PDA

View Full Version : Fedor vs Werdum will go ahead in May



marcelt
26-02-2010, 13:45
Despite rumors on the contrary, it has been announced by M-1 head Vadim Finkelstein at the M-1 Selection Eastern Europe press conference that Fedor Emilianenko's next opponent will be BJJ ace Fabricio Werdum, and not Allistair Overeem.

Stories had been circulating that Fedor would take on current Strikeforce heavyweight champion Allistair Overeem, however given Fedor's management have announced the fight it's safe to assume that both fighters have at least verbally agreed to meet in a fight which Finkelstein says will go ahead in May, not April as was previously rumored.

This completely dispels all rumors surrounding Alaistar Overeem and his desire to fight the Last Emperor, despite refusing to fight in America, or defend his title since beating Paul Buentello in 2007. This also effectively still leaves Strikeforce without a Heavyweight Champion.

This announcement also ensures Strikeforce's April event םמ CBS will definitely be headlined by the Strikeforce Middleweight Title bout between the legendary Dan Henderson and the reigning Champion Jake Shields. Bad-blood war between Gegard Mousasi is yet to be announced for the event, but it looks like the fight will serve as the co-main event of the evening.
No reason is giving for Fedor's fight being pushed back for one month

Peter0711
26-02-2010, 13:50
Mooi zo!!Dan kunne ze eindelijk een eind maken aan deze soap!! Lijkt me een leuke partij!

anoniem gg
27-02-2010, 02:43
Despite rumors on the contrary, it has been announced by M-1 head Vadim Finkelstein at the M-1 Selection Eastern Europe press conference that Fedor Emilianenko's next opponent will be BJJ ace Fabricio Werdum, and not Allistair Overeem.

Stories had been circulating that Fedor would take on current Strikeforce heavyweight champion Allistair Overeem, however given Fedor's management have announced the fight it's safe to assume that both fighters have at least verbally agreed to meet in a fight which Finkelstein says will go ahead in May, not April as was previously rumored.

This completely dispels all rumors surrounding Alaistar Overeem and his desire to fight the Last Emperor, despite refusing to fight in America, or defend his title since beating Paul Buentello in 2007. This also effectively still leaves Strikeforce without a Heavyweight Champion.

This announcement also ensures Strikeforce's April event םמ CBS will definitely be headlined by the Strikeforce Middleweight Title bout between the legendary Dan Henderson and the reigning Champion Jake Shields. Bad-blood war between Gegard Mousasi is yet to be announced for the event, but it looks like the fight will serve as the co-main event of the evening.
No reason is giving for Fedor's fight being pushed back for one month

WTF?

Krijg ik nu al gelijk?
Ik poste dat ik eerst nog maar moest zien of die partij doorging in April tussen Fedor en Werdrum (gisteren)?
Is er al enig zicht op waarom Fedor een maand later vecht, misschien een handblessure?
Misschien kunnen enkele "sherlock homes" van mixfight ergens een foto opvragen van die hand van Fedor (misschien is hij nog gewoon met die lange vacantie bezig), of is dat alleen relevant als Alistair een blessure oploopt?

Bossie
27-02-2010, 02:48
Bas, nu je er toch bent

tegen wie vecht Alistair in de K1 in april

anoniem gg
27-02-2010, 02:59
Bas, nu je er toch bent

tegen wie vecht Alistair in de K1 in april

Zodra ik het weet laat ik het je weten!

Toevallig een kiekje van een russische hand blessure ergens (post die dan effe snel, die hand hoeft niet echt van fedor te zijn op de foto maar het helpt bij veel paranoide forum warriors))? Dan kunnen de forumwarriors die maanden wakker hebben gelegen van de handblessure van Alistair gerust gesteld worden (voorkomen is beter dan genezen). Je zou hier een hoop forumwarriors een groot plezier mee doen (wordt internationaal gelijk overgenomen op alle andere forums).

Bossie
27-02-2010, 03:05
laat mij even lekker buiten de forumwarriors, ik vraag alleen tegen wie alistair moet in de k1 in april

cholitzu
27-02-2010, 03:30
http://ecx.images-amazon.com/images/I/61FNTgLL7RL._SL500_AA280_.gif


;)

Naj85
27-02-2010, 03:55
eerst zien, dan geloven

micha
27-02-2010, 11:17
fedor vs alistair in Mei ? werdum vs Rogers

wrestler_nl
27-02-2010, 12:45
Nice! Fedor vs Werdum is een mooie match.
& dan de winnaar hopelijk tegen de winnaar van Rogers vs Overeem.

Petrosyan188
27-02-2010, 12:47
fedor vs alistair in Mei ? werdum vs Rogers

geef me een goede reden waarom?? welke grote tegenstander heeft die verslagen? en was het niet werdum die overeem versloeg dus meer recht van spreken heeft...

Sendur
27-02-2010, 12:51
Beste Bas Boon,

Kun je mij nu eens eerlijk vertellen waarom jullie het steeds maar blijven uitstellen voor Alistair eens gaat vechten in Strikeforce?

Graag eerlijk antwoord en geen smoesjes of moddergooien.

Petrosyan188
27-02-2010, 12:55
dat lijkt me duidelijk..., het begint met een d en eindigt op oping controles die in usa beter zijn dan in japan

iconian
27-02-2010, 13:49
In Amerika hebben ze staatscommisies die de regels over doping en controle bepalen, waarom bepaalt één kamp dat de ander allerlei eisen moet voldoen? Waarom eist Overeem niet dat Fedor getest moet worden op doping? Het gaat er niet om of die wel of niet zou gebruiken, maar gewoon om ook met modder te gooien?

Waarom een mogelijke tegenstander zwart maken door dit te roepen, en op hetzelfde moment aangeven wel eventueel in japan tegen barnett te willen vechten?

