PDA

View Full Version : Vechtsporten op TV



JoZo
25-02-2010, 16:26
Hallo allemaal,

Zit ik niet goed op te letten of ben ik niet de enige. Het lijkt namelijk alsof, na de K-1 GP in december, de K-1 (en de vechtsporten in z'n algemeenheid) geheel van de TV zijn verdwenen. :mad:

En dat terwijl we toch al weer heel wat toffe toernooien en gala's hebben gehad volgens mij. Bijvoorbeeld It's Showtime in Praag.

Voorheen had je vrijwel wekelijks Fightclub op Eurosport. Nu niet meer (en dat was ook al zo vóór de OS). SBS6 deed ook nog wel eens een verslag van de grotere K-1 evenementen.

Heb ik nu gewoon niet goed op zitten letten ? Of is er inderdaad niets meer te zien.

en ik mis het commentaar van Fred Royers zo !

blackadder
25-02-2010, 16:30
Volgens mij ging It's Showtime op RTL 7 in maart weer van start.

FightingDutchman
25-02-2010, 16:36
zenden ze bij RTL 7 niet The Ultimate Fighter uit!? Kan zijn dat het op pauze staat of dat het al is afgelopen, heb het niet gevolgd namelijk omdat ik hem online al had gezien...

JoZo
25-02-2010, 16:37
Dat klinkt goed !

JoZo
25-02-2010, 16:39
Ja, klopt daar zenden ze ook Ultimate Fighter uit. Maar ik hoef er persoonlijk al dat Amerikaanse TV-show gedoe niet bij te hebben. Doe mij maar gewoon een vet toernooi :)

JoZo
25-02-2010, 16:42
@BlackAdder,

Bedankt man ! Je hebt gelijk. Ik heb even 'It's Showtime + RTL7' gegoogled en toen vond ik dit :)

NIEUWE UITZENDINGEN IT'S SHOWTIME RTL7 (http://www.fight.nl/fight/index.php?option=com_content&view=article&id=361&catid=48&Itemid=55)

GilbertYvelFan24
25-02-2010, 22:28
Ja, klopt daar zenden ze ook Ultimate Fighter uit. Maar ik hoef er persoonlijk al dat Amerikaanse TV-show gedoe niet bij te hebben. Doe mij maar gewoon een vet toernooi :)


Komende maandag wordt op RTL 7 The Ultimate Fighter 10 Final uitgezonden.

Ik denk het hele event(of alleen de main card). Want het duurt van 23u tot 01.30u.

JoZo
15-03-2010, 11:17
Waarschijnlijk al bij de meeste bekend :), maar toch voor die paar mensen die het nog niet wisten:

Vanavond een It's Showtime uitzending op RTL7.

sterrenkijker
15-03-2010, 11:32
Vorige week donderdag was Beast of the East op eurosport, week daarvoor SLAMM op eurosport. Het probleem zit het m meer in de reclame. Op de dag zelf is pas te lezen wanneer er op eurosport kb op tv is. Dat is gewoon jammer omdat je het dan vaak de dag er na pas leest.

Uitzondering is natuurlijk Showtime....