PDA

View Full Version : BJJ Pan-Ams (8-11/04/'10)



Christophe
24-02-2010, 17:18
International Brazilian Jiu-Jitsu Federation (http://www.ibjjf.org/pan2010registration.htm)

Hallo iedereen, zoals jullie kunnen zien gaan de Pan-Ams dit jaar door van donderdag 8 tot en met zondag 11 april 2010. Ik zou hier graag aan deelnemen, maar net in deze periode komen mijn ouders op bezoek vanuit België. Ik wil dus niet 6 dagen verliezen (dag voordien heenreis, dag achteraf terugreis).

Kan iemand die er al geweest is, of die contacten heeft met mensen die er geweest zijn (of naartoe gaan, of in de organisatie zitten) me misschien vertellen hoe de planning voor de Pan-Ams normaliter verloopt? Of is die planning hetzelfde als de andere grote IBJJF-evenementen (en hoe verloopt het daar)?

Ik heb 2 witte banders mee, en ikzelf wil vechten in de Masters Paars. Het lijkt mij dat dat de eerste 2 dagen waarschijnlijk gebeurt, maar ik wil het toch een beetje zeker weten voordat ik alles boek.

Voor alle hulp en informatie, mijn oprechte dank bij voorbaat! :thup:

Christophe
24-02-2010, 23:25
Iemand?

Christophe
25-02-2010, 07:22
De witte gordels vechten waarschijnlijk altijd het eerste, de zwarte het laatste. Wanneer vechten de Masters normaliter op eventen zoals het afgelopen Europees kampioenschap????