Misschien moeten ze Zulu nog maar een keer vragen om tegen fedor te staan, die doet vast niet moeilijk.


Wat ik wil weten is of Overeem naast glory, k1 etc ook zijn grootste prioriteit wil voldoen, namelijk zijn titel verdedigen. Er gaan geruchten dat hij in Mei tegen Rogers staat, als Coker of Boon of Echteld nou gewoon zegt ja of nee, is hier ook gelijk alles uit de lucht

anoniem gg
27-02-2010, 16:06
Wij hebben heel duidenlijk diverse malen vermeld dat wij in April/May 2010 de tietel gaan verdedigen bij strikeforce.
Nu is de zet aan strikeforce wij zijn er klaar voor, duidenlijke taal?
Wat ik zo verwonderlijk vindt is dat niemand het heeft over Fedor die niet aankomende april zou vechten bij Strikeforce vanwege...... Handblessure? Vacantie? Management?

Wel weer hoop speculaties over GG en Alistair, ik krijg gewoon medelijden met een aantal van jullie forumwarriors.

Love and Peace!

Justinian
27-02-2010, 16:08
Wij hebben heel duidenlijk diverse malen vermeld dat wij in April/May 2010 de tietel gaan verdedigen bij strikeforce.
Nu is de zet aan strikeforce wij zijn er klaar voor, duidenlijke taal?
Hier ben ik het mee eens. Beide partijen hebben aangegeven te willen vechten; het is de promotor die de knoop door moet hakken. Wellicht spelen er andere belangen bij Strikeforce waardoor de wedstrijd tussen Fedor en Alistair niet in april of mei kan plaats vinden.

Peter0711
27-02-2010, 16:20
Hier ben ik het mee eens. Beide partijen hebben aangegeven te willen vechten; het is de promotor die de knoop door moet hakken. Wellicht spelen er andere belangen bij Strikeforce waardoor de wedstrijd tussen Fedor en Alistair niet in april of mei kan plaats vinden.

Wat ik begrijp van de hele situatie is dat inderdaad het geval.Ik denk alleen dat veel discussies over dit onderwerp hier plaatsvinden door o.a het onsportieve kinderachtige gedrag van Dhr Boon,waardoor de beste man toch vaak als ongeloofwaardig overkomt! Wat ik persoonlijk erg jammer vindt voor zo een grote naam in de sport! Ik hoop gewoon dat deze wedstrijd plaats zal vinden,en een enorme knaller wordt,alleen ben ik bang dat het een luchtbel is,en Allistar van een hele koude kermis gaat thuiskomen!

iconian
27-02-2010, 16:50
de winnaar in al dit is de UFC, als je een amerikaan vraagt wie de beste zwaargewicht is hoor je Cain Velasquez of Brock Lesnar, al dit gesteggel speelt in de hand van de UFC die een hele degelijke HW competitie aan het opzetten is waardoor de waarde van deze partijen alleen maar afneemt.

Harmen heeft gelijk dat Coker maar de knoop moet doorhakken, desnoods de overeenkomst met Overeem als kampioen opzeggen, in de tussentijd neemt de populariteit van andere zwaargewichten in de UFC alleen maar toe en Fedor wordt ook niet jonger.

anoniem gg
28-02-2010, 03:39
Wat ik begrijp van de hele situatie is dat inderdaad het geval.Ik denk alleen dat veel discussies over dit onderwerp hier plaatsvinden door o.a het onsportieve kinderachtige gedrag van Dhr Boon,waardoor de beste man toch vaak als ongeloofwaardig overkomt! Wat ik persoonlijk erg jammer vindt voor zo een grote naam in de sport! Ik hoop gewoon dat deze wedstrijd plaats zal vinden,en een enorme knaller wordt,alleen ben ik bang dat het een luchtbel is,en Allistar van een hele koude kermis gaat thuiskomen!

Onsportieve kinderachtige gedrag???
Heb al jaren niet meer kabouter verhalen verteld?
Heb je behoefte aan GWK verhalen?
Ik antwoord hier netjes op een vraag en heb zelf een voorspelling gedaan die een dag later al uitkomt (ik denk niet dat Fedor vs Werdrum doorgaat dat moet ik nog zien schreef ik) Een dag later wordt er op een persconferentie gezegd dat de partij Fedor vs Werdrum een maand later wordt.
Zo is mijn voorspelling met sneltrein waarheid geworden, wat is daar onsportief aan?

Peter0711
28-02-2010, 08:36
Onsportieve kinderachtige gedrag???
Heb al jaren niet meer kabouter verhalen verteld?
Heb je behoefte aan GWK verhalen?
Ik antwoord hier netjes op een vraag en heb zelf een voorspelling gedaan die een dag later al uitkomt (ik denk niet dat Fedor vs Werdrum doorgaat dat moet ik nog zien schreef ik) Een dag later wordt er op een persconferentie gezegd dat de partij Fedor vs Werdrum een maand later wordt.
Zo is mijn voorspelling met sneltrein waarheid geworden, wat is daar onsportief aan?

Nee daar heb ik geen behoefte aan hoor,en met je voorspelling is ook niks mis,en begrijp me niet verkeerd,ik vindt die informatie alleen maar intressant,en zelfs leuk om te lezen!

Het is mischien ook meer dat ik soms het idee heb dat je beter iets neutraler kan posten op MF ,gezien het feit je hier toch een beetje het boegbeeld bent van G.G !! Ik snap dat jij je onbegrip en frustraties ook kwijt wilt,maar juist als zo een belangrijk persoon in de sport,denk ik dat mensen aan jou woorden zwaarder tillen als bij de gemiddelde MF bezoeker.En het verbaasd me gewoon dat het soms lijkt of je daar lak aan hebt! En soms zelfs wat stokerig overkomt! En dan heb ik het nog geeneens over Jamila,want daar zou ik me als ik jou was rot voor schamen! Ik zie de humor er ook wel van in hoor,alleen denk ik jullie daar er een beetje in zijn doorgeslagen.

