PDA

View Full Version : UPCOMING GLORY & STRIKEFORCE



Shooto Holland
23-02-2010, 21:58
Beste Mixfighters,

Zoals bekend zal er op zaterdag 27 maart Upcoming Glory 7 worden gehouden bij Sportstudio H&A in Deventer.

Verheugd kunnen we vandaag mededelen dat de samenwerking met STRIKEFORCE nog eens versterkt is, ook op promotioneel vlak.

Op Upcoming Glory zullen er 2 toernooien worden gehouden voor dames, in de klasses -135lbs/61.36kg en -145lbs/65.91kg.

Per toernooi zullen er 4 dames meedoen en de winnaar vecht dus 2x op een avond. Er zal op profesionele regels worden gestreden (dus incl stoten naar het gezicht op de grond).

De kampioenen van het toernooi zullen in juni vechten in het dames toernooi van STRIKEFORCE in Amerika.

Een hele mooie kans voor elke dame in Europa die wil vechten in dé dames MMA organisatie van de wereld!

Er hebben al meerdere dames zich aangemeld en er wordt nu een selectie gemaakt. Alle deelnemers zullen zsm bekend worden gemaakt.

In de categorie tot 145lbs zal in ieder geval Lena Buytendijk deelnemen! Lena werd vorig jaar ook al Europees Kampioen Amateur Shooto in dezelfde locatie..

Meer info zal zsm bekend worden gemaakt op www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com) en natuurlijk mixfight.nl.

UPCOMING GLORY 7
Shooto & Striking

Zaterdag 27 maart 2010

Sportstudio H & A
Nijhoffgaarde 4
7414 WG DEVENTER

weging start: 14.00 uur tot 15.00 uur
deuren open: 15.00 uur
event start: 16.00 uur

vvk: € 15,-
deur: € 20,-

Voor de regels kijk op http://www.upcomingglory.com (http://www.upcomingglory.com/).

Tot zaterdag 27 maart!

Osu,

Martijn

http://www.ma-skills.com/mdjtv/wp-content/uploads/2010/02/Upcoming-Glory-2010-2.jpg

micha
23-02-2010, 22:05
Thanks Martijn

RisingSun
23-02-2010, 22:20
Damn, Martijn je bent echt goed bezig! Complimenten! Dit is echt een hele goede kans voor alle dames in die gewichtsklassen om door te breken!

Justinian
23-02-2010, 22:29
Damn, dat is erg goed nieuws!!

Kemal
23-02-2010, 22:57
goed nieuws !

Perfectteamcindy
23-02-2010, 23:36
goed nieuws !

Vind je? Sorry eerst zien,... en dan geloven!

Kemal
23-02-2010, 23:43
Vind je? Sorry eerst zien,... en dan geloven!


Waarom deze twijfel..?

The Bulldog
23-02-2010, 23:57
goed bezig!!!!!!!!

danial
24-02-2010, 00:04
Goed nieuws.
Hebben we in Nederland paar goeie MMA vrouwen?

Perfectteamcindy
24-02-2010, 00:42
Waarom deze twijfel..?

1) Omdat Lena normaal gezien tegen mij ging vechten op dezelfde dag. Er moet dus voor mij een andere tegenstandster worden gezocht.

2) Omdat ik het gek zou vinden dat je voor de winst in een tornooi dat niet eens wordt uitgezonden op televisie rechtstreeks in SF zou mogen gaan vechten, zonder ooit tegen een topper te zijn uitgekomen. en zonder enige bekendheid in Amerika dan. Dit tournament zou wel uitgezonden worden dus moet het aanlokkelijk zijn voor het publiek daar, toch?

3) Omdat GG er heel lang heeft over gedaan om Marloes in SF te krijgen terwijl zij wel absolute top is, dus dan is het uitermate vreemd dat moest bijvoorbeeld Lena winnen, ze meteen naar SF kan, bekijkende dat dat een organisatie veel geld kost. Ook al vind ik Lena een enorm talentvolle vechtster, in Amerika is ze nog onbekend. Zo kon Romy Ruyssen laatst niet tegen Erin Toughill uitkomen omdat er niet genoeg geld was om haar te laten overvliegen van frankrijk. Het was voor Erin zeer belangrijk dat ze die wedstrijd deed omdat zij de volgende uitdager voor de titel is!

