PDA

View Full Version : Management Fedor ontwijken Alistair Overeem ....



Jamila
25-02-2010, 12:00
Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

GG................ Gr, Jamila

YoMarK
25-02-2010, 12:02
Toch goed nieuws....Alistair vecht MMA, en wel tegen een aardige tegenstanders!

gek
25-02-2010, 12:03
Ik vind dat Alistair zich eerst wat meer moet bewijzen op MMA gebied, Brett is een mooie opwarmer, of is hij bang dat hij deze partij verliest?

Pepe the Ice-Murderer
25-02-2010, 12:05
Alistair verdient het niet om tegen Fedor te vechten! Laat hem eerst maar terug wat mma doen. We zullen zien of dit er überhaupt al van komt... Voor je het weet heeft hij weer een blessure aan zijn hand, zien we hem de weken daarna terug in K1 en is hij weer twintig kg zwaarder... Ik ben een Ali fan maar ben al dat gezeik rond hem zo moe.

Justinian
25-02-2010, 12:09
Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair. Of de partij er op korte termijn komt valt te bezien, gelet op de blessure van Fedor. Als ik het goed heb begrepen is Fedor half april/begin mei in principe klaar om een partij te kunnen vechten. Het zou mooi zijn wanneer de partij Alistair vs Brett wordt omgegooid en we alsnog Alistair vs Fedor krijgen.

dirk5
25-02-2010, 12:09
Laat Ali eerst maar eens zien dat hij nu wel iets in te brengen heeft tegen hard hitters, was namelijk in het verleden wel anders.

als ie dat wint mag ie een keer aan de bel gaan trekken.

Peter0711
25-02-2010, 12:10
Gaan we weer!! Hahah Maar inderdaad,laat het 'm maar verdienen!! wordt zeker een mooie wedstrijd,maar ik geef Allistar totaal geen kans!

Justinian
25-02-2010, 12:11
Ik vind dat Alistair zich eerst wat meer moet bewijzen op MMA gebied, Brett is een mooie opwarmer, of is hij bang dat hij deze partij verliest?
Feit is natuurlijk wel dat Alistair de titel bezit, dus is het mijns inziens niet reëel om van hem te verlangen dat hij zich eerst bewijst :D De kampioen moet tegen de beste vechters vechten, ook al loopt hij de reële kans dat hij de partij en dus ook de titel verliest!

Pepe the Ice-Murderer
25-02-2010, 12:11
Laat Ali eerst maar eens zien dat hij nu wel iets in te brengen heeft tegen hard hitters, was namelijk in het verleden wel anders.

als ie dat wint mag ie een keer aan de bel gaan trekken.


x2

Marchant
25-02-2010, 12:13
November 16, 2007 zijn strikeforce titel gewonnen en wanneer heeft hij deze ook en weer verdedigt??
Zal wel eens tijd worden, verder vindt ik het verhaal dat fedor zijn managment niet durft een beetje bullshit!!
Jammer weer geen Alistair - Fedor!!
maar brett is ook een leuke tegenstander

Kemal
25-02-2010, 12:15
Feit is natuurlijk wel dat Alistair de titel bezit, dus is het mijns inziens niet reëel om van hem te verlangen dat hij zich eerst bewijst :D De kampioen moet tegen de beste vechters vechten, ook al loopt hij de reële kans dat hij de partij en dus ook de titel verliest!

X2

wrestler_nl
25-02-2010, 12:16
Overeem vs Rogers is een mooie partij die Brett Rogers gaat winnen via KO.
Overeem ontwijkt al bijna 3 jaar een gevecht in de US, dus wat dat betreft zal ik m'n mondje maar houden.

GnP
25-02-2010, 12:17
vind het toch een mooie partij? is het dan ook voor de titel? want Ali is toch de champ, dus als hij een partij draait binnen SF dan is dit normaal toch om zijn titel te verlengen (zou eigenlijk wel raar zijn, Rogers got KO'd, en zou dan nu voor de belt vechten....)

Wheelie
25-02-2010, 12:22
Eindelijk gaat hij weer bij Strikeforce vechten, ik vind Rogers een leuke tegenstander maar had hem liever tegen Fedor of Werdum gezien.
Alistair is technisch een veel betere vechter dan Rogers maar als Rogers hem een keer goed raakt gaat het licht uit bij Alistair.
Goede taktiek bedenken en niet de slagenwisseling aangaan met Rogers, als Alistair hem naar de grond krijgt dan wint Alistair zeker.

