PDA

View Full Version : Verklaar je nader WMTA



Irishrover
01-03-2010, 15:07
Degene die erbij waren afgelopen Zaterdag in Amsterdam hebben kunnen meemaken wat voor vreemde, oneerlijke & discutabele beslissingen de Juryleden van WMTA hebben gemaakt.

Maar liefst twee partijen waarin zij oneerlijk hebben gehandeld.
Het is namelijk zo dat het overduidelijk te zien was wie de 'echte' winnaars behoorde te zijn. Zelfs iemand die nog nooit een kickbox partij heeft gezien kon Waarnemen dat er sprake was van onrecht.

- Partij van Benji
- Partij van Balrak
Beide vechters zijn zwaar benadeeld, en hebben de partij op een erg overtuigende manier gewonnen.

Verder gaat er een theorie rond dat de bond goed contact heeft met Tom Harinck, zou dit een verklaring kunnen zijn dat B.v Hesdy de partij gewonnen kreeg?


Hierbij vraag ik om een verklaring van de bond.

Mijn vraag is: Wat is de reden dat jullie deze vechters hebben laten verliezen?

Alvast bedankt.

dirk5
01-03-2010, 15:09
ach, klap in je handjes dat het nog omgedraaid is.....

organisaties/bonden genoeg die het laten staan.

Irishrover
01-03-2010, 15:12
ach, klap in je handjes dat het nog omgedraaid is.....

organisaties/bonden genoeg die het laten staan.

Ik begrijp het, gelukkig maar.
Wil eens weten wat deze mensen bezield.

We kunnen spreken van een schande voor de sport.

dirk5
01-03-2010, 15:14
Ik begrijp het, gelukkig maar.
Wil eens weten wat deze mensen bezield.

We kunnen spreken van een schande voor de sport.

Maar denk je nu echt dat je hier antwoord op gaat krijgen?

- wij wilden die andere laten winnen....
- wij hebben mensen laten jureren die er geen verstand van hebben....

Ik denk dat je kunt wachten tot je een ons weegt.

Mattie73
01-03-2010, 15:22
Ik vind dat ze ook met een verklaring moeten komen waarom het zo mis kon gaan.
Er gaan nu ook heel veel geruchten in alle fora dat de jury misschien niet helemaal onbevooroordeeld was, gezien de goede verstandhoudingen tussen WMTA bestuursleden en sportschool Chakuriki. Als zulke geruchten blijven dooretteren lijkt me dat geen goede zaak voor de naam van die bond.

dirk5
01-03-2010, 15:27
Ik vind dat ze ook met een verklaring moeten komen waarom het zo mis kon gaan.
Er gaan nu ook heel veel geruchten in alle fora dat de jury misschien niet helemaal onbevooroordeeld was, gezien de goede verstandhoudingen tussen WMTA bestuursleden en sportschool Chakuriki. Als zulke geruchten blijven dooretteren lijkt me dat geen goede zaak voor de naam van die bond.

ach, dit gaat zo ook al jaren over de UFC/NSAC en die zijn nog nooit sterker geweest.

Kemal
01-03-2010, 15:30
ach, klap in je handjes dat het nog omgedraaid is.....

organisaties/bonden genoeg die het laten staan.

X2

Mattie73
01-03-2010, 15:31
Het meest frappante van alles vond ik het feit dat Hesdy en Harinck gewoon lekker een feestje aan 't vieren waren :D.
Ik had me doodgeschaamd om op die wijze de winst toebedeeld te krijgen.

(Ik vond het trouwens wel netjes dat het overwegend Amsterdamse publiek luidkeels haar ongenoegen liet blijken. Daar kan het voetbalpubliek nog wat van leren.)

Irishrover
01-03-2010, 15:50
Ben weg, maar nog 1 reactie.

Dirk5, ze zullen inderdaad niet 1,2,3 gaan toegeven dat ze oneerlijk heb gehandeld.
Maar wil graag horen wat zij hierop te zeggen hebben.
Ik weet namelijk dat zij dit lezen.

Tom & Hesdy vierden het feestje voor de match al, omdat ze al wisten dat ze ten alle tijden zouden winnen.

Ik kreeg een verplaast vervangbare schaamte toen ik ze zag feesten.
Buiten dat irriteerde ik me, omdat dat zij(Hesdy & Tom) hypocriete gedrag vertoonde.

Dit soort rommelachtige praktijken van bonden en gedrag zorgen ervoor dat deze tak van de sport in een grijze wolk blijven hangen.