4) Omdat ik mij afvraag waar ze op zo een korte tijdsspanne genoeg kwaliteitsvlees gaan zoeken om aan dergelijk belangrijke wedstrijden mee te doen. Er staan voor de rest enkel amateurgevechten voor mannen op het menu!

5)Omdat ondertussen wel duidelijk is dat vrouwenMMA een wereldje is van veel beloven en weinig geven! Marloes heeft diepe waters moeten doorzwemmen om te staan waar ze nu staat. Veel niet gehouden beloftes moeten doorploeteren. MAW,... EERST ZIEN, EN DAN GELOVEN!

;)

Kemal
24-02-2010, 00:46
Nou ben benieuwd dan, misschien kan Martijn hierop nog reageren...
iedergeval dank voor je reactie!

Shooto Holland
24-02-2010, 00:49
Cindy, jammer dat je niet meedoet.. Dan had je het uit eerste hand kunnen ondervinden.

De winnaars van beide toernooien op Upcoming Glory 7 zullen een plaats krijgen in de damestoernooien van Strikeforce in het begin van de zomer (planning is nu juni).

Osu,

Martijn

Tommy v Wijngaarden
24-02-2010, 05:35
Cindy ik meen toch dat ik jou een tijd geleden in een topic heb zien reageren dat je hoopte aan een toernooi mee te mogen doen voor plaatsing bij strikeforce.

was dat een ander toernooi?

Ik snap je reactie niet goed, dit wordt toch door de organisator zelf naar buiten gebracht, ik neem aan dat hij dit alleen doet als het 100% zeker is.

Verder succes met je volgende partij , je bent een leuke vechtster om naar te kijken en dat bedoel ik in alle opzichten ;)

Leventdepevent
24-02-2010, 08:25
1) Omdat Lena normaal gezien tegen mij ging vechten op dezelfde dag. Er moet dus voor mij een andere tegenstandster worden gezocht.

2) Omdat ik het gek zou vinden dat je voor de winst in een tornooi dat niet eens wordt uitgezonden op televisie rechtstreeks in SF zou mogen gaan vechten, zonder ooit tegen een topper te zijn uitgekomen. en zonder enige bekendheid in Amerika dan. Dit tournament zou wel uitgezonden worden dus moet het aanlokkelijk zijn voor het publiek daar, toch?

3) Omdat GG er heel lang heeft over gedaan om Marloes in SF te krijgen terwijl zij wel absolute top is, dus dan is het uitermate vreemd dat moest bijvoorbeeld Lena winnen, ze meteen naar SF kan, bekijkende dat dat een organisatie veel geld kost. Ook al vind ik Lena een enorm talentvolle vechtster, in Amerika is ze nog onbekend. Zo kon Romy Ruyssen laatst niet tegen Erin Toughill uitkomen omdat er niet genoeg geld was om haar te laten overvliegen van frankrijk. Het was voor Erin zeer belangrijk dat ze die wedstrijd deed omdat zij de volgende uitdager voor de titel is!

4) Omdat ik mij afvraag waar ze op zo een korte tijdsspanne genoeg kwaliteitsvlees gaan zoeken om aan dergelijk belangrijke wedstrijden mee te doen. Er staan voor de rest enkel amateurgevechten voor mannen op het menu!

5)Omdat ondertussen wel duidelijk is dat vrouwenMMA een wereldje is van veel beloven en weinig geven! Marloes heeft diepe waters moeten doorzwemmen om te staan waar ze nu staat. Veel niet gehouden beloftes moeten doorploeteren. MAW,... EERST ZIEN, EN DAN GELOVEN!

;)
he cindy ik kan me wel vinden in jou uitleg, 2 wedstrijden winnen en je staat in strikeforce? ben iig benieuwd

Lionheart
24-02-2010, 08:57
Martijn die weet wat hij zegt en doet.

Helemaal top Martijn dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen zo een samenwerking met SF!

Als sommige mensen een ander sneller zien stijgen dan zichzelf dan komt er gauw zo een reactie van een ander niets gunnen.

Ik kan alleen maar dit hierop zeggen, work you ass off girl als je bij de top wilt horen, dan kom jij ooit misschien ook net onze enige echte topper Marloes bij SF terecht!

Leventdepevent
24-02-2010, 10:01
Martijn die weet wat hij zegt en doet.

