PDA

View Full Version : Fedor Emelianenko's manager says:



Marquis
28-02-2010, 22:48
Fedor Emelianenko's manager says his fighter will only face Strikeforce champion Alistair Overeem after Overeem proves he isn't taking performance enhancers commonly banned from competition.

Overeem has said he wants to face Emelianenko this year. But Overeem first has to pass drug tests adminstered by a third party, Emelianenko's manager, Apy Echtfeld, told (****) a Dutch site about mixed martial arts.

Since winning the Strikeforce heavyweight belt in November 2007 as a 220-pounder, Overeem has put on dozens of pounds, mostly muscle. He has yet to defend that championship, and top-10 heavyweight Brett Rogers has lambasted Overeem of staying out of the U.S. fight scene for "medical issues" that require him to purge himself. From Rogers' November interview with Fighting Stances:

I'm sure I'm not the only one who's frustrated with that. We have to sit around and wait for somebody to basically cleanse their body out to fight in America, you know what I mean?

Overeem has credited a diet of horsemeat, rice and protein shakes for helping him to bulk up.

Emelianenko's main promoter, M-1 Global, said Thursday that their fighter will face Fabricio Werdum in May.




Bron: zie hier boven,

ps. don't bann the messenger !

GnP
28-02-2010, 22:52
http://www.flyingfilly.com/poster16193368.jpg

micha
28-02-2010, 23:03
oud nieuws

MF kwam hier zelf mee

Sendur
28-02-2010, 23:10
oud nieuws

MF kwam hier zelf mee

Nou deze reactie heb ik nog niet gelezen.

Wel jammer dat het nu wel echt opvalt dat Overeem zwaar aan de roids zat.
Stiekem wilde ik het niet geloven, al kun je er niet echt omheen.

Je moet wel heel naief zijn als je geloofd dat dit van paardenvlees en protein shakes afkomt.

iconian
28-02-2010, 23:11
Scott Coker is vast blij met dit soort partners

Marquis
28-02-2010, 23:18
Nou deze reactie heb ik nog niet gelezen.

Wel jammer dat het nu wel echt opvalt dat Overeem zwaar aan de roids zat.
Stiekem wilde ik het niet geloven, al kun je er niet echt omheen.

Je moet wel heel naief zijn als je geloofd dat dit van paardenvlees en protein shakes afkomt.



Bovenstaande thread heeft niets te maken met roids.

Als ik BB mag geloven heeft het te maken met de handblessure van Fedor en zijn lafheid om tegen AO uit te komen. Dus laten we dit soort bovenstaande berichten niet serieus nemen anders word Micha boos.

En gaat hij uit paniek roepen dat MF baas is.

Sendur
28-02-2010, 23:26
Bovenstaande thread heeft niets te maken met roids.



Fedor Emelianenko's manager says his fighter will only face Strikeforce champion Alistair Overeem after Overeem proves he isn't taking performance enhancers commonly banned from competition.

Overeem has said he wants to face Emelianenko this year. But Overeem first has to pass drug tests adminstered by a third party, Emelianenko's manager, Apy Echtfeld, told (****) a Dutch site about mixed martial arts.

T15Boxing
28-02-2010, 23:39
a la mayweather vs pacquiao.

Ik heb er op zich niets tegen als men alle vechtsporten zo clean mogelijk wilt houden.

anoniem gg
01-03-2010, 01:32
Fedor Emelianenko's manager says his fighter will only face Strikeforce champion Alistair Overeem after Overeem proves he isn't taking performance enhancers commonly banned from competition.

Overeem has said he wants to face Emelianenko this year. But Overeem first has to pass drug tests adminstered by a third party, Emelianenko's manager, Apy Echtfeld, told (****) a Dutch site about mixed martial arts.

Hahahahahahahahaha

Leuk trouwens dat er weer staat dat Appy Echteld ook nog steeds de manager is van Fedor, dat is nieuw voor mij.
Overeem zal gewoon worden getest door de athletic commisie en zeker niet door een "onafhankelijke" doktor van M-1.
Misschien moet GG ook maar even een "onafhankelijke" doktor sturen om Fedor te controleren,hahahahahahahaha
Die Appy, echt grappig!