Doodzonde toch.

Bumaye
01-03-2010, 16:44
Ik dacht dat Joop Ubeda een reputatie hoog te houden had.

Sendur
01-03-2010, 16:45
Iemand filmpje van betreffende partijen ?

Mattie73
01-03-2010, 16:51
Ik dacht dat Joop Ubeda een reputatie hoog te houden had.

Joop Ubeda heeft hier niets mee te maken. Hij was scheidsrechter en geen jurylid :fp: !!

Tommy v Wijngaarden
01-03-2010, 17:07
buiten dat is Joop niet aangesloten bij de WMTA, bij mijn weten is hij freelance scheidsrechter en kan iedere bond hem inhuren.

Bumaye
01-03-2010, 17:29
Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...

biggz
01-03-2010, 17:33
Welke uitslag hebben ze omgedraaid?

MilfhunterMMA
01-03-2010, 17:33
Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...

dat is niet de taak van een scheidsrechter. Als alle scheidsen dat zouden doen wordt het echt een rotzooitje.

ICON
01-03-2010, 17:42
ach, klap in je handjes dat het nog omgedraaid is.....

organisaties/bonden genoeg die het laten staan.


wat is omgedraaid dan?

Kemal
01-03-2010, 18:00
wat is omgedraaid dan?

Stond in topic van Badr:

Originally Posted by jerome-lebanner http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=882016#post882016)
ik las zo net op kickbox.nl dat balrak als nog zijn winst heeft gekregen dus het recht heeft toch gezegevierd.

ICON
01-03-2010, 18:05
ooh jammer hoopte op benjey ivm vcash ;)

Kemal
01-03-2010, 18:12
ooh jammer hoopte op benjey ivm vcash ;)

hahah ; Ik weet trouwens niet hoe dat met de pot van Balrak zit dan..?

Irishrover
01-03-2010, 18:33
Het is de schuld van de jury, Joop staat hier buiten.
Zijn taak is om de wedstrijd te 'fluiten'

Als het gerucht klopt dat de WMTA de uitslag heeft omgedraaid erkennen ze dus dat ze heel fout bezig waren.

Ze zijn bijna verplicht om te verklaren waarom ze zo vals te werk gingen.
Zo komen ze er wel makkelijk vanaf vinden jullie niet?

Niet meer uitnodigen deze hap.
Zeker niet als Feestende Tom en Hesdy aanwezig zijn.

RamonaS
01-03-2010, 18:42
Ze zijn bijna verplicht om te verklaren waarom ze zo vals te werk gingen.
Zo komen ze er wel makkelijk vanaf vinden jullie niet?



volgens hun eigen woorden:

Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren.

Dat willen we doen door onder andere:
• Op het tijdstip beginnen dat op de poster of in de publicaties vermeld staat;
• de weging plaats te laten vinden op de afgesproken tijd, sportscholen die te laat komen zullen niet worden gematched;
• geen compromissen of deals over gewichten of de klasse waarin een vechter uitkomt;
• weegresultaten zullen worden gepubliceerd;
• alleen volledig opgegeven namen zullen worden gematched;
• eventuele protesten op uitslagen worden (kosteloos) afgehandeld door officials die niet aanwezig zijn geweest bij de wedstrijd waarover protest is ingediend;
• misstanden tijdens de weging of tijdens de gevechten zullen worden gepubliceerd;
• uitslagen worden op internet gepubliceerd.

Zouden ze ook de soort "misstanden" bedoelen waar we het hier over hebben....
Ben bang van niet ;)

Irishrover
01-03-2010, 18:57
Ze moeten wel een verklaring geven voor deze 'misstanden'
Of ze kiezen ervoor om laf te blijven en hopen dat de heisa vanzelf overgaat.

Wordt tijd dat hier wat aan gedaan wordt in NL.
Het mag niet zo zijn dat b.v de WMTA door macht even de boel vervalst.
Dan weet ik dat mensen zullen zeggen: Oneindige zaak.

Maar zo blijven we wel alles lekker tolereren.
Je zult altijd een gevoel van onzekerheid hebben als trainer en vechter.


Dan praten er nog niet eens over vriendjespolitiek.

Kemal
01-03-2010, 19:22
Om deze mist weg te halen zou het zeker een goede zaak zijn als men hier een verklaring voor willen geven

marcelt
01-03-2010, 19:25
volgens hun eigen woorden:

Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren.

