechten?

FightingDutchman
22-02-2010, 17:10
Mooi commentaar bij Rob Smits': 'die het goed zou doen als prof'. haha, geeft iig vertrouwen!

Maarreh, moest Jochem Branderhorst hier ook niet eigenlijk vechten?

Jochem zou inderdaad ook vechten maar was helaas geblesseerd en kon dus niet aan de bak.

Wat betreft Geronimo, een echte knokker en geweldige thaibokser. Misschien waren een paar amateur partijen beter geweest voor hem, maar de vraag is natuurlijk of er veel amateurs zijn die het tegen hem op willen nemen vanwegen zijn thaiboks kwaliteiten. Die GnP was wel echt zwaar.....!

fireblade900
22-02-2010, 17:12
Het was weer een strak gala Wiggert,
Je zegt zelf een mindere editie maar qua partijen vond ik dit zeker geen mindere editie.
Leuke nieuwkomers en de plaatselijke toppers waren ook weer van de partij.
Ik zou zeggen op naar Heat 5!

Ps: Jochem kon niet meedoen ivm met een gebroken neus die hij in een training had opgelopen.

lopez86
22-02-2010, 17:20
Het was weer een strak gala Wiggert,
Je zegt zelf een mindere editie maar qua partijen vond ik dit zeker geen mindere editie.
Leuke nieuwkomers en de plaatselijke toppers waren ook weer van de partij.
Ik zou zeggen op naar Heat 5!

Ps: Jochem kon niet meedoen ivm met een gebroken neus die hij in een training had opgelopen.

Volgens mij zegt ie meest succesvolle editie.
Maar ik vond het echt een leuk topgala met leuk publiek.
Ben er de volgende editie ook weer bij!

Django84
22-02-2010, 17:42
Het was een top gala!
Was onder de indruk van het grondwerk van de jongens van Hoyer.

Heat FC
22-02-2010, 18:03
Het was weer een strak gala Wiggert,
Je zegt zelf een mindere editie maar qua partijen vond ik dit zeker geen mindere editie.
Leuke nieuwkomers en de plaatselijke toppers waren ook weer van de partij.
Ik zou zeggen op naar Heat 5!

Ps: Jochem kon niet meedoen ivm met een gebroken neus die hij in een training had opgelopen.


Je las het idd verkeerd, ik vond het juist de beste editie tot nu toe!

Briant
22-02-2010, 18:04
"onze jongen" Danny van Kooten timmert ook lekker aan de weg met weer een overwinning!

calmarogym
22-02-2010, 18:33
Je las het idd verkeerd, ik vond het juist de beste editie tot nu toe!

Het was een TOP gala. Sfeer was super. Partijen waren goed. Kortom, voor herhaling vatbaar!

Marco
Team Calmaro

Marco (scheids)
22-02-2010, 19:27
Goed georganiseerd weer Wiggert!! strakke planning, en goede verzorging.... weer leuke partijen gezien, en een enthousiast publiek.

Leuk dat je er was en je nog gesproken te hebben.

bryan
22-02-2010, 19:40
team oosterbaan FTW !! nice van said

Falcor
22-02-2010, 21:12
Jeroen van den Berg was ook goed de weg kwijt..

Maar Jeffrey Overheem had hij niet niet door?? Hij flipte hem mooi..
Moreno Kraus nog even tegen mannetje uit publiek daarna.. Heeft hij zijn prijs nou nog meegenomen?

Surrender
22-02-2010, 21:32
Over het algemeen was het een Top gala, zeker strak georganiseerd en de sfeer was ook goed.

Bedankt voor de organisatie en hoop het nog een keer te kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

ATF Militia

gazman
22-02-2010, 23:21
wiggert het was een goed strak georganiseerde gala met veel publiek.het was er echt bombvol.bijna geen beveileging.maar dat was ook niet nodig.met zooon goede fanatieke publiek is het niet nodig.wij sportschool (cc-fl almere) hebben een leuke avond gehadalleen hadden we de uitslag van sait esen anders verwacht.maar de jury beslist.hopelijk tot volgend jaar mvg ccfl almere

Khanom Thom
23-02-2010, 00:01
Ik had het in de andere topic ook al gezegd... leek wel of Wiggert gekloond was. Overal waar je liep kwam je Wiggert tegen.
Hij had de boel goed onder controle, props daarvoor!

Volgende keer zijn we er zeker weer bij!

Mesut
23-02-2010, 00:27
Hoe was deze partij dan? En waarom kwam Esen zijn hoek niet meer uit?




wiggert het was een goed strak georganiseerde gala met veel publiek.het was er echt bombvol.bijna geen beveileging.maar dat was ook niet nodig.met zooon goede fanatieke publiek is het niet nodig.wij sportschool (cc-fl almere) hebben een leuke avond gehadalleen hadden we de uitslag van sait esen anders verwacht.maar de jury beslist.hopelijk tot volgend jaar mvg ccfl almere

gazman
23-02-2010, 00:39
esen had volgens ons en vogens iedereen die we spraken de hele wedstrijd gedomineert en constant punten gemaakt.2 ronde laatste minuut heeft ie nog wat gas gegeven.en hij was overtuigt dat ie had gewonnen en had zicht daarbij neergelegt.toen klonk er van deze match is onbeslist dus moest nog en ronde vechten.maar psygysch kon hij het niet meer brengen want had zich erbij neergelecht.