Love and Peace

Justinian
01-03-2010, 08:19
De verwijzing is naar Mixfight.nl ;)

Marquis
01-03-2010, 08:31
De verwijzing is naar Mixfight.nl ;)


Hahaha scherp hoor :D

carlsson
01-03-2010, 09:13
haha FEDOR laf dat is een goede wie fedor laf noemt die is echt niet goed bij zijn hoofd of verliefd op AO

carlsson
01-03-2010, 09:16
wie heeft AO nu verslagen op mma gebied kijk eens naar de lijst van FEDOR.en dan fedor laf noemen hahahahha

Marquis
01-03-2010, 09:18
haha FEDOR laf dat is een goede wie fedor laf noemt die is echt niet goed bij zijn hoofd of verliefd op AO



Nee man Fedor is gewoon nep en durft niet.. dat is toch overduidelijk.

Justinian
01-03-2010, 09:22
wie heeft AO nu verslagen op mma gebied kijk eens naar de lijst van FEDOR.en dan fedor laf noemen hahahahha
Waar lees je dat Alistair Fedor laf noemt? Alistair heeft juist veel respect voor Fedor zo liet zijn trainer Martijn de Jong weten toen ik hem hierover sprak. Fedor vs Alistair? (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/fedor_vs_alistair_/)

We kunnen er met zijn allen wel over blijven discussiëren; beide partijen hebben aangegeven te willen vechten. Het is mijns inziens aan de promotor om de partij rond te maken. Maar goed, dan zullen er weer mensen gaan klagen omdat Alistair zich niet heeft bewezen... Vermoeiend.

Marquis
01-03-2010, 09:25
Waar lees je dat Alistair Fedor laf noemt? Alistair heeft juist veel respect voor Fedor zo liet zijn trainer Martijn de Jong weten toen ik hem hierover sprak. Fedor vs Alistair? (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/fedor_vs_alistair_/)

We kunnen er met zijn allen wel over blijven discussiëren; beide partijen hebben aangegeven te willen vechten. Het is mijns inziens aan de promotor om de partij rond te maken. Maar goed, dan zullen er weer mensen gaan klagen omdat Alistair zich niet heeft bewezen... Vermoeiend.


Hij zegt ook niet dat AO dat beweert .. het is onze BB die dat zegt.

Dat is natuurlijk heel wat anders en zover ik weet hebben vechters in het algemeen veel respect voor elkaar.. behalve als er bad blood is natuurlijk.

Justinian
01-03-2010, 09:28
Hij zegt ook niet dat AO dat beweert .. het is onze BB die dat zegt.
Dat begrijp ik, dus daarom begrijp ik niet goed waarom Alistair wordt 'aangevallen'.


Dat is natuurlijk heel wat anders en zover ik weet hebben vechters in het algemeen veel respect voor elkaar.. behalve als er bad blood is natuurlijk.
Precies!

Marquis
01-03-2010, 09:34
Dat begrijp ik, dus daarom begrijp ik niet goed waarom Alistair wordt 'aangevallen'.


Precies!


Mensen hebben wat moeite om BB en AO los te koppelen hier denk ik vooral wanneer BB weer iets raars vermeld hier.

Als BB Fedor voor laffe hond uit maakt dan trekken veel mensen gelijk de conclussie dat AO dat zegt tot MF haar frustraties helaas.

Daarom snap ik niet dat BB niet voorzichtig is met zijn uitlatingen hier.
Maar goed dat kan ik of een ander niet aan BB zijn verstand brengen helaas.

SjorsWilms
01-03-2010, 09:40
Ik denk niet dat ao aan de roids is, hij was altijd al gespierd, misschien niet zo super als nu maar je kan wel zien dat hij aanleg heeft. En hij is ook super rustig geen roidrage ofzo :P. Wel vreemd dat hij dan niet gewoon zo'n test doet :S misschien ontwijken ze elkaar gewoon...

boola
01-03-2010, 12:45
laat die partij maar komen,fedor wint in ronde 1 met een zware ko. ao maakt echt geen kans. En als je niet wil zien dat ao wat gebruikt dan ben je echt wel blind geen normaal mens kan er zo uit zien. Maar ja wie gebruikt niet

Peter0711
01-03-2010, 15:14
Als ik de reaktie van Bas lees,zit er nog zelfs een kans in dat deze wedstrijd helemaal niet zal plaatsvinden!!

anoniem gg
01-03-2010, 16:03
Hij zegt ook niet dat AO dat beweert .. het is onze BB die dat zegt.