Thats it!

Marquis
28-02-2010, 10:19
gezien het feit je hier toch een beetje het boegbeeld bent van G.G !! Ik snap dat jij je onbegrip en frustraties ook kwijt wilt,maar juist als zo een belangrijk persoon in de sport,denk ik dat mensen aan jou woorden zwaarder tillen als bij de gemiddelde MF bezoeker



Dat geloof je toch zelf niet of wel ? Denk je dat BB respect geniet hier op MF? :lol:

Je ziet Bert van Marwijk of een Guus Hiddink toch ook niet posten op verschillende forums laat staan zich op deze wijze profileren zoals BB dat vermakelijk doet.

Als je een bepaalde positie bekleed en je bent de uithangbord van een groep mensen dan moet je je professioneel opstellen en naar buiten treden.

Wat we hier aanschouwen is puur komedie van BB... en dit laat ook zien hoe serieus we onze sport moeten nemen.

Je moet je voorstellen dat de vechters van GG of van een andere school bijvoorbeeld keihard moeten trainen, elke dag maar weer de discipline op brengen om hun doel te bereiken.

En dan heb je zo een befaamde manager als BB die het goed voor elkaar heeft als het gaat om het managen van zijn vechters. Maar tegelijkertijd niet volwassen genoeg is om in te zien dat hij zijn eigen karakter vermoord hier en vooral niet in ziet dat hij niet ten goede van zijn vechters op een forum als deze zich aan het profileren is.


Ik roep al een paar dagen hier dat dit soort dingen de sport nooit op een hoger plan brengen omdat de mensen die er invloed op hebben het zelf naar beneden halen.

Uiteindelijk zijn het toch de fans en de liefhebbers die een kaartje kopen voor zo een event en het salaris gedeeltelijk betalen van de vechter.

En als BB iedereen voor forumwarior uit maakt terwijl je enkelt je mening geeft op een forum (wat de essentie is van een forum) als deze maar zelf niet weg te slaan is hier zegt heel wat over deze persoon.

Maar goed heel veel mensen die GG hier lief hebben of verafgoden zullen bovenstaande natuurlijk tegen spreken. Maar it is what it is.


Love & Peace BB :thup:

micha
28-02-2010, 10:47
zucht

Marquis
28-02-2010, 11:02
zucht


Wassup Micha zeg ik wat verkeerds of iets wat niet waar is ?

Zo ja dan ga ik graag deze discussie op een volwassen manier in deze interactieve omgeving waar deze voor bedoelt is met jou aan.

Ik hoor graag.

micha
28-02-2010, 11:20
Grappig dat jij wilt bepalen hoe Bas Boon zich dient te profileren. Alsof hij zich iets gaat aantrekken van iemand die anoniem iets post op een forum. Iedereen mag hier reageren op alles maar ga jezelf nou niet verwarren met die iemand die ergens invloed op heeft.

Marquis
28-02-2010, 11:29
Grappig dat jij wilt bepalen hoe Bas Boon zich dient te profileren. Alsof hij zich iets gaat aantrekken van iemand die anoniem iets post op een forum. Iedereen mag hier reageren op alles maar ga jezelf nou niet verwarren met die iemand die ergens invloed op heeft.


Ik bepaal niet hoe iemand zich moet profileren,ik uit enkelt mijn mening en schend daar mee geen enkele recht in tegendeel zelfs ik maak er gebruik van net als jij.

Mijn doel is niet dat BB wat van mij moet aan trekken want hij is volgens mij oud genoeg om te weten of hij zijn vechter er mee schaad of niet. Ik heb hier een visie over en die uit ik hier.

Betreft mijn identiteit is het dan verplicht op een forum je te indentificeren als je een mening hebt en deze wilt delen ?!?

Die laatste zin over invloed moet je maar nader verklaren omdat ik deze niet helemaal begrijp.


Ik merk dat jij je aan mij stoort en dat zullen er misschien nog meer zijn maar ben jij niet de degene samen met Jamila en BB die vaak genoeg de boel op stelten zet hier ?!? Mag dat dan weer wel ? Een beetje hypocriet vind je niet ?!?

micha
28-02-2010, 11:31
Klopt je schendt geen enkel recht.

je mag uitten wat je wilt maar je moet niet denken dat mensen zich van jou iets aantrekken.

Marquis
28-02-2010, 11:37
Klopt je schendt geen enkel recht.

je mag uitten wat je wilt maar je moet niet denken dat mensen zich van jou iets aantrekken.


Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier. Velen hebben zich zonder nuance geuit hier waardoor ze nu gebanned zijn helaas.

Maar goed als we als volwassen mensen het debat aan gaan dan maken we toch uitstekend gebruik van deze omgeving.

Als mensen die invloed op de sport hebbben zich niet kunnen gedragen waarom zouden wij dat niet kunnen om het goede voorbeeld te geven. :thup:


Het begint altijd eerst bij jezelf Micha... ik zou zeggen geef jij ook eens het goede voorbeeld.

micha
28-02-2010, 11:39
[quote=Marquis;881458]Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


ik krijg toch een andere indruk


andere fora?

Mixfight is de baas jongen:
Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963
(http://www.mixfight.nl/forum/member.php?u=15788)

Marquis
28-02-2010, 11:46
[quote=Marquis;881458]Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


ik krijg toch een andere indruk


Maar dat is een aanname beste Micha.

Dat is volgens mij als ik mij niet vergis volgens BB punt 5


Je gelooft toch zelf niet beste Micha dat mensen met een gezond verstand en zich niet laat lijden door Britney Spears groupie gevoelens voor GG het altijd met jou of een Jamila eens zijn ?

