PDA

View Full Version : Fedor vs Alistair? Reactie Apy Echteld! *update*



Justinian
25-02-2010, 19:19
Zie de portal Fedor vs Alistair? (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/fedor_vs_alistair_/)

Omar.
25-02-2010, 19:39
Fair enough!

Dan begrijp ik niet waar Jamila haar informatie vandaan heeft gehaald?!

GerritTonijn
25-02-2010, 19:47
Fair enough!

Dan begrijp ik niet waar Jamila haar informatie vandaan heeft gehaald?!

uit haar....

iconian
25-02-2010, 19:49
Doet me denken aan de eisen van pacquiao - mayweather, die partij liep ook stuk op vanalles

Hendy
25-02-2010, 19:50
Op zich goed nieuws dus.

Ben benieuwd hoe dit afloopt..

Kemal
25-02-2010, 20:50
Op zich goed nieuws dus.

Ben benieuwd hoe dit afloopt..

idd ja, ik ook...

Peter0711
25-02-2010, 20:56
Ben benieuwd of zij / hij nog reageert hierop!

Zou wel leuk zijn als die wedstrijd eindelijk gebeurt :D Want ik wordt wel gek van al dat gezeik rond Overeem

54321
25-02-2010, 21:18
hmmm..

Fedor Emelianenko to Fight in May 1
Comment
Say Something »
2/25/2010 2:44 PM ET By Ray Hui
.PrintAText SizeE-mail More
Ray Hui
Ray Hui is MMAFighting.com's Editor
Fedor Emelianenko will not fight on the Strikeforce card in April, says M-1 Global.

At a pre-fight press conference Thursday for Friday's M-1 Selection Eastern European event in St. Petersburg, Russia, M-1 Global told TV 100 that Fedor's next fight will still be against Fabricio Werdum, but in May.

This would mean that Fedor will not be competing on the yet to be announced Strikeforce on CBS (or possibly Showtime) card, as previously expected, and would put an end to rumors of him fighting Alistair Overeem in Japan.

Strikeforce has still not confirmed details of the long-talked-about April card on CBS. Jake Shields and Dan Henderson have both confirmed their participation, so it now appears that the Strikeforce middleweight title bout will serve as the main event.
Read More: Strikeforce M-1 Global News Fedor+Emelianenko

Fedor Emelianenko to Fight in May -- MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2010/02/25/fedor-emelianenko-to-fight-in-may/)

Pindakaas
25-02-2010, 21:32
Het wordt steeds gekker. Als de geruchten kloppen zou dat dus betekenen Overeem vs Rogers voor de belt en Fedor die Rogers heeft verslagen op dezelfde card haha

iconian
25-02-2010, 21:44
ik hoop dat mousasi - king mo dan headline wordt op de CBS april card, shields is een te saaie vechter om als je main event te hebben.

GerritTonijn
25-02-2010, 22:05
ik hoop dat mousasi - king mo dan headline wordt op de CBS april card, shields is een te saaie vechter om als je main event te hebben.

maar hendo verkoopt 10x meer dan mousasi

iconian
25-02-2010, 22:08
maar hendo verkoopt 10x meer dan mousasi

CBS hoeven ze niet te verkopen :p

maar inderdaad is hij veel populairder, ik hoop alleen niet dat de hoofdpartij van een CBS show een teleurstelling wordt, zou rampzalig zijn voor Strikeforce

K-1sunstarr
25-02-2010, 22:37
FEDOR VS ALISTAIR?
Fans blij maken met een dooie mus.

Ivo C.
25-02-2010, 22:43
gimme some blood...
For testing :D

wrestler_nl
25-02-2010, 22:53
Er gaan geruchten dat Fedor @ Dream 13 vecht!

Bron: http://www.watchkalibrun.com/2010/2/25/1326246/dream-13-press-conference-news

Ivo C.
25-02-2010, 22:55
worst then a coffee afternoon with the girls...
Rumors rumors rumors...