Peter0711
25-02-2010, 12:26
Kan iemand mij uitleggen,waarom Allistar een Titel heeft die Fedor niet heeft,terwijl iedereen beweert dat Fedor veel beter is (inclusief mezelf,met de info die ik gewonnen heb) Ik ben nog niet zo thuis in MMA ,en ben erg benieuwd hoe dit kan?

dirk5
25-02-2010, 12:33
Kan iemand mij uitleggen,waarom Allistar een Titel heeft die Fedor niet heeft,terwijl iedereen beweert dat Fedor veel beter is (inclusief mezelf,met de info die ik gewonnen heb) Ik ben nog niet zo thuis in MMA ,en ben erg benieuwd hoe dit kan?

het is net zo simpel als het lijkt.

Ali heeft ooit voor strikeforce titel gevochten (2 en half jaar geleden) en gewonnen.
Fedor niet....

tadaaa!

Peter0711
25-02-2010, 12:35
O.k Duidelijk!

Harrie Nak
25-02-2010, 12:37
Beetje jammer dit, maar toch vooral onbegrijpelijk.

Title contenders Fedor vs. Werdum gaat niet door i.v.m. de blessure van Fedor. Rogers heeft zijn kans reeds gehad, en heeft verloren van Fedor. Dus waarom dan niet Werdum vs. Overeem?

MilfhunterMMA
25-02-2010, 12:54
vette matchup tegen rogers. ik hoop dat ali hem pakt maar dit wordt een zware dobber dunkt mij.

carlsson
25-02-2010, 12:56
FEDOR

Sendur
25-02-2010, 12:58
Nou hopen dat Ali hem even knock out slaat met zijn grote bek.
En daarna dan maar tegen Fedor,

Als hoop ik dat Fedor Alistair een pak rammel geeft.

carlsson
25-02-2010, 12:59
FEDOR gaat niemand uit de weg en het lijkt me logisch dat hij niet naar de pijpen van ali gaat dansen.laat hem zich maar eerst eens bewijzen tegen echte tegenstanders en de meeste echte tegenstanders heeft ie van verloren.

T15Boxing
25-02-2010, 13:01
Rogers? Hij kreeg net billenkoek van Fedor en nu mag hij al een titel shot? De enige partij die nu moet gebeuren is Overeem vs Fedor en iemand zal de schuld moeten krijgen als het niet gebeurt.

Mule-Kick
25-02-2010, 13:15
Vind Ali vs. Rogers ook een vette partij eigenlijk. Belooft vuurwerk. Kijk nu al uit naar de trashtalk oorlog die vast en zeker gaat losbreken tussen deze 2.

Jamila
25-02-2010, 13:21
Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


Heel slim allemaal.

Gr, Jamila:thup:

Ivo C.
25-02-2010, 13:26
Toch goed nieuws....Alistair vecht MMA, en wel tegen een aardige tegenstanders!
X2 :thup:

superfreak
25-02-2010, 13:28
het is net zo simpel als het lijkt.

Ali heeft ooit voor strikeforce titel gevochten (2 en half jaar geleden) en gewonnen.
Fedor niet....

tadaaa!

Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...:thup:

Ivo C.
25-02-2010, 13:31
Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...:thup:
Yes please :)

dirk5
25-02-2010, 13:33
Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...:thup:

Daar hebben we wiki voor. ;)

Fyodor
25-02-2010, 13:38
Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

GG................ Gr, Jamila


Weer typisch zo'n Jamilia bericht... Walgelijk!

Overigens grappig dat je zelf over terug naar de schoolbanken begint, terwijl jouw Nederlands en dat van een zekere manager van GG niet om over naar huis te schrijven is! ;)

Perfectteamcindy
25-02-2010, 13:39
Dirk leg ook effe uit waarom iedereen Fedor de betere vindt en welke titels hij allemaal wel heeft en waar hij allemaal in de tussentijd wel gevochten heeft...:thup:

x2!!!

Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.:thup:

Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.:thup:

Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT. :twak:
Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, :fp: gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan? :boos:
Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???:eek:

micha
25-02-2010, 13:40
WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor

Perfectteamcindy
25-02-2010, 13:43
WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor

Voila, blij om dat even terug te horen. Laat Alistair eerst even opwarmen ja. Een voorgerechtje voor een goede maaltijd is nooit slecht!
De wereld klaarmaken,... Dan kan Overheem weer laten zien dat hij en Fedor de besten zijn en dit zullen uitvechten in een titanenstrijd!
Maar natuurlijk blijf ik denken dat Fedor de beste is :thup:

Tony Galento
25-02-2010, 13:48
WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor

Rogers pakt ie wel. Fedor is een heel ander verhaal. Niemand die mij kan vertellen dat hij denkt dat Alistair Fedor pakt. Dan hou je jezelf gewoon voor de gek.

Ivo C.
25-02-2010, 13:49
WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor
no no no.
Rogers is going to knock him out!

1. Rogers
2. Nobody.
3. Nobody
...continue here...

cholitzu
25-02-2010, 13:52
Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


Heel slim allemaal.