Helemaal top Martijn dat je dit voor elkaar hebt weten te krijgen zo een samenwerking met SF!

Als sommige mensen een ander sneller zien stijgen dan zichzelf dan komt er gauw zo een reactie van een ander niets gunnen.

Ik kan alleen maar dit hierop zeggen, work you ass off girl als je bij de top wilt horen, dan kom jij ooit misschien ook net onze enige echte topper Marloes bij SF terecht!
denk niet dat het met iemand misgunnen te maken heeft, t is zeker top dat martijn dit voor elkaar gekregen heeft, je kan je snel in de kijker vechten op deze manier.

MARLOES
24-02-2010, 13:19
Hallo allemaal,

@ Cindy, de reden dat het zo lang heeft geduurd voordat ik in SF vocht, is dat het management heeft gewacht op de juiste aanbieding. Eerder had ik ook al een contract bij Elite dat net kopje onder ging toen ik een partij zou vechten. Daarnaast waren er nog meer aanbiedingen van verschillende partijen. Het management heeft net zo lang onderhandeld totdat ik kon stoppen met werken, wat nu het geval is.

Maak je maar geen zorgen, Martijn kan je wel op zijn woord vertrouwen. Bij mijn weten is er nog steeds 1 plekje vrij in het toernooi. Aangezien je nog geen tegenstander hebt voor je aankomende partij op dezelfde dag, zou ik het wel weten.

Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

Groeten en hopelijk tot 27 maart!
Marloes

dirk5
24-02-2010, 13:24
Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

Marloes

Een Benelux battle in de strikeforce kooi, veel beter komen ze niet :)

Lionheart
24-02-2010, 13:55
Hallo allemaal,

@ Cindy, de reden dat het zo lang heeft geduurd voordat ik in SF vocht, is dat het management heeft gewacht op de juiste aanbieding. Eerder had ik ook al een contract bij Elite dat net kopje onder ging toen ik een partij zou vechten. Daarnaast waren er nog meer aanbiedingen van verschillende partijen. Het management heeft net zo lang onderhandeld totdat ik kon stoppen met werken, wat nu het geval is.

Maak je maar geen zorgen, Martijn kan je wel op zijn woord vertrouwen. Bij mijn weten is er nog steeds 1 plekje vrij in het toernooi. Aangezien je nog geen tegenstander hebt voor je aankomende partij op dezelfde dag, zou ik het wel weten.

Mocht je door het toernooi van Deventer komen en je te plaatsen voor het toernooi in StrikeForce (en het ook daar goed doen). Dan hoop ik je in Amerika in de kooi te mogen ontmoeten voor een rematch.

Groeten en hopelijk tot 27 maart!
Marloes

Supergave reactie!!

Respect Marloes!!


@Cindy,

Er is nog één plekje vrij in het toernooi en jij hebt geen tegenstander voor dezelfde dag.
Nou 1 en 1 = 2!

If you want to be a top dog, you've got to roll with the top doggs!
Ga het toernooi in, win het toernooi en dan ben jij ook Strikeforce waardig.

Win je het toernooi niet, jammer dan..

Leventdepevent
24-02-2010, 15:02
goeie reactie marloes.........enne als ik Cindy was dan zou ik me dit geen 2x laten zeggen, doe gewoon lekker mee meid.

micha
24-02-2010, 15:26
Respect Marloes!

de bal ligt bij cindy

Bassie
24-02-2010, 15:27
Ik zeg: Cindy moet meedoen!!

Wat heb je te verliezen. Als je wint ga je naar strikeforce! Mocht jou onderbouwing juist zijn (wat het overigens niet is) heb je toch weer 2 overwinningen op je naam staan!

Alvast succes gewenst!

Grtz. Bastiaan

Perfectteamcindy
24-02-2010, 17:08
Ik denk dat mijn eigen managment het niet op prijs zou stellenmoest ik op dag van hun eigen gala hen laten stikken. Dat zou ik niet doen, er is nog steeds zoiets als loyaliteit tegenover je trainers, coaches en de mensen die al maanden aan je aan het werken zijn. Bovendien sta ik onder contract en kan ik niet zomaar op eigen houtje beslissen om eens mee te doen in een tornooitje, en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen zonder overleg met mijn broer en Apy.
Ik geloof er hartsgrondig in dat m1 het beste met voorheeft dus ik volg wat mijn familie en managment me opdraagt.