Dat willen we doen door onder andere:
• Op het tijdstip beginnen dat op de poster of in de publicaties vermeld staat;
• de weging plaats te laten vinden op de afgesproken tijd, sportscholen die te laat komen zullen niet worden gematched;
• geen compromissen of deals over gewichten of de klasse waarin een vechter uitkomt;
• weegresultaten zullen worden gepubliceerd;
• alleen volledig opgegeven namen zullen worden gematched;
• eventuele protesten op uitslagen worden (kosteloos) afgehandeld door officials die niet aanwezig zijn geweest bij de wedstrijd waarover protest is ingediend;
• misstanden tijdens de weging of tijdens de gevechten zullen worden gepubliceerd;
• uitslagen worden op internet gepubliceerd.

Zouden ze ook de soort "misstanden" bedoelen waar we het hier over hebben....
Ben bang van niet ;)

Ernesto moet dus protest indienen; zal hij wel doen. Ben benieuwd wat er van komt.

Irishrover
01-03-2010, 23:18
Ernesto moet dus protest indienen; zal hij wel doen. Ben benieuwd wat er van komt.

Ik hoop het wel, Hoost keek er zelf ook raar van op.

biggz
02-03-2010, 00:08
Toch wel gierig als de winst voor je neus wordt weggeboord

Ch3f1
02-03-2010, 00:21
Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...

Laat Joop er buiten...

micha
02-03-2010, 07:25
Laat Joop er buiten...

x2

wat een onzin zeg. ik zie al dat de ringspeaker zich met de uitslag gaat bemoeien. Joop is een professional hoor!!

Kemal
02-03-2010, 08:36
x2

wat een onzin zeg. ik zie al dat de ringspeaker zich met de uitslag gaat bemoeien. Joop is een professional hoor!!

idd ja er zit niet voor niets een jury bij...

Mattie73
02-03-2010, 09:39
Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

Alleen de jury van WMTA dacht er anders over :fp:.

trainer Bv S'burg
02-03-2010, 12:24
mischien een optie om in de toekomst met een electronische punten tel machine (bij het olympisch boksen) te gaan werken?

grim reaper
02-03-2010, 13:08
Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

Alleen de jury van WMTA dacht er anders over :fp:.


Dat heb ik ook heb zelf de partij niet gezien maar iedereen die ik heb gesproken zei hetzelfde dat Bally gewoon zwaar was genaaid.

Irishrover
02-03-2010, 14:06
mischien een optie om in de toekomst met een electronische punten tel machine (bij het olympisch boksen) te gaan werken?

Weet niet helemaal precies hoe het werkt.
Maar dit kan een optie zijn inderdaad.

Irishrover
02-03-2010, 14:15
Dat heb ik ook heb zelf de partij niet gezien maar iedereen die ik heb gesproken zei hetzelfde dat Bally gewoon zwaar was genaaid.

Kijk, een corrupt iemand kan soms niet corrupt zijn omdat het soms te opvallend wordt.
Maar de WMTA had daar lak aan, moet je nagaan hoe erg het dus was.
Vandaar dat ik het erg vind als zij hier mee weg komen en je ze de volgende keer gewoon op andere gala's ziet.

Heb ook geen respect meer voor Tom & Hesdy.
Geen glimpje trots dat naar voren komt zodat ze in ieder geval niet overdreven zouden gaan feesten.

Ook al is de uitslag terug gedraaid,je wilt als vechter de overwinning proeven en eventueel met je team en het publiek feesten.

Mattie73
02-03-2010, 14:27
Kunnen jullie nog de reactie herinneren van Melvin Manhoef na zijn winstpartij tegen Stefan Leko. Hij pakte de microfoon en zei tegen het publiek dat Stefan eigelijk de betere was vandaag en hij bood hem meteen een rematch aan. Als Hesdy dat ook had gedaan had dat hem gesierd.

Marchant
02-03-2010, 14:33
Kijk, een corrupt iemand kan soms niet corrupt zijn omdat het soms te opvallend wordt.
Maar de WMTA had daar lak aan, moet je nagaan hoe erg het dus was.
Vandaar dat ik het erg vind als zij hier mee weg komen en je ze de volgende keer gewoon op andere gala's ziet.

Heb ook geen respect meer voor Tom & Hesdy.
Geen glimpje trots dat naar voren komt zodat ze in ieder geval niet overdreven zouden gaan feesten.