Gr, Jamila:thup:




Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair.

mdk
25-02-2010, 13:52
Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


Heel slim allemaal.

Gr, Jamila:thup:

Ik ken Alistair niet persoonlijk maar vind hem wat vechten betreft een geslaagd persoon.

Het is alleen jammer dat door die spraakdiarree van o.a. jou en het verdere gezeik over het wel/niet verdedigen van zijn titel, het wel niet willen vechten, het wel niet tegen Fedor uitkomen, enz, ik een antipatie tegen Alistair begin te krijgen terwijl hij hier zelf niet eens iets aan kan doen.
Misschien moeten de dames en heren aan de zijlijn weer eens iets posten als hij in de ring heeft gestaan?

Garcia
25-02-2010, 13:54
Fedor heeft nog nooit iemand ontlopen dus hij zal Alistair ook niet ontlopen. Die partij komt er zeker. Echter vind ik wel dat Alistair zich eerst even moet opwarmen tegen Brett Rogers die zeker niet de minste is.

Alistair tegen Fedor is going to happen, maar wees geduldig en laten we svp de discussie positief houden ipv M-1 of GG over van alles te beschuldigen. Ik ben namelijk allang blij dat Alistair weer tegen een goede HW gaat vechten in Strikeforce :)

dirk5
25-02-2010, 13:56
Het is alleen jammer dat door die spraakdiarree van o.a. jou en het verdere gezeik over het wel/niet verdedigen van zijn titel, het wel niet willen vechten, het wel niet tegen Fedor uitkomen, enz, ik een antipatie tegen Alistair begin te krijgen terwijl hij hier zelf niet eens iets aan kan doen.
Misschien moeten de dames en heren aan de zijlijn weer eens iets posten als hij in de ring heeft gestaan?

eens.

De haat tegen GG begint gewoon de overhand te krijgen op het chauvinisme.
Ondanks begrijpelijk toch heel erg jammer, voor die partij met Rogers moeten we hem natuurlijk gewoon met zijn allen supporteren, tegen Fedor is een ander verhaal :)

Perfectteamcindy
25-02-2010, 13:59
eens.

De haat tegen GG begint gewoon de overhand te krijgen op het chauvinisme.
Ondanks begrijpelijk toch heel erg jammer, voor die partij met Rogers moeten we hem natuurlijk gewoon met zijn allen supporteren, tegen Fedor is een ander verhaal :)

IDD, en ik beloof dat als Alistair tegen Rogers gaat ik daarvoor zal wakker blijven en heel hard voor hem zal supporteren,... net als voor Marloes, net als voor Melvin,... net als voor elke Nederlander of Belg die het tot Strikeforce haalt!:thup:

superfreak
25-02-2010, 14:00
Dat Ali zijn titel al enige tijd niet heeft verdedigd, laat ik effe in het midden. Daar hij een soorte van uitleg erover heeft gegeven en dat ergens ondersteund wordt door het feit dat je strikeforce er eigenlijk ook niet over hoort.

Hij mag z'n kunsten nu laten zien tegen rodgers, wat een goede tegenstander is. In het verleden kon Ali stoten niet zo goed handelen vond ik. Nu kunnen we kijken of dat nog het geval is. Gaat het gevecht naar de grond dan heeft hij meer lichaam en massa dan Fedor en dat kan een submission mogelijk helpen.

We shall see.

8701.
25-02-2010, 14:06
Ik had Appy toevallig deze week nog aan de lijn en hij zegt zelf dat de partij er wat hen betreft wel komt, maar dat Fedor zich niet aan het trainingsschema aanpast van Alistair. Of de partij er op korte termijn komt valt te bezien, gelet op de blessure van Fedor. Als ik het goed heb begrepen is Fedor half april/begin mei in principe klaar om een partij te kunnen vechten. Het zou mooi zijn wanneer de partij Alistair vs Brett wordt omgegooid en we alsnog Alistair vs Fedor krijgen.

info van Jamila klopt dus niet!!

ik geloofde het al niet want als iemand gevechten al 2,5 jaar uit de weg gaat is het AO wel.

FEDOR heeft al bewezen van niemand wakker te liggen.

mokumnised
25-02-2010, 14:09
Management Fedor ontwijken Alistair Overeem .... Alistair vecht in mei tegen Brett Rogers in Strike Force het is erg jammer dat Alistair de kans niet krijgt om tegen Fedor te vechten. Wat hierbij vooral frustrerend is dat Fedor zelf wel wilt maar, dat zijn management het niet aan durven ondanks het contract bij Strike Force Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

Appie E. had beter voor de schoolbanken kunnen blijven staan.

GG................ Gr, Jamila


......zucht


Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


Heel slim allemaal.