Ivo C.
25-02-2010, 23:07
Alistair Roidereem will never agree to Doping controls on Short notice
:)

Sendur
25-02-2010, 23:23
Fuck Jamila met haar post.

Allemaal beschuldigingen richting Fedor gooien enzo....:twak::twak:

Het is GG en Alistair die er zo fucking lang over moeten doen om hem een keer in Amerika te laten vechten.

ik word er STRONTZIEK van!!!!!!

Justinian
25-02-2010, 23:27
Fuck Jamila met haar post.

Allemaal beschuldigingen richting Fedor gooien enzo....:twak::twak:

Het is GG en Alistair die er zo fucking lang over moeten doen om hem een keer in Amerika te laten vechten.

ik word er STRONTZIEK van!!!!!!
Sendur, een verhaal heeft altijd twee kanten. Ik heb daarom zowel met Apy als met Martijn gesproken. Beide partijen geven aan dat ze graag willen dat de partij er komt, bij voorkeur in april/mei. Zoals ik het zie en ook begrijp, ligt het dit keer aan Strikeforce.

Kan ook niet zo goed begrijpen dat je het je zo aantrekt. Het lijkt wel alsof het je echte leven beïnvloedt :D

GerritTonijn
25-02-2010, 23:36
CBS hoeven ze niet te verkopen :p

maar inderdaad is hij veel populairder, ik hoop alleen niet dat de hoofdpartij van een CBS show een teleurstelling wordt, zou rampzalig zijn voor Strikeforce

ratings bedoelde k, komt op hetzelfde neer

Sendur
25-02-2010, 23:48
Sendur, een verhaal heeft altijd twee kanten. Ik heb daarom zowel met Apy als met Martijn gesproken. Beide partijen geven aan dat ze graag willen dat de partij er komt, bij voorkeur in april/mei. Zoals ik het zie en ook begrijp, ligt het dit keer aan Strikeforce.

Kan ook niet zo goed begrijpen dat je het je zo aantrekt. Het lijkt wel alsof het je echte leven beïnvloedt :D

Nou als echte mma en overeem fan word ik er nu een beetje pissed om.
Vooral omdat Alistair alleen maar tegen lagere tegenstanders vecht in mma en dat GG altijd andere partijen beschuldigd.

Het schiet gewoon niet op, en nee het beinvloedt mijn echt leven niet LOL.

Maar je kan toch wel gewoon rustig pissed worden hier op het forum :P

baraa_a
26-02-2010, 01:01
Maar waarom pas in april/mei omdat de kuur dan afgelopen is ? :boos:

Justinian
26-02-2010, 08:10
Maar waarom pas in april/mei omdat de kuur dan afgelopen is ? :boos:
Fedor heeft een handblessure opgelopen en kan daardoor niet eerder vechten.

micha
26-02-2010, 10:42
let's get it on!!!!!!!!!!!!!!!!!!

micha
26-02-2010, 10:55
Alistair Roidereem will never agree to Doping controls on Short notice
:)

gelul hij vecht in April toch tegen Rogers dus dan wordt hij toch ook getest?

micha
26-02-2010, 10:56
Sendur, een verhaal heeft altijd twee kanten. Ik heb daarom zowel met Apy als met Martijn gesproken. Beide partijen geven aan dat ze graag willen dat de partij er komt, bij voorkeur in april/mei. Zoals ik het zie en ook begrijp, ligt het dit keer aan Strikeforce.