Denk jij dat nou echt of schort er wat aan je zelfkennis ?

Ik weet heel goed dat ik een pain in the ass ben voor velen hier ..
Ik ben langdradig en loop nooit met de meute mee en durf mijn mening te uitten omdat ik beste Micha niet kom om vrienden te maken maar om te praten en discusseren over een sport die ik lief heb.

Marquis
28-02-2010, 11:49
[quote=Marquis;881458]Ik krijg genoeg reps van mensen hier die mijn visie ook delen en op andere forums zijn ze het volkomen met mij eens hier.


ik krijg toch een andere indruk


andere fora?

Mixfight is de baas jongen:
Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963




Als je zou begrijpen wat ik hier schrijf dan zou je zelf de conclussie kunnen trekken dat een hoop MF leden zijn verbannen naar een andere site.

Probeer je nu sympathie te kweken hier door te zeggen dat MF baas is ?

micha
28-02-2010, 11:50
MF is de baas

Marquis
28-02-2010, 11:52
MF is de baas

Dat mag je vinden Micha wie ben ik om jouw gevoelens te ondermijnen.

micha
28-02-2010, 11:55
Dat mag je vinden Micha wie ben ik om jouw gevoelens te ondermijnen.


klopt jij bent helemaal niemand

Marquis
28-02-2010, 11:58
klopt jij bent helemaal niemand


Voor jou ben ik idd niemand vandaar dat je alleen maar al in deze topic al tig x op mijn post reageert. Blijkbaar heb jij toch de behoefte om op iemand als ik te reageren.

Mag ik dan de conclussie trekken dat ik toch iemand ben voor jou of kan je het gewoon niet helpen ?

ICON
28-02-2010, 13:08
lol @ micha.

discussieren is niet echt je sterkste punt he?

ICON
28-02-2010, 13:09
nee wacht maar ik post het wel.

MF is de baas!

bazooka
28-02-2010, 13:29
WTF?

Krijg ik nu al gelijk?
Ik poste dat ik eerst nog maar moest zien of die partij doorging in April tussen Fedor en Werdrum (gisteren)?
Is er al enig zicht op waarom Fedor een maand later vecht, misschien een handblessure?
Misschien kunnen enkele "sherlock homes" van mixfight ergens een foto opvragen van die hand van Fedor (misschien is hij nog gewoon met die lange vacantie bezig), of is dat alleen relevant als Alistair een blessure oploopt?

Wat een ophef kun jij maken over het feit dat Fedor zijn gevecht maar liefst een hele maand is uitgesteld. Misschien dat je nu ook kunt begrijpen waarom veel forumleden AO ook niet meer serieus nemen aangezien die zijn titelverdediging al ongeveer 2 jaar heeft uitgesteld. Dat zijn 24 maanden!!

Wanneer Fedor een gevecht tegen een waardige tegenstander 2 jaar uitstelt wegens een "handblessure" en er uitziet of hij een hele snoeppot op heeft praten we verder over een eventueel onderzoek naar de verificatie van de echtheid van zijn handblessure.

Peter0711
28-02-2010, 14:14
@ MARGUIS

Laat lekker zitten joh,met Micha discuseren heeft al helemaal geen zin!
Die volgt BasBoon blind,onafhankelijk wat deze man voor mening heeft,over wel onderwerp dan ook!! Zelf als BB hier met stront gaat smijten,zal Micha derzijn om met ze blote handen de boel uit te smeren..Als de beste man dat graag doet,laat 'm ! Maar discuseren heeft daardoor echt geen zin,want daar win je het nooit van joh!

micha
28-02-2010, 14:18
@ MARGUIS

Laat lekker zitten joh,met Micha discuseren heeft al helemaal geen zin!
Die volgt BasBoon blind,onafhankelijk wat deze man voor mening heeft,over wel onderwerp dan ook!! Zelf als BB hier met stront gaat smijten,zal Micha derzijn om met ze blote handen de boel uit te smeren..Als de beste man dat graag doet,laat 'm ! Maar discuseren heeft daardoor echt geen zin,want daar win je het nooit van joh!


klopt alleen heb ik niks met Bas Boon te maken. ik post wat ik wil en daarmee uit.

Peter0711
28-02-2010, 14:27
O.k mijn fout.Sorry dan,want het lijkt er een beetje op dat je z'n kont kust!!!

GnP
28-02-2010, 14:35
Wij hebben heel duidenlijk diverse malen vermeld dat wij in April/May 2010 de tietel gaan verdedigen bij strikeforce.
Nu is de zet aan strikeforce wij zijn er klaar voor, duidenlijke taal?
Wat ik zo verwonderlijk vindt is dat niemand het heeft over Fedor die niet aankomende april zou vechten bij Strikeforce vanwege...... Handblessure? Vacantie? Management?

Wel weer hoop speculaties over GG en Alistair, ik krijg gewoon medelijden met een aantal van jullie forumwarriors.

Love and Peace!

En ik krijg medelijden met jouw kennis van de nederlandse taal en spelling.

TOON
28-02-2010, 14:40
hoppa en weer een topic naar de klote....goed bezig mannen!

Pepe the Ice-Murderer
28-02-2010, 15:24
Ja en weer zijn het dezelfden... alleen jamilia ontbreekt nog...

Echt zielig op alle vlakken.

Ontopic: Werdum is mijn inziens de sterkste tegenstander in strikeforce momenteel die Fedor kan bedreigen. Het zal een erg mooie partij worden en de fans zullen dit zeker waarderen.

micha
28-02-2010, 15:24
heeft Kharitonov niet van werdum gewonnen?

Pepe the Ice-Murderer
28-02-2010, 15:26
Luister eens hier Micha: dit topic gaat over Fedor vs Werdum. Als je andere dingen wilt posten dan open je daar maar een thread over!!!!