Ik misgun niemand iets. Laat me daar niet onduidelijk over zijn.Als Martij het kan fixen dat de winnaar van dit tornooi in SF terechtkomt vind ik dat megaknap van hem, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik het eerst allemaal moet zien gebeuren.

En wat Marloes betreft, ik blijf haar een topvechtster vinden. Wanneer vecht ze trouwens weer?

groetjes

Leventdepevent
24-02-2010, 17:26
Ik denk dat mijn eigen managment het niet op prijs zou stellenmoest ik op dag van hun eigen gala hen laten stikken. Dat zou ik niet doen, er is nog steeds zoiets als loyaliteit tegenover je trainers, coaches en de mensen die al maanden aan je aan het werken zijn. Bovendien sta ik onder contract en kan ik niet zomaar op eigen houtje beslissen om eens mee te doen in een tornooitje, en eerlijk gezegd zou ik dat ook niet doen zonder overleg met mijn broer en Apy.
Ik geloof er hartsgrondig in dat m1 het beste met voorheeft dus ik volg wat mijn familie en managment me opdraagt.

Ik misgun niemand iets. Laat me daar niet onduidelijk over zijn.Als Martij het kan fixen dat de winnaar van dit tornooi in SF terechtkomt vind ik dat megaknap van hem, maar ik hoop dat jullie ook begrijpen dat ik het eerst allemaal moet zien gebeuren.

En wat Marloes betreft, ik blijf haar een topvechtster vinden. Wanneer vecht ze trouwens weer?

groetjes

duidelijke uitleg bedankt ;)

Jamila
25-02-2010, 14:37
Wat betreft die loyaliteit van jou Cindy ben je volgens mij vergeten op welk gala jullie altijd werden uitgenodigd in Nederland, daarbij heeft Martijn er voor gezorgd dat jij je kans kreeg bij Beast of the East om tegen Marloes te vechten. Na deze partij hadden zij nog meer partijen voor jou, waar echter bleek dat jij plotseling zwanger was. Het management van Golden Glory heeft jou toen geluk toe gewenst en laten weten dat mocht jij weer zover zijn dat zij meerdere mogelijkheden voor jou hadden. Het enigste wat ik altijd zie is dat je Golden Glory en Glory aanvalt en hun beticht van leugens en bedrog. Dat vind ik wel jammer ik zou zeggen blijf Golden Glory en Glory zo scherp in de gaten zoals je altijd al doet en mocht je fout zitten laat het ook hier even op Mixfight horen.

Gr, Jamila:thup:

Perfectteamcindy
25-02-2010, 14:56
Wat betreft die loyaliteit van jou Cindy ben je volgens mij vergeten op welk gala jullie altijd werden uitgenodigd in Nederland, daarbij heeft Martijn er voor gezorgd dat jij je kans kreeg bij Beast of the East om tegen Marloes te vechten. Na deze partij hadden zij nog meer partijen voor jou, waar echter bleek dat jij plotseling zwanger was. Het management van Golden Glory heeft jou toen geluk toe gewenst en laten weten dat mocht jij weer zover zijn dat zij meerdere mogelijkheden voor jou hadden. Het enigste wat ik altijd zie is dat je Golden Glory en Glory aanvalt en hun beticht van leugens en bedrog. Dat vind ik wel jammer ik zou zeggen blijf Golden Glory en Glory zo scherp in de gaten zoals je altijd al doet en mocht je fout zitten laat het ook hier even op Mixfight horen.

Gr, Jamila:thup:

Jamila ik denk dat je me verkeerd bergijpt.:rolleyes:
Ik heb nooit slecht gesproken over GG. Ik val hen ook niet aan. Ik heb respect voor Martijn en Marloes. Een van mijn teamgenoten zit in GG.
Ik zeg gewoon dat ik dit een verrassende regeling vind en dat ik het graag wil zien gebeuren. Je leest duidelijk mijn posts niet goed... of je begrijpt ze niet, dat kan ook natuurlijk!