Kan ook niet zo goed begrijpen dat je het je zo aantrekt. Het lijkt wel alsof het je echte leven beïnvloedt :D

reps

TOON
26-02-2010, 10:58
als overeem in april eerst tegen Rogers vecht vind ik het prima! maakt mij niks uit of ie eerst rogers un pak slaag geeft en vervolgens tegen Fedor vecht of andersom....

kijk uit naar allebei de partijen!

el bastardo
26-02-2010, 11:40
Ik hoop zo dat het gevecht er nu eindelijk gaat komen en da het gezeik dan eindelijk voorbij gaat zijn. Ik snap niet waarom het GG kamp steeds zulke posts doet. Zelfs de Alistair fans haken af door deze posts. Het heeft een negatief effect op je team, dus waarom dan toch zulke dingen posten? Ik snap niet, dat als je je team wil promoten dat het op deze negatieve manier doet. Eigenlijk juist über-positief, waarvan je weet dat het niet goed valt bij 95% van de mensen.

Ik hoop dat de partij met Rogers vervalt en dat Alistair tegen Fedor kan aantreden! Nogmaals, ik denk dat hij een van de weinigen is die het hem moeilijk kan maken. Partij tegen Rogers zou ook vet zijn!
Bring it on!

robholland
26-02-2010, 12:38
En allistair gaat ook K1 vechten in april?????

Tommy v Wijngaarden
26-02-2010, 12:56
Dus nu staan de partijen Fedor vs Werdum en Ali.O. vs Rogers in april/mei?

waarom niet Ali vs Fedor en Rogers vs Werdum voor een titleshot tegen de winnaar van Ali vs Fedor?

als ik de interviews en reacties zo lees staan beide partijen open voor the fight of the year, maar Strikeforce speelt hier toch ook een rol in? ik neem aan dat zij nog altijd de partijen matchen?

dirk5
26-02-2010, 13:04
als ik de interviews en reacties zo lees staan beide partijen open voor the fight of the year, maar Strikeforce speelt hier toch ook een rol in? ik neem aan dat zij nog altijd de partijen matchen?

Dat noemen ze hypen. oftewel toekomstige kijkers genereren.

Tommy v Wijngaarden
26-02-2010, 13:44
ok ik begrijp dat ze hun partijen hypen, maar bedoel je dat ze dit op het laatste moment nog omzetten?

dirk5
26-02-2010, 14:07
Voor mij is er niks omgezet.

Fedor-Werdum is altijd planning geweest, maandje later komt door blessure.

Tommy v Wijngaarden
26-02-2010, 14:12
dan zal het wel aan mij liggen Dirk, maar ik snap die MM niet. Als Ali de kampioen is en Fedor heeft Rogers K.O. gemept waarom dan Ali vs Rogers en Fedor vs Werdum?

jij zal het antwoord vast ook niet hebben, maar hier word de schuld of bij GG gelegd of bij M-1 maar ligt die verantwoording niet gewoon bij SF?

Pepe the Ice-Murderer
26-02-2010, 14:13
We zijn het gedrag van de GG dieharders allemaal spuugzat. Het zijn telkens zij die iets negatiefs te posten hebben over Fedor.
Terwijl zij en het management er mede voor gezorgd hebben dat een van de grootste mma vechters, Alistair dus, door bijna niemand nog serieus wordt genomen.

En wat nog meer opvalt: Sinds Alistair kampioen is zijn de posts van de GG entourage omtrent Fedor overduidelijk toegenomen. Het is maar sinds hij champ is en er voor gekozen heeft om zijn belt NIET te verdedigen,maar in de tussentijd wel een rasechte bodybuilder is geworden, dat al dit gelul is beginnen pieken.

Kunnen jullie misschien je bakkes houden en je een beetje volwassen gedragen aub?
Het irriteert iedereen en het is zonde.

Stop met posten tot Alistair weer de ring ingaat en dan praten we verder. Maar stop met dit fucking gezeik aub!!!!!!!

dirk5
26-02-2010, 14:15
We zijn het gedrag van de GG dieharders allemaal spuugzat. Het zijn telkens zij die iets negatiefs te posten hebben over Fedor.
Terwijl zij en het management er mede voor gezorgd hebben dat een van de grootste mma vechters, Alistair dus, door bijna niemand nog serieus wordt genomen.