Een doorsnee mixfightfan heeft geen behoefte aan jullie topicverzeikerij! duidelijk?

anoniem gg
28-02-2010, 15:26
Nee daar heb ik geen behoefte aan hoor,en met je voorspelling is ook niks mis,en begrijp me niet verkeerd,ik vindt die informatie alleen maar intressant,en zelfs leuk om te lezen!

Het is mischien ook meer dat ik soms het idee heb dat je beter iets neutraler kan posten op MF ,gezien het feit je hier toch een beetje het boegbeeld bent van G.G !! Ik snap dat jij je onbegrip en frustraties ook kwijt wilt,maar juist als zo een belangrijk persoon in de sport,denk ik dat mensen aan jou woorden zwaarder tillen als bij de gemiddelde MF bezoeker.En het verbaasd me gewoon dat het soms lijkt of je daar lak aan hebt! En soms zelfs wat stokerig overkomt! En dan heb ik het nog geeneens over Jamila,want daar zou ik me als ik jou was rot voor schamen! Ik zie de humor er ook wel van in hoor,alleen denk ik jullie daar er een beetje in zijn doorgeslagen.

Thats it!


Ik post zoals ik dat graag wil.
Ik heb geen onbegrip of frustraties maar wel een mening.
Ik vraag niet aan andere forumbezoekers hoe ze mijn woorden willen wegen, dat moet ieder voor zich weten!
Jamila mag van mij schrijven wat ze wil, en Badr fans mogen dat ook zo ook fans van Peter Aerts, de een is daar fanatieker in als de ander.
Ik ben niet een jullie vorm maar Bas Boon en geef mijn eigen mening, mijn mening hoeft niet die van andere GG vechters, trainers of partners te zijn maar vaak liggen we wel op een lijn!
Ik weet niet waarom mijn laatste post stokerig overkomt?
Iedereen klaagde over Alistair, hanblessures en nog meer van dat soort beschuldigingen. Nu zeggen we dat we onze tietel gaan verdedigen en in America en nu horen we dat Fedor later vecht vanwege een hand blessure, dan stel ik daar een vraag over en daar mag jij van vinden wat jij vindt!

Love and Peace

Kemal
28-02-2010, 15:31
zo jaaaa!!....hoe dan ook zou AO vs Fedor een mooie pot worden..dat gezegd hebbende.. nu weer on-topic.. ;-)

anoniem gg
28-02-2010, 15:34
Wat een ophef kun jij maken over het feit dat Fedor zijn gevecht maar liefst een hele maand is uitgesteld. Misschien dat je nu ook kunt begrijpen waarom veel forumleden AO ook niet meer serieus nemen aangezien die zijn titelverdediging al ongeveer 2 jaar heeft uitgesteld. Dat zijn 24 maanden!!

Wanneer Fedor een gevecht tegen een waardige tegenstander 2 jaar uitstelt wegens een "handblessure" en er uitziet of hij een hele snoeppot op heeft praten we verder over een eventueel onderzoek naar de verificatie van de echtheid van zijn handblessure.

Alistair heeft helemaal niets uitgesteld, daar is genoeg over geschreven. Wel hebben wij een late aanbieding in 2008 van Strikeforce gehad en een handblessure zorgde voor twee keer uitstel.
Maar jij mag daar van denken wat je wilt, jouw mening zal ongetwijfeld volgelingen hebben bij sommige forumwarriors maar doet mij en AO helemaal niks.
Maar succes met je mening!

Love and Peace

Over mijn taalfouten, ik woon al 12 jaar niet meer in Nederland en heb de lagere school niet afgemaakt omdat ik ging werken en mij bezig hield met productie en promotie, voor mij een goede keuze!

iconian
28-02-2010, 15:54
Coker heeft het maar moeilijk, de ego's waar die mee moet werken. van beide kanten

Peter0711
28-02-2010, 15:57
Ik post zoals ik dat graag wil.
Ik heb geen onbegrip of frustraties maar wel een mening.
Ik vraag niet aan andere forumbezoekers hoe ze mijn woorden willen wegen, dat moet ieder voor zich weten!
Jamila mag van mij schrijven wat ze wil, en Badr fans mogen dat ook zo ook fans van Peter Aerts, de een is daar fanatieker in als de ander.
Ik ben niet een jullie vorm maar Bas Boon en geef mijn eigen mening, mijn mening hoeft niet die van andere GG vechters, trainers of partners te zijn maar vaak liggen we wel op een lijn!
Ik weet niet waarom mijn laatste post stokerig overkomt?
Iedereen klaagde over Alistair, hanblessures en nog meer van dat soort beschuldigingen. Nu zeggen we dat we onze tietel gaan verdedigen en in America en nu horen we dat Fedor later vecht vanwege een hand blessure, dan stel ik daar een vraag over en daar mag jij van vinden wat jij vindt!

Love and Peace

Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

Vriendelijke sportgroeten Peter!!

(En inderdaad,weer lekker on-topic,hoop ook dat de wedstrijd een knaller wordt,en niet al na 1 minuut over is ;) )

iconian
28-02-2010, 15:57
Er zijn nu twee zwaargewicht kampioenen binnen Strikeforce, eentje met een titel en een die de beste zwaargewicht aller tijden is. Als er nou helemaal geen gordels te verdienen en verdedigen waren, had niemand zo'n ophef gemaakt.

Titels zijn puur symbolisch, als Coker nou in 2007 geen titel had uitgedeeld had hij het nu een stuk makkelijker.

iconian
28-02-2010, 16:00
Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

Vriendelijke sportgroeten Peter!!

bas boon de manager post hier ook niet, bas boon de persoon post hier.