Ook al is de uitslag terug gedraaid,je wilt als vechter de overwinning proeven en eventueel met je team en het publiek feesten.

De beslissing is toch omgedraaid, dus vanwaar de moraal ridder?
Ze hebben een foute beslissing gemaakt en zijn er op terug gekomen.
Wat wil je nog meer had je gewild dat Hesdy naar zijn gevecht had gezegd tegen de jury nee dit is niet eerlijk ik heb verloren??
Get a life!

Irishrover
02-03-2010, 14:33
Kunnen jullie nog de reactie herinneren van Melvin Manhoef na zijn winstpartij tegen Stefan Leko. Hij pakte de microfoon en zei tegen het publiek dat Stefan eigelijk de betere was vandaag en hij bood hem meteen een rematch aan. Als Hesdy dat ook had gedaan had dat hem gesierd.

Precies. Zegt genoeg over Hesdy inderdaad.
Weinig tot geen eergevoel.

Irishrover
02-03-2010, 14:40
De beslissing is toch omgedraaid, dus vanwaar de moraal ridder?
Ze hebben een foute beslissing gemaakt en zijn er op terug gekomen.
Wat wil je nog meer had je gewild dat Hesdy naar zijn gevecht had gezegd tegen de jury nee dit is niet eerlijk ik heb verloren??
Get a life!

Heeft niks met moraalridder te maken, dit heeft met kickbox als sport te maken.
Een foute beslissing? Ik noem het een valse beslissing.
Jij weet dondersgoed dat dit vandaag de dag normaal aan het worden is.

Je traint keihard, slaat je tegenstander aan gort.
Maar omdat Jan & Piet in jury jou de winst niet WIL geven verlies je gewoon.

Wat is dat voor shit?

Hesdy hoefde niet de microfoon te pakken, maar loop dan rustig weg als je zoveel klappen hebt ontvangen en toch nog de winst hebt gekregen.

phranq
02-03-2010, 14:41
Als de beslissing was terug gedraaid was dat hier door de WMTA wel gepost denk ik....

Bobson
02-03-2010, 15:06
De WMTA heeft bewezen prima te passen in het woud van bondjes dat we hebben. Mooie woorden, maar geen haar beter dan de rest...
En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is? Nou, dan zal zijn tijd bij de WMTA nu ook wel voorbij zijn.

phranq
02-03-2010, 15:14
En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is?

Hou gewoon je waffel als je de feiten niet kent.

Marchant
02-03-2010, 15:17
Als de beslissing was terug gedraaid was dat hier door de WMTA wel gepost denk ik....

Als deze beslissing nog niet terug gedraaid
of uitleg erover word gegeven dan heb je een punt Irishrover!
Maar gelijk geen respect meer voor Thom & Hesdy vindt ik een beetje teveel van het goed.
Zeker Thom heeft toch zeker credit opgebouwd in deze sport

Ik ging er van uit vanwege eerdere post (dirk5 en kamel)
Maar de bron blijkt Jerome Le Banner te zijn van kickbox.nl :lol:
Niet echt een betrouwbare bron. (die is ook partijdig traint straks ook bij Thom)
heb inderdaad niets anders terug kunnen vinden.
Behalve hun rede om deze bond op te starten.

"Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren." :fp:

dirk5
02-03-2010, 15:21
effe voor de duidelijkheid: ik weet niks zeker, nam alleen over wat ik heb gehoord/gelezen.

Maar het lijkt mee een kwestie van tijd wanneer het tot op heden niet gebeurd is.

Irishrover
02-03-2010, 15:28
Als deze beslissing nog niet terug gedraaid
of uitleg erover word gegeven dan heb je een punt Irishrover!
Maar gelijk geen respect meer voor Thom & Hesdy vindt ik een beetje teveel van het goed.
Zeker Thom heeft toch zeker credit opgebouwd in deze sport

Ik ging er van uit vanwege eerdere post (dirk5 en kamel)
Maar de bron blijkt Jerome Le Banner te zijn van kickbox.nl :lol:
Niet echt een betrouwbare bron. (die is ook partijdig traint straks ook bij Thom)
heb inderdaad niets anders terug kunnen vinden.
Behalve hun rede om deze bond op te starten.

"Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om deze bond nieuw leven in te blazen en te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te professionaliseren." :fp:

Haha, is niet echt een bron inderdaad.
Maar stel dat ze het alsnog terugdraaien, neemt niet weg dat ze op die ene zaterdag corrupt te werk gingen.