En wat nog meer opvalt: Sinds Alistair kampioen is zijn de posts van de GG entourage omtrent Fedor overduidelijk toegenomen. Het is maar sinds hij champ is en er voor gekozen heeft om zijn belt NIET te verdedigen,maar in de tussentijd wel een rasechte bodybuilder is geworden, dat al dit gelul is beginnen pieken.

Kunnen jullie misschien je bakkes houden en je een beetje volwassen gedragen aub?
Het irriteert iedereen en het is zonde.

Stop met posten tot Alistair weer de ring ingaat en dan praten we verder. Maar stop met dit fucking gezeik aub!!!!!!!

Laat je net gek maken man, wij weten toch allemaal wel beter?
laat ze lullen, en lach een keer van binnen.

Pepe the Ice-Murderer
26-02-2010, 14:17
Laat je net gek maken man, wij weten toch allemaal wel beter?
laat ze lullen, en lach een keer van binnen.

Je hebt gelijk Dirk, maar het loopt echt de spuigaten uit. En ik vind het gewoon jammer dat dit telkens opnieuw dezelfde nonsens zijn van dezelfde mensen.

Peter0711
26-02-2010, 14:49
Je hebt gelijk Dirk, maar het loopt echt de spuigaten uit. En ik vind het gewoon jammer dat dit telkens opnieuw dezelfde nonsens zijn van dezelfde mensen.

X2

YoMarK
26-02-2010, 15:05
Je kan het ook zi9en als een beetje insight informatie, die meestal van geen kanten klopt.
Ik kan er me niet meer aan storen in ieder geval.

mokumnised
26-02-2010, 15:18
J
e hebt gelijk Dirk, maar het loopt echt de spuigaten uit. En ik vind het gewoon jammer dat dit telkens opnieuw dezelfde nonsens zijn van dezelfde mensen.ik heb dit ook in het andere topic aangegeven: waarom kan Jamila hier ongestoord ''haar'' gang gaan, waar anderen wél een infraction of ban krijgen. jamila zorgt al jarenlang voor topics die voor irritatie zorgen en een uitzondering daargelaten stuk voor stuk op slot gaan. Zo'n persoon handhaven terwijl het grootste gedeelte van de bezoekers zich aan ''haar'' ergert vind ik op zijn minst merkwaardig. Zeker als voor de rest de regels wel zijn aangetrokken en er strenger wordt gemodereerd. wat is de reden van dat oogje dichtknijpen? Af een toe een interessant GG nieuwtje? De rest van ''haar'' posts hier zijn ronduit irritant en de topics lopen eigenlijk altijd uit de hand.

Vreemd dat iedereen behalve de moderators dat ziet, meten met 2 maten vind ik het.

micha
26-02-2010, 15:59
Jik heb dit ook in het andere topic aangegeven: waarom kan Jamila hier ongestoord ''haar'' gang gaan, waar anderen wél een infraction of ban krijgen. jamila zorgt al jarenlang voor topics die voor irritatie zorgen en een uitzondering daargelaten stuk voor stuk op slot gaan. Zo'n persoon handhaven terwijl het grootste gedeelte van de bezoekers zich aan ''haar'' ergert vind ik op zijn minst merkwaardig. Zeker als voor de rest de regels wel zijn aangetrokken en er strenger wordt gemodereerd. wat is de reden van dat oogje dichtknijpen? Af een toe een interessant GG nieuwtje? De rest van ''haar'' posts hier zijn ronduit irritant en de topics lopen eigenlijk altijd uit de hand.

