PDA

View Full Version : Wanderlei Silva: Dream Theater Forsaken



Sendur
26-02-2010, 11:35
http://www.youtube.com/watch?v=H-D9lckc9-I&feature=player_embedded#

Pepe the Ice-Murderer
26-02-2010, 15:29
thx sendur, wanderlei gaat nog potten breken in de ufc!

hendriks
26-02-2010, 17:17
thx sendur, wanderlei gaat nog potten breken in de ufc!
ik hoop het maar heb er weinig vertrouwen meer in..

Might Is Right
26-02-2010, 17:24
Ik vond zijn partij niet zo heel bijzonder hoor... Al helemaal niet om er zulke filmpjes van te maken.

Vooral dat "congratulations" gedoe... Dat komt nog eens zo hard over als "het was moeilijk, het was nipt".

Al dat emo-gedoe is er een beetje over... Alle respect voor de man maar ik krijg eerder medelijden met wat ik nu te zien krijg (dan heb ik het niet over het gevecht maar al de emo-filmpjes en gelukwensen voor en na) ipv dat ik hem nog eens wil zien gaan knokken.

De oude Wanderlei had Bisping rauw opgegeten! Nu was het kantje boordje en hij wist het daarom dat hij in die laatste ronde een zware gok moest maken.

wrestler_nl
26-02-2010, 22:19
Wanderlei Silva is een TOPPER,,,mooie highlight

gek
26-02-2010, 22:46
Ik had het gevoel dat Wanderlei tegen Bisping bang was om weer op een verdwaalde stoot te lopen. Hij nam geen risico en speelde op zeker om niet weer te verliezen.

Ik denk ( en hoop) dat Wanderlei in zijn volgende potten wat meer risico durft te nemen en weer als vanouds gaat knallen!!

nlthaboss
26-02-2010, 22:56
Zo, die gaat ook tekeer tijdens de training. Hoop de volgende keer ook nog eens tijdens de hele wedstrijd :D

Kemal
27-02-2010, 09:30
Wat een beest zeg die Silva..

Sendur
27-02-2010, 13:03
Ik vond zijn partij niet zo heel bijzonder hoor... Al helemaal niet om er zulke filmpjes van te maken.

Vooral dat "congratulations" gedoe... Dat komt nog eens zo hard over als "het was moeilijk, het was nipt".

Al dat emo-gedoe is er een beetje over... Alle respect voor de man maar ik krijg eerder medelijden met wat ik nu te zien krijg (dan heb ik het niet over het gevecht maar al de emo-filmpjes en gelukwensen voor en na) ipv dat ik hem nog eens wil zien gaan knokken.

De oude Wanderlei had Bisping rauw opgegeten! Nu was het kantje boordje en hij wist het daarom dat hij in die laatste ronde een zware gok moest maken.

Dude, als die choke 5 sec eerder was gekomen had hij in ronde 2 al gewonnen.
Ik snap dat hij niet meer de oude is, maar dit is weer een stap in de goede richting.