PDA

View Full Version : France Vs Thalande 26-02-2010 Video Farid Villaume Vs Saiyok



tom69330
28-02-2010, 03:22
france vs thailand - Farid Villaume Kamel Jemel - Videos Fights - FreeFight-Fever (Muay Thai , UFC , MMA , Dream) (http://www.olivier-angelini.org/article-france-vs-thailand---farid-villaume-kamel-jemel---videos-fights-45787428.html)

payap
28-02-2010, 14:26
Thanx Tom,

dat was even genieten zeg.

Wat een fantastische vechter die Saiyok en wat een beest ook. Kun je goed zien wat de echte top van Thailand is.

Was al kampioen van Thailand en nu ook van het Lumpinee stadion en beide titels in handen nu.

Farid Villaume hoop ik overigens nog een keer in Nederland aan eht werk te kunnen zien op Thaise regels.

Kaminoko
28-02-2010, 16:42
Saiyok is echt een topvechter. Was erg onder de indruk van hem op slamm gala.

Hoorde ook dat hij dit jaar tegen Souwer en ook tegen petrosyan zal staan.Weet niet of dit waar is maar ik hoop van wel.

payap
28-02-2010, 22:31
Saiyok is echt een topvechter. Was erg onder de indruk van hem op slamm gala.

Hoorde ook dat hij dit jaar tegen Souwer en ook tegen petrosyan zal staan.Weet niet of dit waar is maar ik hoop van wel.

Zouden mooie potten zijn. Hoewel ik niet hoop dat het dan K-1 regels is.

Wel staat Petrosyan binnenkort tegen Khem Fairtex, de andere grote 70 kg kampioen uit Thailand. Nu Yodsaenklai definitief niet meer de 70 kg haalt zijn deze twee jongens de topvechters rond dat gewicht in Tahland.

Saiyok Kampioen Lumpinee stadion -70 kg en kampioen Thailand -67 kg
Khem Kampioen Thailand -70 kg en Kampioen WMC -70 kg

Diessellek heeft nog de -70 kg titel van het Rajadamnern maar is onlangs door Khem verslagen.

Peete
28-02-2010, 23:39
Thanx Tom,



Farid Villaume hoop ik overigens nog een keer in Nederland aan eht werk te kunnen zien op Thaise regels.

idd, wat had hij toen bij slamm ook een kop van staal zeg!
Die moeten ze echt nog een keer halen!

payap
28-02-2010, 23:43
idd, wat had hij toen bij slamm ook een kop van staal zeg!
Die moeten ze echt nog een keer halen!

Was een leuke pot toen op Slamm!! IV tegen Ali Gunyar. Alleen jammer was dat het een 3 x 3 K-1 partij was. Farid Villaume is echte muaythai vechter. En komt daar ook het best tot zijn recht.

Farid Villaume VS Marco Pique bv is een partij die ik wel zou willen zien.

Justinian
01-03-2010, 11:47
Thanks voor de video. Erg leuke vechter om te zien deze Saiyok!