Gr, Jamila:thup:


Ligt ook altijd aan een ander he Bas...eeuhm... jamila.


WAR Alistair!!! EErst Rogers dan Fedor

..en daar habben we het onvermijdelijke 2e blinde paard ook weer...walgen jullie nou echt niet van jezelf, stelletje zielige blinde groupies.

Ouderwetse irritante topictitel ook weer bas/jamila, what's next? ''fedor is heel erg bang voor Alistair'' of zoiets? Wat een zielepoten en het ergste is nog dat dit soort figuren er een wezenlijke bijdrage aan hebben dat Alistair bij veel mensen niet populair is...je zal ze maar hebben zulke groupies!

bazooka
25-02-2010, 14:26
Ik zie 1 lichtpuntje bij het lezen van zulke posts: Gelukkig is GG het enige team met zo'n walgelijke op leugens beruste propagandamachine. Ik moet er niet aan denken dat andere teams (zoals bijvoorbeeld, IS, BOTE, M1) ook continue zulke posts maakte.

On topic: Ik hoop wel dat Allistair wint van Rogers (Allistair kan er immers ook niets aan doen dat GG zo gehaat is op dit forum), maar mijn vcash gaat toch naar Rogers

XanaduNL
25-02-2010, 14:31
http://i135.photobucket.com/albums/q140/hokiessoxboys/16aa0co.gif

Lionheart
25-02-2010, 14:56
Ali kan deze partij zeker winnnen van Rogers, MAAR hij moet geen slugfest met hem aangaan, want dan gaat Ali zwaar KO!

Meteen in het begin vd partij bestoken met lowkicks, en dan shooten en het op de grond afmaken dmv een submission of strikes.

remco pardoel
25-02-2010, 14:59
Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

Klinkt in mijn oren als een win / win situatie

Leventdepevent
25-02-2010, 15:08
Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

Klinkt in mijn oren als een win / win situatie
mooi gesproken :thup:

phranq
25-02-2010, 15:11
Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

Klinkt in mijn oren als een win / win situatie

Voor wat het waard is, ik sluit me hier volledig bij aan.

iconian
25-02-2010, 15:17
Ik denk dat het voor het management van GG alleen maar beter is.
Eerst tegen Rogers, het zal waarschijnlijk een thriller van een partij worden.

Daarna kan je de prijs ietwat aanpassen om vervolgens voor een veel hoger gage tegen Fedor aan te treden

Klinkt in mijn oren als een win / win situatie

tenzij je van rogers verliest

baraa_a
25-02-2010, 15:25
Ik vindt dit flauwekul

Richelieu
25-02-2010, 15:33
Voor wat het waard is, ik sluit me hier volledig bij aan.

Zeker! Same here. Iedereen wil deze partij gewoon zien, maar beide partijen (zowel M1 als GG) willen er financieel het maximale uit halen. Dat is natuurlijk hun goed recht en daarom denk ik dat deze pot er pas komt als er voor beide partijen een soortgelijke situatie ontstaat zoals Remco dat beschreef, eerder niet!

Peter0711
25-02-2010, 15:36
Waarom loopt die Bas boon hier onder een valse naam te stoken?

Richelieu
25-02-2010, 15:40
Waarom loopt die Bas boon hier onder een valse naam te stoken?

Is niet Bas Boon, die post gewoon onder zijn eigen naam.

Peter0711
25-02-2010, 15:43
Is dat niet onderandere dan?? Maar goed,wie het ook daadwerkelijk is,ik vindt het een vervelend persoon die onder de naam Jamila post..Wat heeft dat nou telkens voor nut op zo te stoken en te zeuren.? We zeuren allemaal wel eens,maar ik betwijfel gewoon erg de oorzaak van haar/zijn account..thats it!

XanaduNL
25-02-2010, 15:48
We zeuren allemaal wel eens,maar ik betwijfel gewoon erg de oorzaak van haar/zijn account..thats it!

Ehh, wat?

anoniem gg
25-02-2010, 16:00
November 16, 2007 zijn strikeforce titel gewonnen en wanneer heeft hij deze ook en weer verdedigt??
Zal wel eens tijd worden, verder vindt ik het verhaal dat fedor zijn managment niet durft een beetje bullshit!!
Jammer weer geen Alistair - Fedor!!
maar brett is ook een leuke tegenstander

Pas in maart 2008 is contract tot stand gekomen met Alistair en strikeforce en daarna is strikeforce pas echt gaan groeien met cbs/showtime TV contracten een overname van pro elite en recentelijk Fedor als aanwinst.
Grappig is dat nu aangekondigd wordt dat Alistair gaat vechten in de states in Mei 2010 het 2007 verhaal door sommige weer wordt opgerakeld. Wacht nu nog even af en laten we eens zien hoe vaak Fedor dit jaar bij strikeforce vecht.