Ik zal de reden even renoveren voor ze:

"Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om mee te doen met deze flow en geen nieuw leven in te blazen en we hoeven ook niet te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te infecteren."

trainer Bv S'burg
02-03-2010, 16:23
De WMTA heeft bewezen prima te passen in het woud van bondjes dat we hebben. Mooie woorden, maar geen haar beter dan de rest...
En over Joop er buiten houden of niet: was het niet zo dat hij stopte bij de WFCA omdat dat een ongeloofwaardig zootje is? Nou, dan zal zijn tijd bij de WMTA nu ook wel voorbij zijn.

en met één bond wordt het niet veel beter, als er 1 rotten appel in zit maakt het niet uit voor welke bond je knokt, bij het boksen heb je één bond en daar het je ook wel eens een jury zetje van een paar opgewarmde lijken ;)

Irishrover
02-03-2010, 16:33
Van de buren op Kickbox.nl


Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

Hierbij akte.

Jan Oosterbaan

Oosterbaan Gym-Rotterdam

Kameleon
02-03-2010, 17:01
Wat me ook opvalt is de eensgezinheid bij iedereen.

Vaak zie je dat er over wedstrijden gediscuseerd wordt over de uitslag en dan heb je mensen die voor of tegen de jury uitslag zijn.
Maar nu is echt iedereen het er unaniem over eens dat Balrak gewonnen heeft. Alle journalisten en alle forumleden van zowel MF als FT als KB.nl zijn het er unaniem over eens dat Balrak de winnaar was. Ook het publiek in the Sand vond Balrak de winnaar, zelfs de Amsterdammers onder hen.

Alleen de jury van WMTA dacht er anders over :fp:.

Ik ben het met je eens. Maar we moeten wel waken dat we bij discutabele beslissingen de jury niet steeds verbranden. Vaak liggen winst en verlies heel dicht bij elkaar. Het is dan aan de jury om een moeilijk oordeel te vellen.

Justinian
02-03-2010, 17:07
"Door alle kritiek van de laatste tijd op bonden en hun ‘banden’ met promotors of sportscholen voelen wij ons geroepen om mee te doen met deze flow en geen nieuw leven in te blazen en we hoeven ook niet te laten zien hoe het wel moet en kan. Wij vinden dat het tijd wordt om de sport verder te infecteren."
Omdat het zo actueel is zal ik vandaag het eerste deel van het interview met Simon Rutz posten, die hier een heldere mening over heeft. Komt er zo aan ;)

Justinian
02-03-2010, 17:17
Mixfight interview Simon Rutz (1) (http://portal.mixfight.nl/nederlands/nieuws/mixfight_interview_simon_rutz__1_/)

Irishrover
02-03-2010, 17:28
Thanks Justinian! Goed interview!

Simon, je zorgt altijd voor een sterke line up! En de gala's zijn altijd netjes & verzorgd geregeld!

Dit moet de nieuwe kreet worden in de kickboxwereld:

'' De winnaar moet echt de winnaar zijn! De sport moet te allen tijde zegevieren."

''Simon Rutz.

Nightwalker
02-03-2010, 17:33
Thanks Justinian! Goed interview!

Simon, je zorgt altijd voor een sterke line up! En de gala's zijn altijd netjes & verzorgd geregeld!

Dit moet de nieuwe kreet worden in de kickboxwereld:

'' De winnaar moet echt de winnaar zijn! De sport moet te allen tijde zegevieren."

''Simon Rutz.

x2 .. Its Showtime gala daar kunnen vele gala s een voorbeeld van nemen.. Ipv corrupt te zijn en mensen te belazeren.

Joop Ubeda
02-03-2010, 18:09
Ik vind dat Joop best had mogen protesteren of laten zien dat ie het niet mee eens is met de jury. Het waren immers zijn eigen woorden dat ie een reputatie hoog te houden heeft. Want zo doe je je naam natuurlijk geen eer aan!! Vind ik...

wat jij vind, mag jij vinden.
ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

grt joop ubeda.

Rusell Bell
02-03-2010, 18:09
Van de buren op Kickbox.nl


Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

Hierbij akte.

Jan Oosterbaan

Oosterbaan Gym-Rotterdam


Mooie actie

Rusell Bell
02-03-2010, 18:10
wat jij vind, mag jij vinden.
ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

grt joop ubeda.


haha mooie reactie...joop is een baas! :thup:

Irishrover
02-03-2010, 18:12
Mooie actie

Inderdaad !