En kom op, de kans die ik tegen Marloes kreeg was vooral omdat ze haar graag mijn kop wilden zien ineen timmeren. :wacko: Ik was bedoeld als show off, om te laten zien hoe goed Marloes was. Bovendien ben ik degene die altijd heeft gezegd dat Marloes in de spotlights hoort, dat ze enorm goed is,... Iedereen was er zeker van dat ik de afranseling van mijn leven ging krijgen! Ik ben het niet vergeten dat de beslissing voor winst nadien door GG in proces is getrokken. :mad: Maar zelfs nadien heb ik als eerste staan roepen dat Marloes in SF hoort, en ben ik tot 's nachts opgebleven om haar partij live te zien, en heb ik voor haar en Manhoef zitten roepen van achter mijn computer!:blush:

Waar ik wel duidelijk over wil zijn Jamila is dat ik elke week bij Apy train, m1 allerlei dingen probeert te regelen voor mij, mijn broer en mijn team enorm veel tijd in mij stoppen...
Het zou schandalig zijn van mij als ik op de dag van het gala van mijn eigen organisatie op een tornooi van GG zou vechten. Marloes zou ook niet aan een tornooi van m1 meedoen om ergens te raken waar ze zijn wil als ze daarvoor GG en Martijn een mes in de rug moest steken. Of ben ik daar fout in dan?:eek:

Wheelie
25-02-2010, 15:54
Waar ik wel duidelijk over wil zijn Jamila is dat ik elke week bij Apy train, m1 allerlei dingen probeert te regelen voor mij, mijn broer en mijn team enorm veel tijd in mij stoppen...
Het zou schandalig zijn van mij als ik op de dag van het gala van mijn eigen organisatie op een tornooi van GG zou vechten. Marloes zou ook niet aan een tornooi van m1 meedoen om ergens te raken waar ze zijn wil als ze daarvoor GG en Martijn een mes in de rug moest steken. Of ben ik daar fout in dan?:eek:
Hey Cindy, mooi dat je het naar je zin hebt bij M-1.
Als manager zijnde wil je je vechter/vechtster naar de top brengen.
Ik zou het dan niet als een mes in de rug steken vinden als je op een ander evenement zou vechten om je op die manier te kwalificeren voor een groot toernooi bij een van de beste organisaties van de wereld ;)
Ik zie het als een mooie kans die er anders misschien ook wel komt gezien de contacten van M-1 met Strikeforce.
Uiteraard moet dit altijd in overleg met je manager, misschien vind hij het ook wel een mooie kans en misschien wil hij niet dat je vecht bij GLORY ;)

Marloes bedankt voor je top reactie :thup:

Lionheart
25-02-2010, 15:57
Hey Cindy, mooi dat je het naar je zin hebt bij M-1.
Als manager zijnde wil je je vechter/vechtster naar de top brengen.
Ik zou het dan niet als een mes in de rug steken vinden als je op een ander evenement zou vechten om je op die manier te kwalificeren voor een groot toernooi bij een van de beste organisaties van de wereld ;)
Ik zie het als een mooie kans die er anders misschien ook wel komt gezien de contacten van M-1 met Strikeforce.
Uiteraard moet dit altijd in overleg met je manager, misschien vind hij het ook wel een mooie kans en misschien wil hij niet dat je vecht bij GLORY ;)

Marloes bedankt voor je top reactie :thup:

x2

Kemal
25-02-2010, 21:38
Het is jammer Cindy dat je op die dag al deelneemt aan een ander gala, anders had je denk ik aan UG wel meegedaan...;)

Shooto Holland
26-02-2010, 01:03
We zijn nog bezig om het volledige toernooi samen te stellen uit de reacties die we reeds hebben gekregen, maar deze deelnemers staan al vast:

Update dames toernooi:

-135lbs
Maiju Kujala (MMA Imatra, Finland)

-145lbs
Lena Buytendijk (Complxx, Holland)
Romy Ruyssen (Team GSDI, France)

De rest van de namen worden één dezer dagen bekend gemaakt.

Osu,

Martijn

Dragon Tail
26-02-2010, 15:14
Interessant.
Ik heb de neiging om te komen kijken.

Khanom Thom
26-02-2010, 16:07
We zijn nog bezig om het volledige toernooi samen te stellen uit de reacties die we reeds hebben gekregen, maar deze deelnemers staan al vast:

Update dames toernooi:

-135lbs
Maiju Kujala (MMA Imatra, Finland)

-145lbs
Lena Buytendijk (Complxx, Holland)
Romy Ruyssen (Team GSDI, France)

De rest van de namen worden één dezer dagen bekend gemaakt.