Maar we willen juist van bas boon de manager weten tegen wie alistair nou staat, en van de persoon hoeven we niet te weten wat hij in z'n jeugd meemaakt en hoe leuk het in thailand is etc etc

anoniem gg
28-02-2010, 16:38
bas boon de manager post hier ook niet, bas boon de persoon post hier.

Maar we willen juist van bas boon de manager weten tegen wie alistair nou staat, en van de persoon hoeven we niet te weten wat hij in z'n jeugd meemaakt en hoe leuk het in thailand is etc etc

Over welke we praatje, ben jij der oberstormanfuhrer van alle forumwarriors? Praat jij ook voor de moderatoren, Jamilla en Micha?

Thailand is warm ongeveer 35 graden nu!

Als het bekend mag worden tegen wie en wanneer Alistair vecht dan krijg je dat van Strikeforce te horen!

Love and Peace

mokumnised
28-02-2010, 23:00
ik krijg toch een andere indruk


andere fora?

Mixfight is de baas jongen:
Threads: 53,533, Posts: 833,802, Members: 10,963
klopt jij bent helemaal niemand
MF is de baas
_______________....Zielepoot, een grote bek tegen en over anderen, maar zelf in een discussie niet verder komen dan bovenstaande quotes? Een bakvisje dat gillend achter zijn idolen aanrent....te triest voor woorden.

Marquis
28-02-2010, 23:10
Iedereen is vrij om te posten en te melden wat hij of zij van bepaalde situaties denkt,maar ik zou wel is op me achterhoofd gaan krabbelen als zoveel mensen hier op MF die stokerige berichten zat zijn,want uiteindelijk zijn we allemaal groot fans van de sport,en dat houdt ook in "de golden glory" vechters! maar veel mensen hebben daar naar mijn idee een zuur gevoel bij,mede door de posts die jij en Jamila plaatsen.Ik denk,dat als ik in jou schoenen stond (wat ik niet sta,dat weet ik) ik wat neutraler zou posten,want uiteindelijk post je niet alleen voor jezelf,maar toch vanuit heel golden glory,en als jij dat anders ziet,denk ik dat je qua promoten nog wel een heel klein beetje bij kan leren.

Maar goed,ik heb het idee dat deze discussie een beetje zinloos wordt,want hier komen we volgens mij nooit uit,en ik wil niet dat deze onderwerpen voor mij de hoofdreden zijn om hier op MF te posten,of zelfs weg te blijven,dus ik zal me er nu maar (proberen) buiten te houden. Ik hoop gewoon dat het respect naar andere promoter,en vechters,en oorzaken van bepaalde beslissingen van belang blijft,en niet genegeerd wordt,want ik persoonlijk denk dat dat alleen maar meer over je eigen persoonlijkheid zegt,alsdat dat doet over anderen.

Vriendelijke sportgroeten Peter!!

(En inderdaad,weer lekker on-topic,hoop ook dat de wedstrijd een knaller wordt,en niet al na 1 minuut over is ;) )



Bas Boon reageert natuurlijk bewust niet op mijn betoog en dat snap ik ook wel want hij weet dat ik gelijk heb al is het maar deels. Hij snapt zelf wel dat hij zich als een pannekoek gedraagt hier op MF en dat hij enkelt zijn waterdragers (zie Micha) en zijn alter ego (zie Jamila) achter hem heeft staan.

Zelfs de staff van mixfight waar van ik gewend ben dat ze dit soort topics gelijk sluiten als het escaleerd (zie topic Justinian) de laatste tijd dat ze deze laten lopen, omdat ze waarschijnlijk ook nu hun twijfels hebben aan het gezeik van de heren BB en Micha.

Ik kan het ook mis hebben natuurlijk en als dat het geval is en jullie zijn het voledig eens met alles wat BB zwamt hier dan bij deze mijn nederige excuses.


Een manager die een sporter onder zijn hoede heeft waar van hij de titel al bijna 3 jaar niet heeft verdedigt om diverse redenen moet simpelweg niet hoog van de toren blazen en de baas/ koning van die discipline niet betichten van lafheid.

Want iedereen kent de cv van koning Fedor ... En koning Fedor heeft tegen alle soorten MMA vechters gevochten. En al zijn ze groen dan vecht hij nog steeds tegen ze.


Het is zo jammer dat BB niet inziet dat hij zijn vechter zo te kort doet.
Maar als wij die interview van Fighttalk mogen geloven vind AO het niet erg wat BB hier loopt te zwammen.


Ik zie Sigi Lens al een van zijn spelers te kort doen op een "forum"

Beste mensen dit heeft allemaal met klasse en professionaliteit te maken.

En dat is er gewoon niet men blijft maar klein denken en een hoop van dit soort gasten hebben narcistische trekjes. Die kun je op een forum als deze niet helpen. Die hebben echte hulp nodig.

Love & peace :thup:

Marquis
28-02-2010, 23:14
....Zielepoot, een grote bek tegen en over anderen, maar zelf in een discussie niet verder komen dan bovenstaande quotes? Een bakvisje dat gillend achter zijn idolen aanrent....te triest voor woorden.



Aan Micha moet vooral niemand aandacht aan besteden hier.
We praten hier over een man boven de 30 die als een puberale kleuter manifesteert hier en denkt sympathie op te wekken hier bij groupies. En de hele tijd roepen MF is baas hahahahaha stakker !!


Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor.

Al zal hij dat niet begrijpen omdat de LTS al een te zware opl voor hem was. Hij zou is van bil moeten gaan om zich zelf te vermannen ipv zijn rechter hand te misbruiken als hij het logo van GG ziet.


Love & peace :(

micha
01-03-2010, 00:04
mixfight is de baas

Marquis
01-03-2010, 00:05
mixfight is de baas


Dat bedoel ik :fp:


Can I get a Amen ?

anoniem gg
01-03-2010, 02:40
Aan Micha moet vooral niemand aandacht aan besteden hier.
We praten hier over een man boven de 30 die als een puberale kleuter manifesteert hier en denkt sympathie op te wekken hier bij groupies. En de hele tijd roepen MF is baas hahahahaha stakker !!


Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor.

Al zal hij dat niet begrijpen omdat de LTS al een te zware opl voor hem was. Hij zou is van bil moeten gaan om zich zelf te vermannen ipv zijn rechter hand te misbruiken als hij het logo van GG ziet.


Love & peace :(

Jammers dat sommige mensen een hekel krijgen alleen maar door het geschreven woord van andere, maar goed zo zijn er ook 5 biljoen gelovige die blindelings de wet van oude boeken volgen.
Zo heb je ook Marquis die denkt dat hij een plaatsje heeft verworpen in het haat kamp tegen GG en dat goed praat door de mening van andere en niet te kijken naar de prestaties van GG of het opgebouwde GG imperium.

Ik wens jouw veel liefde toe Marquis, ga eens in Breda met Micha wat drinken is best een toffe peer!

Love and Peace

Mix Fight is van Bas ik bedoel is de Baas

Marquis
01-03-2010, 05:20
Jammers dat sommige mensen een hekel krijgen alleen maar door het geschreven woord van andere, maar goed zo zijn er ook 5 biljoen gelovige die blindelings de wet van oude boeken volgen.
Zo heb je ook Marquis die denkt dat hij een plaatsje heeft verworpen in het haat kamp tegen GG en dat goed praat door de mening van andere en niet te kijken naar de prestaties van GG of het opgebouwde GG imperium.

Ik wens jouw veel liefde toe Marquis, ga eens in Breda met Micha wat drinken is best een toffe peer!

Love and Peace

Mix Fight is van Bas ik bedoel is de Baas


Nee hoor Bas je hebt helemaal verkeerd (as usual) ik heb helemaal geen haat jegens GG. Ik ben juist fan van een hoop vechters uit jullie stal en ik kijk graag naar ze en gun deze jongens alles ten harte.

Ik constateer alleen op een forum als deze dat er een paar volwassen kerels zich misdragen en niet op een normale manier kunnen communiceren met andere leden. En daar zeg ik wat van, ik kan wel net als een hoop mensen hier mijn mond houden maar wat voor nut heeft het forum dan ?

Moeten we dan allemaal naar jullie pijpen dansen ondanks dat er een hoop schijt vanuit jullie toetsenbord komt?

Met types als Micha heb ik totaal geen behoefte om mee wat te drinken.
Dat doe ik liever met iemand die naar zijn of haar leeftijd gedraagt..

Met een 30 plusser wat drinken die zich als een 15 jarige gedraagt is mij een tikkeltje te eng. Maar toch bedankt voor het mee denken Bas.

Dat waardeer ik enorm.

Maar goed ik ga voorlopig geen woorden meer aan jullie vuil maken en weer naar de orde van de dag en dat is met mensen praten over de sport op een volwassen en degelijke manier. Wanneer jij daar ook in staat ben dan hoor ik dat graag uiteraard.


Love & peace

anoniem gg
01-03-2010, 06:29
Nee hoor Bas je hebt helemaal verkeerd (as usual) ik heb helemaal geen haat jegens GG. Ik ben juist fan van een hoop vechters uit jullie stal en ik kijk graag naar ze en gun deze jongens alles ten harte.

Ik constateer alleen op een forum als deze dat er een paar volwassen kerels zich misdragen en niet op een normale manier kunnen communiceren met andere leden. En daar zeg ik wat van, ik kan wel net als een hoop mensen hier mijn mond houden maar wat voor nut heeft het forum dan ?

Moeten we dan allemaal naar jullie pijpen dansen ondanks dat er een hoop schijt vanuit jullie toetsenbord komt?

Met types als Micha heb ik totaal geen behoefte om mee wat te drinken.
Dat doe ik liever met iemand die naar zijn of haar leeftijd gedraagt..

Met een 30 plusser wat drinken die zich als een 15 jarige gedraagt is mij een tikkeltje te eng. Maar toch bedankt voor het mee denken Bas.

Dat waardeer ik enorm.

Maar goed ik ga voorlopig geen woorden meer aan jullie vuil maken en weer naar de orde van de dag en dat is met mensen praten over de sport op een volwassen en degelijke manier. Wanneer jij daar ook in staat ben dan hoor ik dat graag uiteraard.


Love & peace

Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweerd te weten wat andere denken en wat daar de oorzaak van is!

Jij hoeft naar niemands pijpen te dansen, vindt je dat Micha of iemand anders jouw wil doen dansen?
Je mag je aansluiten bij die 5 biljoen of gewoon bhoedist worden of jezelf zijn, als je jezelf maar gelukkig bij voelt, of mischien vindt je haat en slapenloze nachten en angst ook aantrekkenlijk?

Als hij 30+ is mag hij drinken, het is af en toe goed het kind in ons naar buiten te laten komen, vanwaar al die haat en verontwaardiging?

Love and Peace!

micha
01-03-2010, 07:42
ik ben te oud:crying::crying:

micha
01-03-2010, 07:53
maar ttt

ik denk niet werdum het gaat trekken tegen Fedor. Hij heeft van Kharitonov verloren en alistair weer van Kharitonov. maar dat wil niks zeggen. Ik zou Rogers weleens tegen Kharitonov willen zien.

@ BB Wanneer kom je in Breda een biertje doen?;)

Marquis
01-03-2010, 08:32
Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweerd te weten wat andere denken en wat daar de oorzaak van is!

Jij hoeft naar niemands pijpen te dansen, vindt je dat Micha of iemand anders jouw wil doen dansen?
Je mag je aansluiten bij die 5 biljoen of gewoon bhoedist worden of jezelf zijn, als je jezelf maar gelukkig bij voelt, of mischien vindt je haat en slapenloze nachten en angst ook aantrekkenlijk?