Vreemd dat iedereen behalve de moderators dat ziet, meten met 2 maten vind ik het.


ik vind jouw posts irritant en ij bent er toch ook nog . als je haar beu bent dan gebruik je toch gewoon de ignore knop. dit doen een hoop mensen ook bij jou.

oliebol
26-02-2010, 16:24
maar het verschil met hem en Jamila is dat bijna heel het forum zich aan Jamila ergert, en jij bent waarschijnlijk een van de weinige die zich aan mokumnised ergert.

micha
26-02-2010, 16:39
dat gebruik je de ignore knop toch?

mokumnised
26-02-2010, 17:08
ik vind jouw posts irritant en ij bent er toch ook nog . als je haar beu bent dan gebruik je toch gewoon de ignore knop. dit doen een hoop mensen ook bij jou.Voorbeelden micha...voorbeelden. Die heb je dus niet. Hou je bij de feiten, het is een FEIT dat een heleboel mensen zich hier ergeren aan Jamila. Die ignore knop kan inderdaad, maar de moderators kunnen ook gewoon 1 lijn trekken.
Maar ik ben wel benieuwd wie zich dan allemaal aan mij ergeren micha...vertel eens.

TOON
26-02-2010, 17:18
let it go let it go....

het zijn toch vooral de reacties op die posts die voor een slotje zorgen....je hoeft een voorzet niet altijd meteen in te koppen toch....

effe tot tien tellen en gaan met die banaan!

micha
26-02-2010, 17:46
[. Die ignore knop kan inderdaad, maar de moderators kunnen ook gewoon 1 lijn trekken.

dus iedereen moet zich maar aan jou aanpassen. gebruik die knop masterdam dan ben je er van af.

The Bulldog
26-02-2010, 17:46
Jik heb dit ook in het andere topic aangegeven: waarom kan Jamila hier ongestoord ''haar'' gang gaan, waar anderen wél een infraction of ban krijgen. jamila zorgt al jarenlang voor topics die voor irritatie zorgen en een uitzondering daargelaten stuk voor stuk op slot gaan. Zo'n persoon handhaven terwijl het grootste gedeelte van de bezoekers zich aan ''haar'' ergert vind ik op zijn minst merkwaardig. Zeker als voor de rest de regels wel zijn aangetrokken en er strenger wordt gemodereerd. wat is de reden van dat oogje dichtknijpen? Af een toe een interessant GG nieuwtje? De rest van ''haar'' posts hier zijn ronduit irritant en de topics lopen eigenlijk altijd uit de hand.

Vreemd dat iedereen behalve de moderators dat ziet, meten met 2 maten vind ik het.

hier is al meerdre keren op in gegaan door de admins....in mijn ogen geef je een verdraait beel gezien ook BB en jamila wel eens infractions hebben gehad....o.a. van mij zelf....enige verschil is dat ze hier zo over huilen......



ON TOPIC NU WEER A.U.B.

want anders zijn we weer genoodzaakt een topic dicht te gooien...wat mijns inziens zonde is gezien ik het onderwerp best interresant vind....

mokumnised
26-02-2010, 17:47
Da's een kwestie van actie-reactie Toon, ''ze'' is wel vaak de oorzaak van die reacties. Dat is ook de reden dat ik me afvraag waarom daar niets aan gedaan word.

micha
26-02-2010, 17:48
maar leuk om te horen dat Apy contact heeft met MF . post hij hier niet?

mokumnised
26-02-2010, 17:49
dus iedereen moet zich maar aan jou aanpassen. gebruik die knop masterdam dan ben je er van af. Tjezus man wat reageer je onvolwassen. natuurlijk hoeft niet iedereen zich aan mij aan te passen. Met mij zijn er velen die zich aan jamila irriteren. Ik geef wat aan, meer niet.

micha
26-02-2010, 17:52
Tjezus man wat reageer je onvolwassen. natuurlijk hoeft niet iedereen zich aan mij aan te passen. Met mij zijn er velen die zich aan jamila irriteren. Ik geef wat aan, meer niet.


dus jij bent een soort groepsleider? zet haar op ignore!

Ontopic : weet iemand hoe het nou zit? wie vecht wanneer tegen wie?

TheCarnage
26-02-2010, 18:09
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar hoe Overeem uit die doping test zal komen...