Osu,

Martijn

Heb je al een matchmaking buiten het toernooi om... ;)

Osu, Geronimo

jojo
27-02-2010, 01:22
:blush:jammer dat het al in maart is.

marcelt
27-02-2010, 12:33
Overleg met je management om wel daar te vechten Cindy !

Shooto Holland
27-02-2010, 14:35
Het toernooi begint zich nu te vullen in de 145lbs/65.9kg klasse:

-135lbs
Maiju Kujala (MMA Imatra, Finland)

-145lbs
Lena Buytendijk (Complxx, Holland)
Romy Ruyssen (Team GSDI, France)
Sheila Gaff (Energy Gym, Germany)

Verwacht wordt dat uiterlijk eind volgende week alle namen definitief bevestigd zullen worden voor beide toernooien..

Osu,

Martijn

ijsblok
27-02-2010, 14:57
:blush:jammer dat het al in maart is.

want als het later was....?

smike
27-02-2010, 15:40
Ik vind het jammer dat je niet mee wil doen Cindy, want zoals Wheelie al aangaf is er een goede samenwerking tussen strikeforce en M-1 dus ik denk dat dit juist een goede mogelijkheid is en dat er niemand in de rug gestoken wordt.

Perfectteamcindy
28-02-2010, 00:30
Zoals ik al zei ga ik niet op de dag dat ik zelf vecht voor mijn eigen organisatie een tornooi voor iemand anders doen... Bovendien had ik net Apy aan de lijn en ik zit zowiezo in dat tornooi.

ICON
28-02-2010, 00:34
lees die laatste zinnen nog even terug..... in de eerste zeg je niet in de tweede wel..

make up your mind. wat is t nou?

Lionheart
28-02-2010, 00:37
Oh je zit wel in het toernooi van Glory? Of heb jij het over een ander toernooi?

Ik begrijp jouw zinsvorming niet echt, maar goed...

Jeru
28-02-2010, 10:22
Ik denk dat ze het heeft over het toernooi van Strikeforce ;)

Kemal
28-02-2010, 10:43
Ik denk dat ze het heeft over het toernooi van Strikeforce ;)

Zou er dan zoiezo plek geweest zijn voor Cindy daar, of gaat 1 van de 2 winnaressen van het toernooi niet naar Strikforce...?

mikeymcd
28-02-2010, 10:45
Zal wel mooi zijn weer een dame die vecht in Strikeforce. Goed bezig!

micha
28-02-2010, 10:45
?

phranq
28-02-2010, 11:24
en mocht je fout zitten laat het ook hier even op Mixfight horen.

en dat zeg jij??? :eek:

Perfectteamcindy
28-02-2010, 13:54
Ik denk dat ze het heeft over het toernooi van Strikeforce ;)
Ik bedoel idd natuurlijk dat ik niet medoe aan het tornooi van Glory want ik vecht die dag op het m1 gala en dat ik al in het tornooi van SF mag meedoen.:thup:

Tommy v Wijngaarden
28-02-2010, 14:08
dan is je loyaliteit aan M-1 zeker op zijn plaats Cindy, succes met je aankomende partijen.

candy112
28-02-2010, 19:11
@ cindy, wat weet jij een hele topic weer lekker op jezelf te betrekken zeg. dit is een hele mooie kans voor dames om in amerika aan de bak te komen en omdat jij een contract hebt kun je niet meedoen, jammer voor jou. :crying: je zegt zelfs dat er dan dames in het toernooi (amerika) terecht kunnen komen die nog maar 1 of twee parijen gedraaid hebben, nou heb ik de andere dames die nu op het programma staan ff bekeken maar volgens mij ben jij degene die nu de minste ervaring heb, en nu wel een plek krijgt met maar 2 parijtjes:eek:

ICON
28-02-2010, 19:30
*pakt popcorn*

micha
28-02-2010, 19:32
Zo wat zeg je daarvan?

Lionheart
28-02-2010, 23:52
Zo wat zeg je daarvan?



X2!

Perfectteamcindy
01-03-2010, 00:00
Ik wilde die topic niet op mij trekken. Het meisje die dit tornooi wint gaat toch ook naar dat tornooi.Dat zijn dan twee Europese meisjes die daar kunnen gaan vechten en misschien zelfs twee Benelux-meiden. Is dat geen win-win situatie dan?