Dat is natuurlijk heel wat anders en zover ik weet hebben vechters in het algemeen veel respect voor elkaar.. behalve als er bad blood is natuurlijk.

Beste Marquis

Ik ben van niemand en al helemaal niet van jouw!
Kun je mij even het bericht laten zien waar ik Fedor laf noem?

Ik snap wel dat je graag rotzooi post en als het niet negatief genoeg is, ben jij fantasierijk genoeg om er iets bij te frutsen, het siert jouw persoonlijkheid.

Een goed begin, begint bij jezelf!

Love and Peace

anoniem gg
01-03-2010, 16:10
Mensen hebben wat moeite om BB en AO los te koppelen hier denk ik vooral wanneer BB weer iets raars vermeld hier.

Als BB Fedor voor laffe hond uit maakt dan trekken veel mensen gelijk de conclussie dat AO dat zegt tot MF haar frustraties helaas.

Daarom snap ik niet dat BB niet voorzichtig is met zijn uitlatingen hier.
Maar goed dat kan ik of een ander niet aan BB zijn verstand brengen helaas.

Marquis ben je een beetje aan het doordraaien??

Bij elke post die je maakt worden jouw fantasie verhalen uitbundiger, eerst noemde "ik" Fedor nog laf nu zelf een laffe hond volgens jouw, je zit er blijkbaar nogal mee in je maag.

Rustig blijven adem halen en als je rotzooi wilt posten mag je dat best, maar zet er dan gewoon bij, een hersenspinsel van Marquis! Ik wil BB graag op de kast hebben want ik kan hem niet uitstaan of wil net zo als hem zijn, maar ik kan niks, want ik ben vroeger altijd gepest of zoiets of wat voor reden dan ook!

BB vermelde dat de partij tussen Fedor en Werdrum waarschijnlijk niet doorging in April en een dag later wordt dit al werkenlijkheid, wat is daar raar aan?

Love and Peace

Ivo C.
01-03-2010, 16:24
http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0811/facepalm-demotivational-poster-1226799057.jpg

http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0910/the-redskins-redskins-facepalm-shame-demotivational-poster-1256076787.jpg

Sendur
01-03-2010, 16:42
http://www.offresonance.com/wp-content/uploads/2009/04/double-facepalm.jpg

Ivo C.
01-03-2010, 16:43
http://knowyourmeme.com/i/6515/original/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg?1248715819 (http://knowyourmeme.com/i/6515/original/jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg?1248715819)

Sendur
01-03-2010, 16:47
http://www.sheep.physicsisbroken.com/Facepalm.jpg

Sendur
01-03-2010, 16:48
http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0909/epic-facepalm-when-you-just-know-you-messed-up-demotivational-poster-1253705267.jpg

Ivo C.
01-03-2010, 16:48
Anybody gets the message???

http://i88.photobucket.com/albums/k176/Eman5805/facepalm.jpg

http://motivateurself.files.wordpress.com/2009/02/implied-facepalm.jpg

Marquis
01-03-2010, 17:07
Marquis ben je een beetje aan het doordraaien??

Bij elke post die je maakt worden jouw fantasie verhalen uitbundiger, eerst noemde "ik" Fedor nog laf nu zelf een laffe hond volgens jouw, je zit er blijkbaar nogal mee in je maag.

Rustig blijven adem halen en als je rotzooi wilt posten mag je dat best, maar zet er dan gewoon bij, een hersenspinsel van Marquis! Ik wil BB graag op de kast hebben want ik kan hem niet uitstaan of wil net zo als hem zijn, maar ik kan niks, want ik ben vroeger altijd gepest of zoiets of wat voor reden dan ook!

BB vermelde dat de partij tussen Fedor en Werdrum waarschijnlijk niet doorging in April en een dag later wordt dit al werkenlijkheid, wat is daar raar aan?

Love and Peace



Is er al enig zicht op waarom Fedor een maand later vecht, misschien een handblessure?
Misschien kunnen enkele "sherlock homes" van mixfight ergens een foto opvragen van die hand van Fedor (misschien is hij nog gewoon met die lange vacantie bezig), of is dat alleen relevant als Alistair een blessure oploopt?