Het zal mij benieuwen of Fedor wel uberhaupt vecht in April tegen Werdrum aangezien Fedor's management zich nooit aan contracten of afspraken houdt en onmogelijke dingen eist.
Het management van Fedor produceert 1 tot anderhalf gevecht per jaar met de kampioen Fedor, wat natuurlijk heel jammer is, een Wamma titel verdediging per jaar. Rechtzaken met Affliction, problemen met Bodog en Pride (en spoedig dus ook met strikeforce), managers die in opspraak komen in de media en inv worden gebracht met dubieuze zaken. Appy die een bediende belt bij de UFC waarvan hij de naam niet meer kan herinneren maar niet Danna White of Frank of Lorenzo als het om onderhandelingen gaat om een kamioen als Gerard M. Dat zijn niet echt de beste invloeden voor een groot kampioen als Fedor en Gerard.
M-1 die niet goed bekend staat voor het betalen van talent ($1000.- voor internationale vechters is al veel).
Ik had dit al lang verwacht, kijk maar na de laatste jaren hoeveel Fedor heeft gevochten. Ik denk dat dat gevecht Fedor tegen Werdrum in April er ook niet van komt.

En Jamilla, Appy zegt dat hij al heel lang niet meer de manager is van Fedor dat zou nu Vadim zijn als enige, Appy werkt alleen maar voor M-1.

Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
Alistair traint het hele jaar serieus omdat grote evenementen die prime time op TV komen niet voor het oprapen liggen (dat heeft Alistair vorig jaar aan de lijve kunnen ondervinden). Maar goed volgens het management is Fedor ook eigenaar van M-1 en zal daar wel gouden bergen mee verdienen of worden beloofd?
Verklaart misschien waarom andere vechters bij M-1 evenementen nagenoeg niks verdienen.
Dat is jammer ik had best nog wel een grote organisatie zien willen slagen, maar er zit teveel wrok denk ik en niet het juiste bestuur om er een wereldwijd succes van te maken, erg jammer.

Ik hoop dat Fedor snel terugkomt van zijn vacantie en gaat trainen, ergens denk ik dat Fedor altijd wel traint maar dat dit een soort van sarcasme is van het management een kinderachtig verhaal en jammer voor een kampioen als Fedor en de vele fans.

Ik post inderdaad onder mijn eigen naam en ben niet Jamilla!

Love and Peace

Bas Boon

cholitzu
25-02-2010, 16:08
Here we go again...

Bass

How low can you go....

Pernik
25-02-2010, 16:08
Fedor, wordt hierdoor weer opnieuw kans op een serieuze titel ontnomen.

Titels bij MMA vind ik helemaal niet zo interessant, komt misschien omdat het vaak volstrekte willekeur is wie titelgevechten krijgt en wat zijn nu eigenlijk echte titels ???
Lesnar die na 3 potjes UFC wereldkampioen is ????
Dana White die uitmaakt wie voor een titel mag vechten.
Anders dan bij K1 zie je geen weg naar een titel.

anoniem gg
25-02-2010, 16:09
Here we go again...

Base

How low can you go....

wij zien dat bij GG anders:

How high can we go....

dirk5
25-02-2010, 16:17
Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
Alistair traint het hele jaar serieus omdat grote evenementen die prime time op TV komen niet voor het oprapen liggen (dat heeft Alistair vorig jaar aan de lijve kunnen ondervinden). Maar goed volgens het management is Fedor ook eigenaar van M-1 en zal daar wel gouden bergen mee verdienen of worden beloofd?

Love and Peace

Bas Boon

haha, geweldig Bas, ik lach mijn lul weer uit mijn broek. Zonder schaamte gewoon het hele zaakje omdraaien, nee kerel, daar trapt niemand meer in.

cholitzu
25-02-2010, 16:18
http://www.youtube.com/watch?v=S6BJ3CvPLhs&feature=related

Chane
25-02-2010, 16:23
Gerard M. Dat zijn niet echt de beste invloeden voor een groot kampioen als Fedor en Gerard.
Gerard? lol


Jammer dat Fedor zo veel op vacantie is en niet wil trainen voor een tietelgevecht tegen de regerend kampioen Alistair Overeem, een gevecht waar iedereen op zit te wachten.
Jeetje... dit kan je niet menen? :ehhh:


Vind t wel top dat AO eindelijk gaat vechten tegen een topper!
Heb alleen geen flauw idee of hij dit gaat winnen of niet. Hoop t wel natuurlijk :)

Iggy
25-02-2010, 16:32
Iedereen had natuurlijk liever werdum of fedor als tegenstander gezien maar ik ben allang blij dat alistair gaat knokken tegen een vechter van formaat.

