PDA

View Full Version : Mousasi: ''King Mo will pay for his comments''



wrestler_nl
25-02-2010, 14:32
War of Words between Gegard Mousasi and Muhammed "King-Mo" Lawal heats up. Strikeforce Light Heavyweight Champion reacted to King Mo's disrespecting comments by stating that the 6-0 wrestler "will pay for his words inside the cage":

"Lawal has a lot of confidence, but I think that he will pay for his words inside the cage. Each time he opens his mouth I get more motivation to train for our fight. His comments are sometimes pathetic; I bet that he is looking at himself in the mirror for a couple of hours every day.

Maybe if someone knows him in person he is a good guy, but he is always arguing about something. All I hear from him is blah blah blah, and that is basically why I do not like him."

Gegard Mousasi is currently on a 15-fight winning streak, with a brutal Strikeforce Light Heavyweight Title victory over the veteran Renato Babalu Sobral eight months ago. In fact, only 2 of Mousasi's 30 bouts went to the judges decision (against Hector Lombard and Dong Sik Yoon). Twenty-four year old Mousasi gave his predictions for the fight against Lawal:

"He is so confident because of his unbeaten record. I would like to see his reaction when I hit him, and how he will continue to fight after that. I have a lot of confidence in my jaw and my Ground-and-Pound abilities, because I know that the fight will probably go to the ground. Lawal should be prepared for pain, because I will defiantly try to submit him."

King Mo and Gegard Mousasi are set to square off at Strikeforce on CBS event on April 17th. However, the Strikeforce management did not release an official statement regarding the fight card of evening just yet, making wildfire rumors to spread all over the internet.

http://www.lowkick.com/Strikeforce/Mousasi-King-Mo-will-pay-for-his-comments-inside-the-cage-6682

Ivo C.
25-02-2010, 14:34
muahahahaha :lol:

Go Mousasiiiiiii

Garcia
25-02-2010, 14:56
Gegard gaat King Mo opvreten!!!

Perfectteamcindy
25-02-2010, 15:00
Gegard gaat King Mo opvreten!!!
En als hij nadien een boertje laat komt dat kroontje er lekker terug uit! :thup:

superfreak
25-02-2010, 15:05
Hopen dat Fedor z'n hand in orde is anders komt deze partij er niet eens.

Tony
25-02-2010, 15:08
huh, waar zie jij Fedor staan?

anyway... Ik heb Mousasi nog nooit zo gehoord.. volgens mij mag ie hem echt niet :)

superfreak
25-02-2010, 15:10
huh, waar zie jij Fedor staan?

anyway... Ik heb Mousasi nog nooit zo gehoord.. volgens mij mag ie hem echt niet :)

Mousasi mag alleen vechten op een card waar Fedor ook op vecht. Dat staat in z'n contract zal wel met die CBS gebeuren te maken hebben. Dat betekend dat als Fedor door een blessure niet op de april card vecht dat Mousasi dan ook weer mag gaan bank zitten.
Of is het zo dat Mousasi per direct weg mag bij M1 en dat dit soort zaken niet meer gelden. Dan zou hij alleen nog twee keer moeten vechten en dit mag dan ook op een Showtime card zijn.

Sendur
25-02-2010, 15:27
Mousasi mag alleen vechten op een card waar Fedor ook op vecht. Dat staat in z'n contract zal wel met die CBS gebeuren te maken hebben. Dat betekend dat als Fedor door een blessure niet op de april card vecht dat Mousasi dan ook weer mag gaan bank zitten.
Of is het zo dat Mousasi per direct weg mag bij M1 en dat dit soort zaken niet meer gelden. Dan zou hij alleen nog twee keer moeten vechten en dit mag dan ook op een Showtime card zijn.

Zou echt lame zijn...

Lionheart
25-02-2010, 15:29
Mousasi gaat m echt pijn doen! Ik heb m idd ook nog nooit zo gehoord over een tegenstander.

King Mo heeft wel echt te veel praatjes. Als hij wint van Mousasi, ok.

Maar dat zie ik niet gebeuren, hahaha!

Harrie Nak
26-02-2010, 01:04
Mousasi mag alleen vechten op een card waar Fedor ook op vecht. Dat staat in z'n contract zal wel met die CBS gebeuren te maken hebben. Dat betekend dat als Fedor door een blessure niet op de april card vecht dat Mousasi dan ook weer mag gaan bank zitten.
Of is het zo dat Mousasi per direct weg mag bij M1 en dat dit soort zaken niet meer gelden. Dan zou hij alleen nog twee keer moeten vechten en dit mag dan ook op een Showtime card zijn.Dat zal best kloppen, maar Strikeforce zal wel heel dom zijn om hun eigen card zo om zeep te helpen. Fedor vecht immers ook al niet in april, dus het enige dat dan over zou blijven is Shields vs. Henderson.

Wat waarschijnlijk gewoon gaat gebeuren is het volgende:


April: Shields vs. Henderson + Mousasi vs. King Mo
Mei: Fedor vs. Werdum + Overeem vs. Rogers

Indien het geval, Strikeforce > UFC op zeker. :)

Irishrover
26-02-2010, 03:34
Mo, ( weiger hem king te noemen ) komt elke keer met z'n talk YouTube filmpjes.
Gratis praat waarmee hij Mousasi nog meer adrenaline bezorgt.

Waarom niet je mond houden en in de ring praten.

Mo gaat de volle pond krijgen.

BJJCORE
26-02-2010, 03:53
King Mo is gewoon het gevecht aan het hypen. Niet veel mensen waren bekend met King Mo en nu heeft iedereen het over hem net zoals met Chael Sonnen. Mensen moeten het niet te serieus nemen, veel van zijn uitspraken zijn puur voor de show en Mousasi zal dat heus ook wel weten.

YoMarK
26-02-2010, 10:04
Mousasi mag alleen vechten op een card waar Fedor ook op vecht.
Volgens mij is dit niet meer zo, Mousasi zit namelijk niet meer bij M-1 en heeft nu gewoon "alleen" een contract bij Strikforce.

TOON
26-02-2010, 11:05
Volgens mij is dit niet meer zo, Mousasi zit namelijk niet meer bij M-1 en heeft nu gewoon "alleen" een contract bij Strikforce.

zelfs als ie nog steeds onder contract zou staan had ie gewoon kunnen vechten, was gewoon een onzin verhaal!

M1 zou ook achterlijk zijn als ze een vechter van het niveau Mousasi afhankelijk hadden gemaakt van de blessure gevoeligheid van een Fedor....