PDA

View Full Version : The future of MMA



delightone
23-02-2010, 17:10
Mooi film van bobby razak.
Over de ruffo broertjes, die twee turfen groot zijn maar wel me alle grootheden mee trainen en gesponsord worden door tapout.

kijk zelf ff zou ik zeggen mannetjes hebben skills voor die leeftijd niet normaal
.
http://vimeo.com/9639584

Sendur
23-02-2010, 17:34
Kiek ze gaan!!!

Die worden wel pro als ze ouder zijn!

delightone
23-02-2010, 20:24
Kiek ze gaan!!!

Die worden wel pro als ze ouder zijn!


Als ze op deze voet doorgaan wel alle faciliteiten hebben ze, de beste trainers en een zeer jonge leeftijd dus genoeg tijd om een hoop te leren.

cracklizard
23-02-2010, 20:56
Ik zou ze wel aan kunnen denk ik. :)

Might Is Right
23-02-2010, 21:47
Typisch Amerikaanse bullshit. Dat volkje komt graag met wonderboys op de proppen. Telkens als er een sport populair is hebben ze wel één of meerdere wonderkinderen te presenteren. Bodybuilding, karate, worstelen, enz: je hebt/had ze overal!

Kijk eens dieper (psychologischer) naar zulks: het is gewoon een commercieele zet om het knuffelgehalte omhoog te krijgen en zo meer sympathie te winnen zodat eendagsvliegen en alleenstaande moeders ook wat merchandise kopen en in een UFC gym zouden gaan trainen!

Als zulke filmpjes naar buiten komen uit bv. China of Rusland wordt er meteen door de moraalridder met de vinger gewezen en beschuldigingen geuit van kindermishandeling (bv de beruchte turntrainingskampen). Maar als Amerikanen hun kinderen onverantwoorde dingen laten doen op veel te jonge leeftijd worden het kijkcijferkanonnen.

RisingSun
23-02-2010, 22:45
Ik wil ze wel ff zien tegen Million Manhoef over 15 jaar :thup:

Leventdepevent
24-02-2010, 08:32
nou dr zit wel pit in zeg

dirk5
24-02-2010, 09:52
De tijd die de grootste invloed op hun leven zal hebben moet nog komen (pubertijd)

Eerst maar eens kijken hoe ze daar door heen komen, en of ze dan nog zo veel trainen.

Kemal
24-02-2010, 10:05
het is toch wel prachtig om te zien hoor..

Omar.
24-02-2010, 10:20
De tijd die de grootste invloed op hun leven zal hebben moet nog komen (pubertijd)

Eerst maar eens kijken hoe ze daar door heen komen, en of ze dan nog zo veel trainen.


x2 Je was me net voor.