FightingDutchman
25-02-2010, 16:40
Iedereen had natuurlijk liever werdum of fedor als tegenstander gezien maar ik ben allang blij dat alistair gaat knokken tegen een vechter van formaat.

X2!

mikeymcd
25-02-2010, 16:42
Is het niet Gerard J. ?

Breugem
25-02-2010, 16:49
Inderdaad onlogisch, op "Strikeforcepapier" zou Fedor nu eerder recht hebben op een titelshot dan Rogers, omdat Alistair de champ is.. We weten allemaal wel beter hoe de vork in de steel zit natuurlijk..
Dan nog vind ik dit eerlijkgezegd goed nieuws: 2 vette partijen om naar uit te kijken. Daarnaast hebben we waarschijnlijk Fedor - Alistair in late 2010..?
Ik ga er vanuit dat Alistair die technisch beter is dan Rogers en waarschijnlijk ook sterker, wel wint. Ook zou ik heeel verrast zijn als Werdum Fedor te grazen neemt...

Maargoed, je weet het nooit!

Naj85
25-02-2010, 17:55
http://i135.photobucket.com/albums/q140/hokiessoxboys/16aa0co.gif
lol

Eindelijk Overeem in actie, tegen Rogers is misschien wel spannender dan tegen Fedor (bijna zeker dat Fedor toch weer wint)

Hoop dat hij ook nog tegen Fedor staat dit jaar

remco pardoel
25-02-2010, 17:56
Ik ga er vanuit dat Alistar gaat winnen.
Het blijft altijd een gevecht en daar kan van alles in gebeuren.

Wat zou dat mooi zijn als Fedor zijn wedstrijd tegen Werdum laat vallen en het eind van het jaar wel moet vechten wegens contractuele verplichtingen en dan tegen Alistar mag aantreden.

Dan hebben wij als fans twee super leuke wedstrijden staan.

bladetrinity
25-02-2010, 18:16
Ik verbaas mij altijd over het feit dat GG net doet of het voor Fedor een eer moet zijn dat hij tegen Overeem mag staan. DIt terwijl het juist andersom zou moeten zijn natuurlijk. Al kan het natuurlijk zijn dat ik de tekst verkeerd interprerteer.

-oftopic-
@ Naj85
Die gifjes zijn vet.

Tony Galento
25-02-2010, 18:23
Titels bij MMA vind ik helemaal niet zo interessant, komt misschien omdat het vaak volstrekte willekeur is wie titelgevechten krijgt en wat zijn nu eigenlijk echte titels ???
Lesnar die na 3 potjes UFC wereldkampioen is ????
Dana White die uitmaakt wie voor een titel mag vechten.
Anders dan bij K1 zie je geen weg naar een titel.


Ik denk dat fedor weinig maalt om al die titels, hij is de onbetwiste nummer 1.

Niet alleen volgens de fans, maar ook volgens z'n collegavechters.

Peete
25-02-2010, 18:57
Ik denk dat Ali 1 van de weinige vechters is die het Fedor echt moeilijk kan maken.
Denk dat Ali zich ook nergens meer hoeft te bewijzen, hij moet alleen zijn marktaandeel meer omhoog krijgen, om zo ook mooiere aanbiedingen te kunnen krijgen zowel qau partijen en als per gage.
Als hij de voorheen gehypte Rogers gewoon binnen 1 ronde gaat slopen zet hij zich direct meer in de kijker bij de amerikanen.
Ali zijn staande werk is beter dan rogers, zijn grondwerk is beter, en power is ook meer dat van rogers.
Ik denk ook det er op een paar jongens in de UFC na er geen jongens rondlopen die van Allistair kunnen winnen op Fedor na dan.

Ik zie Alistair liever eerst nog een paar gehypte gasten onthypen. En dan als echte test na de zomer vakantie tegen Fedor!

Justinian
25-02-2010, 19:16
Reactie Apy Echteld:

Fedor vs Alistair? (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/fedor_vs_alistair_/)

Richelieu
25-02-2010, 19:26
Thanks Roy, ben benieuwd!

Omar.
25-02-2010, 19:34
De titel zou echt weinig voorstellen, mocht Rogers winnen van Alistair!

En als dat gebeurt, gaat de waarde van zown partij Alistair vs Fedor hard omlaag..

En eind 2010 zal Alistair het wel druk hebben met K-1.

Ik heb het gevoel dat deze partij niet komt in 2010.
Jammer als Alistair van Fedor zou winnen wanneer Fedor over zijn prime heen is.