En kom op,... zo weinig ervaring?
Ik heb meer dan 500 judopartijen gedraaid en niet de minste.
Ik doe mee aan grappling en bjj wedstrijden en dat altijd met succes... dus tja,ik heb idd maar twee pro-partijen MMA gedaan. Maar ik was vroeger nooit de ring in gegaan tegen Marloes als ik vond dat ik de minste tegenstandster was ;-)

Dit is het laatste wat ik in deze topic gepost heb. Succes aan de dames in het tornooi.
En succes aan Marloes want ik hoorde ergens dat ze in April weer kon vechten. Super,ik duim mee voor haar!

Kemal
01-03-2010, 00:04
Ik wilde die topic niet op mij trekken. Het meisje die dit tornooi wint gaat toch ook naar dat tornooi.Dat zijn dan twee Europese meisjes die daar kunnen gaan vechten en misschien zelfs twee Benelux-meiden. Is dat geen win-win situatie dan?


Volgens Martijn; quote:
De winnaars van beide toernooien op Upcoming Glory 7 zullen een plaats krijgen in de damestoernooien van Strikeforce in het begin van de zomer (planning is nu juni).

Is het nu zo dat er maar 1 winnaar van ug7 gaat en jij...?:)

lopez86
01-03-2010, 00:36
@ cindy, wat weet jij een hele topic weer lekker op jezelf te betrekken zeg. dit is een hele mooie kans voor dames om in amerika aan de bak te komen en omdat jij een contract hebt kun je niet meedoen, jammer voor jou. :crying: je zegt zelfs dat er dan dames in het toernooi (amerika) terecht kunnen komen die nog maar 1 of twee parijen gedraaid hebben, nou heb ik de andere dames die nu op het programma staan ff bekeken maar volgens mij ben jij degene die nu de minste ervaring heb, en nu wel een plek krijgt met maar 2 parijtjes:eek:


Zo wat zeg je daarvan?

In Amerika is het normaal dat je gelijk als prof begint.
Brock Lesnar heeft 5 partijen gedraait en is UFC kampioen.
Is hij dan ook onervaren?
Totaal niet, want hij is voormalig NCAA worstelkampioen en heeft 100en worstelpartijen op naam.
En zo zijn er nog legio andere voorbeelden.

bami112
01-03-2010, 02:02
cindy als jij dat op je plaatje bent dan beter niet de kooi in.. ja als ring girl hehe succes er mee

Shooto Holland
05-03-2010, 00:29
Hierbij weer een update:

SH B -76kg Eddy ter Veen (Team Duncan, NL) vs Ufuk Isguzarer (B.A. Physical, NL)

-135lbs:
Titiana van Polanen Petel (Tatsujin Amsterdam/Colleseum, NL)
Maiju Kujala (MMA Lappeenranta, Finland)

-145lbs:
Lena Buytendijk (Complxx, Holland)
Romy Ruyssen (Team GSDI, France)
Sheila Gaff (Energy Gym, Germany)

Meer partijen en deelnemers aan het toernooi volgen snel.

Osu,

Martijn

trainer Bv S'burg
05-03-2010, 01:24
Interessant.
Ik heb de neiging om te komen kijken.

als er vrouwen gaan rollen/bollen, heb jij weer de neiging om te komen kijken ;)

Jeru
05-03-2010, 01:42
-135lbs:
Titiana van Polanen Petel (Tatsujin Amsterdam/Colleseum, NL)
Maiju Kujala (MMA Lappeenranta, Finland)


Vet! Succes Tizy!!
Die zaal in Deventer zal dit keer wel te klein zijn denk ik ;)

Mr 1 Leg
05-03-2010, 08:19
Damn, dat is erg goed nieuws!!x2 nice :thup:

Leventdepevent
05-03-2010, 08:54
WAR titiana!!!!!!

Kemal
05-03-2010, 09:32
Zal weer een vet gala worden!!!

Dragon Tail
07-03-2010, 14:31
als er vrouwen gaan rollen/bollen, heb jij weer de neiging om te komen kijken ;)

Met name als er modder bij komt kijken. ;)

Nee, maar uit professionele belangstelling kom ik waarschijnlijk kijken om mijn toekomstperspectieven even uit te lijnen.