Sportvision
23-02-2010, 08:13
esen had volgens ons en vogens iedereen die we spraken de hele wedstrijd gedomineert en constant punten gemaakt.2 ronde laatste minuut heeft ie nog wat gas gegeven.en hij was overtuigt dat ie had gewonnen en had zicht daarbij neergelegt.toen klonk er van deze match is onbeslist dus moest nog en ronde vechten.maar psygysch kon hij het niet meer brengen want had zich erbij neergelecht.

De laatste 2 minuten van ronde 1 was hij al helemaal leeg en kreeg hij slaag. op de laatste 2 minuten na had ik hem als toeschouwer de overwinning gegeven, maar nu vond ik een draw wel terecht. Vergeet niet dit, is een 10-9 of 10-10 systeem.

Enne, een opgave is toch echt geen jurybeslissing :)

lopez86
23-02-2010, 16:53
esen had volgens ons en vogens iedereen die we spraken de hele wedstrijd gedomineert en constant punten gemaakt.2 ronde laatste minuut heeft ie nog wat gas gegeven.en hij was overtuigt dat ie had gewonnen en had zicht daarbij neergelegt.toen klonk er van deze match is onbeslist dus moest nog en ronde vechten.maar psygysch kon hij het niet meer brengen want had zich erbij neergelecht.

verlies is verlies, accepteer dat gewoon. :fp:


Jeroen van den Berg was ook goed de weg kwijt..

Maar Jeffrey Overheem had hij niet niet door?? Hij flipte hem mooi..
Moreno Kraus nog even tegen mannetje uit publiek daarna.. Heeft hij zijn prijs nou nog meegenomen?

Zwaar onsportief mannetje die Jeffrey Overheem.
Eerst keihard je tegenstander voor z'n bek knieën, meerdere malen, en dan ook nog pissig en verbaast zijn als je gediskwalificeerd wordt.
EN dan ook nog eens z'n rug toekeren als zijn tegenstander Kraus hem sportief de overwinningsbeker komt brengen!!!
En dat hele publiek dat hij meebracht onsportief meejoelen, was echt een smet op een verder superleuk en sportief publiek.

gazman
23-02-2010, 17:55
:twak:

ICON
23-02-2010, 20:36
esen had volgens ons en vogens iedereen die we spraken de hele wedstrijd gedomineert en constant punten gemaakt.2 ronde laatste minuut heeft ie nog wat gas gegeven.en hij was overtuigt dat ie had gewonnen en had zicht daarbij neergelegt.toen klonk er van deze match is onbeslist dus moest nog en ronde vechten.maar psygysch kon hij het niet meer brengen want had zich erbij neergelecht.


ik dacht dat hij ook wel genoeg gedaan had voor een puntenoverwinning. helaas voor hem dacht de jury er anders over. als je niet op ko of submission wint moet je er ook vanuit gaan dat je nog 3 minuten moet knokken

ICON
23-02-2010, 20:39
Zwaar onsportief mannetje die Jeffrey Overheem.
Eerst keihard je tegenstander voor z'n bek knieën, meerdere malen, en dan ook nog pissig en verbaast zijn als je gediskwalificeerd wordt.
EN dan ook nog eens z'n rug toekeren als zijn tegenstander Kraus hem sportief de overwinningsbeker komt brengen!!!
En dat hele publiek dat hij meebracht onsportief meejoelen, was echt een smet op een verder superleuk en sportief publiek.

niet helemaal over eens, hij had wel wat gasten bij zich die onsportief waren maar hijzelf zat op dat moment gewoon in t heetst van de strijd en baalde er natuurlijk ontzettend van dat hi jzo de wedstrijd weggaf. als dit niet gebeurt was had hij mijn inziens gewonnen.

ik sprak hem voor de wedstrijd en erna toen hij me zn opkomstmuziek gaf en t is gewoon een jong jochie dat aardig kan knokken, achteraf baalde hij er ook van. aardig gozertje verder.

ps ik train/ heb getraind met moreno en was dus ook voor hem

jerome-lebanner
23-02-2010, 23:34
ricardo van kooten heeft ook een mma pro gedraaid ik zie daar niks van terug op de uitslagen hier

Heat FC
24-02-2010, 00:00
ricardo van kooten heeft ook een mma pro gedraaid ik zie daar niks van terug op de uitslagen hier


11. MMA Pro -95
David Haagsma (van Buel Sp. / E. Parris) 93.6 kg VS Ricardo van Kooten (JJ Fact / KB Arnhem) 96 kg
Ref: Marcel
Haagsma winnaar 1.27 1e ronde met Kimura

MMA4Life
24-02-2010, 00:23
zijn er al ergens foto's te bekijken van het gala?
of heeft niemand nog iets geupload

Tulch
24-02-2010, 00:30
Damn, I'm a little shocked that Peute lost.