Maar we wachten het wel af, meer kunnen we niet doen!

knift
25-02-2010, 20:06
pfffff ik krijg er verlieverlee een postnatale Ali o depressie van!

wrestler_nl
25-02-2010, 21:00
@BAS Boon
Waarom zou Fedor hem moeten ontwijken.
Fedor heeft altijd tegenover de beste gestaan!
zullen we ff de laatste 3 mma gevechten van fedor en overeem vergelijken
Fedor: Rogers, Arlovski,Sylvia.
Overeem: Fujita,Thompson, Sylvester.

Ik zie duidelijk geen reden voor Fedor om Overeem te ontwijken.
& ik hoop dat Rogers hem KTFO'd.

Perfectteamcindy
26-02-2010, 01:04
Ik denk dat Ali 1 van de weinige vechters is die het Fedor echt moeilijk kan maken.
Denk dat Ali zich ook nergens meer hoeft te bewijzen, hij moet alleen zijn marktaandeel meer omhoog krijgen, om zo ook mooiere aanbiedingen te kunnen krijgen zowel qau partijen en als per gage.
Als hij de voorheen gehypte Rogers gewoon binnen 1 ronde gaat slopen zet hij zich direct meer in de kijker bij de amerikanen.
Ali zijn staande werk is beter dan rogers, zijn grondwerk is beter, en power is ook meer dat van rogers.
Ik denk ook det er op een paar jongens in de UFC na er geen jongens rondlopen die van Allistair kunnen winnen op Fedor na dan.

Ik zie Alistair liever eerst nog een paar gehypte gasten onthypen. En dan als echte test na de zomer vakantie tegen Fedor!

x2:thup:

anoniem gg
26-02-2010, 02:36
@BAS Boon
Waarom zou Fedor hem moeten ontwijken.
Fedor heeft altijd tegenover de beste gestaan!
zullen we ff de laatste 3 mma gevechten van fedor en overeem vergelijken
Fedor: Rogers, Arlovski,Sylvia.
Overeem: Fujita,Thompson, Sylvester.

Ik zie duidelijk geen reden voor Fedor om Overeem te ontwijken.
& ik hoop dat Rogers hem KTFO'd.

Waar schrijf ik dat Fedor iemand ontwijkt? Zijn management doet dat!

Vergeet er niet bij te melden dat Alistair in diezelfde periode ook tegen Badr Hari 2 x vocht, Remy Bonjasky, Aerts en Teixera, al die K-1 wedstrijden terwijl Fedor op vacantie was, want Fedor vecht zo een handelrhalve wedstrijd per jaar!
Tuurlijk is er een hele goede reden voor het management M-1 om niet tegen Alistair te vechten, als Alistair wint kan er niet meer "gechanteerd" worden door bij bv een promotor als Scott Cocker er een M-1 global label op te plakken en over co-promoties te praten en zonder zelf een cent te investeren met het succes van een ander lopen te pronken!

Fedor is een top vechter geen twijfel daarover en ik denk dat hij zelf best wel veel wil vechten, maar misschien houdt hij wel van hele lange vacanties en heb ik het mis. Ik denk eerder dat het een belangenverstrengeling is aangezien het management en Fedor ook nog een eigenaren zijn (en of werkzaam voor M-1)!

En Remco wat bedoel je met het zou geweldig zijn als Fedor niet tegen Werdrum vecht in April? Die partij stond vast en nu is het geweldig als hij hem niet zou vechten, kun je mij uitleggen waarom dat zo mooi is? Fedor zou getekend hebben (het M-1 management) voor 3 wedstrijden dus waarom zou Fedor niet vechten in April? Ooh wacht ik weet het weer, vacantie!

Sendur
26-02-2010, 09:01
Haha die Bas toch.

LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.

mclahey
26-02-2010, 11:00
Haha die Bas toch.

LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.

Da's een beetje onder de gordel. Bas heeft heel andere kwalititeiten. Maar schrijven is er inderdaad geen onderdeel van beste Bas. Qua taalfouten en qua inhoud is het van een redelijk bedenkelijk niveau. Hoewel ik het op zich wel kan waarderen dat je hier je verhaal doet. Of ik het er nou wel of niet mee eens ben.
Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.

mario the count
26-02-2010, 11:16
Het is wel duidelijk wie hier schuld aan heeft, Alistair wil niets anders dan tegen Fedor vechten. Fedor wil niets liever als tegen de Strike Force wereldkampioen vechten. Wij fans worden gewoon weer de dupe van politieke spelletjes, hoe dan ook Golden Glory en Glory varen er wel bij alle gemaakte afspraken richting M-1 zullen komen te vervallen. Dit alles ten kosten van 2 top vechters.


Heel slim allemaal.