Laten we hopen dat er een algemene verandering gaat plaatsvinden onder de bonden die zich bezig houden met Schorriemorrie & vervalsing

Justinian
02-03-2010, 21:53
wat jij vind, mag jij vinden.
ik was in deze party geen scheidsrechter, en als scheidsrechter te gaan protesteren lijkt mij geen op lossing.

en weet jij wat ik vind, DAT BALRAK GEWONNEN HAD.

grt joop ubeda.
Mee eens. Bedankt voor je reactie Joop!

Lionheart
02-03-2010, 22:14
Ik heb de beelden vd partij net bekeken en ik ging er van uit dat het een toppartij was, wat dus niet zo is.

Als Hesdy zo tegen Badr vecht, dan ben ik bang dat hij binnen 1 ronde eruit ligt.

Irishrover
03-03-2010, 00:43
Ik heb de beelden vd partij net bekeken en ik ging er van uit dat het een toppartij was, wat dus niet zo is.

Als Hesdy zo tegen Badr vecht, dan ben ik bang dat hij binnen 1 ronde eruit ligt.

Het was een eenzijdige partij om het zo maar te zeggen.
Niet veel boeiends inderdaad.

micha
03-03-2010, 06:25
Thanks Joop

Marquis
03-03-2010, 07:28
Het was een eenzijdige partij om het zo maar te zeggen.
Niet veel boeiends inderdaad.


Het leek op een gevecht van 2 jongens die voor het eerst een A-partij hebben neergezet. Maar weet wel van Balrak dat hij rommelig vecht.. ik kan mij voorstellen dat iedere tegenstander daar moeite mee zal hebben.

Irishrover
03-03-2010, 07:39
Het leek op een gevecht van 2 jongens die voor het eerst een A-partij hebben neergezet. Maar weet wel van Balrak dat hij rommelig vecht.. ik kan mij voorstellen dat iedere tegenstander daar moeite mee zal hebben.

Haha, het was rommelig ja. Hesdy kan niet omgaan met iemand die wat agressief vecht. Balrak was aanwezig en scoorde veel meer.

Richelieu
03-03-2010, 08:03
Van de buren op Kickbox.nl


Originally posted by Oosterbaan Naar aanleiding van álle commotie en wat er zich momenteel afspeelt, plus het feit dat sommige scholen niet onder de vlag van de W.M.T.A willen uitkomen.Tel daarbij het opstappen van Glen Huisman bij op, wat ik vandaag heb vernomen hebben wij van Oosterbaan Gym als Team Unaniem besloten op 24 April niet met de W.M.T.A in zee te gaan.De Bond is al ingelicht door ons dus vandaar willen wij als school/promotor/organisatie dit aan jullie mededelen.

Hierbij akte.

Jan Oosterbaan

Oosterbaan Gym-Rotterdam

Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!

Irishrover
03-03-2010, 08:31
Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!

Precies, Glen zou ons in principe een verklaring kunnen geven.

phranq
03-03-2010, 08:33
Duidelijk nieuws. Het geeft heel goed aan dat de W.M.T.A. zelf enorm verdeeld is na dit gala en over de partij Balrak - Gerges in het bijzonder, anders zou Glen zijn conclusies niet hebben getrokken!

Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.

Irishrover
03-03-2010, 08:53
Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.

Groot of klein.
Het heeft er in ieder geval mee te maken, 1 van de redenen waarom Glen is opgestapt.

Richelieu
03-03-2010, 12:11
Precies, Glen zou ons in principe een verklaring kunnen geven.

Glen leest gewoon mee, dus het is aan hem om zich over deze kwestie persoonlijk uit te laten.


Waar lees je dat Glen is opgestapt om die reden? Naar wat ik heb begrepen is dat nl niet de hoofdreden geweest maar een optelsom van meerdere factoren.

Dat lees ik nergens, maar het is toch wel erg opzienbarend dat hij dan juist na dit weekend is opgestapt ;)

Irishrover
03-03-2010, 18:22
Glen leest gewoon mee, dus het is aan hem om zich over deze kwestie persoonlijk uit te laten.



Dat lees ik nergens, maar het is toch wel erg opzienbarend dat hij dan juist na dit weekend is opgestapt ;)

Klopt, hij moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Hij is ons niets verplicht, zou het persoonlijk een opheldering vinden als Glen de zaak aan ons doet verlichten.