Hendy
07-03-2010, 14:56
cindy als jij dat op je plaatje bent dan beter niet de kooi in.. ja als ring girl hehe succes er mee Dan heb je Cindy's laatste 2 partijen vast niet gezien;)

Shooto Holland
17-03-2010, 21:26
Update line up UG7

SH C+ -76kg Gary van Lange (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Max Schmid (GTT, DE)

SH C+ -83kg Mohammed Safe (Golden Glory Helmond, NL) vs Daniel Caspar (Gracie Barra, DE)

SH C+ -83kg Julien Wessels (Tatsujin Nijmegen, NL) vs Miodrag Vignjevic (GTT, DE)

SH C+ -76kg Oscan Kekik (Tatsujin Goor, NL) vs Anastassiadis Kiriakos (GTT, DE)

SH C+ -83kg Wouter Weersink (Tatsujin Nijmegen, NL) vs Olivier Stanke (GTT, DE)

SH C+ -66kg Geronnimo Burgers (All Inn Sports, NL) vs Selvin Ramcilovic (GTT, DE)

SH C+ -65kg Farid el Said (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Gideon Kemper (Tatsujin Deventer, NL)

SH C+ -70kg Johnny van Kempen (Cool Gym, NL) vs Mario Leinweber (GTT, DE)

SH C+ -83kg Albert Brunst (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Julian Koch (GTT, DE)

SH C+ -76kg Danny van Kooten (B.A. Physical, NL) vs Kristijan Zadro (Gracie Barra, DE)

SH C+ -76kg Iwan Dokic (GTT, DE) vs Christopher Martha (G-Force, NL)

SH C+ -65kg Harry Sauter (GTT, DE) vs Ruben van Kooten (B.A. Physical, NL)

SH C+ -76kg Arne Totz (GTT, DE) vs Nima Kayvanfar (Angelo Gym, NL)

Women’s Tournament:

135lbs
Titiana van Polanen Petel (Tatsujin Amsterdam/Colleseum, Holland)
Maiju Kujala (MMA Lappeenranta, Finland)
Sabrina Dolch (Cage Fighters, Germany)

-145lbs
Lena Buytendijk (Complxx, Holland)
Romy Ruyssen (Team GSDI, France)
Sheila Gaff (Energy Gym, Germany)

Meer partijen in de aankomende dagen..

Osu,

Martijn

Jeru
17-03-2010, 21:31
Ziet er goed uit. Ben bijna verplicht om te gaan... :)

cafejolanda.nl
17-03-2010, 21:57
WAR Albert, Gary, Titiani en Farid!!!

Jullie gaan rulen!!!

Tizy
17-03-2010, 23:39
Ziet er goed uit. Ben bijna verplicht om te gaan... :)



bijna Jeru.. ?? ....

Tizy
17-03-2010, 23:39
WAR Albert, Gary, Titiani en Farid!!!

Jullie gaan rulen!!!

tot volgende week jongen ;)

Jeru
17-03-2010, 23:41
bijna Jeru.. ?? ....

Hahaha uhhhh jaja. Ben er natuurlijk gewoon bij :whistling:

DannyvK
18-03-2010, 17:41
Hoop Duitsers zeg.. Leuk! Zet 'm op voor alle Nederlanders en voor Ruben, Ufuk en ikzelf in het bijzonder natuurlijk. ;):blush:

trainer Bv S'burg
18-03-2010, 20:24
Met name als er modder bij komt kijken. ;)

Nee, maar uit professionele belangstelling kom ik waarschijnlijk kijken om mijn toekomstperspectieven even uit te lijnen.

ga je met je kickboksers/sters uitbereiden naar het mma? :thup:

Bassie
21-03-2010, 00:30
nog 1 week!!! Heb er zin in.

Justinian
21-03-2010, 21:30
Altijd top. Hopelijk kan ik er nog even bij zijn voor de M-1.

Shooto Holland
22-03-2010, 12:14
Vrouwentoernooi -135lbs compleet:

Titiana van Polanen Petel (Tatsujin Amsterdam/Colleseum, Holland)
Maiju Kujala (MMA Lappeenranta, Finland)
Sabrina Dolch (Cage Fighters, Germany)
Akvile Vitkauskaite (Ireland/Lithuania)


Osu,

Martijn