Gr, Jamila:thup:
http://yoursmiles.org/tsmile/sex/t1542.gif (http://yoursmiles.org/t-sex.php)

Perfectteamcindy
26-02-2010, 11:23
Da's een beetje onder de gordel. Bas heeft heel andere kwalititeiten. Maar schrijven is er inderdaad geen onderdeel van beste Bas. Qua taalfouten en qua inhoud is het van een redelijk bedenkelijk niveau. Hoewel ik het op zich wel kan waarderen dat je hier je verhaal doet. Of ik het er nou wel of niet mee eens ben.
Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.

Ik vind dat Jamila de kroon spant met irritante posts!
Jamilla wint met gemak van Micha, binnen de eerste halve minuut van de eerste ronde,... met een submissie van rampzalige, vol taalfout-staande posts.
Micha kan aan dergelijk irritantiegehalte gewoon niet tippen...:fp:

cholitzu
26-02-2010, 11:35
lol @ de google reclame waar deze post mee wordt geaccocieerd.

redman74
26-02-2010, 12:24
En Bas, tegen wie vecht Alistair bij de K1 Grandprix in yokohama begin april?

Kan hij daarna nog wel een mma partij draaien in mei?

Peter0711
26-02-2010, 12:33
Je moet niet zo kinderachtig lopen zeiken samen met die "jamila" van je!!

R.D.N
26-02-2010, 13:54
x2!!!

Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.:thup:

Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.:thup:

Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT. :twak:
Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, :fp: gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan? :boos:
Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???:eek:

is jamila een meid of niet dan hebben we een match jamila vs cindy.....

Pepe the Ice-Murderer
26-02-2010, 14:03
[quote=Perfectteamcindy;880160]x2!!!

Kom op, ik heb niks tegen Alistair, ik vind hem een beest maar hij heeft zijn mma-handschoentjes in de Strikeforcekooien meer dan twee jaar niet aangehad. Hij is al twee jaar en een half kampioen,... omdat hij zijn titel niet heeft verdedigd. Jammer maar het is niet anders! Ik ben blij dat hij binnenkort terug te zien is.:thup:

Fedor-Overheem, dat zal er wel van komen. Maar dan kan Alistair beter eerst even laten zien dat hij still the man is, Hij kan dan zo Rogers naar het canvas meppen. Ik twijfel er ook niet aan dat hij dat kan.:thup:

Wat Jamila betreft, het kan aan mij liggen, maar uw toon staat mij totaal NIET aan. Ik vind eerlijk gezegd dat je ALTIJD uit JE NEK LULT. :twak:
Het managment van Fedor ontwijkt Alistair niet. Bovendien kon deze post niet anders dan van Jamila GG komen, :fp: gelieve de trashtalk over Apy (niet appie) in de toekomst daar te laten! Of is het tegenwoordig een schande om achter de schoolbanken te staan? :boos:
Wat heeft Jamila gestudeerd om zo uit de hoogte te doen???:eek:[/quotedy]


Reps Cindy! Sinds Alistair strikeforce champ is lult dat hele GG nest er op los dat het alles en iedereen op de duur irriteert!

mokumnised
26-02-2010, 14:29
Kan jij die Jamilla niet eens zeggen dat ze jullie meer kwaad dan goed doet? We worden zo moe van haar. Een cc'tje naar Micha zou ook geen kwaad kunnen. Niet echt goede reclame die twee.Beetje vreemd he dat dat dus niet gebeurd, antireclame voor je team in stand houden. Ik vind het op zijn minst niet zo slim.

Er wordt hier op MF sinds een tijd strenger gemodereerd, mensen krijgen een infraction of een ban, maar figuren als Jamila die keer op keer topics starten die keer op keer op slot gaan omdat ze irriteren worden hier gewoon gehandhaafd. Dan vind ik dat de moderators het gewoon niet goed doen. Op zijn minst is het meten met 2 maten.

Iemand handhaven die een reputatie heeft die op alle vechtsportfora bekend is vanwege ''haar'' irritante gedrag, mag dus kennelijk jarenlang ''haar'' gang blijven gaan, terwijl anderen wel worden aangepakt. Dan wordt er gezegd dat ''ze'' ook wel eens met leuke GG nieuwtjes komt, ik zou zeggen: weeg dat eens af tegen alle irritatie die ''ze'' hier veroorzaakt door keer op keer op een hele kinderachtige manier topics te openen. De eindeloze rij topics die ook door ''haar'' toedoen op slot zijn gegaan. Een ander had al tien keer een ban aan zijn of haar reet gehad.

Micha vind ik een ander verhaal, die glibbert als een tienerbakvisje achter alles aan wat met GG te maken heeft. Dat is eigenlijk alleen maar zielig.

trainer Bv S'burg
26-02-2010, 14:29
Haha die Bas toch.

LOI cursus Nederlands zal jou goed doen, wat een spellingsfouten zeg.

Moet hij wel iemand hebben, die hem aanmeld bij de cursus! Of kan hij dat zelf al, de grote jongen? :D