Als hij daar positief uitkomt, en alsnog zo fuckin groot is dan heeft die gast echt ziekelijk veel aanleg om te groeien. Eerlijk gezegd heb ik persoonlijk mijn twijfels, maar goed dat is een aanname, eerst even afwachten :)

GerritTonijn
26-02-2010, 18:11
Overeem dit en dat gaat nu al een jaar, maar niemand hoor je over Mir (die in 3 maanden het zelfde gaine als wat overeem in 5 jaar deed), or lesnar/carwin.

TheCarnage
26-02-2010, 18:17
Dat is ook wel zo Gerrit, maar ja zeg eerlijk Alistair heeft echt de droogheid en massiefheid van een bodybuilder dat is echt bizar.

En als hij dat op natuurlijke wijze heeft berijkt is dat alleen nog maar meer petje af richting hem!

Pepe the Ice-Murderer
26-02-2010, 18:21
Mir is dan ook niet uit de states gaan lopen...

GerritTonijn
26-02-2010, 18:23
Mir is dan ook niet uit de states gaan lopen...

das wel true...maarja, misschien is alistair wel gewoon bang voor echte MMA toppers, en gaat die daarom niet naar de US...

Just saying, that het mijden van de states niet direct een bevestiging is voor roids, in beide gevallen natuurlijk niet goed natuurlijk :P

micha
26-02-2010, 19:29
wat kan mir buiten de UFC mensen? helemaal niks. Alistair kan in Japan vechten in Sarajevo in amsterdam.

mokumnised
26-02-2010, 19:39
We gaan het zien of het doorgaat, misschien een leuke voor het wedkantoor...

Peter0711
26-02-2010, 19:41
Wat een Golden Glory slijmbak zeg!! Bah!!

Ga vanavond die ignore optie maar is eve opzoeken,wist niet dat die der was!!!

Bossie
26-02-2010, 19:41
Micha, ik denk dat MIR niet eens tegen die opwarmertjes wil vechten die overeem in japan en sarajevo krijgt. of ga je me nu vertellen dat mir ook te strikken is tegen iemand in sarajevo die nog nooit 1 partij MMA heeft gevochten.

Ik kan niet wachten tot we overeem echt tegen de grote jongens aan het werk zien. Dan pas weten we waar hij staat op MMA gebied, ik hoop het niet maar mocht hij toch van rogers verliezen, ben dan echt benieuwd naar je reactie :-)

mokumnised
26-02-2010, 19:43
Ik denk dat Overeem wel wint tegen Rogers, Fedor is een ander verhaal.

Bossie
26-02-2010, 19:51
Ik hoop het ook, maar ik denk dat het aardig stil gaat worden uit de GG hoek mocht hij wel verliezen. Rogers heeft alleen van Fedor verloren, de rest alles op knockout gewonnen.

mokumnised
26-02-2010, 19:59
Dat eerste denk ik ook ,zou wel goed zijn voor iets meer bescheidenheid. Denk zelf dat Overeem wat completer is, gaat hij met Roger brawlen dan gaat ie wel zitten .

Marquis
26-02-2010, 20:08
Totaal niet interesant deze topic. Let's move on en er geen aandacht meer aan besteden.


Eerst zien dan geloven.... al die bla bla zelfs ik ben er moe van geworden ondanks dat mensen mij er op attendeerde dat er een fuifje was betreffende deze subject. :sleep1:

Voor de mensen die GG groupies als Micha en Jamila hekelen... gewoon doodzwijgen. Uiteindelijk blijven ze dan van zelf wel weg. Aan de andere kant laat ze gewoon hun gang gaan want dat wilt zeggen dat jij of een ieder dat ook mag. Aangezien Mixfight een objectieve en neutrale site is.

cholitzu
26-02-2010, 20:10
zelfs ik ben er moe van geworden ondanks dat mensen me er op attendeerde dat er een fuifje was betreffende deze subject. :sleep1:




lol