Als hij 30+ is mag hij drinken, het is af en toe goed het kind in ons naar buiten te laten komen, vanwaar al die haat en verontwaardiging?

Love and Peace!


Volgens mij heb jij last van begrijpend lezen.. nogmaals ik heb geen haat voor de vechters van GG. Ik heb eerder met ze te doen dat mensen van de staff (jij) en enkele aanhangselen van de dikke darm hier ze zo voor schut zet.

Wat is er moeilijk aan om gewoon op normale manier je vechters te promoten op MF en andere organisaties of vechters in hun waarden te laten ?!? En de leden van MF ook in hun waarden te laten ipv ze forumwariors te noemen terwijl jij en jouw consorten zelf niet weg te slaan zijn hier ?

Ik constateer dat jullie daar moeite mee hebben dus dan zeg ik er wat van beste Bas.

En zolang ik die vrijheid geniet zal ik dat altijd blijven doen.

Misschien verstandig om het kind niet naar boven te laten komen Bas ?

anoniem gg
01-03-2010, 09:33
Volgens mij heb jij last van begrijpend lezen.. nogmaals ik heb geen haat voor de vechters van GG. Ik heb eerder met ze te doen dat mensen van de staff (jij) en enkele aanhangselen van de dikke darm hier ze zo voor schut zet.

Wat is er moeilijk aan om gewoon op normale manier je vechters te promoten op MF en andere organisaties of vechters in hun waarden te laten ?!? En de leden van MF ook in hun waarden te laten ipv ze forumwariors te noemen terwijl jij en jouw consorten zelf niet weg te slaan zijn hier ?

Ik constateer dat jullie daar moeite mee hebben dus dan zeg ik er wat van beste Bas.

En zolang ik die vrijheid geniet zal ik dat altijd blijven doen.

Misschien verstandig om het kind niet naar boven te laten komen Bas ?

Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweert te weten wat andere denken en wat de oorzaak is van medelijden, irritaties, dikkedarmen,voor schuttingm en dat wij ergens moeite mee zouden hebben.

Succes met deze mening!

Kom binnenkort naar Breda Micha, neem jij een biertje en ik een water

Love and Peace

Marquis
01-03-2010, 09:42
Quote Marquis: Feit is dat een hoop mensen op MF een hekel hebben gekregen aan GG door middel van zijn toe doen.
Hij is daar mede verantwoordelijk voor. Dat zijn jouw woorden Marquis, jij beweert te weten wat andere denken en wat de oorzaak is van medelijden, irritaties, dikkedarmen,voor schuttingm en dat wij ergens moeite mee zouden hebben.

Succes met deze mening!

Kom binnenkort naar Breda Micha, neem jij een biertje en ik een water

Love and Peace


Bas we kunnen ook een poll maken en de mening van de leden van MF polsen ?

En dan spreken we dit af als jij gelijk hebt dan zal ik mij verder niet meer uitlaten over jullie gedrag op MF en als ik gelijk heb dan zal jij je als een volwassen kerel gedragen hier en mensen in hun waarden laten.

Deal or No Deal ?

Justinian
01-03-2010, 09:46
Mensen, dit gaat weer nergens over. Ik stel voor dat wanneer er behoefte aan is er een topic wordt geopend waarin jullie feedback geven op elkaar. Laat nou niet iedere Fedor vs Alistair topic als een rode lap werken op elkaar. Als we hiermee doorgaan zal ik ook deze topic sluiten.

dirk5
01-03-2010, 09:49
maar ttt

ik denk niet werdum het gaat trekken tegen Fedor. Hij heeft van Kharitonov verloren en alistair weer van Kharitonov.


en Ali natuurlijk ook van Werdum, of was je dat vergeten?

anoniem gg
02-03-2010, 17:15
Bas we kunnen ook een poll maken en de mening van de leden van MF polsen ?

En dan spreken we dit af als jij gelijk hebt dan zal ik mij verder niet meer uitlaten over jullie gedrag op MF en als ik gelijk heb dan zal jij je als een volwassen kerel gedragen hier en mensen in hun waarden laten.

Deal or No Deal ?

Ten eerste mag jij je uitlaten zoveel als je wilt, stel je voor als dit forum er niet was, dan zou jij toch met een hoop gefrustreerde gevoelens de dag moeten doorbrengen.
Ik denk dat al jouw post van kinderlijk gedrag zijn en het laatste wat je doet is mensen in hun waarde laten, maar dat mag nog steeds hoor, ik wandel gewoon elke dag aan het strand en eet en slaap goed met of zonder jouw commentaar.
Ik heb nu al gelijk (het is je daar blijkbaar om te doen) zie elders de verhalen/verklaringen van vleesboer Finkelchtein en lomschool teacher Appy recentelijk op dit forum.
Fedor vecht voorlopig weer niet want de "zakkenvullers" zijn niet blij met hun voormalige handtekening bij strikeforce het geld is alweer op (ze hebben nogal moeite met delen en gemaakte afspraken de vleesboer en lomschool leraar en hebben enorme gaten in hun handen), zoals ik al had voorspelt een dag eerder, waar jouw fanatieke haat post verscheen over koning Fedor.

En over de management kwailteiten van GG, Alistair verloor bij Pride 5 keer achter elkaar (door omstandigheden die ik hier niet ga uitleggen) maar het management kreeg toch voor elkaar dat hij voor de strikeforce tietel kon vechten. Het is een knap staaltje werk om zolang toch nog die strikeforcetietel te behouden en tussendoor een berg dream wedstrijden te doen en de derde plaats te veroveren op de WGP en een hele goede boterham te verdienen.

Love en Peace

Ps: ik heb persoonlijk niks tegen vleesboeren en leraren!