ICON
24-02-2010, 01:05
hoe is het met van kooten? arm zag er niet al te best uit

jerome-lebanner
24-02-2010, 02:27
gaat wel goed over 1 weekje gaat tie weer aan de bak.

FightingDutchman
24-02-2010, 10:29
Damn, I'm a little shocked that Peute lost.

You are not the only one, the whole crowd went quiet when the ref stopped the contest.

baraa_a
24-02-2010, 13:53
Heeft iemand nog video's ?

"the terror" jeff
25-02-2010, 21:26
verlies is verlies, accepteer dat gewoon. :fp:



Zwaar onsportief mannetje die Jeffrey Overheem.
Eerst keihard je tegenstander voor z'n bek knieën, meerdere malen, en dan ook nog pissig en verbaast zijn als je gediskwalificeerd wordt.
EN dan ook nog eens z'n rug toekeren als zijn tegenstander Kraus hem sportief de overwinningsbeker komt brengen!!!
En dat hele publiek dat hij meebracht onsportief meejoelen, was echt een smet op een verder superleuk en sportief publiek.

nu niet al het hoyer publiek over een kam scheren he.
ze vonden het zelf ook niet kunnen dat sommige supporters iets TE fanatiek waren.
maarja.....hier op mixfight heb je het als hoyer gym toch niet snel goed gedaan.
ik weet dat dat niet voor iedereen geld maar ik krijg toch vaak zoon indruk.
is er een of ander kut-gala in amsterdam met 2 A partijen dan zijn er 20 paginas met reacties dat het zo vet wordt, en is er een topic over battle of the south van hoyers gym met 15 A en B partijen zie je niets.
wel weer als ze danny hoyer kunnen afkraken over zijn groundgame ofzo.
de meeste daarvan hebben volgens mij zelf niet eens in de ring gestaan.
jammer vind ik het.
zal wel weer veel negatieve reacties krijgen nu.
kom maar kom maar kom maar haha.

"the terror" jeff
25-02-2010, 21:37
en wat zie ik weer toevallig bij de topic van the battle of the south.
had ik het toch weer eens goed.
:whistling:

Marco (scheids)
25-02-2010, 21:48
nu niet al het hoyer publiek over een kam scheren he.
ze vonden het zelf ook niet kunnen dat sommige supporters iets TE fanatiek waren.
maarja.....hier op mixfight heb je het als hoyer gym toch niet snel goed gedaan.
ik weet dat dat niet voor iedereen geld maar ik krijg toch vaak zoon indruk.
is er een of ander kut-gala in amsterdam met 2 A partijen dan zijn er 20 paginas met reacties dat het zo vet wordt, en is er een topic over battle of the south van hoyers gym met 15 A en B partijen zie je niets.
wel weer als ze danny hoyer kunnen afkraken over zijn groundgame ofzo.
de meeste daarvan hebben volgens mij zelf niet eens in de ring gestaan.
jammer vind ik het.
zal wel weer veel negatieve reacties krijgen nu.
kom maar kom maar kom maar haha.

Dat vindt ik bull .... maar ja wie ben ik ... :D ... ik vindt, zowel de vechters als de trainers van Hoyer, mensen die een goed voorbeeld voor de mma sport zijn!!

The old man
25-02-2010, 23:24
Dat vindt ik bull .... maar ja wie ben ik ... :D ... ik vindt, zowel de vechters als de trainers van Hoyer, mensen die een goed voorbeeld voor de mma sport zijn!!

hahah als de mensen opletten weten ze wel wie je bent en jou mening is wel juist en objectief en in de sport maakt niet uit welke heb je nu eenmaal voorstanders en tegenstanders en emotie van vechters of mensen uit het publiek horen er nu eenmaal bij. Mooi compliment trouwens voor Hoyer's Gym.

lopez86
26-02-2010, 02:29
nu niet al het hoyer publiek over een kam scheren he.
ze vonden het zelf ook niet kunnen dat sommige supporters iets TE fanatiek waren.
maarja.....hier op mixfight heb je het als hoyer gym toch niet snel goed gedaan.
ik weet dat dat niet voor iedereen geld maar ik krijg toch vaak zoon indruk.
is er een of ander kut-gala in amsterdam met 2 A partijen dan zijn er 20 paginas met reacties dat het zo vet wordt, en is er een topic over battle of the south van hoyers gym met 15 A en B partijen zie je niets.
wel weer als ze danny hoyer kunnen afkraken over zijn groundgame ofzo.
de meeste daarvan hebben volgens mij zelf niet eens in de ring gestaan.
jammer vind ik het.
zal wel weer veel negatieve reacties krijgen nu.
kom maar kom maar kom maar haha.

Ik heb Hoyer hier nergens genoemd?
Dat doe jij nu :confused: