PDA

View Full Version : Bericht management Bourdif omtrent geruchten Amsterdam Arena



Richelieu
25-02-2010, 17:12
Wij van het management en team Bourdif, willen graag een reactie geven op het volgende, voordat er weer verhalen zich de ronde doen, die niet in zijn geheel kloppen en mensen met speculaties zullen komen die onterecht zijn en geen enkele meerwaarde zullen hebben aan het onderwerp waar het nu eiegenlijk om gaat; een nieuwe tegenstander voor Rayen Simson.

Ten eerste is het zo, dat wij de partij in Utrecht,die nu plaats zal vinden op 2 mei in Utrecht,al aangenomen hadden voordat er sprake was van de partij in de Arena. Ook was het zo dat deze partij eigenlijk op 24 april plaats zou vinden,maar door praktische overweging van de promoter van Utrecht,heeft deze dit verzet naar een week later. Op het moment dat wij wisten dat de partij in Utrecht toch op 24 april zou zijn,dan had je feitelijk 5 weken overbruggings periode gehad naar de partij van de Arena toe.

Wij werden 2 maanden geleden op de hoogte gesteld door de promoter van Utrecht dat het gala een week later plaats zou vinden. Vanaf het moment dat wij dit hoorden,hebben we diverse malen meneer Rutz trachten te bereiken danwel via telefoon of mail,maar die heeft hierop geen reactie gegeven.En dan mag van de andere kant gesproken worden over "dat het managementtechnisch onprofessioneel is van onze kant en dat hun geen gebruik meer willen maken van de diensten van Khalid Bourdif", deze opmerking vinden wij nogal ongepast en zeker niet professioneel. Want het gaat er hier in feite niet om, wat voor een gedachte men heeft over Khalid Bourdif, maar er moest kenbaar gemaakt worden dat Ryan Simson een andere tegenstander zou krijgen en waarom. En inderdaad, zaken zijn zaken en bij zaken doen hoort ook telefoon beantwoorden, mails lezen of enigszins reactie geven. We willen namelijk niet dat Khalid Bourdif op deze manier zal uitgelicht worden als een onprofessionele vechter, want dat hoeft helemaal niet ter discussie te staan!

Met vriendelijke groet,

Management en Team Bourdif

mclahey
25-02-2010, 17:42
Ja. Ik eigenlijk ook niet toen ik het voor het eerst las. Sterker nog ik begreep geen bal van de inhoud. Toen heb ik het nog vier keer gelezen en toen de conclusie getrokken dat het blijkbaar gebaseerd is op een uitspraak van Its Showtime. Op fight.nl staan deze beweringen dan ook bij het algemeen nieuws ofzo. En als je dat leest dan snap ik het wel een beetje.
Sowieso vind ik dat je dit soort dingen niet op fora uit moet vechten maar in all fairness begint het bij ITs showtime. Als ze het dan toch over een gebrek aan professionaliteit hebben is het wat dat betreft niet echt handig om publiek met modder te gaan gooien.

Aan de andere kant zet ik ook een beetje mijn vraagtekens dat je iemand al twee maanden probeert te bereiken en dat dit niet lukt. Het is niet de president van Amerika ofzo. Als je hem ECHT wil bereiken moet dat geen probleem zijn.

De waarheid zal wel in het midden liggen. In ieder geval weten we niet wat de echte waarheid is en interesseert het me ook niet want ik heb hier verder niets mee te maken. Wat dat betreft snap ik ook niet wat dit op een forum doet.

mikeymcd
25-02-2010, 17:48
Op dit forum zitten je echte fans als vechter zijnde. Stel het dus ook op prijs dat wij ook op de hoogte worden gesteld van dit soort dingen. Vooral als je dus al 1 kant van het verhaal gekregen hebt.

MMAFAN-1122
25-02-2010, 21:32
Bedankt voor de info..
Jammer voor Khalid had hem deze partij echt gegund!

Onder welk management valt Bourdrif?