Wat ik zo verwonderlijk vindt is dat niemand het heeft over Fedor die niet aankomende april zou vechten bij Strikeforce vanwege...... Handblessure? Vacantie? Management?

Hiermee impliceer jij beste BB dat Fedor wat veinst nietwaar waardoor hij niet in April zal vechten.

Je gaat toch niet weer in kabouter taal praten hier hé beste Bas ?



Een goed begin, begint bij jezelf!


Zijn we het eindelijk met 1 punt eens beste BB..

Volg jouw advies is zelf eerst op en geef ons alleen hier op MF het goede voorbeeld. Denk je
dat het gaat lukken Bas of laat die kronkel van jou het niet toe ?!? :thup:

Wij horen graag wanneer jij je volbeeldig gaat gedragen hier op MF zodat wij allemaal kunnen volgen.

Voor jou een makkie toch Bas ?!? Met die narcistische trekjes van jou moet dat wel lukken.

anoniem gg
01-03-2010, 17:49
Hiermee impliceer jij beste BB dat Fedor wat veinst nietwaar waardoor hij niet in April zal vechten.

Je gaat toch niet weer in kabouter taal praten hier hé beste Bas ?



Zijn we het eindelijk met 1 punt eens beste BB..

Volg jouw advies is zelf eerst op en geef ons alleen hier op MF het goede voorbeeld. Denk je
dat het gaat lukken Bas of laat die kronkel van jou het niet toe ?!? :thup:

Wij horen graag wanneer jij je volbeeldig gaat gedragen hier op MF zodat wij allemaal kunnen volgen.

Voor jou een makkie toch Bas ?!? Met die narcistische trekjes van jou moet dat wel lukken.

Marquis, je zit echt vol aannamens en impliceer verhalen, doch nergens lees ik dat ik Fedor laf noem of een laffe hond, dus hersenspinsels van Marquis!
Maar ik zou als ik jouw was nog een keer goed lezen wat er staat.
Aangezien ik een dag later al gelijk kreeg!
Ook stond wat ik had geschreven als een vraag zie het vraagteken?
Nergens schrijf ik dat Fedor laf zou zijn of later volgens jouw zelfs een laffe hond,
Je drama meter slaat gewoon op hol als je Micha, BB of Jamilla post leest!

Zal het nog een keer vragen aangezien je zo graag implicaties en aannamens loslaat op mijn post: Waar schrijf ik dat ik Fedor laf vindt of een laffe hond? Dat zijn jouw woorden Marquis niet de mijne!

Love and Peace

Kemal
01-03-2010, 17:55
Wij horen graag wanneer jij je volbeeldig gaat gedragen hier op MF zodat wij allemaal kunnen volgen.


Sorry Marquis kon het niet laten:

voorbeeldig.

 voor·beel·dig bn, bw navolging verdienend; uitstekend: zich ~ gedragen

;):D

Marquis
01-03-2010, 18:56
Sorry Marquis kon het niet laten:

voorbeeldig.

 voor·beel·dig bn, bw navolging verdienend; uitstekend: zich ~ gedragen

;):D


Gaan we mierenneuken Kemal .. ik typ blind dus dan kan er wel eens wat mis gaan.

Kemal
01-03-2010, 19:19
Gaan we mierenneuken Kemal .. ik typ blind dus dan kan er wel eens wat mis gaan.


nee ga zeker niet mierenneuken, maar vind het wel appart als in een andere topic tegen BB wordt gezegd dat hij slecht nederlands kan vandaar..

Maar idd als je blind typt kan het verkeerd gaan!:)

Peter0711
01-03-2010, 19:59
Mannen,jullie kunnen discuseren totdat jullie een ons wegen,maar eruitkomen samen gaat never nooit niet lukken!! Als ik een tip mag geven "let it go" Want volgens mij is er over dit onderwerp al genoeg gediscuseerd zonder positief resultaat!!

micha
01-03-2010, 20:01
Mannen,jullie kunnen discuseren totdat jullie een ons wegen,maar eruitkomen samen gaat never nooit niet lukken!! Als ik een tip mag geven "let it go" Want volgens mij is er over dit onderwerp al genoeg gediscuseerd zonder positief resultaat!!

reps